Skrevet av Emne: De harde fakta....  (Lest 7702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

De harde fakta....
« på: August 03, 2012, 18:22:05 »
Kommer det ikke inn to offensive knallforsterkninger inn før seriestart så ser jeg for meg at vi må kjempe for hver eneste seier. Med laget vi har i dag så er vi meget sårbare for skader, skader Ross og Becchio seg så er vi ganske ille ute.

Vi trenger et par spillere som gjør at sliterne gidder å slite.

Per dags dato så er vi god for en plass midt på tabellen, kommer Boyd og CM-S eller Beckford inn så kan vi rykke opp..

For positiv eller for negativ?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bjoggis

Sv: De harde fakta....
« Svar #1 på: August 03, 2012, 18:25:47 »
Er helt enig. Vi trenger krydder.
Salget av Snodgrass kommer til å sitte langt inne hvis det ikke hentes inn forsterkninger.
Mine ønsker før seriestart er: Peltier, Boyd og Beckford!

Jon R

Sv: De harde fakta....
« Svar #2 på: August 03, 2012, 18:43:02 »
De harde fakta er nok at stallen pr idag langt ifra er god nok for opprykk. Istedet lukter det nedre halvdel av tabellen. Vi har solgt unna våre viktigste offensive spillere en for en, og erstattet de med grå spillere med lite offensive gener. Midtbanen vår består nå av en gjeng slitere uten flair og finesse.  Jeg tror derfor måltørke vil bli vårt  store problem denne sesongen fordi vi har for lite kreativitet i laget. Selv om vi skulle få inn 1-2 brukbare angripere til er jeg redd vi vil bli enkle å nøytralisere fordi for mye vil avhenge av at våre 1 til 2 spisser har dagen. Vi får virkelig håpe Paddy & co lykkes med å lukke buret, hvis ikke tror jeg vi fort kan befinne oss nede i sumpa før jula setter inn.

En "trygg" plass rundt 14-17 er kanskje mest sannsynlig. Ã… se maling tørke kan derfor bli en foretrukken aktivitet den kommende vinteren og våren. 
Jon R.

Leedsfan

Sv: De harde fakta....
« Svar #3 på: August 03, 2012, 18:51:05 »
Håper ikke prognosen din er rett Skotte, men tror ikke det trenger å bli så ille hvis Peltier og de to offensive forsterkningene vi alle venter på kommet inn døra i løpet av et par uker (senest).

Får vi igang Austin og Green på midten samt at Peltier og Drury overlapper på kanten så kan vi bli mer spennende offensivt enn vi tror. Håper det blir Pearce og Lees i midtforsvaret.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: De harde fakta....
« Svar #4 på: August 03, 2012, 18:51:37 »
De harde fakta er nok at stallen pr idag langt ifra er god nok for opprykk. Istedet lukter det nedre halvdel av tabellen. Vi har solgt unna våre viktigste offensive spillere en for en, og erstattet de med grå spillere med lite offensive gener. Midtbanen vår består nå av en gjeng slitere uten flair og finesse.  Jeg tror derfor måltørke vil bli vårt  store problem denne sesongen fordi vi har for lite kreativitet i laget. Selv om vi skulle få inn 1-2 brukbare angripere til er jeg redd vi vil bli enkle å nøytralisere fordi for mye vil avhenge av at våre 1 til 2 spisser har dagen. Vi får virkelig håpe Paddy & co lykkes med å lukke buret, hvis ikke tror jeg vi fort kan befinne oss nede i sumpa før jula setter inn.

En "trygg" plass rundt 14-17 er kanskje mest sannsynlig. Ã… se maling tørke kan derfor bli en foretrukken aktivitet den kommende vinteren og våren. 

Du har tydeligvis ikkje anelse om hvilken utmerket "track record" vår eminente manager har!!!

