KAMP: vs Wolverhampton, lørdag 18/8 2012 kl. 1345 på Elland Road!

Started by Leedsfan, July 21, 2012, 21:30:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

job

Marching on together!                               Siden 1970

Frode

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Hallgeir *

Quote from: auren on August 18, 2012, 15:24:19
Leedsspillerne er tydelig slitne nå. Blir et tøft siste kvarter...

auren

Kan være du har rett, men da må våre spillere være for dårlig trent. Wolves spilte cupkamp flere dager etter oss.
Super Leeds since 1968

4ever arcticwhite

Man ser at det bor en del fotball i Diouf - får ballen - dribler - skaffer frispark eller hjørnespark
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ove

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Emanuel

job

4ever arcticwhite

The future's so White I've got to wear shades 8)

Ove

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

YEEES!!!! Men for en rævva siste halvdel av andre omgang!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

job

Herlig med seier.  :), men ikke bra avslutning på kampen. Men jeg er allikevel positivt overrasket.

Ove

Synes vi er farlige i angrep. Skaper flere sjanser. Målet kommer jo også på en langpasning fra Kenny.
Flere fightere på midtbanen er også positivt, og.. vi holder nullen. Var ikke ofte det skjedde i fjor  ;D

Sleivind

Kjempeseier!

En dårlig 2.omgang! Vi er solide defensivt bortsett fra på venstresiden. White er for dårlig defensivt, og når i tillegg Varney er ingenplass så blir det ikke lett.

Og vi må kunne spille litt ball vi og.

Peltier imponerte meg i dag. En annen som kommer til å bli viktig i år er Austin. Gjør en imponerende ryddejobb i dag!

Oggy

Quote from: auren on August 18, 2012, 15:42:14
YEEES!!!! Men for en rævva siste halvdel av andre omgang!

auren

Ja, vi ble jo alt for baktunge!!!
Men for en flott scoring :-)
Oggy

johnny gangster

auren

Kan ikke huske sist jeg så et Leedslag så solid!! Men dessverre så det ut som om det var Wolves som hadde hjemmebane. Styrte hele kampen, heldigvis uten å skape mer enn en knapp målsjanse. Jeg har 4-1 i sjanser til Leeds. Da vinner vi fortjent!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Bra detta men vi trenger noen flere spillere inn av god kvalitet ,blir viktig .
Ikke veldig imponert over wolves ,de kommer til å slite .
Men 3 poeng smaker godt det  ;D ;D ;D

Emanuel

Quote from: job on August 18, 2012, 15:42:57
Herlig med seier.  :), men ikke bra avslutning på kampen. Men jeg er allikevel positivt overrasket.

Enig !!. Positivt overrasket !!.  Selv om vi blir presset bakover i andre så vinner vi det meste i bakre rekke. Går til med en herlig guts !!. Selvfølgelig mye som må bli bedre , men nå er vi igang igjen !!!!!

Hallgi

Deilig start på sesongen!!!, sterk heimeseier, og mykje lovande i vår nye Leeds-utgave. Rudy imponerte stort med sine defensive beastaktige-inngripen, og Diouf sin rutine var god å ha på slutten. Herlig om Becchio får spilt seg tilbake i god gammal form, han og McCormack kan bli store på topp!!
ALAW (saludos del pirata)

flynn

I dag var det (som det ofte er) viktigst med seier. Med det serieoppsettet vi har kan det bli tungt i ukene som kommer, men nå har vi god opplevelse og tre poeng på bok allerede. Synes 2.omgang bar preg av at gutta ikke klarte å holde samme intensitet i presset som i første omgang. Flere var tydelig merket av tempoet på slutten. Alikevel virker det allerede nå mer solig bak enn i fjor. Pearce og Austin var kanongode begge to.
Også fornøyd med det Diouf viser, han kan faktisk komme inn og bidra. Men, å hoppe rundt som en apekatt når en lagkompis misser en pasning er ikke bra i sin debut!

Vi virker gode på dødball begge veier. Utrolig viktig egenskap!

flynn

testo

YESSSSSSSS

3 poeng og best i første.
Virket som spillerne ble slitne og etter at Green ble skadet så forsvant noe.
Jeg er freidig nok til å tilføre bb pris til Austin men, hadde Green fortsatt så kan det hende han hadde fått den, for han var veldig god da han var utpå.
Diouf får et ok gjennomført fordi han vist frem god rutine, noe vi trengte sårt de siste minuttene.
Forsvaret synes jeg også klarte seg veldig greit utenom et par fadeser som bla White fort kunne blitt syndebukk for.
Alt i alt, vel gjennomført sesongstart..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trond90

Deilig seier! MOM Austin eller Pearce? Nå mangler vi bare ett par gode spillere til.. så kan dette bli bra  ;D MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!