Skrevet av Emne: Spillerne frustrert over dagens situasjon  (Lest 3766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Spillerne frustrert over dagens situasjon
« på: Juni 08, 2012, 19:02:44 »
Beklager om det allerede er postert, men syns denne fortjener en egen tråd:

"Our sources say that players fear if they speak their minds openly and publicly at the moment they could be left to rot in the reserves, or be sold to clubs they have no interest in playing for. They are anxious, however, that Leeds supporters should know how they are feeling."

Er det Kim Jung-un som er styreformann?

http://lufctrust.squarespace.com/blog/2012/6/8/lust-update-frustrated-players-back-our-vision.html
« Siste redigering: Juni 08, 2012, 19:04:21 av Mr Kaizer »
Marching on together!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #1 på: Juni 08, 2012, 19:33:21 »
Forstår veldig godt frustrasjonen til spillerne da dette er en håpløs situasjon. Bærer nesten preg av en våpenhvile eller stillingskrig. Hvor er Kofi Annan og Erik Solheim , de må vel kunne gjøre en jobb her!!!!!!!!!!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #2 på: Juni 08, 2012, 19:43:30 »
Spillerene som kan bytte lag er sikkert frustrert de, men ikke så frustrert som fansen som ikke har samme mulighet...på tide det skjer noe nå, begynner å bli småutålmodig!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #3 på: Juni 08, 2012, 20:54:04 »
Jeg er mer opptatt av hvorfor LUST valgte å gå ut med dette...

Hvis de visste at takeover/investeringer var like rundt hjørnet ser jeg ikke at de skulle ha noen grunn til å gå ut med det.
  • prøver de å legge press på Bates? I så fall tyder det vel på at samtalene med investorer ikke går så bra. Får nesten håpe at LUST ikke er in the know...
  • Er de attention seekers, vil de ha oppmerksomhet rundt sine egne saker?

I sum  syns jeg ikke dette tyder godt :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #4 på: Juni 09, 2012, 12:15:25 »
är väldigt mycket sista tiden om typ att jag läste på waccoe, lust, hörde av en kompis som bor i leeds etc om allt möjligt som inte stämmer kan handla tex om att warnock skall avgå, lorimer avgår, leeds skall ha presskonferans fredag kl 20:00, lördag kl 14, sedan när det visar sig att det inte stämmer så undrar man varför allt läggs ut utan att uppge en riktig källa
 

Tom S

Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #5 på: Juni 09, 2012, 12:27:11 »
Jeg er mer opptatt av hvorfor LUST valgte å gå ut med dette...

Hvis de visste at takeover/investeringer var like rundt hjørnet ser jeg ikke at de skulle ha noen grunn til å gå ut med det.
  • prøver de å legge press på Bates? I så fall tyder det vel på at samtalene med investorer ikke går så bra. Får nesten håpe at LUST ikke er in the know...
  • Er de attention seekers, vil de ha oppmerksomhet rundt sine egne saker?

I sum  syns jeg ikke dette tyder godt :(

Er på linje med deg her, Asbjørn.
Litt uroleg mage om dagen, ja.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #6 på: Juni 09, 2012, 12:49:14 »
Beklager om det allerede er postert, men syns denne fortjener en egen tråd:

"Our sources say that players fear if they speak their minds openly and publicly at the moment they could be left to rot in the reserves, or be sold to clubs they have no interest in playing for. They are anxious, however, that Leeds supporters should know how they are feeling."

Er det Kim Jung-un som er styreformann?

http://lufctrust.squarespace.com/blog/2012/6/8/lust-update-frustrated-players-back-our-vision.html

De fleste er vel på ferie nå og alle har vel agenter som gjør drittjobben for de. Dessuten så har de godt betalt for å være lojale mot arbeidsgiver. Jeg tror det er i alles interesse at de "prates" minst mulig fra de fleste parter utenom Bates og investorene...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #7 på: Juni 09, 2012, 13:04:54 »
Beklager om det allerede er postert, men syns denne fortjener en egen tråd:

"Our sources say that players fear if they speak their minds openly and publicly at the moment they could be left to rot in the reserves, or be sold to clubs they have no interest in playing for. They are anxious, however, that Leeds supporters should know how they are feeling."

Er det Kim Jung-un som er styreformann?

http://lufctrust.squarespace.com/blog/2012/6/8/lust-update-frustrated-players-back-our-vision.html

De fleste er vel på ferie nå og alle har vel agenter som gjør drittjobben for de. Dessuten så har de godt betalt for å være lojale mot arbeidsgiver. Jeg tror det er i alles interesse at de "prates" minst mulig fra de fleste parter utenom Bates og investorene...

Jeg mener det blir en balansegang. Hver eneste gang en spiller forsvinner uten å skrive ny kontrakt, blir den spilleren korsfestet som 'ikke av materialet som fortjener å spille for Leeds', 'grådig jævel' etc. I vinter sa Ben Parker for åpen mikrofon at Jonny Howson var oppriktig lei seg over at drømmen om å lede Leeds som kaptein i Premier League var knust, etter at klubben tilbød han en lønnsøkning tilsvarende en middels L1-spiller.

Nå var Howson et navn som dukket opp i landslagssammenheng. Nå er ikke England verdens beste landslag, men hvis ikke Howson er god nok for at Leeds kan strekke seg til 10-12k i uka engang, så er det noe riv ruskende galt med hele tankegangen.

Av typen Howson, Snodgrass, White, McCormack m.fl. snakker vi investeringer, ikke rene lønnsutgifter. Slike spillertyper trekker publikum, andre gode spillere, hype og ikke minst sportslig suksess.