Sjekker du litt historie vil det være meget lite sannsynlig at Leeds vil slite i år 8)

Leedsgutt

Sv: De harde fakta....
« Svar #5 på: August 03, 2012, 19:07:46 »
Ryktene sier at Mackail Smith kommer !

sportcarl1

Sv: De harde fakta....
« Svar #6 på: August 03, 2012, 19:25:19 »
De harde fakta er nok at stallen pr idag langt ifra er god nok for opprykk. Istedet lukter det nedre halvdel av tabellen. Vi har solgt unna våre viktigste offensive spillere en for en, og erstattet de med grå spillere med lite offensive gener. Midtbanen vår består nå av en gjeng slitere uten flair og finesse.  Jeg tror derfor måltørke vil bli vårt  store problem denne sesongen fordi vi har for lite kreativitet i laget. Selv om vi skulle få inn 1-2 brukbare angripere til er jeg redd vi vil bli enkle å nøytralisere fordi for mye vil avhenge av at våre 1 til 2 spisser har dagen. Vi får virkelig håpe Paddy & co lykkes med å lukke buret, hvis ikke tror jeg vi fort kan befinne oss nede i sumpa før jula setter inn.

En "trygg" plass rundt 14-17 er kanskje mest sannsynlig. Ã… se maling tørke kan derfor bli en foretrukken aktivitet den kommende vinteren og våren. 
jag tycker detta lag vi har är minst en klass bättre än förra säsongen, är (bara)på mittfältet vi är sämre än förra säsongen och då utgår jag från det mitttfält vi startade säsongen med, jämfört med det mittfält som vi avslutade är detta mittfält vi har nu klassen bättre,warnock har inte byggt ihop ett lag för skönspel utan ett lag som skall kriga och inte vika ner sig, tidigare säsongers lag har varit ack så ojämt,rudolph, green,norris, varney.white,rogers,brown ja vi har ju valmöjligheter, sedan skall vi ha i åtanke att warnock inte har värvat färdigt
 

Lundewhites

Sv: De harde fakta....
« Svar #7 på: August 03, 2012, 19:31:30 »
Du er nok dessverre ikke for negativ. Men i motsetning til flere her inne så klarer ikke jeg å se på Peltier som noen frelser for laget. Har en kompis som er Leicester fan og han kan ikke bli kvitt han fort nok.... Jeg er faktisk mer redd for forsvaret enn de andre lagdelene. Det er fryktelig tynt og Lees er ikke noen fantastisk stopper. Det er greit at laget ikke er samspilt, men fotball forståelse burde da ligge i bunnen uansett og den så jeg ikke mye til i fjorårsesongen eller i Sandefjord. Vi må få inn en bedre bekk enn Peltier og en stopper til som går rett inn på laget. Vi trenger to gode midtbanespillere og en spiss til. Da skal jeg begynne å håpe på en plass blant de 6 beste. Men vi trenger 5 førsteeleverspillere til og de kommer ikke i dette vinduet. Trur Warnock baker en kake som ikke skal ha noen glasur og det er synd, for den er ikke bygd opp av sukkerbrød fra før.  
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Cherry

Sv: De harde fakta....
« Svar #8 på: August 03, 2012, 19:52:36 »
Mener Warnock har konsentret seg om det viktigste - nemlig " å lukke igjen bak"....
Han har komponert/skaffet laget nye defensive gener, både i forsvars & midtbaneleddet, noe vi har manglet de 3 siste sesonger (ja , tom i opprykks sesongen fra L1).

Nå er det som andre også påpeker - "krydderet " som mangler ....det som gjør at folk virkelig gleder seg til å komme på kamp/løse sesongbilett - "se på stjerna"......

Er sikker på at Warnock er klar over dette , spørsmålstegnet er OM han har fått GO`/cash/£££££  til
å skaffe disse - sårt trengte klassespillerne......slik at LAGET blir en fornøyelse å se på , og ikke minst fungerer sammen som ett lag!!

De MÃ… komme neste uke.....begge 2!  Peltier kom jo i dag....det likte jeg.
 

Jon R

Sv: De harde fakta....
« Svar #9 på: August 03, 2012, 20:23:02 »
De harde fakta er nok at stallen pr idag langt ifra er god nok for opprykk. Istedet lukter det nedre halvdel av tabellen. Vi har solgt unna våre viktigste offensive spillere en for en, og erstattet de med grå spillere med lite offensive gener. Midtbanen vår består nå av en gjeng slitere uten flair og finesse.  Jeg tror derfor måltørke vil bli vårt  store problem denne sesongen fordi vi har for lite kreativitet i laget. Selv om vi skulle få inn 1-2 brukbare angripere til er jeg redd vi vil bli enkle å nøytralisere fordi for mye vil avhenge av at våre 1 til 2 spisser har dagen. Vi får virkelig håpe Paddy & co lykkes med å lukke buret, hvis ikke tror jeg vi fort kan befinne oss nede i sumpa før jula setter inn.

