Skrevet av Emne: Tusen takk til KB....  (Lest 4347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Tusen takk til KB....
« på: Juni 28, 2012, 09:58:10 »
 ;)...det er vidunderlig og jeg må, hvis avtalen går i boks bare si tusen millioner takk til Kommende Bidragsytere som redder oss ut av klørne på gamle KB, nissefar, gnomen eler hva det nå er som passer... :D!!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #1 på: Juni 28, 2012, 10:07:26 »
Richard Bapty på FB

Sitat
Ok, this will cause a split debate. I know everyone hates Bates and thinks he squeezed the life out of Leeds, but....... am I the only one that see's it like this:

1: Bates bought the club when we were crippled and lets face it who else came forward?

2: Bates slowly but surely stablised the club and got us to a position where we had no debt (one of very few teams in England can say the same)

3: He Didnt throw away money willy nilly or bow down to crooked agents big wage demands

4: Despite not spending lots of money we still spent 3 years in League One (which I saw as club recovery time) yet still got promoted and had a very good first season back in the Champ

5: Taking all of the above into consideration I have to applaud Bates that making the club an absolute mouth-watering prospect for a business man with ALOT of money. A club with no debt, planning permission for the ground, a club that isnt in the Prem just yet so doesnt need a massive investment in players straight away, instead a club that can now bring in good, talented players that can play in the Championship and progress up to the Premiership.

6: Finally, Bates isnt a f**king Leeds fan, he is a business man, he doesnt see the club the way our die hard fans do so why give him such a hard time. Yes he will make money, but lets face it if we are taken over by a very rich person then you cant help but thank Bates and the way he has run the club and put us in the position we are now.

Dont mistake this post for me being pro-Bates, Im just looking at it all logically. Now let ALL get behind the team this season, get as much high attendances as possible and sing us up to the Premiership! MOT
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #2 på: Juni 28, 2012, 11:42:40 »
Richard Bapty på FB

Sitat
Ok, this will cause a split debate. I know everyone hates Bates and thinks he squeezed the life out of Leeds, but....... am I the only one that see's it like this:

1: Bates bought the club when we were crippled and lets face it who else came forward?

2: Bates slowly but surely stablised the club and got us to a position where we had no debt (one of very few teams in England can say the same)

3: He Didnt throw away money willy nilly or bow down to crooked agents big wage demands

4: Despite not spending lots of money we still spent 3 years in League One (which I saw as club recovery time) yet still got promoted and had a very good first season back in the Champ

5: Taking all of the above into consideration I have to applaud Bates that making the club an absolute mouth-watering prospect for a business man with ALOT of money. A club with no debt, planning permission for the ground, a club that isnt in the Prem just yet so doesnt need a massive investment in players straight away, instead a club that can now bring in good, talented players that can play in the Championship and progress up to the Premiership.

6: Finally, Bates isnt a f**king Leeds fan, he is a business man, he doesnt see the club the way our die hard fans do so why give him such a hard time. Yes he will make money, but lets face it if we are taken over by a very rich person then you cant help but thank Bates and the way he has run the club and put us in the position we are now.

Dont mistake this post for me being pro-Bates, Im just looking at it all logically. Now let ALL get behind the team this season, get as much high attendances as possible and sing us up to the Premiership! MOT
en sak är säker, bates har inte gjort allt bra men definitivt inte allt dåligt, många som klagar på spelare som lämnat under de 7 åren sedan bates tagit över, men man hör aldrig någon här nämna hur ekonomin  och spelarläget förändrades tex de 7 åren innan mellan 98 och 2005, jämför man med de åren så har han gjort ett kanonjobb, känns som ett mer status quo läge sedan bates tagit över, jag anser klubben vlskött och jag är säker på att bates kommer få mycket för klubben om han säljer den i sommar
 

