EX-SPILLER: Rodolph Austin

Started by Leedsfan, July 23, 2012, 12:25:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on August 26, 2012, 08:57:14
Quote from: Leedsfan on August 25, 2012, 21:30:54
Hva skjer med Austin når Warnock går av neste sommer?
Helt feil spørsmål.Spørsmålet blir:
Hva skjer med Austin når Warnock går av i september?

Hvis vi fortsetter å vinne to av tre kamper, ender vi på drøye nitti poeng og vinner serien. Warnock blir på Elland Road. 8) 8) 8)
Marching on together!

Ian Baird

Quote from: Mr Kaizer on August 26, 2012, 11:58:07

Hvis vi fortsetter å vinne to av tre kamper, ender vi på drøye nitti poeng og vinner serien. Warnock blir på Elland Road. 8) 8) 8)

Early days. Husk at vi ble utspilt av Blackpool.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

RoarG

Quote from: sportcarl1 on August 26, 2012, 11:31:28
skall warnock avgå i september? källa?
Ingen selvsagt. Warnock sitter tida ut.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Quote from: Ian Baird on August 26, 2012, 12:17:51

Jeg tror selvsagt ikke at vi tar nitti poeng, det var bare et dumt tilsvar på noe jeg syns var en flåsete påstand (at Warnock trekker seg i september). :)

Jeg tror Blackpool blir et av de beste lagene, dersom de beholder folk som Thomas Ince. At vi spilles ut der, er overhodet ikke positivt, men det trenger heller ikke bety så veldig mye. Husk at B'Pool er at av divisjonens mest angrepsvillige lag, samt at Leeds har et helt nytt lag. Det vil ta tid å sette dette laget, samtidig som vi mangler et par typer (etter min mening en bakromsspiss og en "dribleving").

Jeg tror Leeds blir bedre med tiden! Husk at vi slo divisjonsfavoritten i første runde, også. Og det som da gjorde meg mest fornøyd, var den tilsynelatende utrettelige innsatsen på Leedsgutta. Derfor trur jeg nettopp trådemnet vil bli en viktig brikke og jeg tror ikke Leeds skal avskrives selv om vi skulle ligge 10-15 bak direkte opprykk til jul.

Graysons menn var gjerne et høstlag, som totalt mistet grepet på våren - antakelig grunnet dårlig grunntrening. Det tror jeg IKKE vil skje med Neil Warnock.
Marching on together!

RoarG

Quote from: Mr Kaizer on August 26, 2012, 12:44:32
Quote from: Ian Baird on August 26, 2012, 12:17:51

Jeg tror selvsagt ikke at vi tar nitti poeng, det var bare et dumt tilsvar på noe jeg syns var en flåsete påstand (at Warnock trekker seg i september). :)

Jeg tror Blackpool blir et av de beste lagene, dersom de beholder folk som Thomas Ince. At vi spilles ut der, er overhodet ikke positivt, men det trenger heller ikke bety så veldig mye. Husk at B'Pool er at av divisjonens mest angrepsvillige lag, samt at Leeds har et helt nytt lag. Det vil ta tid å sette dette laget, samtidig som vi mangler et par typer (etter min mening en bakromsspiss og en "dribleving").

Jeg tror Leeds blir bedre med tiden! Husk at vi slo divisjonsfavoritten i første runde, også.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

Rodolph Austin: 5 kamper (minus syv minutter...): 0 kort

Selv om han selvfølgelig ikke vil opprettholde en slik statistikk særlig lenge (han er tross alt sentral midtbanespiller og de pådrar seg en del kort nær sagt automatisk), må man vel nesten si at det har vært en oppstart langt over forventning, også kortsankermessig!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Pheriox

Virker som Austin er i ferd med å bli en hit allerede. @LeedsUnited_MAD tvitrer i hvert fall følgende vittige "Chuck Norris Facts" om Austin:

Rodolph Austin never learns. He already knows!

Fear of spiders is aracnaphobia, fear of tight spaces is chlaustraphobia, fear of Rodolph Austin is called Logic.

Rodolph Austin has a grizzly bear carpet in his room. The bear isn't dead it is just afraid to move.

Ghosts sit around the campfire and tell Rodolph Austin stories.

Rodolph Austin doesn't call the wrong number. You answer the wrong phone.

There used to be a street named after Rodolph Austin, but it was changed because nobody crosses Austin and lives.

Rodolph Austin and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Rodolph Austin doesn't flush the toilet, he scares the sh*t out of it!

Death once had a near-Rodolph Austin experience!

Rodolph Austin has already been to Mars; that's why there are no signs of life.

Once the cop pulled over Rodolph Austin....the cop was lucky to leave with a warning.

Some magicians can walk on water, Rodolph Austin can swim through land.

Rodolph Austin can cut through a hot knife with butter.

Rodolph Austin can slam a revolving door.

When the Bogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Rodolph Austin.

Rodolph Austin will never have a heart attack. His heart isn't nearly foolish enough to attack him.

Rodolph Austin once kicked a horse in the chin. Its decendants are known today as Giraffes.