En "trygg" plass rundt 14-17 er kanskje mest sannsynlig. Ã… se maling tørke kan derfor bli en foretrukken aktivitet den kommende vinteren og våren. 

Du har tydeligvis ikkje anelse om hvilken utmerket "track record" vår eminente manager har!!!

Sjekker du litt historie vil det være meget lite sannsynlig at Leeds vil slite i år 8)

Har satt meg grundig inn i Warnocks CV. Den var grunnen til at jeg ønsket han til klubben.

Dessverre gir hans tidligere meritter ingen ekstrapoeng. Så lenge han fortsetter å bruke spillere i feil posisjoner og ensrettet henter inn spillere med fysikk som viktigste spisskompetanse vil vi ikke ha sjanse i havet til å rykke opp.
Jon R.

bjoggis

Sv: De harde fakta....
« Svar #10 på: August 03, 2012, 20:52:13 »


De MÃ… komme neste uke.....begge 2!  Peltier kom jo i dag....det likte jeg.

Er det bekreftet? Kilde?

Håvard

Sv: De harde fakta....
« Svar #11 på: August 03, 2012, 21:51:39 »
Faktisk  tror jeg vi blir bedre  enn sist sesong . Mulig vel optimistisk , men vi hadde noen"rare " resultat i fjor  som jeg håper  nw luker  vekk...
Og som Leeds  supporter  må  vi hadde bare vær optimist..
Mat

Einar

Sv: De harde fakta....
« Svar #12 på: August 04, 2012, 12:36:11 »
De harde fakta er nok at stallen pr idag langt ifra er god nok for opprykk. Istedet lukter det nedre halvdel av tabellen. Vi har solgt unna våre viktigste offensive spillere en for en, og erstattet de med grå spillere med lite offensive gener. Midtbanen vår består nå av en gjeng slitere uten flair og finesse.  Jeg tror derfor måltørke vil bli vårt  store problem denne sesongen fordi vi har for lite kreativitet i laget. Selv om vi skulle få inn 1-2 brukbare angripere til er jeg redd vi vil bli enkle å nøytralisere fordi for mye vil avhenge av at våre 1 til 2 spisser har dagen. Vi får virkelig håpe Paddy & co lykkes med å lukke buret, hvis ikke tror jeg vi fort kan befinne oss nede i sumpa før jula setter inn.

En "trygg" plass rundt 14-17 er kanskje mest sannsynlig. Ã… se maling tørke kan derfor bli en foretrukken aktivitet den kommende vinteren og våren. 

Du har tydeligvis ikkje anelse om hvilken utmerket "track record" vår eminente manager har!!!

Sjekker du litt historie vil det være meget lite sannsynlig at Leeds vil slite i år 8)

Har satt meg grundig inn i Warnocks CV. Den var grunnen til at jeg ønsket han til klubben.

Dessverre gir hans tidligere meritter ingen ekstrapoeng. Så lenge han fortsetter å bruke spillere i feil posisjoner og ensrettet henter inn spillere med fysikk som viktigste spisskompetanse vil vi ikke ha sjanse i havet til å rykke opp.

spot on, gamle ørn.

 

HåvardK

Sv: De harde fakta....
« Svar #13 på: August 04, 2012, 12:46:00 »
Faktisk  tror jeg vi blir bedre  enn sist sesong . Mulig vel optimistisk , men vi hadde noen"rare " resultat i fjor  som jeg håper  nw luker  vekk...
Og som Leeds  supporter  må  vi hadde bare vær optimist..
Mat
Skulle gjerne sagt at jeg hadde vært enig med deg, Håvard - men sliter litt med budskapet... Avslutningen har jeg imidlertid sans for. Kanskje i litt for stor grad, til og med.

MrK

Sv: De harde fakta....
« Svar #14 på: August 04, 2012, 13:02:16 »
Lekende er done deal for £400.000 med angivelig 12.000 i uka. CMS slippes ikke av Brighton så da er det åpent hva som kommer.

Merker jeg er spent, to uker til seriestart, haster å spille sammen/inn et LAG, drit i Snoddy, he's gone!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: De harde fakta....
« Svar #15 på: August 04, 2012, 13:33:17 »
Har ikke warnock bekreftet at vi får inn nye spillere ? Back snart klar , spiss kommer og muligens en ving ? Synes ellers ser laget bedre ut enn i fjor ! Mye bedre midtbane enn fjorsesongen og forsvaret er bra utenom bredden på det ... Angrep trenger vi og som Eddie Gray sa på LUTV i går : En gamechanger som vi hadde i snoddy :)
Pontus ❤

B-m

Sv: De harde fakta....
« Svar #16 på: August 04, 2012, 13:48:40 »
Har ikke warnock bekreftet at vi får inn nye spillere ? Back snart klar , spiss kommer og muligens en ving ? Synes ellers ser laget bedre ut enn i fjor ! Mye bedre midtbane enn fjorsesongen og forsvaret er bra utenom bredden på det ... Angrep trenger vi og som Eddie Gray sa på LUTV i går : En gamechanger som vi hadde i snoddy :)

Vi har et bedre forsvar dennes sesongen, og endelig erfaring sentralt på midten. ( Selv om jeg ikke tror Pearce er  Messias slik som www.LUFC.com prøver å fremstille ham). Vi har mistet Howson, Gradel og Snodgrass fra 11'eren i åpningskampen forrige sesong - men ser man bort i fra disse tre så hadde vi en meget svak 11'er mot Southamptom. Howson, Gradel og Snoddy holder PL-nivå, selv om jeg tror Snoddy kanskje blir å slite tempomessig i PL. Denne trioen VAR det offensive spillet vårt og stod bak 90 % av målene. Vi må ha inn minst 2 angrepsvillige spillere - helst med fart.

 Boyd, Mackail-Smith samt Maynard så er vi blant topp 10. Boyd er forøvrig ganske lik Snodgrass, men liker visstnok å spille sentralt best.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Sv: De harde fakta....
« Svar #17 på: August 04, 2012, 13:50:56 »
Har ikke warnock bekreftet at vi får inn nye spillere ? Back snart klar , spiss kommer og muligens en ving ? Synes ellers ser laget bedre ut enn i fjor ! Mye bedre midtbane enn fjorsesongen og forsvaret er bra utenom bredden på det ... Angrep trenger vi og som Eddie Gray sa på LUTV i går : En gamechanger som vi hadde i snoddy :)

Ser bedre ut på midten? Kanskje vi har flere å velge mellom, men kvaliteten har sunket. ALDRI verden om dagens spillere er bedre enn Gradel, Howson, Clayton og Snodgrass.

sportcarl1

Sv: De harde fakta....
« Svar #18 på: August 04, 2012, 13:54:34 »
Har ikke warnock bekreftet at vi får inn nye spillere ? Back snart klar , spiss kommer og muligens en ving ? Synes ellers ser laget bedre ut enn i fjor ! Mye bedre midtbane enn fjorsesongen og forsvaret er bra utenom bredden på det ... Angrep trenger vi og som Eddie Gray sa på LUTV i går : En gamechanger som vi hadde i snoddy :)

Ser bedre ut på midten? Kanskje vi har flere å velge mellom, men kvaliteten har sunket. ALDRI verden om dagens spillere er bedre enn Gradel, Howson, Clayton og Snodgrass.
det får vi se när serien startar, alla de 4 du nämnde var med i premiärenförra säsongen mot southampton där vi åkte på torsk med 3-0, helt klart hade de talang men ack vad ojämna de var,
 

RoarG

Sv: De harde fakta....
« Svar #19 på: August 04, 2012, 15:23:07 »
Tittelen på tråden er "De harde fakta". Synes det lukter mer som "De bløte spekulasjoner". Ingen kamper har blitt spilt enda, slik at ingen har noe som helst grunnlag for å mene det de mener.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: De harde fakta....
« Svar #20 på: August 04, 2012, 16:34:30 »


De MÃ… komme neste uke.....begge 2!  Peltier kom jo i dag....det likte jeg.

Er det bekreftet? Kilde?

Hjemmesiden i dag..
 

Leedsfan

Sv: De harde fakta....
« Svar #21 på: August 04, 2012, 17:51:54 »
Tittelen på tråden er "De harde fakta". Synes det lukter mer som "De bløte spekulasjoner". Ingen kamper har blitt spilt enda, slik at ingen har noe som helst grunnlag for å mene det de mener.

Null grunnlag? hehehe

Hadde jo vært artig om alle lag holdt alt skjult før seriestart, tom spillerne visste ikke hvor de skulle spille.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: De harde fakta....
« Svar #22 på: August 04, 2012, 19:34:50 »
"Alle" snakker om at forsvaret vårt i år er forsterket. Selv er jeg er meget usikker på det.
Drury og Pearce skuffet meg stort i Sandefjord og om Lee Peltier er noe tess vet jeg ikke ennå.

Men, tipper vi likevel kommer til å slippe inn færre mål i kommende sesong p.g.a. følgende:

- litt bedre keeper
- ny midtbane som er sterkere defensivt
- mer riskofri spillestil med NW gjennom hele sesongen
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: De harde fakta....
« Svar #23 på: August 05, 2012, 09:44:14 »
Ser at Warnock sier at vi kanskje ikke har råd til en spiss og høyreving, kan jo være taktiske grunner til det utsagnet også. Hvis jeg hadde måtte velge så hadde jeg satset alt på å kjøpe en høyreving av kvalitet og kanskje lånt en ung lovende superrask spiss fra PL. Men for all del, ja takk begge deler.

Høyreving = Boyd
Spiss = CM-S evt. Lukaku på lån (usannsynlig)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: De harde fakta....
« Svar #24 på: August 06, 2012, 12:12:19 »
Kunne lagd en egen tråd med "Tenk om......", men det passer litt inn her. Hadde Snograss fortsatt vært her og vi hadde kun ventet på en knallspiss, hadde majoriteten av oss trodd på opprykk?

Håper det kommer inn et par kanoner i løpet av denne uka, please gi meg håp Warnock.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: De harde fakta....
« Svar #25 på: August 09, 2012, 13:30:57 »
De harde fakta er at det er hardt å være Leedsfan!  ??? ??? ??? ??? ???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: De harde fakta....
« Svar #26 på: August 09, 2012, 13:34:53 »
Vi rykker ikke opp denne sesongen heller .
Vi har fortsatt den gamle gnomen som eier  >:( >:( >:(
 

HåvardK

Sv: De harde fakta....
« Svar #27 på: August 09, 2012, 15:48:43 »
Tittelen på tråden er "De harde fakta". Synes det lukter mer som "De bløte spekulasjoner". Ingen kamper har blitt spilt enda, slik at ingen har noe som helst grunnlag for å mene det de mener.
Trodde det hadde blitt spilt noen treningskamper, jeg? Mener faktisk å erindre at jeg var til stede på en selv også?

Men jeg har altså ikke noe som helst grunnlag for å mene noe som helst om det jeg så der.  ???

Kato

Sv: De harde fakta....
« Svar #28 på: August 09, 2012, 16:36:10 »
De harde fakta for min del er at jeg ikke kan erindre sist jeg gikk mot en sesong med mindre forventninger enn denne....
 

lojosang

Sv: Re: Sv: De harde fakta....
« Svar #29 på: August 09, 2012, 16:43:11 »
Tittelen på tråden er "De harde fakta". Synes det lukter mer som "De bløte spekulasjoner". Ingen kamper har blitt spilt enda, slik at ingen har noe som helst grunnlag for å mene det de mener.
Trodde det hadde blitt spilt noen treningskamper, jeg? Mener faktisk å erindre at jeg var til stede på en selv også?

Men jeg har altså ikke noe som helst grunnlag for å mene noe som helst om det jeg så der.  ???

Da hadde du vel drukket siden pøbbene åpna? Et usikker på om det gjør analysene mer eller mindre pålitelige. Jeg føyer meg ellers til Katos betraktninger. Skal finne en god oppskrift på humble pie hvis jeg tar feil og vi rykker opp.
- Leif Olav