Ex-spiller: David Norris

Started by Bites Yer Legs, July 26, 2012, 14:19:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gufrias

Bortsett fra at ingen manager etter Warnock så noe i ham, har jeg ingen ting imot Norris.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: Alta-White on February 02, 2015, 22:13:07
Quote from: Leedsfan on February 02, 2015, 21:38:11
Endelig, men når jeg har sett han spille så har han ikke vært så værst!
??? ??? Nå ser du virkelig det gode i alle sålenge de klarer å snøre fotballskoa på seg.

Tja, kan diskuteres!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Flott! Har hevet lønn men ellers gjort lite annet de sesongene han har vært hos oss.  :(
Jon R.

flynn

Og dermed er alle ex-Portsmouth spillerne blitt til ex-Leedsspillere. Norris ble lengst, og bidro minst. Varney fikk aldri vist sitt beste føler jeg, mens Pearce blir husket som en ærlig, oppofrende, men meget begrenset spiller.

flynn

sportcarl1

Quote from: flynn on February 02, 2015, 23:36:56
Og dermed er alle ex-Portsmouth spillerne blitt til ex-Leedsspillere. Norris ble lengst, og bidro minst. Varney fikk aldri vist sitt beste føler jeg, mens Pearce blir husket som en ærlig, oppofrende, men meget begrenset spiller.

flynn
ganska bra summering, de 2 första var over the peak när de kom till leeds, Pearce var godkänd men blev ingen stjärna

samadhi

Quote from: flynn on February 02, 2015, 23:36:56

flynn

Og han ene vi bommet på; Joel Ward. Spiller i dag stort sett fast i PL for Crystal Palace  :)
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Quote from: Alta-White on February 02, 2015, 22:13:07
Quote from: Leedsfan on February 02, 2015, 21:38:11
Endelig, men når jeg har sett han spille så har han ikke vært så værst!
??? ??? Nå ser du virkelig det gode i alle sålenge de klarer å snøre fotballskoa på seg.

1 kamp 1 assist denne sesongen, ganske bra stats da..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

stefan

Kanskje vi kan gjøre noe riktig å få inn Chuck som erstatning?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Promotion 2010

Norris signs for Posh

David Norris has signed for Posh.
Published on the
14 February 2015

Peterborough United have signed experienced midfielder David Norris until the end of the season.

Norris is expected to make his Posh debut in today’s (February 13) League One fixture against Rochdale at The ABAX Stadium.

Norris (33) is a local lad. He was born in Stamford and attended Jack Hunt School in Peterborough. Norris played in the Peterborough Sunday Morning League for the Lord Westwood pub at the age of 16 before Boston manager Steve Evans took him to York Street.

Boston sold Norris to Bolton for £50,000 in February 2000 and he went on to have a strong professional career with Hull, Plymouth, Ipswich, Portsmouth and Leeds United.

Norris has scored 61 goals in just over 450 professional games, but his last senior game was a Capital One Cup tie for Leeds in August 2014. His contract at Elland Road was cancelled ny mutual consent last month.

Posh hope that he will bring experience and knowledge into the dressing room.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973