Skrevet av Emne: KAMP: vs SHREWSBURY TOWN, lørdag 11/8-12, Capital One Cup 1st Rd at Elland Road  (Lest 54073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Finnes det høydepunkter fra kampen ennå?

Jepp, Facebook er kjappe. Fine, men litt heldige mål noen av de. Skuddet til Austin var hardt og hadde fin retning.

Snodgrass who???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Hvordan gjorde Austin det?

Han fikk vel brukbare tilbakemeldinger slik som jeg har forstått det.
Super Leeds since 1968

ArneS

Kjenner at det var godt å komme tilbake til kamprutiner igjen her i heimen, selv om det helt klart minner mer om vinterrutiner enn sommer...Drakta på, kamp på LUTV - joda det var godt å komme igang igjen.   Kjekt at vi fikk et skikkelig resultat og dermed god trygghet fram mot Wolves kampen om en uke.   Ser fram til å bivåne nettopp den kampen fra John Charles stand!
Den 17. mann

Sydhagen

Finnes det høydepunkter fra kampen ennå?

Jepp, Facebook er kjappe. Fine, men litt heldige mål noen av de. Skuddet til Austin var hardt og hadde fin retning.

Snodgrass who???

link?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


Leeds96


Here we go again

  • Gjest
Høydepunktene fra dagens kamp http://www.youtube.com/watch?v=z4NYL7TA-gs

Takker! ;)  Ble mye Portsmouth snakk der. ;D

mac_gyver

DEILIG DEILIG DEILIG
Pride of Yorkshire

Tom S

Godt nytt å komme heim til etter ei lang bilreise frå Tigerstaden...

Bring on the Wolves!!

Prett og MOT :D
COME ON LEEDS !!

Eriksen55

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.



Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker


Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Du hadde aldri sagt det samme dersom han hadde vært på motstanderlaget og spyttet på eller skallet ned en av våre egne spillere. Jeg skal gjerne være med på at han kan få en sjanse, men ved første tilfelle av gamle synder, bør han på hodet og ræva ut av klubben. Heldigvis fikk han den kontrakten han fikk!


Hva har det å si, hva han evt har gjort eller kunne gjort mot oss eller andre før?

Gir egentlig blanke i hva han og alle andre gjør og har gjort i andre lag, bare dem presterer for Leeds United når dem er heldige og får sjansen til å tre på seg den hvite drakta!!  
bidrar  han med 15-20 mål og assist kan han løpe rundt som en sint lama så mye han vil for meg.  

Tips premieren, hattrick og rødt for spytting...  :o
« Siste redigering: August 11, 2012, 22:29:15 av Eriksen55 »

Woody

Er som dei fleste veldig godt fornøgd med resultatet i dag,men
ser av statsn at Shrewsbury hadde ballen 56%  av kampen,stemmer dette??For å spørre dei som fulgte med på radio,var det mykje kick and run??
LIFE IS LEEDS

TexasHenrik

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.



Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker


Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Du hadde aldri sagt det samme dersom han hadde vært på motstanderlaget og spyttet på eller skallet ned en av våre egne spillere. Jeg skal gjerne være med på at han kan få en sjanse, men ved første tilfelle av gamle synder, bør han på hodet og ræva ut av klubben. Heldigvis fikk han den kontrakten han fikk!


Hva har det å si, hva han evt har gjort eller kunne gjort mot oss eller andre før?

Gir egentlig blanke i hva han og alle andre gjør og har gjort i andre lag, bare dem presterer for Leeds United når dem er heldige og får sjansen til å tre på seg den hvite drakta!! 
bidrar  han med 15-20 mål og assist kan han løpe rundt som en sint lama så mye han vil for meg. 

Tips premieren, hattrick og rødt for spytting... :)

Eriksen 55 - you are a disgrace!

Hallgeir *

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.



Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker


Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Du hadde aldri sagt det samme dersom han hadde vært på motstanderlaget og spyttet på eller skallet ned en av våre egne spillere. Jeg skal gjerne være med på at han kan få en sjanse, men ved første tilfelle av gamle synder, bør han på hodet og ræva ut av klubben. Heldigvis fikk han den kontrakten han fikk!


