Skrevet av Emne: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!  (Lest 70458 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #60 på: August 14, 2012, 17:18:43 »
Han skal uansett få slite Big time
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Birger fra Grimstad

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #61 på: August 14, 2012, 22:01:44 »
Fant ut at jeg har glemt å kjøpe kampbillett til lørdag  :o
Noen som har ekstra billett på west så kan jeg kjøpe .
Hvis ikke blir det opp på stadion fredag formiddag å kjøpe sjøl.

Bjørn da,du som er veteran på Ellan Road og så glemmer du å kjøpe bill,bra du fikk en grei plass allikevel da,vi snakkes til Fredag,vi er nede i 13 tiden,booket om og flyr torp-liverpool ,MOT

Birger fra Grimstad

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #62 på: August 14, 2012, 22:10:14 »
Gleder meg til å møte dere alle til helga! Jeg regner med at mange av dere skal innom Commercial både før og etter kampen. Peter, Susan og resten av de som er og jobber på puben gleder seg til helga og ser frem til å møte de norske supporterne igjen.  Peter er i humør om dagen og det er koselig å være der. På lørdagen skal det serveres "Burgers and chips"  Jeg har prøvesmakt allerede og det er veldig godt.  Håper mange av oss støtter puben og kjøper masse burgere/chips og mange pints. Satser på det blir en enorm stemning i helga. Jeg har sett laget i 4 pre season kamper + cup kampen og mange av de nye spillerne ser bra ut. Det er store forventinger til spesielt Austin og han ser bedre og bedre ut. Kanskje det også blir noen nye til før helga + evt takeover. Da kommer det til å ta av i byen!!! SEES I LEEDS FOLKENS!!! MOT

Gleder meg til å komme innom Peter og Susan igjen,og alle andre norske leeds fans som kommer til å være der denne lørdagen,der skal det bli fantastisk stemning,regner med at puben åpner i 9- 10 tida denne dagen,i og med tidlig kampstart :-)

Torpe-do

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #63 på: August 15, 2012, 23:32:12 »
Gleder meg!

Håper dette blir en overraskende - i positiv retning - sesong!

Jon R

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #64 på: August 16, 2012, 00:02:09 »
Frykter en wake-up call for massene, håper på en wake-up call for meg selv.
Jon R.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #65 på: August 16, 2012, 17:18:16 »
Akkurat vært på Elland Road i strålende solskinn. Brukt noen høvdinger i supporterbutikken og alt er bare velstand. Spurte "typografen" om de hadde solgt mange 21 Diouf, han svarte:“not so many, he isn't signed yet".

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #66 på: August 16, 2012, 18:57:41 »
Akkurat vært på Elland Road i strålende solskinn. Brukt noen høvdinger i supporterbutikken og alt er bare velstand. Spurte "typografen" om de hadde solgt mange 21 Diouf, han svarte:“not so many, he isn't signed yet".


Ã… det er jo forsåvidt sant. Men jeg regner med at du trykket han opp uansett?


Gratulerer med sponsingen av Ken sin nye båt btw...   :o

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #67 på: August 16, 2012, 20:02:31 »
Akkurat vært på Elland Road i strålende solskinn. Brukt noen høvdinger i supporterbutikken og alt er bare velstand. Spurte "typografen" om de hadde solgt mange 21 Diouf, han svarte:“not so many, he isn't signed yet".


Ã… det er jo forsåvidt sant. Men jeg regner med at du trykket han opp uansett?


Gratulerer med sponsingen av Ken sin nye båt btw...   :o

Jeg støtter laget uansett...:-)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #68 på: August 16, 2012, 21:34:24 »
carl says...

Fletcher to have medical at Sunderland tomorrow after the 2 clubs agree and "undisclosed" fee!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #69 på: August 17, 2012, 09:46:44 »
carl says...

Fletcher to have medical at Sunderland tomorrow after the 2 clubs agree and "undisclosed" fee!!!!