Nei, jeg syns det er bra at spillerne også rasler med sablene. Ken Bates har opptrådt som en hårsår despot i årevis; det er på tide han får smake sin egen medisin.

Forøvrig er jeg selvsagt enig i at det hele på ingen måte er et GODT tegn...
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #8 på: Juni 09, 2012, 13:35:26 »
Beklager om det allerede er postert, men syns denne fortjener en egen tråd:

"Our sources say that players fear if they speak their minds openly and publicly at the moment they could be left to rot in the reserves, or be sold to clubs they have no interest in playing for. They are anxious, however, that Leeds supporters should know how they are feeling."

Er det Kim Jung-un som er styreformann?

http://lufctrust.squarespace.com/blog/2012/6/8/lust-update-frustrated-players-back-our-vision.html

De fleste er vel på ferie nå og alle har vel agenter som gjør drittjobben for de. Dessuten så har de godt betalt for å være lojale mot arbeidsgiver. Jeg tror det er i alles interesse at de "prates" minst mulig fra de fleste parter utenom Bates og investorene...

Jeg mener det blir en balansegang. Hver eneste gang en spiller forsvinner uten å skrive ny kontrakt, blir den spilleren korsfestet som 'ikke av materialet som fortjener å spille for Leeds', 'grådig jævel' etc. I vinter sa Ben Parker for åpen mikrofon at Jonny Howson var oppriktig lei seg over at drømmen om å lede Leeds som kaptein i Premier League var knust, etter at klubben tilbød han en lønnsøkning tilsvarende en middels L1-spiller.

Nå var Howson et navn som dukket opp i landslagssammenheng. Nå er ikke England verdens beste landslag, men hvis ikke Howson er god nok for at Leeds kan strekke seg til 10-12k i uka engang, så er det noe riv ruskende galt med hele tankegangen.

Av typen Howson, Snodgrass, White, McCormack m.fl. snakker vi investeringer, ikke rene lønnsutgifter. Slike spillertyper trekker publikum, andre gode spillere, hype og ikke minst sportslig suksess.

Nei, jeg syns det er bra at spillerne også rasler med sablene. Ken Bates har opptrådt som en hårsår despot i årevis; det er på tide han får smake sin egen medisin.

Forøvrig er jeg selvsagt enig i at det hele på ingen måte er et GODT tegn...

Jeg er for at spillerne skal få lov til å uttale seg innen rimelighetens grenser, feks synes jeg det er bra og tøft av Snodgrass å si det han sier om dagen. Akkurat NÃ… ønsker jeg mest mulig ro i håp om at vi kan si bye bye til Bates i løpet av en uke eller to!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #9 på: Juni 09, 2012, 17:44:33 »
På linje med Dennis og Sve, smule bekymret
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

HåvardK

Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #10 på: Juni 09, 2012, 21:47:40 »
Beklager om det allerede er postert, men syns denne fortjener en egen tråd:

"Our sources say that players fear if they speak their minds openly and publicly at the moment they could be left to rot in the reserves, or be sold to clubs they have no interest in playing for. They are anxious, however, that Leeds supporters should know how they are feeling."

Er det Kim Jung-un som er styreformann?

http://lufctrust.squarespace.com/blog/2012/6/8/lust-update-frustrated-players-back-our-vision.html

De fleste er vel på ferie nå og alle har vel agenter som gjør drittjobben for de. Dessuten så har de godt betalt for å være lojale mot arbeidsgiver. Jeg tror det er i alles interesse at de "prates" minst mulig fra de fleste parter utenom Bates og investorene...

Jeg mener det blir en balansegang. Hver eneste gang en spiller forsvinner uten å skrive ny kontrakt, blir den spilleren korsfestet som 'ikke av materialet som fortjener å spille for Leeds', 'grådig jævel' etc. I vinter sa Ben Parker for åpen mikrofon at Jonny Howson var oppriktig lei seg over at drømmen om å lede Leeds som kaptein i Premier League var knust, etter at klubben tilbød han en lønnsøkning tilsvarende en middels L1-spiller.

Nå var Howson et navn som dukket opp i landslagssammenheng. Nå er ikke England verdens beste landslag, men hvis ikke Howson er god nok for at Leeds kan strekke seg til 10-12k i uka engang, så er det noe riv ruskende galt med hele tankegangen.

Av typen Howson, Snodgrass, White, McCormack m.fl. snakker vi investeringer, ikke rene lønnsutgifter. Slike spillertyper trekker publikum, andre gode spillere, hype og ikke minst sportslig suksess.

Nei, jeg syns det er bra at spillerne også rasler med sablene. Ken Bates har opptrådt som en hårsår despot i årevis; det er på tide han får smake sin egen medisin.

Forøvrig er jeg selvsagt enig i at det hele på ingen måte er et GODT tegn...

Jeg er for at spillerne skal få lov til å uttale seg innen rimelighetens grenser, feks synes jeg det er bra og tøft av Snodgrass å si det han sier om dagen. Akkurat NÃ… ønsker jeg mest mulig ro i håp om at vi kan si bye bye til Bates i løpet av en uke eller to!
Helt på linje med deg, Leedsfan. Ikke alltid jeg er det.

Mats-

  • Gjest
Sv: Spillerne frustrert over dagens situasjon
« Svar #11 på: Juni 09, 2012, 23:11:27 »
Ser skummelt ut dette. Uttalelsen oser ikke akkurat av takeover.

Leeds fansen må gjennomføre massive boikotter neste sesong. Bør ikke være mer enn 15.000 på ER. Da kan vel ikke Bates gjøre annet enn å forsvinne, eller?