YEP: Which three clubs will be promoted from the Championship next season?

Started by Gufrias, June 26, 2012, 15:25:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsgutt

Quote from: Børke on June 30, 2012, 03:13:01
Championship 2012/13 vil bli meget tøff. Bolton, Blackburn, og Wolverhampton som alle tre rykket ned fra Premier League skal få merke at tilværelsen i Championship blir hard og at veien opp blir alt annet enn enkel. Her er mange lag som har seriøse ambisjoner om opprykk til Premier League, og det er vanskelig å se noen favoritter etter min mening. En del av LUSCOS medlemmene mener at Leeds er sjanseløse i kampen om direkte opprykk og playoff. Men  på en annen side, hvilke av de 23 andre konkurentene kan sies å være VESENTLIG bedre enn Leeds før en ball er sparket for den nye sesongen? På papiret har Leeds et ganske tøft program i august, men likevel overkommelig å sanke mange poeng. Neil Warnock har lykkes med opprykk noen ganger tidligere, blandt annet med Sheffield United og Queens Park Rangers, og vi håper han gjør det igjen - med Leeds! Det er dårlig styre og ledelse som har plaget Leeds United opp igjennom årene, og ikke deres managere. Simon Grayson som ble sparket litt over halvveis i forrige sesong tok over tidenes svakeste Leeds lag i desember 2008, han brukte 1 1/2 sesesong på å ta klubben opp til Championship. Dennis Wise og Gary McAllister gjorde også etter min mening en god jobb ut i fra den dårlige ledelsen i Leeds. Bra at Grayson tok Huddersfield opp til Championship via playoff. Kravene i Leeds er store, opprykk til Premier League kreves, om klubben er god nok gjenstår å se...

det er sant dt du skriver , men kanskje dt er på tide å endre signaturen din ? :P   "Håper at nåværende manager Simon Grayson er mannen som tar Leeds United til nye høyder, en mann med hjerte for klubben! "

lojosang

Quote from: Leeds1996 on June 30, 2012, 13:05:48
Quote from: Børke on June 30, 2012, 03:13:01
Championship 2012/13 vil bli meget tøff. Bolton, Blackburn, og Wolverhampton som alle tre rykket ned fra Premier League skal få merke at tilværelsen i Championship blir hard og at veien opp blir alt annet enn enkel. Her er mange lag som har seriøse ambisjoner om opprykk til Premier League, og det er vanskelig å se noen favoritter etter min mening. En del av LUSCOS medlemmene mener at Leeds er sjanseløse i kampen om direkte opprykk og playoff. Men  på en annen side, hvilke av de 23 andre konkurentene kan sies å være VESENTLIG bedre enn Leeds før en ball er sparket for den nye sesongen? På papiret har Leeds et ganske tøft program i august, men likevel overkommelig å sanke mange poeng. Neil Warnock har lykkes med opprykk noen ganger tidligere, blandt annet med Sheffield United og Queens Park Rangers, og vi håper han gjør det igjen - med Leeds! Det er dårlig styre og ledelse som har plaget Leeds United opp igjennom årene, og ikke deres managere. Simon Grayson som ble sparket litt over halvveis i forrige sesong tok over tidenes svakeste Leeds lag i desember 2008, han brukte 1 1/2 sesesong på å ta klubben opp til Championship. Dennis Wise og Gary McAllister gjorde også etter min mening en god jobb ut i fra den dårlige ledelsen i Leeds. Bra at Grayson tok Huddersfield opp til Championship via playoff. Kravene i Leeds er store, opprykk til Premier League kreves, om klubben er god nok gjenstår å se...

det er sant dt du skriver , men kanskje dt er på tide å endre signaturen din ? :P   "Håper at nåværende manager Simon Grayson er mannen som tar Leeds United til nye høyder, en mann med hjerte for klubben! "

Det er slett ikke "sant" det han skriver. Dennis Wise overtok et lag som spilte playoffinale og coachet dem ned i tredjedivisjon med sin paranoide muldvarpjakt og idiotiske dommerangrep.
- Leif Olav

gulle

Quote from: Leeds1996 on June 30, 2012, 00:41:28
tror neppe på dette, men va med Nottf ?