Perfekt om de mister sin aller beste spiller bare et døgn før serieåpningen. Fletcher og Jarvis var vel de eneste 2 spillerne Wolves hadde på laget i fjor som hadde Premier League nivået inne. Vi får håpe at Jarvis også forsvinner i løpet av dagen. Det kan fort skje da begge vil vekk og det er mange Premier League lag som vet at de holder et meget høyt nivå. Tror fort det kan bli kjempe gøy imorra for oss alle og så kan jeg med et begynne å tro det som har sneket seg inn i hjernebarken de siste dagene nemlig opprykk i år takeover eller ei...!
We are Leeds and we are proud of it!

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #70 på: August 17, 2012, 09:52:09 »
carl says...

Fletcher to have medical at Sunderland tomorrow after the 2 clubs agree and "undisclosed" fee!!!!


Perfekt om de mister sin aller beste spiller bare et døgn før serieåpningen. Fletcher og Jarvis var vel de eneste 2 spillerne Wolves hadde på laget i fjor som hadde Premier League nivået inne. Vi får håpe at Jarvis også forsvinner i løpet av dagen. Det kan fort skje da begge vil vekk og det er mange Premier League lag som vet at de holder et meget høyt nivå. Tror fort det kan bli kjempe gøy imorra for oss alle og så kan jeg med et begynne å tro det som har sneket seg inn i hjernebarken de siste dagene nemlig opprykk i år takeover eller ei...!
De har fortsatt en viss Kevin Doyle som kan skape problemer for oss, i tillegg til en svært god midtbane. Hele laget er egentlig ganske sterkt. Men satser selvfølgelig på seier.

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #71 på: August 17, 2012, 09:59:40 »
carl says...

Fletcher to have medical at Sunderland tomorrow after the 2 clubs agree and "undisclosed" fee!!!!


Perfekt om de mister sin aller beste spiller bare et døgn før serieåpningen. Fletcher og Jarvis var vel de eneste 2 spillerne Wolves hadde på laget i fjor som hadde Premier League nivået inne. Vi får håpe at Jarvis også forsvinner i løpet av dagen. Det kan fort skje da begge vil vekk og det er mange Premier League lag som vet at de holder et meget høyt nivå. Tror fort det kan bli kjempe gøy imorra for oss alle og så kan jeg med et begynne å tro det som har sneket seg inn i hjernebarken de siste dagene nemlig opprykk i år takeover eller ei...!
De har fortsatt en viss Kevin Doyle som kan skape problemer for oss, i tillegg til en svært god midtbane. Hele laget er egentlig ganske sterkt. Men satser selvfølgelig på seier.

Kevin Doyle er som Keogh. Jobber og sliter, men sjelden noe end product. Han er god, men ikke så god at han skal kunne ta Leeds sitt forsvar i år. Hadde vært mer usikker med fjor årets forsvar, men nå ser forsvaret meget bra ut.

Midtbanen til Wolves er helt ok, men jeg vil si at vår midtbane er bedre rustet. Som jeg ser det så har de 2 spillere på midtbanen deres som jeg godt kunne tenkt meg til Leeds, Edwards og Jarvis. Resten av spillerne er ikke gode nok for oss og heller ikke god nok for et direkte opprykk. Det blir toppen play off på Wolves i år det er jeg ganske så sikker på.
We are Leeds and we are proud of it!

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #72 på: August 17, 2012, 10:20:49 »
Slenger på denne, hentet fra http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=17875

As we eagerly await the first league game of the season, here is the essential information about Wolverhampton Wanderers and the city they come from.

Wolves most successful period was the 1950s, where they won three Football League Championships (then the highest division) and two FA Cups, and were involved in the earliest European friendlies. They were hailed by the press as "The Unofficial World Champions" after one of their most famous victories, against Honvéd of Hungary. They were also the first English team to play in the Soviet Union.

In the following decade they thought that they ought to visit the other superpower as well, so they entered the original United Soccer Association (forerunner of the NASL) in 1967. The team was based in Los Angeles and played as the Los Angeles Wolves, going on to win the league's championship that year.

The Molineux Hotel is a Grade II listed former mansion house which stands in the city centre. It was constructed in about 1720, with extensions throughout the 18th and 19th centuries. In 1860 the grounds were opened to the public as Wolverhampton's first public park, whilst several years later the park was leased out to the club to be used as the Molineux Stadium.