Rodolph Austin once got bit by a rattlesnake........ After three days of pain and agony ..................the rattlesnake died.

When Rodolph Austin does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.

Rodolph Austin doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants.

Rodolph Austin Once sold eBay to eBay .....on eBay!

Rodolph Austin does not speak. Words try to escape his mouth.

The sheep on Rodolph Austin's farm are the ones that give us steel wool.

Rodolph Austin doesn´t run at the speed of light, the light travels at the speed of Rodolph Austin.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

kalle_92

Blank_File

Rodolph Austin once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.

kalle_92

Quote from: Blank_File on September 04, 2012, 22:04:46
Rodolph Austin once ate a whole cake before his friends could tell him there was a stripper in it.
:D

Rudi G.

Austin scorte for Jamaica i går da USA ble slått 2-1!

Og slik feirer man når man banker inn ballen fra 30 meter ;D

http://www.dailymotion.com/video/xte97e_usa-jamaica-highlights-hd-07-09-2012_sport?start=46

sportcarl1

Austin och pearce är ena riktiga scoop LU har gjort

fmtj

Rodolph vil bli en legende....hvis vi får beholde ham da...... ::)
Yeboahs vitne

kalle_92

Rodolph Austin har hatt en glimrende start for Leeds i Championship. Det er det vel liten tvil om. Jeg er dog noe bekymret for at Austin kan bli utslitt i løpet av høsten / vinteren. Han har tross alt gått lenge uten pause, og kampprogrammet i Championship er svært tøft. Jeg håper han hviles mot Everton, da ligacupen må nedprioriteres. Gi Pugh / Thompson en sjanse, og spar nøkkelspillere.

Asbjørn

Quote from: kalle_92 on September 24, 2012, 12:22:13
Rodolph Austin har hatt en glimrende start for Leeds i Championship. Det er det vel liten tvil om. Jeg er dog noe bekymret for at Austin kan bli utslitt i løpet av høsten / vinteren. Han har tross alt gått lenge uten pause, og kampprogrammet i Championship er svært tøft. Jeg håper han hviles mot Everton, da ligacupen må nedprioriteres. Gi Pugh / Thompson en sjanse, og spar nøkkelspillere.

Enig i t han  bør hvile mot Everton - serien er det viktige! Men husk han hvilte under EM pluss at han hadde en skade-hvileperiode i vår også...
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Quote from: Asbjørn on September 24, 2012, 13:02:20

Enig i t han  bør hvile mot Everton - serien er det viktige! Men husk han hvilte under EM pluss at han hadde en skade-hvileperiode i vår også...

Og hvis det er en mann jeg har troa på at kan vare lenge er det Rodolph Austin!

sportcarl1

Quote from: Asbjørn on September 24, 2012, 13:02:20

han är en evighetsmaskin

Asbjørn

Thom Kirwin‏@Thomkirwin

Question today 'How do you handle someone like Marouane Fellaini?' NW reply 'it will be interesting to see how Everton handle Rudy Austin!'
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Paul Dews‏@dewsyleeds

For those asking (and that will ask) Rudy has no interest in joining Twitter and is very unimpressed by those pretending to be him... #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

Quote from: Asbjørn on September 24, 2012, 16:47:32
Thom Kirwin‏@Thomkirwin

Question today 'How do you handle someone like Marouane Fellaini?' NW reply 'it will be interesting to see how Everton handle Rudy Austin!'

;D

Gambi

Austin har vært et veldig godt kjøp virker det som. Skal med glede spise ordene mine, da jeg som folk sikkert vet var veldig skeptisk til Rudy. Grattis!
*bøyer meg i støvet*
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

sportcarl1

Gambi

Thom Kirwin‏@Thomkirwin

Hahah klasse!
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Torpe-do

Quote from: kalle_92 on September 24, 2012, 22:02:33
Thom Kirwin‏@Thomkirwin

;D

Haha - koooonge!! Gleder meg til kamp!

Sleivind

Røverkjøp!

Er jo overalt! På det andre målet vårt, så har han nettopp tatt et sugende returløp, 10 sekunder seinere er han fremst av Leedsspillerne og skaffer frispark som vi scorer på. Fantastisk!

Også må jeg gi et lite stikk til alle de som tror at tippeligaspillere ikke har noe i NpC å gjøre.

LUFC MOT

Rudy er konge...... Bare holde Norwich unna nå..... 

Woody

Quote from: Sleivind on September 25, 2012, 23:04:54
Røverkjøp!

Er jo overalt! På det andre målet vårt, så har han nettopp tatt et sugende returløp, 10 sekunder seinere er han fremst av Leedsspillerne og skaffer frispark som vi scorer på. Fantastisk!

Også må jeg gi et lite stikk til alle de som tror at tippeligaspillere ikke har noe i NpC å gjøre.

Har alltid visst at Austin holdt NpC nivå,og etter kveldens kamp lurer eg på om han held bra snitt i PL og...
og ja eit røvarkjøp er det ;D
LIFE IS LEEDS