Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13

Started by ollan, June 26, 2012, 17:31:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blank_File

Quote from: Promotion 2010 on August 14, 2012, 14:15:10
Quote from: Ød on August 14, 2012, 13:49:08
Quote from: bjoggis on August 14, 2012, 13:41:32
Kommer interessante nyheter om rettighetene senere i dag. Ingenting er avklart, men vi vet nå hvem som er førersete. Følg med!
Dette kan bli en spennende ettermiddag! Det ser hvertfall ut som at noen i Norge skal skaffe rettighetene, slik de skriver det..
Vil dette kunne leses på hjemmesien deres...eller må man følge på twitter??

Følg med HER!  :D

Ju bi sjur!

kalle_92

OPPDATERING!

Championship Norge @ChampionshipNor

Vi kan i kveld røpe at TV2 er i førersetet i forhandlingene om rettighetene til Championship! Les mer på Kampanje.com i morgen

;D

bjoggis

Quote from: kalle_92 on August 14, 2012, 20:06:59
OPPDATERING!

Vi kan i kveld røpe at TV2 er i førersetet i forhandlingene om rettighetene til Championship! Les mer på Kampanje.com i morgen

;D

Liker det SVÆRT godt!!  :D

B_Ød

Ups & Ups!!

marve

Quote from: kalle_92 on August 14, 2012, 20:06:59
OPPDATERING!

;D

jippi ;D ;D ;D

kalle_92

PL og Championship på samme kanal hadde vært HEFTIG!  ;D

Leedsgutt

Quote from: kalle_92 on August 14, 2012, 20:33:43
PL og Championship på samme kanal hadde vært HEFTIG!  ;D

tror du dette kan skje ?  jeg lbir veldig glad hvis dt skjer, men tror nok tv2 vil tjene skikkelige penger på dette, og gjøre dt til en egen kanal... og da kommer jeg ikke til å spørre min foreldre om dt, fordi vi kan da bare se på internett.

tror nok ikke dt blir på samme kanal uten at prisen økes på kanalen, tror nok de vil kreve litt fra oss seere.

jeg har tv2pl, så jeg håper... men tror ikke

pluss, dt vil bli urettferdig hvis dt blir ekstra kostnad for at dt skal gå på samme kanal som PL, og tenk på de som bare vil se PL.... så dt blir nok en egen kanal

Aase93

Vil vell bli vist på Tv 2 sport kanalane, eller ?

Asbjørn

Nå er du LITT tidlig ute med å kjøpe skinnet her, man forhandler ennå, og VJH hos TV2 Sporten sier bare i en kommentar

Vil vell bli vist på Tv 2 sport kanalane, eller ?

Petter N. Hagen‏@Niklassonhagen

Ryktes at TV2 tar ansvar og vil distribuere The Championship denne sesongen. Noe i dette, @VegardJH ? I så fall, takk!
1hVegard Jansen Hagen‏@VegardJH

@Niklassonhagen @Perrysve Det kan jeg ikke kommentere, dessverre. Garantert mange om det saftige beinet

---men han legger til ;)
QuoteVegard Jansen Hagen‏@VegardJH

@ollan1 Svært mange dedikerte supportere av Championship-lag i Norge. Leeds-fansen blir jo bare mer engasjert jo verre det går. Forbilder.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Håper det kommer i orden til Lørdag så vi kan se Wolveskampen. Hvor enn det blir. Personlig har jeg sagt opp Viasat, og kunne gjerne tenke meg TV2 abonnement.

Sydhagen

Viss TV2 får rettighetene så blir det garantert abonnement på meg!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Hvis nå TV2 skulle hanke inn disse rettighetene..hvor lang tid vil det ta å få kjøpt seg inn på evt kanal?
Efaringsmessig pleier jo disse greiene å ta litt tid..mao..på tide å få ut finger'n kanskje??