As the nation has been gripped by Olympic fever in recent weeks, I ought to mention that 1984 javelin gold medallist Tessa Sanderson came from Wolverhampton.

The United Kingdom government announced on December 18, 2000 that Wolverhampton would be granted city status, making it one of three "Millennium Cities"

Wolverhampton Grand Theatre was opened in 1894, and according to Wikipedia “it holds the European record for the largest mass fainting episode, which was caused when the little one off the Krankies walked on stage in a Buckfast induced stupor with no trousers on”. This was possibly made up by a prankster, who was hoping that some idiot would include it in a list of facts about Wolverhampton.

In the 14th and 15th centuries Wolverhampton was one of the "staple towns" of the woollen trade, which is represented today by the woolpack on the city's coat of arms.

Wolverhampton had a prolific bicycle industry from 1868 to 1975, during which time a total of more than 200 bicycle manufacturing companies existed there, but today there are none remaining. We can but hope that Bradley Wiggins and co will inspire the nation to go cycling once again, so the industry can make a comeback.

The city has been the venue for some historic speeches over the years, including Prime Minister Lloyd George’s "Homes fit for heroes" speech in 1918. And in April 1968 Enoch Powell delivered his controversial Rivers of Blood speech, in which he warned of massive civil unrest if mass immigration of black and Asian commonwealth inhabitants continued.

Wolverhampton’s one great contribution to humanity was of course Slade, but then they spolit it all by producing Liam Payne, member of forgettable boy band ‘One Direction’

The city used to have two main railway stations, but the ‘Low Level’ station closed in 1981. It’s now being redeveloped to include some nice restaurants and shops and stuff, so it’s going to be the nearest thing to a tourist attraction that Wolverhampton can manage.
   
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsgutt

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #73 på: August 17, 2012, 13:29:46 »
Leeds United – Wolverhampton Wanderers
Kampstart: 13:45 (TV2 Zebra)
Dommer: Tony Bates

BATES ! :p

Glenn K


4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #75 på: August 17, 2012, 14:38:28 »
Møter i alle fall et lag med økonomiske muskler, som har råd til å si "nei takk" til bud i hundremillionerklassen...

fotball.itromso.no/england/article247086.ece

Avslår 90 mill for Matt Jarvis og 115 mill for Steven Fletcher....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #77 på: August 17, 2012, 15:20:23 »
Møter i alle fall et lag med økonomiske muskler, som har råd til å si "nei takk" til bud i hundremillionerklassen...

fotball.itromso.no/england/article247086.ece

Avslår 90 mill for Matt Jarvis og 115 mill for Steven Fletcher....

Det er jo fordi de har en sunn økonomi som gjør at de kan avslå slike bud, men spillerne blir nok solgt i løpet av de nærmeste dagene. Håper ikke de begge spiller i morgen. Leser i YEP i dag at Warnock avslo managertilbudet fra Wolves for å gå til Leeds, Bates overtalte han..

Dette blir en kongematch..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #78 på: August 17, 2012, 19:06:04 »
Kommer kanskje noe fra Bates her etterhvert, men foreløpig bare Shrewsbury!

http://www.scribd.com/collections/2467355/Ken-Bates-Programme-Notes-Leeds-United?page=18

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #79 på: August 17, 2012, 19:15:12 »
Noen som tør å tippe starting 11 i mårra? Og benken?
Kenny, Peltier, Lees, Pearce, Drury, Varney, Austin, Norris, Green,White, Mccormack.  Kan vi være i nærheten her? Hva med Becchio, Gråt og unggutta? Noen jeg har oversett? Kaos med så mange  nye...
« Siste redigering: August 17, 2012, 19:28:52 av Killa »

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #80 på: August 17, 2012, 19:34:54 »
Noen som tør å tippe starting 11 i mårra? Og benken?
Kenny, Peltier, Lees, Pearce, Drury, Varney, Austin, Norris, Green,White, Mccormack.  Kan vi være i nærheten her? Hva med Becchio, Gråt og unggutta? Noen jeg har oversett? Kaos med så mange  nye...

