Skrevet av Emne: Ex-spiller: Andy Gray  (Lest 9465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Ex-spiller: Andy Gray
« på: Juli 23, 2012, 19:54:12 »
« Siste redigering: Januar 21, 2013, 22:59:07 av Jon R »

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #1 på: Juli 23, 2012, 19:56:30 »
Gleder meg til alle kommentarene, noe sier meg at det kan bli stygt..

Paynter vs Gray??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Papi

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #2 på: Juli 23, 2012, 20:03:39 »
Merkelig.
Er dette virkelig noe og satse på?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #3 på: Juli 23, 2012, 20:40:42 »
BLÆH! Rubbish.

 ;)

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #4 på: Juli 23, 2012, 20:42:13 »
Gray er sikkert rimelig i drift og er superfit. En squadplayer med de rette holdningene... Helt ok signering.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #5 på: Juli 23, 2012, 20:54:25 »
Enig med Leedsfan. Han har nok de rette holdningene og som squadfyll er det helt greit. Visern atn duger mer enn det er det bonus  ;D Kommer nok til å forsvinne en del ut nå og da trenger vi som NW sier en decent stall. En sulten erfaren spiller er aldri dumt og ha i bakhånd.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Svend Anders

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #6 på: Juli 23, 2012, 21:16:51 »
Jeg tror dette er en helt grei backup på spiss/offensiv midtbane.

Det sies at vi har mange spisser nå, men husk at Ross selges, Paynter selges og Somma kommer neppe opp på Championship-nivå om han i det hele tatt blir spillbar denne sesongen.

Warnock er glad i spisser, og med Becchio, ny spiss, Varney og Gray er vi ganske bra dekket. Det avhenger riktignok av hvordan vi er tenkt å spille, det antydes vel at vi skal ha tre offensive midtbanespillere (med Austin og Green bak de) og én fremme i perioder - der passer nok både Varney og Gray bedre inn enn i en renere 4-4-2 formasjon.

SA

rd1

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #7 på: Juli 23, 2012, 21:18:13 »
Det hadde vært veldig morro om han puttet 10-15 :) selv om det ikke er så sannsynlig.
"Who needs Cantona??"

Rasmussen7

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #8 på: Juli 23, 2012, 23:18:40 »
Husker jeg ble drit skuffa når han ble solgt... Nå ønsker jeg min gamle favoritt velkommen hjem, tippe han blir flott backup å ha i stallen og har han flaks så får han spille en del. Men mest sannsynlig en genial kaptein på reservelaget...

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #9 på: Juli 24, 2012, 03:09:05 »
Tror også dette er en god mann og ha i bakhånd, og en som kan være veldig god og ha i garderoben! :)

Paynter vs Gray?

GRAY EVERY DAY!
Pontus ❤

Kato

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #10 på: Juli 24, 2012, 07:24:16 »
Tror også dette er en god mann og ha i bakhånd, og en som kan være veldig god og ha i garderoben! :)

Paynter vs Gray?

GRAY EVERY DAY!

Skal vi rykke opp, så henter vi vel ikke spillere for å ha i bakhånd. Vi trenger å forsterke førsteelleveren kraftig.

Så håper vi Gray følger slekta, og leverer.
 

lojosang

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #11 på: Juli 24, 2012, 08:31:31 »
Tror også dette er en god mann og ha i bakhånd, og en som kan være veldig god og ha i garderoben! :)

Paynter vs Gray?

GRAY EVERY DAY!

Badesalt og luftrenser er veldig godt å ha i garderoben og hever ikke lønn. Hvis det er derfor han er hentet begynner jeg å lure på om demensen har innhentet Colin. Jeg velger å tro han er hentet for å spille fotball. Har bedre tro på Gray enn Varney.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #12 på: Juli 24, 2012, 09:06:19 »
Jeg tror dette er en helt grei backup på spiss/offensiv midtbane.

Det sies at vi har mange spisser nå, men husk at Ross selges, Paynter selges og Somma kommer neppe opp på Championship-nivå om han i det hele tatt blir spillbar denne sesongen.

Warnock er glad i spisser, og med Becchio, ny spiss, Varney og Gray er vi ganske bra dekket. Det avhenger riktignok av hvordan vi er tenkt å spille, det antydes vel at vi skal ha tre offensive midtbanespillere (med Austin og Green bak de) og én fremme i perioder - der passer nok både Varney og Gray bedre inn enn i en renere 4-4-2 formasjon.

SA
Becchio,Gray,Varney som spisser, og du mener vi er bra dekket??Dette er spisser som skyter oss til PL..?jaja i min verden er ikke dette akkurat noen som skremmer vannet av andre lag i divisjonen.....i så fall må den nye spissen være en klassespiss og ikke noe rask som vi finner hos en bakgårdsklubb.Hvis vi står igjen med disse tre spissene til seriestart er jeg meget bekymret :(

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #13 på: Juli 24, 2012, 09:09:22 »
Tror at NW er ute etter en klassespiss, høgre back, en midtbanespiller + en stopper.
McCormack er nok på vei ut porten, så gjenstår det å se om Snoddy signerer en ny kontrakt. Akkurat det bør avklares ASAP.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Svend Anders

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #14 på: Juli 24, 2012, 09:13:50 »
Becchio,Gray,Varney som spisser, og du mener vi er bra dekket??Dette er spisser som skyter oss til PL..?jaja i min verden er ikke dette akkurat noen som skremmer vannet av andre lag i divisjonen.....i så fall må den nye spissen være en klassespiss og ikke noe rask som vi finner hos en bakgårdsklubb.Hvis vi står igjen med disse tre spissene til seriestart er jeg meget bekymret :(

De tre alene holder ikke nei - jeg mener jeg har skrevet ganske tydelig før at jeg regner med at Warnock henter en profilert spiss som erstatter for Ross, og det ser jo ut som jakten har begynt når vi har fått avslått bud på en million pund for Maynard.

Ut i fra det Warnock sa i går så virker det åpenbart at Gray ikke er tenkt en startrolle, mens han håpet på 8-10 mål fra Varney - uten at jeg forsto om det var fordi han skulle spille litt lenger bakover på banen eller være innbytter.

SA

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #15 på: Juli 24, 2012, 11:16:06 »
Becchio,Gray,Varney som spisser, og du mener vi er bra dekket??Dette er spisser som skyter oss til PL..?jaja i min verden er ikke dette akkurat noen som skremmer vannet av andre lag i divisjonen.....i så fall må den nye spissen være en klassespiss og ikke noe rask som vi finner hos en bakgårdsklubb.Hvis vi står igjen med disse tre spissene til seriestart er jeg meget bekymret :(

De tre alene holder ikke nei - jeg mener jeg har skrevet ganske tydelig før at jeg regner med at Warnock henter en profilert spiss som erstatter for Ross, og det ser jo ut som jakten har begynt når vi har fått avslått bud på en million pund for Maynard.

Ut i fra det Warnock sa i går så virker det åpenbart at Gray ikke er tenkt en startrolle, mens han håpet på 8-10 mål fra Varney - uten at jeg forsto om det var fordi han skulle spille litt lenger bakover på banen eller være innbytter.

SA
Har vi forsøkt med 1 million pund? Hvor kommer pengene i fra? Vi har vel brukt nesten 1,5 millioner pund allerede.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #16 på: Juli 24, 2012, 11:33:17 »

Becchio,Gray,Varney som spisser, og du mener vi er bra dekket??Dette er spisser som skyter oss til PL..?jaja i min verden er ikke dette akkurat noen som skremmer vannet av andre lag i divisjonen.....i så fall må den nye spissen være en klassespiss og ikke noe rask som vi finner hos en bakgårdsklubb.Hvis vi står igjen med disse tre spissene til seriestart er jeg meget bekymret :(

Jeg tror vi skal ta Warnock på ordet:
Sitat
“The crucial signings are still to come.”

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/quartet-are-only-start-1-4767884

...som Svend skriver, Colin er glad i å ha mange valg på spissplassen. Så vi har nok ikke sett den siste spissen ankomme...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #17 på: Juli 24, 2012, 12:55:47 »
Gray er sikkert rimelig i drift og er superfit. En squadplayer med de rette holdningene... Helt ok signering.
En ting skal du ha, Leedsfan: Du er positiv! Alt nytt som kommer til Leeds, ønskes velkommen av deg.

For meg ser det ut til at NW går i akkurat samme fella som SG gjorde. Her signeres det squad players over en lav sko, og troppen eser ut over alle dimensjoner. Forskjellen er at NW signerer spillere i stedet for å låne dem. Vet faktisk ikke om det er til det bedre...

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #18 på: Juli 24, 2012, 13:01:18 »
Gray er sikkert rimelig i drift og er superfit. En squadplayer med de rette holdningene... Helt ok signering.
En ting skal du ha, Leedsfan: Du er positiv! Alt nytt som kommer til Leeds, ønskes velkommen av deg.

For meg ser det ut til at NW går i akkurat samme fella som SG gjorde. Her signeres det squad players over en lav sko, og troppen eser ut over alle dimensjoner. Forskjellen er at NW signerer spillere i stedet for å låne dem. Vet faktisk ikke om det er til det bedre...

Vi trenger en solid stall for å tåle en lang sesong. Tanken til Warnock er å bygge en homogen stall og så langt så ser det bra ut for meg, i hvert fall på papiret. Klarer Warnock å signere "the icing on the cake" i løpet av de neste 2-3 ukene så kan dette bli meget bra.

Jeg er såpass realist at jeg forventer ikke 8 storsigneringer, dvs spillere som velger oss fremfor PL. Vi er vel alle realister i hver vår virkelighet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #19 på: Juli 24, 2012, 13:04:57 »
Gray er sikkert rimelig i drift og er superfit. En squadplayer med de rette holdningene... Helt ok signering.
En ting skal du ha, Leedsfan: Du er positiv! Alt nytt som kommer til Leeds, ønskes velkommen av deg.

For meg ser det ut til at NW går i akkurat samme fella som SG gjorde. Her signeres det squad players over en lav sko, og troppen eser ut over alle dimensjoner. Forskjellen er at NW signerer spillere i stedet for å låne dem. Vet faktisk ikke om det er til det bedre...

I utgangspunktet er jo det bedre så lenge vi unngår meningsløse 4 års kontrakter av typen Nunez og Bromby.

MEN, hvis NW mislykkes med prosjektet sitt og gjør alvor av "trusselen" om å gi seg etter denne sesongen risikerer vi at en ny manager må forholde seg til 15 spillere under kontrakt som han definerer som "ikke Leeds United type spillere".

Spennende tider dette.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #20 på: Juli 24, 2012, 13:22:59 »
Gray er sikkert rimelig i drift og er superfit. En squadplayer med de rette holdningene... Helt ok signering.
En ting skal du ha, Leedsfan: Du er positiv! Alt nytt som kommer til Leeds, ønskes velkommen av deg.

For meg ser det ut til at NW går i akkurat samme fella som SG gjorde. Her signeres det squad players over en lav sko, og troppen eser ut over alle dimensjoner. Forskjellen er at NW signerer spillere i stedet for å låne dem. Vet faktisk ikke om det er til det bedre...

I utgangspunktet er jo det bedre så lenge vi unngår meningsløse 4 års kontrakter av typen Nunez og Bromby.

MEN, hvis NW mislykkes med prosjektet sitt og gjør alvor av "trusselen" om å gi seg etter denne sesongen risikerer vi at en ny manager må forholde seg til 15 spillere under kontrakt som han definerer som "ikke Leeds United type spillere".

Spennende tider dette.

Har de ikke kontrakt så er det ille, har de kontrakt så er det også ille. Alt for mange som tenker for mange ulike scenarioer en gang i fremtiden. Ledelsen må jo støtte manageren her og nå, de kan jo ikke tenke på hva som kanskje kan skje mange år frem i tid. En ting er hvis en manager tar masse merkelig avgjørelser, har han da ikke tillit, ja da må jo ledelsen sparke han.

Warnock henter jo inn rutine for det er slike spillere han tror vi trenger, fordelen med de er jo at de snart er utgått på dato og da er det plass til alle unge verdensstjerner som det blir snakket så mye om...

Du skulle aldri vært på den 3-7 kampen Jon...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #21 på: Juli 24, 2012, 14:38:48 »
Det er akkurat det å tenke flere år fram i tid som ER ledelsens oppgave. Vi må slutte med denne pisse i buksa når vi fryser-taktikken.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Re: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #22 på: Juli 24, 2012, 14:43:52 »
Det er akkurat det å tenke flere år fram i tid som ER ledelsens oppgave. Vi må slutte med denne pisse i buksa når vi fryser-taktikken.
Har slutta med dette for LENGE siden, lojo.

Leedsfan

Sv: Re: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #23 på: Juli 24, 2012, 14:55:19 »
Det er akkurat det å tenke flere år fram i tid som ER ledelsens oppgave. Vi må slutte med denne pisse i buksa når vi fryser-taktikken.

Kan jo være enig det. Grayson var jo ansatt i mange år med ok suksess i følge noen. Nå har vi ansatt Warnock for å satse alt på opprykk i år. Vi kunne jo gitt en annen manager tid til å bygge opp et nytt lag "brick by brick", spørsmålet er om vi har tid til det??
« Siste redigering: Juli 24, 2012, 14:58:49 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #24 på: Juli 24, 2012, 15:01:35 »
Det er akkurat det å tenke flere år fram i tid som ER ledelsens oppgave. Vi må slutte med denne pisse i buksa når vi fryser-taktikken.

Kan jo være enig det. Grayson var jo ansatt i mange år med ok suksess i følge noen. Nå har vi ansatt Warnock for å satse alt på opprykk i år. Vi kunne jo gitt en annen manager tid til å bygge opp et nytt lag "brick for brick", spørsmålet er om vi har tid til det??

Tid til det? Hvorfor skulle vi ikke ha tid til det? Bortsett fra at vi som fans er utålmodige, da. Jeg vil bli noe mindre bekymra om noen kan frambringe ett eneste eksempel på et lag bygd opp i løpet av to måneder som har oppnådd umiddelbar suksess.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #25 på: Juli 24, 2012, 15:02:46 »
Det er akkurat det å tenke flere år fram i tid som ER ledelsens oppgave. Vi må slutte med denne pisse i buksa når vi fryser-taktikken.
Har slutta med dette for LENGE siden, lojo.

Har du midler til å kjøpe ut Bates?
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Re: Sv: Re: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #26 på: Juli 24, 2012, 15:05:16 »
Det er akkurat det å tenke flere år fram i tid som ER ledelsens oppgave. Vi må slutte med denne pisse i buksa når vi fryser-taktikken.

Kan jo være enig det. Grayson var jo ansatt i mange år med ok suksess i følge noen. Nå har vi ansatt Warnock for å satse alt på opprykk i år. Vi kunne jo gitt en annen manager tid til å bygge opp et nytt lag "brick for brick", spørsmålet er om vi har tid til det??

Tid til det? Hvorfor skulle vi ikke ha tid til det? Bortsett fra at vi som fans er utålmodige, da. Jeg vil bli noe mindre bekymra om noen kan frambringe ett eneste eksempel på et lag bygd opp i løpet av to måneder som har oppnådd umiddelbar suksess.

Går det ikke i år så har vi vel ikke noe annet valg enn å tenke litt mer langsiktig. Problemet med å tenke litt langsiktig i denne divisjonen er at vi mister våre beste spillere til PL hvert eneste år, det er rett og slett umulig å holde på de.

Jeg er enig med deg, det beste hadde vært kontinuitet og soliditet, men akkurat nå er jeg så så sulteforet på sportslig suksess at jeg er villig til å satse alt på Warnock og hans plan!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #27 på: Juli 24, 2012, 15:27:10 »
Grå signering, men jeg syns den er helt grei!

Måten Warnock snakker til LUTV om signeringen, tilsier at dette er en backupspiller for ett år, som fortsatt er meget godt trent og har et glødende ønske om igjen å spille for Leeds United. Han fortsetter med å si at "innenfor rammene" er dette en grei overgang - jeg leser det dithen at Andy er billig i drift og at upsiden dermed er større en risikoen.

Ã… sammenligne med Paynter blir fullstendig feil, ettersom Paynter vel er på snaue 100.000 kr i uka...
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #28 på: Juli 24, 2012, 15:28:46 »
and now....




wait for it............



back to topic  ;D

gleder meg til å se andy i leeds trøya. han var en av ungutta jeg virkelig hadde håpt skulle slå til i leeds trøya.
store muligheter for at neste leeds drakt har gray på ryggen. (kan jo ikke gå galt uansett det :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

HåvardK

Sv: Re: Sv: Re: Ny spiller: Andy Gray
« Svar #29 på: Juli 24, 2012, 16:03:45 »
Det er akkurat det å tenke flere år fram i tid som ER ledelsens oppgave. Vi må slutte med denne pisse i buksa når vi fryser-taktikken.
Har slutta med dette for LENGE siden, lojo.

Har du midler til å kjøpe ut Bates?
Nei. Skjønner ikke hva det har med å slutte å pisse i buksa å gjøre. Svært så seriøs du var, da.  ;)