"Ød..i overkant stresset inn imot helg"
Ups & Ups!!

auren

Håper det er mulig å kjøpe tilgang pr. uke eller helst pr. kamp. Er jo bare Leeds-kampene som er interessante å se. Men vi kan vel fort bli vist 10-15 ganger i løpet av sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Dersom TV2 skulle få rettighetene en av de første dagene, håper og tror jeg at de kan sende denne første kampen på en gratiskanal før de evt får satt opp betalingskanaler eller hvordan de har tenkt å gjøre det.

På Zebra går det maratonsendinger av MASH, South Park og That 70s Show fra 11:00 til 19:00, så det bør være mulig å skyve ut en episode og to til fordel for live fotball.

B_Ød

Quote from: Leedsulf on August 15, 2012, 11:52:48
Dersom TV2 skulle få rettighetene en av de første dagene, håper og tror jeg at de kan sende denne første kampen på en gratiskanal før de evt får satt opp betalingskanaler eller hvordan de har tenkt å gjøre det.

På Zebra går det maratonsendinger av MASH, South Park og That 70s Show fra 11:00 til 19:00, så det bør være mulig å skyve ut en episode og to til fordel for live fotball.
vel, nå har canal digital kabel sagt opp tv2 zebra...så nei, ingen god løsning det  ;)
Ellers..med en gratis-test...ja takk  :D
Ups & Ups!!

Budda

Hvis TV2 får rettighetene, så får vi håpe at de ikke bare sender de på Sumo
Endre

kalle_92

Quote from: Budda on August 15, 2012, 12:04:42
Eller omvendt! For meg som bruker nett-tv'en til TV2, er det kjipt om det er omvendt også. Håper det vil være slik som PL, som sendes begge plasser.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Budda on August 15, 2012, 12:04:42

Er det ikke der de bare sender en spesiell type bryting?  :P
Super Leeds since 1968

Bulwark

Det kan vel fort bli det i starten, men når t.l er ferdig, kommer de vel til å sende en del kamper der kanskje.  :) Uansett så blir vel ikke tv2sport 2-5 brukt på lørdagene uansett

kalle_92

Eirik Aase er altså da mannen bak Championship Norge (Blackburn-fan visstnok).

TV 2 - "Vi er på ballen".
http://www.kampanje.com/medier/article6188720.ece
Les denne artikkelen for en oppdatering om status på Championship-rettighetene.
NRK ønsker ikke rettighetene, i likhet med Viasat. Altså er det TV 2 man må håpe på nå. Hvilke andre mulige aktører kan ønske rettighetene? TVNorge? Andre? Håper det blir TV 2 uansett.

B_Ød

Ups & Ups!!

bjoggis

Håper veldig på at TV2 går for dette.
Og selv håper jeg veldig på at det blir på sumo.
Sumo kan du bare koble pcen til tv'en, og spør du meg, er det vel så god kvalitet - og du kan se alt du vil, når du vil!
KOM IGJEN, TV2!!! ;D ;D

B_Ød

Akkurat nå føler jeg at dette er den viktigste tråden på internett...noen som har hørt noe mer ang dette?
Ups & Ups!!

ollan

venter på svar på denne tweet'en

@ollan1

@VegardJH hei Vegard ;-)har du noe nytt å formidle ang.rettighetene til Championship?Mange spente sjeler her ute.. #luscos #BergenWhites
Ollan

B_Ød

Quote from: ollan on August 17, 2012, 08:35:58
venter på svar på denne tweet'en

@ollan1

@VegardJH hei Vegard ;-)har du noe nytt å formidle ang.rettighetene til Championship?Mange spente sjeler her ute.. #luscos #BergenWhites

Håper....
Ups & Ups!!

SOL

kalle_92

Vegard Jansen Hagen @VegardJH
Et sus av forventning gjennom @2sporten, Nå rigger vi i all hast for å slippe en nyhet av den strålende sorten kl 11 på TV 2 Sport.

;D ;D ;D ;D

B_Ød

Quote from: kalle_92 on August 17, 2012, 10:42:27
Vegard Jansen Hagen @VegardJH
Et sus av forventning gjennom @2sporten, Nå rigger vi i all hast for å slippe en nyhet av den strålende sorten kl 11 på TV 2 Sport.

;D ;D ;D ;D
ser der ja....
Ups & Ups!!