Nottingham Forest hjemme lørdag 22. sept.

Started by Ian Baird, July 07, 2012, 11:26:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ian Baird

Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

COME ON LEEDS !!

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

RuneR

Jeg er med.

Flyr BA fredag 21/9 Gardermoen-Heathrow kl 11:55-13:20,
retur samme flyplasser søndag 23/9 kl 17:15-20:25
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Bolsen

Quote from: RuneR on August 09, 2012, 13:00:50
Jeg er med.

reisevei fra Heathrow innover? Førstegangs reisende som vurderer lang helg med avreise torsdag. Usikke på valg av flyplass/reisevei til Leeds.

RuneR

Quote from: Bolsen on August 15, 2012, 22:21:59
Jeg er med.

reisevei fra Heathrow innover? Førstegangs reisende som vurderer lang helg med avreise torsdag. Usikke på valg av flyplass/reisevei til Leeds.
Denne gang velger jeg Underground fra flyplassen til Kings Cross (1 time). Alternativet er å ta Heathrow Express til Paddington, og Underground eller taxi defra til Kings X (ca 45 min). Det siste alternativet er en del dyrere.
Den enkleste reiseveien er dog å fly til Manchester. Fra flyplassen går det direktetog til Leeds hver halvtime. Togturen tar ca 1 time og 20 min.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Bolsen

Quote from: RuneR on August 15, 2012, 23:01:32
Quote from: Bolsen on August 15, 2012, 22:21:59
Jeg er med.

Denne gang velger jeg Underground fra flyplassen til Kings Cross (1 time). Alternativet er å ta Heathrow Express til Paddington, og Underground eller taxi defra til Kings X (ca 45 min). Det siste alternativet er en del dyrere.
Den enkleste reiseveien er dog å fly til Manchester. Fra flyplassen går det direktetog til Leeds hver halvtime. Togturen tar ca 1 time og 20 min.

Takk for info:) Blir det bestilling av tur til helgen, gleder meg som en liten unge!
Men først er det serieåpning ! MOT

martind

MOT!! We are Leeds!

Bolsen

Enkleste måte når det gjelder kamp billett, noen som har litt info om det? På forhånd takk

Tom S

Quote from: Bolsen on August 20, 2012, 21:35:15
Enkleste måte når det gjelder kamp billett, noen som har litt info om det? På forhånd takk

Bestille på leedsunited.com
Dersom du er Member har du fordelen av å kunne bestille billetter før de blir lagt ut for generelt salg, dersom ikkje er det nok ikkje utsolgt når salget åpner for alle.
COME ON LEEDS !!

Bolsen

Quote from: Tom S on August 20, 2012, 21:39:27
Quote from: Bolsen on August 20, 2012, 21:35:15

Bestille på leedsunited.com
Dersom du er Member har du fordelen av å kunne bestille billetter før de blir lagt ut for generelt salg, dersom ikkje er det nok ikkje utsolgt når salget åpner for alle.
Tusen takk! Da er det bare litt over en måned til første England tur! Blir en fin langhelg med far, forøvrig hans første tur til ER også. 
MOT

Ian Baird

Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Bolsen

Tur bestilt ;) Lander i London(stansted) 8 om morgenen torsdag. Så blir nesten 4 hele flotte dager!
Noen som har hotell å anbefale som ikke ligger så langt unna lorimiers etc?:)

Tom S

Quote from: Bolsen on August 24, 2012, 11:46:55
Tur bestilt ;) Lander i London(stansted) 8 om morgenen torsdag. Så blir nesten 4 hele flotte dager!

Veldig mange bruker Marriott (som LUSCOS også har avtale med), det ligger midt i sentrum av Leeds, må påregnes 20 minutt gange til Lorimer (evt taxi).
Her er overhengende stor fare for å møte likesinnede nordmenn.

Ellers er vel Bewleys også eit godt alternativ, ligger mellom sentrum og Lorimer.
Dette hotellet meiner eg LUFC har som sponsor og muligheter for bedre priser (?).

Hilton, Plaza og Jurys Inn er andre alternativer (i tillegg til mange fleire sjølvsagt).
COME ON LEEDS !!

ollan

Quote from: Tom S on August 24, 2012, 12:17:39
Quote from: Bolsen on August 24, 2012, 11:46:55

Veldig mange bruker Marriott (som LUSCOS også har avtale med), det ligger midt i sentrum av Leeds, må påregnes 20 minutt gange til Lorimer (evt taxi).
Her er overhengende stor fare for å møte likesinnede nordmenn.

