Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Rodolph Austin  (Lest 147524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #210 på: Desember 07, 2012, 18:37:55 »
Ikke ta det for 100% god fisk for kilden min er en eller annen person skrev det i en post her inne. Var det ikke etter Chelsea kampen låneoppholdet var over? Han ble jo hentet inn som nødløsning når Green og Norris ble skadet.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Tonge kan spille mot Middlesborough, men går glipp av de tre neste kampene HVIS Leeds forlenger avtalen med han.  
Den skjønte jeg ikke...
Avtalen går ut 22.desember og kan evt forlenges først 1.1.2013, tre kamper senere.
Vanskligere var det ikke :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Re: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #211 på: Desember 07, 2012, 18:51:55 »
Ikke ta det for 100% god fisk for kilden min er en eller annen person skrev det i en post her inne. Var det ikke etter Chelsea kampen låneoppholdet var over? Han ble jo hentet inn som nødløsning når Green og Norris ble skadet.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Tonge kan spille mot Middlesborough, men går glipp av de tre neste kampene HVIS Leeds forlenger avtalen med han.  
Den skjønte jeg ikke...
Avtalen går ut 22.desember og kan evt forlenges først 1.1.2013, tre kamper senere.
Vanskligere var det ikke :)
Det var da en merkelig og lite forutseende avtale.   ???
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: Re: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #212 på: Desember 07, 2012, 19:17:16 »
Ikke ta det for 100% god fisk for kilden min er en eller annen person skrev det i en post her inne. Var det ikke etter Chelsea kampen låneoppholdet var over? Han ble jo hentet inn som nødløsning når Green og Norris ble skadet.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Tonge kan spille mot Middlesborough, men går glipp av de tre neste kampene HVIS Leeds forlenger avtalen med han.  
Den skjønte jeg ikke...
Avtalen går ut 22.desember og kan evt forlenges først 1.1.2013, tre kamper senere.
Vanskligere var det ikke :)
Det var da en merkelig og lite forutseende avtale.   ???

Det er vel fordi det er nødlån.  93 dager.
« Siste redigering: Desember 07, 2012, 19:22:32 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Cherry

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #213 på: Desember 13, 2012, 10:28:44 »
Klar til Julehelgen!!_

Warnock, meanwhile, offered further encouragement about the fitness of Rodolph Austin by admitting the midfielder had indicated his desire to return from injury in time for the Chelsea clash.

Austin is nearing the end of his treatment on a cracked ankle bone and Warnock said: “I could tell by the glint in his eye that he’d be back for Chelsea if the decision was his.

“That game’s too early for him but it’s looking like he’ll be ready for Christmas, which is great news in itself.”

...DA har vi en god midtbane gjen!
 

Rudi G.

  • Gjest

bjoggis


Stifler

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #216 på: Februar 02, 2013, 13:18:05 »
Fantastisk aa se paa han svare... NOT ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #217 på: Februar 02, 2013, 19:29:15 »
Trur NW bør vurdere å sette Austin ut av førsteelleveren, syns ikkje han har imponert særleg etter skaden.
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #218 på: Februar 02, 2013, 19:36:04 »
Trur NW bør vurdere å sette Austin ut av førsteelleveren, syns ikkje han har imponert særleg etter skaden.

Traff da mellom stengene på et skudd etter 80 minutter.
Nei, men det er tydelig han trenger kamptrening. Det bør han vel kanskje få på reservelaget.
- Leif Olav

Runar

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #219 på: Februar 02, 2013, 20:04:32 »
Austin bør spille, gjør ingen svak kamp i dag. Så dere når han jogget opp  Bellemy ut mot venstre på en overgang og enkelt tok ballen fra han.

Han hadde to håpløse skudd og en idiot takling, men var nære på ene skuddet med venstre.

Desverre er ikke det Austin sin styrke og hente ballen kort og holde den i gang med småpasninger, derfor bør Green eller Barkley inn og spille vedsiden av Rudy. Brown spiller igjen ingen dårlig kamp, men begrensingene er for store. Få inn en fotballspiller i stedet.
 

Henning

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #220 på: Februar 02, 2013, 22:43:33 »
Han hadde og mange forferdelige pasningar. Synst han var ein av dei svakaste i dag og at Brown var betre. Men Austin har større potensiale.

auren

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #221 på: Februar 02, 2013, 23:25:24 »
Brown > Austin

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Woody

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #222 på: Februar 03, 2013, 14:51:56 »
Trur NW bør vurdere å sette Austin ut av førsteelleveren, syns ikkje han har imponert særleg etter skaden.

