Pre-season kamp: vs Preston NE, lørdag 4. august 2012 kl. 16:00 på Deepdale!

Started by Rudi G., August 04, 2012, 15:15:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lundewhites

1-1  og etter det jeg hører MEGET fortjent ..... Gray er ikke mye imponert over Leeds og spesielt over midtbanen som ikke har hatt noe tegn på et etablert spill.  Vi blir utspilt  ???
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Og nå kommer Pugh, Gray og Drury innpå. Brown, Beccio og MCormack ut..... ja ja, syns ikke denne stallen er så sterk jeg

Budda

Quote from: Lundewhites on August 04, 2012, 17:21:17
Og nå kommer Pugh, Gray og Drury innpå. Brown, Beccio og MCormack ut..... ja ja, syns ikke denne stallen er så sterk jeg

Den er ikke så sterk, den er heller svak.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Endre

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Lundewhites

sveifors

Quote from: Lundewhites on August 04, 2012, 17:30:49
Kanskje Peltier er kjøpt inn som cover for Byram?

Nei, Han skal erstatte Byram etter at Norwich har hentet Byram  ;)
Sveifors

sveifors

Sveifors

Lundewhites

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Budda

Herlig, White blir viktig denne sesongen

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Endre

euphor9

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

Ikke mange foruten Byram som får godkjent av Gray. Han er mest imponert over Preston. Men det viktigste er jo å vinne...

auren

I pre season er ikke det viktigste å vinne men å gjøre gode prestasjoner, få samspilt laget og bli matchfit. Trist å høre at Preston var klart best :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

Quote from: auren on August 04, 2012, 18:01:14
I pre season er ikke det viktigste å vinne men å gjøre gode prestasjoner, få samspilt laget og bli matchfit. Trist å høre at Preston var klart best :(

auren

Ingen av delene betyr en puck, kun snakk om kamptrening for gutta!!!

Leedsfan

auren

Så hadde vi totaldominert og allikevel tapt 2-0 så hadde alt vært fryd og gammen?

Det som teller nå er det fysiske, når alvoret kommer så skrur spillerne på det psykiske. Da smeller det, gud jeg gleder meg å sitte ringside om kun kort tid...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Quote from: Leedsfan on August 04, 2012, 18:22:02

auren

Så hadde vi totaldominert og allikevel tapt 2-0 så hadde alt vært fryd og gammen?

Ja. I pre season vel å merke.

Nå har vi en helt ny tropp og trenger å bli så samspilte som mulig før sesongen sparkes i gang. Håper vi får inn en Gradel-aktig ving. Templeton er blitt nevnt. Spennende spiller. Håper også på en ny kjapp spiss. Beckford hadde vært strålende. Håper ryktet stemmer.

auren

auren

Tom S

Hørte ikkje kampen, men her på forumet ser du ut som vi vart rundspilt av Preston.
Ifølge NW var det kjempebra av oss.

Kva skal ein tru på?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on August 04, 2012, 19:22:52
Hørte ikkje kampen, men her på forumet ser du ut som vi vart rundspilt av Preston.

Kva skal ein tru på?

Tror det er best du hører med noen som har sett kampen :)

Geir W

Rudi G.

Quote from: Rudi G. on August 04, 2012, 19:27:13

Kva skal ein tru på?

Tror det er best du hører med noen som har sett kampen :)

Et kort ;D referat fra en kompis som så kampen;

Mick Lufc Walmsley; Preston caused us problems at times , i might put a bet on them to get promoted RUDI ,MOT M8

kalle_92

QuoteDom Poleon @MrPoleon
Great support 2day at preston congrats 2 @sambyram93 4 getting on the scoresheet 2day...love the way he didn't know what to do after lol

Sam byram @sambyram93
@MrPoleon haha shit myself dint I :L

Dom Poleon @MrPoleon
@sambyram93 yh but we've done what we wanted 2 achieve both score this preseason and play well
Herlig at vi har noen unggutter på gang! Byram viste glimt i Sandefjordkampen syns jeg, og her fikk han altså også et mål. Kjempeflott at unggutter tar vare på sjansen. Liker å se dette.

Lundewhites

Kva skal ein tru på?

Så du Sandefjordkampen? Warnock var fornøyd med den og han. syns Norris spilte bra.....
Gray var ikke fornøyd, det er alt jeg har å forholde meg til

sportcarl1

Quote from: Lundewhites on August 05, 2012, 00:43:11

Kva skal ein tru på?

Så du Sandefjordkampen? Warnock var fornøyd med den og han. syns Norris spilte bra.....
Gray var ikke fornøyd, det er alt jeg har å forholde meg til
sedan kan man ju se matcher från olika håll och synsätt, så var det säkert med Norris och sandefjord, leedsfans kanske trode han skulle komma in och dominera, warnock kanske visste att han var matchotränad och fått träna på egen hand, från de förutsättningarna bedömde han nog Norris

Leedsfan

Så ut som en artig kamp, mange sjanser til begge lagene. Hadde Zlatan eller Messi putta Lees sitt mål så hadde det vært årets mål i Europa. Ellers er det artig og bra at våre unge spillere får prøvd seg uten å falle igjennom. Burde jo gi unggutta en god gulrot å knaske på. Hvor er Lenighan, hørt at han har en fysikk som en okse?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

http://www.youtube.com/watch?v=OlQUvQ4Elok&feature=player_embedded

Hadde vært artig om det var Leeds som vartet opp med noe av det spillet Prestonspillerne med like tunge bein klarte....

kalle_92

Preston så imponerende gode ut! Forhåpentligvis ikke fordi vi var dårlige  :)

Edit: Fantastisk mål av Tom Lees og også Byram! KLASSE!