Ellers er vel Bewleys også eit godt alternativ, ligger mellom sentrum og Lorimer.
Dette hotellet meiner eg LUFC har som sponsor og muligheter for bedre priser (?).

Hilton, Plaza og Jurys Inn er andre alternativer (i tillegg til mange fleire sjølvsagt).

LUFC har ikke avtale med Bewleys lenger... de har tegnet ny avtale med Holiday Inn som har to hoteller i Leeds

http://www.leedsunited.com/news/20120801/win-with-holiday-inn_2247585_2866961
Ollan

RuneR

Nå er billettene lagt ut for Members.
Innkjøpt for undertegnede og Trond A på North stand, N8  S55 og 56.   
Nedtellingen kan starte......
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

Bolsen

Da er hotell bestilt. Ble bewleys denne gangen. Skal jo ikke sitte der så mye uansett

MrK

Quote from: Bolsen on August 28, 2012, 19:09:56
Da er hotell bestilt. Ble bewleys denne gangen. Skal jo ikke sitte der så mye uansett

Ligger gjerne på hotell;-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Bolsen

Quote from: MrK on August 29, 2012, 18:57:42
Quote from: Bolsen on August 28, 2012, 19:09:56

Ligger gjerne på hotell;-)
Haha så sant!

Somma27

Klar for tur!

Blir vel over 30tusen på denne?

Jon R

Skal ALDRI MER på hjemmekamp mot Nott Forest.  :(
Jon R.

ollan

Quote from: Jon R on September 03, 2012, 23:17:01
støttes fullt ut Jon....verste opplevelse ever,fra å ligge under 3-1 og hente opp det og tro at nå skal vi være  med på noe stort....forsåvidt var vi jo det dog i negativ forstand den sure kalde kvelden på North Stand. Måtte en slik ydmykelse aldri skje igjen
Ollan

Leedsfan

3-7 var en skrekkelig kamp, alt gikk inn bak en forfjamset Lonergan. Det var ikke så moro å se Blackpool på ER når Pål Rabarbra spilte hovedrollen, det var verre enn 3-7.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RuneR

Quote from: ollan on September 04, 2012, 21:52:58
støttes fullt ut Jon....verste opplevelse ever,fra å ligge under 3-1 og hente opp det og tro at nå skal vi være  med på noe stort....forsåvidt var vi jo det dog i negativ forstand den sure kalde kvelden på North Stand. Måtte en slik ydmykelse aldri skje igjen
Bleikeste unnskyldningen ever, gutter.  Skam dere begge to  >:( 
Her må man bare brette opp ermene, og kjøre Forest hardt og brutalt til de kryper sørover langs M1 mens de lurer på hva det var som traff de.....  Gleder meg stort til turen - og hevnen ;D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

Tom S

Quote from: RuneR on September 05, 2012, 14:33:12
Her må man bare brette opp ermene, og kjøre Forest hardt og brutalt til de kryper sørover langs M1 mens de lurer på hva det var som traff de.....  Gleder meg stort til turen - og hevnen ;D

Helt korrekt, Rune!
COME ON LEEDS !!

Kjell Skjerven

Quote from: Tom S on September 05, 2012, 15:02:15

Helt korrekt, Rune!

Viss alle skulle tenkje slik ville det ikkje vere fans paa kampene lenger slik me blei pissa paa forrige sesong...
Side before self,every time.

ollan

Quote from: Kjell Skjerven on September 05, 2012, 19:00:55
Quote from: Tom S on September 05, 2012, 15:02:15

Helt korrekt, Rune!

Viss alle skulle tenkje slik ville det ikkje vere fans paa kampene lenger slik me blei pissa paa forrige sesong...
Alle tenker slik innimellom Kjell....se bare på hva som slenges ut av statuser på FB etter et tap....men fra å si og tenke det, til å gjennomføre det er nok en lang stykke vei til. Lykke til alle som skal avgårde,måtte forest ende i ethelvete etter den kampen ;D
Ollan

Rudi G.

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on September 05, 2012, 21:43:54
4-6 mot Preston var surere :(

4-1 og man tror det skal bli 10-1... Det skal jo ikke være mulig.. Leeds under Grayson var lite kynisk.