Treng vel ikkje vurdere det fleire kampar?Austin var i god i vår første kampar før skaden ja,men etter det,nope.Pr i dag er Tonge og Green bedre enn Austin,men ingenting vil glede meg meir enn at han kjem att i toppform og bidreg til å heve laget,slik han framstår no gjer han ikkje det.Sjølv Rudi G må vel vere enig at Austin må spelast i form på andre måtar enn på Leeds sitt første lag ;)
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #223 på: Februar 03, 2013, 15:05:19 »
Trur NW bør vurdere å sette Austin ut av førsteelleveren, syns ikkje han har imponert særleg etter skaden.

Treng vel ikkje vurdere det fleire kampar?Austin var i god i vår første kampar før skaden ja,men etter det,nope.Pr i dag er Tonge og Green bedre enn Austin,men ingenting vil glede meg meir enn at han kjem att i toppform og bidreg til å heve laget,slik han framstår no gjer han ikkje det.Sjølv Rudi G må vel vere enig at Austin må spelast i form på andre måtar enn på Leeds sitt første lag ;)

Ikke Austin som er problemet, selv om han ikke er i toppslag, men treneren som ikke vet hvordan han skal bruke verken den ene eller andre.

Woody

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #224 på: Februar 03, 2013, 15:16:27 »
Trur NW bør vurdere å sette Austin ut av førsteelleveren, syns ikkje han har imponert særleg etter skaden.

Treng vel ikkje vurdere det fleire kampar?Austin var i god i vår første kampar før skaden ja,men etter det,nope.Pr i dag er Tonge og Green bedre enn Austin,men ingenting vil glede meg meir enn at han kjem att i toppform og bidreg til å heve laget,slik han framstår no gjer han ikkje det.Sjølv Rudi G må vel vere enig at Austin må spelast i form på andre måtar enn på Leeds sitt første lag ;)

Ikke Austin som er problemet, selv om han ikke er i toppslag, men treneren som ikke vet hvordan han skal bruke verken den ene eller andre.

Kan godt hende at NW er problemet,men innsats kan jo være lov å vise fram,ser ut som han går rundt å virrer utpå der.(kan selvfølgelig  komme av mangelfull innstruks...
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #225 på: Februar 03, 2013, 15:28:56 »
Trur NW bør vurdere å sette Austin ut av førsteelleveren, syns ikkje han har imponert særleg etter skaden.

Treng vel ikkje vurdere det fleire kampar?Austin var i god i vår første kampar før skaden ja,men etter det,nope.Pr i dag er Tonge og Green bedre enn Austin,men ingenting vil glede meg meir enn at han kjem att i toppform og bidreg til å heve laget,slik han framstår no gjer han ikkje det.Sjølv Rudi G må vel vere enig at Austin må spelast i form på andre måtar enn på Leeds sitt første lag ;)

Ikke Austin som er problemet, selv om han ikke er i toppslag, men treneren som ikke vet hvordan han skal bruke verken den ene eller andre.

Kan godt hende at NW er problemet,men innsats kan jo være lov å vise fram,ser ut som han går rundt å virrer utpå der.(kan selvfølgelig  komme av mangelfull innstruks...

Enig i det, ser ut som om han blir løpende for mye imellom, hvorfor gjør han det? vi vet jo han kan så mye bedre. Jeg mener han er best dypt som skjold foran forsvaret, som i 4-2-3-1, slik spiller vi ikke. Vet egenlig ikke hvordan vi spiller, vanskelig å få fatt i.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #226 på: Februar 03, 2013, 15:33:13 »
Vi spiller vel 4-4-1-1? Håpet til Warnock er vel at Austin skal treffe på et skudd hvert skuddår når han spiller i den offensive posisjonen på midtbanen. Problemet til Austin nå er at han har ikke tempo i kroppen på små flater. Når Brown ruser endel så blir vel Austin litt usikker på hva han skal gjøre..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #227 på: Februar 03, 2013, 15:38:47 »
Trur NW bør vurdere å sette Austin ut av førsteelleveren, syns ikkje han har imponert særleg etter skaden.

Treng vel ikkje vurdere det fleire kampar?Austin var i god i vår første kampar før skaden ja,men etter det,nope.Pr i dag er Tonge og Green bedre enn Austin,men ingenting vil glede meg meir enn at han kjem att i toppform og bidreg til å heve laget,slik han framstår no gjer han ikkje det.Sjølv Rudi G må vel vere enig at Austin må spelast i form på andre måtar enn på Leeds sitt første lag ;)

Ikke Austin som er problemet, selv om han ikke er i toppslag, men treneren som ikke vet hvordan han skal bruke verken den ene eller andre.

