Stammen i laget...

Started by Leedsfan, July 17, 2012, 12:16:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Først må jeg si at jeg har tro på Warnock og støtter han i opprydningjobben han gjør. Hvis noen hadde spurt meg hvem vi burde beholde etter forrige sesong så må jeg innrømme at det hadde vært flere av de som har allerede reist og er på vei ut, tenker da på:

Lonergan -> Bolton
Clayton -> Huddersfield
Ross -> ut?
White -> Warnock vil beholde han.

Warnock mener vel at Lonergan ikke er god nok, Ross/Clayton er på utgående kontrakter og White har så langt fremstått som grådig.

Det optimale hadde vært å beholde de beste og byttet ut de dårligste, som Paynter, Connolly osv osv. Så langt er det litt omvendt.

Noen teorier?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per-Stian

Eg er todelt i synet på det Warnock er i ferd med å gjennomføre i klubben vår. Kontinuitet og samhald er grunnleggande prinsipp for framgang og utvikling, men dersom "stammen" er morkna/skjør er det høgst naudsynt med utskiftingar.

Når vi ser på den nye "ryggraden" vår, spelar for spelar, er eg overtydd om at Warnock gjer gode grep, men suksess kan dessverre ikkje skapast over natta. Derfor er eg litt nøktern optimist med tanke på opprykkssjansane våre i 2012/13.

Lonergan Kenny
O'Dea Pearce
Brown Green/Austin
Becchio

Kato

Stammen i laget..... Det er ingen stamme i laget.
 

Gufrias

Quote from: Kato on July 17, 2012, 20:00:01
Stammen i laget..... Det er ingen stamme i laget.
Word
Hekta på Leeds siden 1974

SindreWikre

Neil Warnock har jo en oppgave han vil gjøre før han legger opp:

Rykke opp!

Han henter inn spillere som han føler kan gjøre det og da må dessverre Lonergan gå , enkelt og greit for han vil spille og det får han ikke i Leeds. Clayton er også et offer for dette da , han henter inn spillere som tar plassen hans og etter Austin(?)  og Green tror jeg ikke vi savner han for lenge...

Har troen jeg nå som mange andre i Leeds.

Ross : Får vi inn en erstatter på dagen som er bevisst målscorer tror jeg ikke vi savner han lenge heller...

Robert Snodgrass må bli , han ser jeg på som stammen i laget våres akkuratt nå! Sjefen vi trenger ! :)
Pontus ❤

lojosang

Quote from: AS17 on July 17, 2012, 22:59:05
Neil Warnock har jo en oppgave han vil gjøre før han legger opp:

Rykke opp!

Han henter inn spillere som han føler kan gjøre det og da må dessverre Lonergan gå , enkelt og greit for han vil spille og det får han ikke i Leeds. Clayton er også et offer for dette da , han henter inn spillere som tar plassen hans og etter Austin(?)  og Green tror jeg ikke vi savner han for lenge...

Har troen jeg nå som mange andre i Leeds.

Ross : Får vi inn en erstatter på dagen som er bevisst målscorer tror jeg ikke vi savner han lenge heller...

Robert Snodgrass må bli , han ser jeg på som stammen i laget våres akkuratt nå! Sjefen vi trenger ! :)

En spiller er ingen stamme. Det er en avlegger. En stikling. Vi blir nok gode neste år, men da skal jo Warnock legge opp. Og vi får inn en ny nybrottsgartner.
- Leif Olav