Kaptein?


Tror heller:
Kenny,
Peltier, Lees, Pearce, White,
Varney, Austin, Norris, Green,
McCormack,
Becchio!

Up we go!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #81 på: August 17, 2012, 20:12:54 »
någon som vet hur biljettförsäljningen går?
 

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #82 på: August 17, 2012, 20:46:17 »
Blir spennende å se Austin imorra. Er i tvil om at Rudy holder mål for en hardtsatsende npC klubb som Leeds. Han har helt klart fysikken, samt en meget god pasningsfot. Dog, stiller jeg meg sterkt tvilende til om han har tempoet i kroppen som trengs for å dominere kamper på dette nivået. Det er tross alt et enormt sprang fra å være på toppen av VG børsen, til å dominere tøffe kamper på nivå 2 i England. Alt skjer 110% raskere enn i TL.
Menmen, satser(krysser fingerne) på at Rudy tar nivået greit, og blir en habil Leeds spiller de neste sesongene.

Cannot wait till tomorrow bby!

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #83 på: August 17, 2012, 20:48:36 »
Blir spennende å se Austin imorra. Er i tvil om at Rudy holder mål for en hardtsatsende npC klubb som Leeds. Han har helt klart fysikken, samt en meget god pasningsfot. Dog, stiller jeg meg sterkt tvilende til om han har tempoet i kroppen som trengs for å dominere kamper på dette nivået. Det er tross alt et enormt sprang fra å være på toppen av VG børsen, til å dominere tøffe kamper på nivå 2 i England. Alt skjer 110% raskere enn i TL.
Menmen, satser(krysser fingerne) på at Rudy tar nivået greit, og blir en habil Leeds spiller de neste sesongene.

Cannot wait till tomorrow bby!
jag tror han kommer bli en succé, men till skillnad från en del av  våra andra nyförvärv måste vi ge honom tid att acclamatisera sig
 

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #84 på: August 17, 2012, 20:54:42 »
Helt klart. Jeg er i prinsipp for å alltid gi nye spillere mer enn èn sesong å vise seg fram på når de kommer til nye klubber. For Austin, som kommer fra en helt annen kultur, blir det ekstra viktig å hjelpe å finne seg til rette både personlig og på banen.

Gufrias

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #85 på: August 17, 2012, 21:35:10 »
Jeg tipper:

Kenny
Peltier Pearce Lees Drury
Austin Norris (c)
Varney McCormack White
Becchio

Subs Ashdown, Byram, Kisnorbo, Green, Brown, Diouf, Gray
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #86 på: August 18, 2012, 10:41:52 »
Ser ikke ut som det er solgt veldig mange billetter på Elland Road i dag!
Rogaland Whites

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #87 på: August 18, 2012, 10:42:38 »
Ser ikke ut som det er solgt veldig mange billetter på Elland Road i dag!

Står du og kikker utover banen nå, så er du litt tidlig ute!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ankerjon15

Sv: KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!
« Svar #88 på: August 18, 2012, 10:58:26 »
Gleder meg til kampen som skal sees sammen med min sønn på upp town i Kr.sand. Håper på mye folk og god stemning. Lykke til alle LEEDS fan. ;D ;D ;D

Lucas the Kop Cat

Blir spennende å se Austin imorra. Er i tvil om at Rudy holder mål for en hardtsatsende npC klubb som Leeds. Han har helt klart fysikken, samt en meget god pasningsfot. Dog, stiller jeg meg sterkt tvilende til om han har tempoet i kroppen som trengs for å dominere kamper på dette nivået. Det er tross alt et enormt sprang fra å være på toppen av VG børsen, til å dominere tøffe kamper på nivå 2 i England. Alt skjer 110% raskere enn i TL.
Menmen, satser(krysser fingerne) på at Rudy tar nivået greit, og blir en habil Leeds spiller de neste sesongene.

Cannot wait till tomorrow bby!
110% raskere enn TL? Mer enn dobbelt så raskt?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2