Haswai har bekreftet at de er i sluttfasen av et oppkjøp.

tror dere ikke Nottf blir skumle ?
Var helt sikker på at west ham skulle cruise gjennom og at leicester skulle følge på etter fjorårets handlerunde. Men fotball er heldigvis ikke mattematikk så det er ikke bare å sette opp tabell etter pengboka. Håper nye eiere gjør at vi kan beholde de beste og supplere med kvalitet. Og at NW og spillerne trekker samme vei,da rykker vi opp
I år rykker vi opp!

rd1

Kan fort bli mighty whites og Skogvokterne som rykker opp, med nye eiere i ryggen!
"Who needs Cantona??"

Gufrias

Quote from: rd1 on July 02, 2012, 12:09:36
Kan fort bli mighty whites og Skogvokterne som rykker opp, med nye eiere i ryggen!
Watford på tredjeplass da?  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Ja, slik som Leicester sist sesong. Som varm kniv i granitt.
- Leif Olav

rd1

Quote from: lojosang on July 03, 2012, 01:00:44

Leicester brukte riktignok noe penger sist sesong, men i realiteten blåste de bort alt for store midler på Becks - som aldri ble noen suksess.

Skal vi "kjøpe" oss til opprykk må vi ikke bare kjøpe kvalitet, men også rett kvalitet:)
"Who needs Cantona??"

lojosang

Quote from: rd1 on July 03, 2012, 12:38:25
Quote from: lojosang on July 03, 2012, 01:00:44

Leicester brukte riktignok noe penger sist sesong, men i realiteten blåste de bort alt for store midler på Becks - som aldri ble noen suksess.

Skal vi "kjøpe" oss til opprykk må vi ikke bare kjøpe kvalitet, men også rett kvalitet:)

Jeg har ikke akkurat talt varmt om Colin etter at han overtok, men at han har bedre føling med transfermarkedet enn Svennis føler jeg meg rimelig trygg på. Vi burde derfor ha et bedre utgangspunkt enn Leicester hadde i fjor.

Er optimismen gryende i Det Jøsangske Hjem? Tja. Garantert muligens.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on July 03, 2012, 16:42:52
Her oppe lurer en på om noen i Det Jøsandske Hjem har vurdert å ta turen til Sandefjord. Syns hotell og fly for rundt tusenlappen fra Trondheim var såpass overkommelig at jeg har bestilt tur. Så får vi håpe at det ikke blir Bates-priser på kampen.

lojosang

Quote from: HåvardK on July 03, 2012, 16:53:52
Her oppe lurer en på om noen i Det Jøsandske Hjem har vurdert å ta turen til Sandefjord. Syns hotell og fly for rundt tusenlappen fra Trondheim var såpass overkommelig at jeg har bestilt tur. Så får vi håpe at det ikke blir Bates-priser på kampen.

Det ser dårlig ut med fridager å ta av. Jeg skal prøve meg på litt kalendersjonglering når jeg kommer hjem fra ferie.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on July 03, 2012, 18:15:27

Det ser dårlig ut med fridager å ta av. Jeg skal prøve meg på litt kalendersjonglering når jeg kommer hjem fra ferie.
Men nå syns jeg vi er kraftg off-topic her, dere!

SindreWikre

Jeg tipper , Blackburn , Leeds <3 og Cardiff tar turen opp ! Vil tippe Bøackpool blir påvirka av tapet i Play off som alle blir ;  p
Pontus ❤

bwirum

Det er jo nesten Bates-priser, koster 307,- inkl. billettavgift. Men jeg har nå bestilt til meg og unga okkesom...
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

Birmingham har visst bare 14 spiller i A-stallen så de har jo en utfordring.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Quote from: Leedsfan on July 04, 2012, 08:42:03
Birmingham har visst bare 14 spiller i A-stallen så de har jo en utfordring.

Langt igjen til "Only me and Kelly."
- Leif Olav