Joe Jordan

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #3 på: Juni 28, 2012, 12:18:56 »
En takketråd til Ken Bates? Lord have mercy...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #4 på: Juni 28, 2012, 12:34:15 »
En takketråd til Ken Bates? Lord have mercy...
Kommende Bidragsytere ...
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #5 på: Juni 28, 2012, 13:07:58 »
Hehe, har blitt sløvere på mine gamle dager...  :D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #6 på: Juni 28, 2012, 13:13:01 »
Hehe, har blitt sløvere på mine gamle dager...  :D
brukte litt for lang tid jeg også  :D
Ups & Ups!!

nord

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #7 på: Juni 28, 2012, 15:57:21 »
Bates har været en fin fælles fjende og undskyldning for at det ikke gik godt nok.

Manden er gammel og sikkert træt og orker ikke mere.

Han sælger en stabil  klub med stærke tradisioner og en fantastisk fanskare i Leeds og hele verden.  ;D

 

Dennis

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #8 på: Juni 28, 2012, 17:07:02 »
Kan ikke takke de nye eierne før de har vist sin hensikt, vel? Det var sikkert mange som håpet og gledet seg da 'Pool ble kjøpt av de forrige amerikanerne, Blackburn kjøpt av kyllingfabrikken eller de stadige oppkjøpene av Pompey og B'ham...?

Nei, jeg takker ikke enda, men jeg håper! :)
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #9 på: Juni 29, 2012, 08:41:17 »
Kan ikke takke de nye eierne før de har vist sin hensikt, vel? Det var sikkert mange som håpet og gledet seg da 'Pool ble kjøpt av de forrige amerikanerne, Blackburn kjøpt av kyllingfabrikken eller de stadige oppkjøpene av Pompey og B'ham...?

Nei, jeg takker ikke enda, men jeg håper! :)



Du har selvsagt inderlig rett i dette, måtte bare erte litt med trådtittelen, kunne ikke dy meg, og jeg ser at enkelte gikk på limpinnen... ;D
Yeboahs vitne

Torpe-do

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #10 på: Juni 29, 2012, 12:36:55 »
Jeg mener det er bra at noen går mot strømmen og forsøker å skape et noe mer nyansert bilde av hvem Bates er, hva han har gjort og hvordan hans ettermæle bør være.

Er en person først blitt stemplet som enten det ene eller det andre, vil hver minste detalj bli tolket i henhold til akkurat dette stempelet. Er en person snill og grei blir alt det snille og greie denne personen gjør lagt merke til for å forsterke ens inntrykk av personen, mens motsatte handlinger gjerne faller gjennom. Det samme gjelder da i motsatte tilfeller også, naturligvis.

Jeg har tidligere erkjent min motstand mot Bates, men jeg mener det er viktig å hugse på at mannen også har vært på mange måter riktig mann for Leeds til riktig tid. I slike hardt utsatte økonomiske tider trenger en gjerne en forbanna stabukk av en geitegnom som ikke lar lønnsforhandlinger stige til himmels. Samtidig tror jeg karen på mange måter har fungert - som det ble nevnt her oppe - som en slags terapi for mange av oss Leeds-fans, da han har representert - for mange - en felles fiende i en periode med sult på sportslig suksess.

Han kom inn og kjøpte klubben da alle andre investorer løp sin vei. Motivene kan være så som så, han ønsket nok å tjene på investeringen sin, noe jeg mener er helt habile motiver. Risikoen var nok uansett stor for Bates da han kjøpte "konkursboet" Leeds United.

Så jeg ønsker å, uten et ironisk toneleie, takke Bates for det han har gjort riktig. Men nå er det på tide han slipper andre til. Og jeg håper denne overtagelsen ikke er noe vi forbanner om 3 år... Grøss og gru.. Nå fortjener vi 10 gode år!

auren

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #11 på: Juni 29, 2012, 12:48:10 »
Jeg mener det er bra at noen går mot strømmen og forsøker å skape et noe mer nyansert bilde av hvem Bates er, hva han har gjort og hvordan hans ettermæle bør være.