Kan godt hende at NW er problemet,men innsats kan jo være lov å vise fram,ser ut som han går rundt å virrer utpå der.(kan selvfølgelig  komme av mangelfull innstruks...

Enig i det, ser ut som om han blir løpende for mye imellom, hvorfor gjør han det? vi vet jo han kan så mye bedre. Jeg mener han er best dypt som skjold foran forsvaret, som i 4-2-3-1, slik spiller vi ikke. Vet egenlig ikke hvordan vi spiller, vanskelig å få fatt i.

Nei eg blir ikkje heilt klok på formasjonen eg heller,men det var vel tendensar til litt meir spel i går,hvertfall 1 omgangen?Hadde eit håp om at laget skulle være i flyt og ha litt plan over seg til eg skal over i påsken,men er jaggu tvil :-\Kansje vi snakkast i påsken der?
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #229 på: April 30, 2013, 16:55:58 »
hårt dömnd. tyckte mer det var som han sprang in i honom definitivt ingen armbåge, högst ett gult kort, men vi är Leeds United och då har man inga fördelar bland domarna och de har vi aldrig haft överlag sedan jag följt klubben sedan tidigt 70tal
 

ollan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #230 på: April 30, 2013, 17:03:28 »
http://www.leedsunited.com/news/20130430/rudy-appeal-unsuccessful_2247585_3162746

Rudis røde består!
jammen meg og Rudi skal jo over på torsdag....kem kommer inn for han då?? ;D
Ollan

bwirum

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #231 på: April 30, 2013, 17:43:54 »
Ganske latterlig spør du meg. Rudy hadde rett linje mot ballen og kom borti fyren på veien. Det kvalifiserte ikke engang til frispark...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Kato

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #232 på: Mai 21, 2013, 09:06:57 »
 

Woody

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #233 på: Mai 21, 2013, 13:25:18 »
Hvor lurt er nå dette?

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=319980

Føler og at Austin er av dei som kunne hatt godt av ein lengre ferie,men det er kansje det han skal på  :D
Litt ferie har han vel og hatt da Leeds avslutta serien litt for tidlig


LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #234 på: Mai 21, 2013, 18:27:18 »
Austin hadde flere ukers ufrivillig pause etter at han "brakk beinet på to steder" før jul. Han stod også over flere kamper på våren etter formsvikt og supensjoner. Bør gå bra dette.  :)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #235 på: Juli 17, 2013, 14:47:50 »
...må le :)

(vet ikke helt om dette passer best på Noel Hunt's eller Rudy's tråd... anyhow:)

Sitat
Luke Antony Wroe‏@luke_lufc_wroe15m
@boyhunt What does ruddy do on bus journeys I imagine he just stairs angrily out of the window while thinking about shooting from 30 yard

Noel Hunt‏@boyhunt11m
@luke_lufc_wroe Ruddy is a great lad honestly he really is when he stops 2 foot tackling furniture you get great conversation from him! Haha
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #236 på: Juli 25, 2013, 17:43:12 »
Kan dette være Rodolph? Jeg ble også like sjokkert over at Jermaine Beckford spilte for Jamaica!
Hvis noen av de skulle være involvert så hadde jeg blitt ekstremt skuffet.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10118598

Hobben

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #237 på: Juli 26, 2013, 08:57:22 »
Rudy er jo allerede etablert seg på landslaget. Så tviler..

Men at det kan være Beckford, det kan jeg tro på... Men håper ikke det er han som har funnet på dette!
Rogaland Whites

lojosang

Sv: Re: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #238 på: Juli 26, 2013, 11:32:44 »
Tipper en lokal spiller med sprinterbakgrunn.
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28903
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #239 på: Juli 27, 2013, 12:35:15 »
Ingen tvil om at også Leeds' nye manager har lært seg å sette pris på Rudy:
Om suspensjonen:
“It’s not the end of the world and I don’t want to cry over spilt milk but Rudy’s in great shape and great form. Would you want a player like that available for the first day of the season? Of course you would.

“He’s been terrific so far,” McDermott said. “He did really well for me at the back end of last season too.


An aggrieved McDermott has watched a series of strong and influential performance from Austin this summer and said the FA’s decision had robbed him of a “terrific player” for the first game of the Championship campaign, also at home to Brighton.

Artikkelen handler for det meste om at BM syns suspensjonen var 'en joke':

Sitat
It wasn’t a sending off but Rudy’s banned for three games. The referee told me afterwards that he understood where I was coming from and agreed with my point of view but then didn’t support me when it mattered. I can’t accept that.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-rudy-ban-still-makes-me-see-red-mac-1-5893775
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan