Skrevet av Emne: EX-Spiller: Luke Varney  (Lest 71123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #150 på: September 17, 2012, 10:36:36 »
Det er helt "naturlig" at Varney er blitt en hakkekylling som noen kaller det. Hvem er det han har blitt hentet inn for å erstatte? Jeg hadde ikke forventet at han skulle fylle skoene til Snodgrass. Men du verden, jeg hadde forventet mer enn det vi er blitt servert til nå.

Jon R

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #151 på: September 17, 2012, 14:34:31 »
Synes ikke Varney var vår svakeste spiller på lørdag, men han var en "god" nummer tre.  :P
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #152 på: September 17, 2012, 15:04:28 »
Det er helt "naturlig" at Varney er blitt en hakkekylling som noen kaller det. Hvem er det han har blitt hentet inn for å erstatte? Jeg hadde ikke forventet at han skulle fylle skoene til Snodgrass. Men du verden, jeg hadde forventet mer enn det vi er blitt servert til nå.

Da har Warnock vært dum når han har sagt at Varney ble hentet inn for å erstatte Snodgrass, sko som nesten er umulig å fylle.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #153 på: Oktober 31, 2012, 09:32:36 »
Warnock har fått med seg at Varney har blitt en hakkekylling, men kårer han til banens beste etter kampen mot Saints i går..

Jeg har fortsatt troa på Luke (may the force be with you)...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #154 på: Oktober 31, 2012, 13:29:30 »
Warnock har fått med seg at Varney har blitt en hakkekylling, men kårer han til banens beste etter kampen mot Saints i går..

Jeg har fortsatt troa på Luke (may the force be with you)...

Jeg har fortsatt ikke troa (en svale osv...) men hvis dette viser seg å være et gjennombrudd for LV, vil det være en boost for opprykkssjansene våre ettersom han kan spille i  flere av de posisjoner hvor vi er dårligst skodd!   :)
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #155 på: Oktober 31, 2012, 13:47:59 »
Ikke lenger (F)Luke Varney?  ::)

Det manglet bare et mål i går.
Super Leeds since 1968

Kjell Skjerven

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #156 på: Oktober 31, 2012, 15:25:57 »
Syns han var positiv i gaar.Men lite effektiv,foruten kjempemissen hadde han ein i stolpen og eit to andre sjanser som kunne/skulle endt med goal.Men han kom til sjanser ivertfall..
Side before self,every time.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #157 på: November 01, 2012, 17:31:44 »
Jeg forstår det ikke. Det er en utrolig prestasjon av Varney, å IKKE gjøre mål der..

Håvard

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #158 på: November 02, 2012, 07:30:09 »
Jeg forstår det ikke. Det er en utrolig prestasjon av Varney, å IKKE gjøre mål der..

Så prestasjonen på FC Fotball i går. Sammen med Varney ble jeg målløs. Det var vel nesten fysiskt umulig ikke å score der....

 ???

Gufrias

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #159 på: November 02, 2012, 15:49:20 »
I en lignende situasjon har jeg scoret selvmål i forsøk på å klarere...
Hekta på Leeds siden 1974

Håvard

Sv: Ny spiller: Luke Varney
« Svar #160 på: November 02, 2012, 19:36:17 »
I en lignende situasjon har jeg scoret selvmål i forsøk på å klarere...

Ja........

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #161 på: Januar 27, 2013, 20:55:10 »
Endelig, eg har venta på Luke! På klasse kanskje 2nd only to Diouf i dagens Leedsstall!!

Jon R

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #162 på: Januar 27, 2013, 21:02:23 »
Nok en god cup kamp av Varney. Flott mål. Herlig innstilling. Vinner mange hodedueller og er et uromoment for Spurs forsvarere!  Kan ikke annet enn å unne vår mest utskjelte spiller dette.  :)
Jon R.

Pheriox

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #163 på: Januar 27, 2013, 21:04:58 »
Han er alltid et uromoment, denne gang for motstanderen. Håper han fortsetter med det  :)
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

sportcarl1

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #164 på: Januar 27, 2013, 21:16:24 »
tycker dock att brown var ännu bättre, som han bröt uppspel, tacklades, täckte skott och visade även att han kan slå bra 20-30meterspass, han raderade ju ut parker totalt
 

Henning

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #165 på: Januar 27, 2013, 21:59:54 »
Nok ein god kamp av Varney og på tide at ein sluttar å hakke på han!

bjoggis

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #166 på: Januar 27, 2013, 22:22:54 »
Jeg er en av de som ikke har vært så kristisk til Varney. Greit nok, han har ufattelig elendig sinnsykt dårlig, men har alltid visst at han kan bedre. Idag viser han det! Håper han bygger videre på dette, og forhåpentligvis starter neste kamp. Vil ikke ha Tonge på venstrekant!
Og for en utroooolig spenst han har ? :o Han vinner jo alt i lufta.

lojosang

Sv: Re: Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #167 på: Januar 27, 2013, 23:30:48 »
Nok ein god kamp av Varney og på tide at ein sluttar å hakke på han!

Har han spilt TO gode kamper, altså? :O
- Leif Olav

Henning

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #168 på: Januar 28, 2013, 10:07:59 »
Nok ein god kamp av Varney og på tide at ein sluttar å hakke på han!

Har han spilt TO gode kamper, altså? :O

Kanskje har han berre hatt to kampar der han har vore veldig god, men han har stått fram i fleire kampar der resten av laget har vore under pari. Dette har han gjort med knallhard innsats og god duellstyrke. Han er vanlegvis ikkje den beste avsluttaren, men kjem ofte til gode sjansar. Og ser ein på antall assist (medrekna straffene han har skaffa), ligg han høgt på lista. Sjølv om han berre har spelt ein brøkdel av det andre har gjort.

Varney har blitt ein hakkekylling både her og i England, noko eg har hatt vanskeleg for å skjønne. Varney er ikkje noko klassespelar, men dei som meinar han er det dårlegaste som har ikledd seg den kvite trøya, er etter mitt syn historielause.

samadhi

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #169 på: Januar 28, 2013, 10:23:39 »
Blir spennende å følge Varney fremover, og se om han forsetter å spille bra og om han kan vinne tilbake tillitt av fansen.

Med noen dårlige kamper og hakkekylling så har vel ikke dette hjulpet på selvtilliten.

Har hurtighet i kroppen som vi så sårt trenger offansivt, og i tillegg er han en god hodespiller.
To viktige egenskaper vi kan dra mye nytte av.

Kan bli som en ny signering om han forsetter som han gjorde mot Tottenham.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #170 på: Januar 28, 2013, 15:40:45 »
Nok ein god kamp av Varney og på tide at ein sluttar å hakke på han!

Har han spilt TO gode kamper, altså? :O

Kanskje har han berre hatt to kampar der han har vore veldig god, men han har stått fram i fleire kampar der resten av laget har vore under pari. Dette har han gjort med knallhard innsats og god duellstyrke. Han er vanlegvis ikkje den beste avsluttaren, men kjem ofte til gode sjansar. Og ser ein på antall assist (medrekna straffene han har skaffa), ligg han høgt på lista. Sjølv om han berre har spelt ein brøkdel av det andre har gjort.

Varney har blitt ein hakkekylling både her og i England, noko eg har hatt vanskeleg for å skjønne. Varney er ikkje noko klassespelar, men dei som meinar han er det dårlegaste som har ikledd seg den kvite trøya, er etter mitt syn historielause.

Hear hear..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #171 på: Januar 28, 2013, 15:54:37 »
Nok en god cup kamp av Varney. Flott mål. Herlig innstilling. Vinner mange hodedueller og er et uromoment for Spurs forsvarere!  Kan ikke annet enn å unne vår mest utskjelte spiller dette.  :)

Langt bedre enn Becchio som target man på hodet, selv om vi heldigvis ikke gikk i fella og spilte hoofball i går. Varney er heller ikke verst med ballen langs bakken, så forhåpentligvis kan dette være med å styre Leedskarrieren på riktig vei.

En annen utskjelt spiller som fortjener skryt er Michael Brown. Han spilte sammen med en usynlig Rudi Austin og praktisk talt eide landslagsspillere som Scott Parker og Tom Huddlestone.

For min del var Brown banens beste, i lag med en haug med skryt til Byram, Diouf, McCormack og Peltier.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #172 på: Januar 28, 2013, 16:38:47 »
Nok en god cup kamp av Varney. Flott mål. Herlig innstilling. Vinner mange hodedueller og er et uromoment for Spurs forsvarere!  Kan ikke annet enn å unne vår mest utskjelte spiller dette.  :)

Langt bedre enn Becchio som target man på hodet, selv om vi heldigvis ikke gikk i fella og spilte hoofball i går. Varney er heller ikke verst med ballen langs bakken, så forhåpentligvis kan dette være med å styre Leedskarrieren på riktig vei.

En annen utskjelt spiller som fortjener skryt er Michael Brown. Han spilte sammen med en usynlig Rudi Austin og praktisk talt eide landslagsspillere som Scott Parker og Tom Huddlestone.

For min del var Brown banens beste, i lag med en haug med skryt til Byram, Diouf, McCormack og Peltier.

De som har dissa Brown og varney var ganske tause i går. Folk har jo skrevet her at det er en skam for klubben hvis disse sitter på benken.

Jeg har lenge ment at Varney er god, men t.o.m jeg trodde at hans tid var forbi i klubben. Det er klart at det er sår som må leges når man ikke feirer et så viktig mål sammen med fansen. Dette må vi rette opp ASAP ZULU! Go Varney!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #173 på: Januar 28, 2013, 18:30:11 »
Når vi kan slå Spurs så kan alt ske på en god dag  ;D
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #174 på: Januar 28, 2013, 19:02:22 »
Glad på Lukes vegne!! Takk for en herlig goal!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #175 på: Februar 10, 2013, 21:43:03 »
Godt å se at Varney viser om dagen at han er en god fotballspiller. Han er rask, god på hodet og er en klok fotballspiller. Jeg savner ikke en venstreving like mye nå om dagen, måtte det bare fortsette.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #176 på: Februar 10, 2013, 23:00:07 »
Hvis han fortsetter som i de siste kampene blir det som å få en ny spiller i innspurten. Teknikken og ballmottaket begynner endelig å sitte og 2 flotte mål på de 3 siste kampene smaker det fugl av. Håper Elland Road folket nå gir han fortjent hyllest som kompensasjon for alle fy rop og ironiske chants om "Varney for England. "
Jon R.

Cherry

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #177 på: Februar 12, 2013, 13:22:39 »
Klar bedring nå siste kamper. Så T`Ham kampen live - og han jobber faktisk meget bra
også var han overraskende spenstig! Det gjør noe med hode at man er i startoppstilling også...

Knusende for selvtillit å få eget publikum mot seg selvsagt......han bør feire neste  scoring FORAN fansen!!
 

Bjorn

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #178 på: Februar 12, 2013, 14:13:23 »
Klar bedring nå siste kamper. Så T`Ham kampen live - og han jobber faktisk meget bra
også var han overraskende spenstig! Det gjør noe med hode at man er i startoppstilling også...

Knusende for selvtillit å få eget publikum mot seg selvsagt......han bør feire neste  scoring FORAN fansen!!

Løpestilen, bevegelsen og kjappheten hans minner meg litt om en viss Kewell i sine dager..
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Luke Varney
« Svar #179 på: Februar 12, 2013, 18:49:02 »
Klar bedring nå siste kamper. Så T`Ham kampen live - og han jobber faktisk meget bra
også var han overraskende spenstig! Det gjør noe med hode at man er i startoppstilling også...

Knusende for selvtillit å få eget publikum mot seg selvsagt......han bør feire neste  scoring FORAN fansen!!

Løpestilen, bevegelsen og kjappheten hans minner meg litt om en viss Kewell i sine dager..
Helt uenig!