Er en person først blitt stemplet som enten det ene eller det andre, vil hver minste detalj bli tolket i henhold til akkurat dette stempelet. Er en person snill og grei blir alt det snille og greie denne personen gjør lagt merke til for å forsterke ens inntrykk av personen, mens motsatte handlinger gjerne faller gjennom. Det samme gjelder da i motsatte tilfeller også, naturligvis.

Jeg har tidligere erkjent min motstand mot Bates, men jeg mener det er viktig å hugse på at mannen også har vært på mange måter riktig mann for Leeds til riktig tid. I slike hardt utsatte økonomiske tider trenger en gjerne en forbanna stabukk av en geitegnom som ikke lar lønnsforhandlinger stige til himmels. Samtidig tror jeg karen på mange måter har fungert - som det ble nevnt her oppe - som en slags terapi for mange av oss Leeds-fans, da han har representert - for mange - en felles fiende i en periode med sult på sportslig suksess.

Han kom inn og kjøpte klubben da alle andre investorer løp sin vei. Motivene kan være så som så, han ønsket nok å tjene på investeringen sin, noe jeg mener er helt habile motiver. Risikoen var nok uansett stor for Bates da han kjøpte "konkursboet" Leeds United.

Så jeg ønsker å, uten et ironisk toneleie, takke Bates for det han har gjort riktig. Men nå er det på tide han slipper andre til. Og jeg håper denne overtagelsen ikke er noe vi forbanner om 3 år... Grøss og gru.. Nå fortjener vi 10 gode år!

Godt innlegg Torpedo. Bifaller dine meninger  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #12 på: Juni 29, 2012, 13:25:37 »
Helt enig Torpedo - hvem af os ville invistere i Leeds dengang vi rykkede ned ?
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #13 på: Juni 29, 2012, 14:31:42 »
Jeg mener det er bra at noen går mot strømmen og forsøker å skape et noe mer nyansert bilde av hvem Bates er, hva han har gjort og hvordan hans ettermæle bør være.

Er en person først blitt stemplet som enten det ene eller det andre, vil hver minste detalj bli tolket i henhold til akkurat dette stempelet. Er en person snill og grei blir alt det snille og greie denne personen gjør lagt merke til for å forsterke ens inntrykk av personen, mens motsatte handlinger gjerne faller gjennom. Det samme gjelder da i motsatte tilfeller også, naturligvis.

Jeg har tidligere erkjent min motstand mot Bates, men jeg mener det er viktig å hugse på at mannen også har vært på mange måter riktig mann for Leeds til riktig tid. I slike hardt utsatte økonomiske tider trenger en gjerne en forbanna stabukk av en geitegnom som ikke lar lønnsforhandlinger stige til himmels. Samtidig tror jeg karen på mange måter har fungert - som det ble nevnt her oppe - som en slags terapi for mange av oss Leeds-fans, da han har representert - for mange - en felles fiende i en periode med sult på sportslig suksess.

Han kom inn og kjøpte klubben da alle andre investorer løp sin vei. Motivene kan være så som så, han ønsket nok å tjene på investeringen sin, noe jeg mener er helt habile motiver. Risikoen var nok uansett stor for Bates da han kjøpte "konkursboet" Leeds United.

Så jeg ønsker å, uten et ironisk toneleie, takke Bates for det han har gjort riktig. Men nå er det på tide han slipper andre til. Og jeg håper denne overtagelsen ikke er noe vi forbanner om 3 år... Grøss og gru.. Nå fortjener vi 10 gode år!


Ja, her bidrar du virkelig til å nyansere bildet av nissefar.... ;D
Yeboahs vitne

Sletten1919

Sv: Tusen takk til KB....
« Svar #14 på: Juni 29, 2012, 14:34:22 »
Helt enig Torpedo - hvem af os ville invistere i Leeds dengang vi rykkede ned ?


Jeg.  ;)