Hva har det å si, hva han evt har gjort eller kunne gjort mot oss eller andre før?

Gir egentlig blanke i hva han og alle andre gjør og har gjort i andre lag, bare dem presterer for Leeds United når dem er heldige og får sjansen til å tre på seg den hvite drakta!! 
bidrar  han med 15-20 mål og assist kan han løpe rundt som en sint lama så mye han vil for meg. 

Tips premieren, hattrick og rødt for spytting... :)

Og rødt for spytting synes du fortjener et smilefjes? Ok, du har vist hva som er viktig for deg. "I rest my case".
Super Leeds since 1968

Frode

Diouf har ikke bare spyttet en gang, men flere ganger. Han er dessverre en ufordragelig type. MEN - han har sonet ferdig for det han har gjort. Jeg synes vi skal gi ham en sjanse, og la fortid være fortid. Men ett dypt snorklende innpust, etterfulgt av grov harking .... og det er rett ut av klubben
 

Hallgeir *

Diouf har ikke bare spyttet en gang, men flere ganger. Han er dessverre en ufordragelig type. MEN - han har sonet ferdig for det han har gjort. Jeg synes vi skal gi ham en sjanse, og la fortid være fortid. Men ett dypt snorklende innpust, etterfulgt av grov harking .... og det er rett ut av klubben

Enig i det - og det har jeg allerede påpekt tidligere i tråden.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.



Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker


Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Du hadde aldri sagt det samme dersom han hadde vært på motstanderlaget og spyttet på eller skallet ned en av våre egne spillere. Jeg skal gjerne være med på at han kan få en sjanse, men ved første tilfelle av gamle synder, bør han på hodet og ræva ut av klubben. Heldigvis fikk han den kontrakten han fikk!


Hva har det å si, hva han evt har gjort eller kunne gjort mot oss eller andre før?

Gir egentlig blanke i hva han og alle andre gjør og har gjort i andre lag, bare dem presterer for Leeds United når dem er heldige og får sjansen til å tre på seg den hvite drakta!! 
bidrar  han med 15-20 mål og assist kan han løpe rundt som en sint lama så mye han vil for meg. 

Tips premieren, hattrick og rødt for spytting... :)

Og rødt for spytting synes du fortjener et smilefjes? Ok, du har vist hva som er viktig for deg. "I rest my case".

At jeg ikke fant et passende smilefjes blir poenget ditt, ok. Det siste var satt helt på spissen, for det er sånn han har blitt mottatt...enten fornøyd eller hatet, ingen mellomting... Så skal begge "sider" ha rett så hadde det blitt noen heftige debatter på forumet om det hadde blitt tilfellet... 

Selvfølgelig er det beste om han kun bidrar sportslig og kutter alt det andre pisset...men man vet som regel hva man får når man henter enkelte typer. En her inne  skrev i sted, nå er han hvertfall våres drittsekk...det stemmer nok bra!

Eriksen55

Diouf inn.. Klapp og buing!

Ett tragisk øyeblikk i Leeds historie.



Ka e tragisk? Diouf i Leeds eller buing mot egen spiller? Leeds har jaggu hatt knokkelspiller før..... Det er historieløst å påstå at Leeds bare har spilt teknisk fin fotball.

Det har vel ikke noe med knokkelspiller å gjøre. Det er andre ting som spytting osv. som folk ikke liker


Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Du hadde aldri sagt det samme dersom han hadde vært på motstanderlaget og spyttet på eller skallet ned en av våre egne spillere. Jeg skal gjerne være med på at han kan få en sjanse, men ved første tilfelle av gamle synder, bør han på hodet og ræva ut av klubben. Heldigvis fikk han den kontrakten han fikk!


Hva har det å si, hva han evt har gjort eller kunne gjort mot oss eller andre før?

Gir egentlig blanke i hva han og alle andre gjør og har gjort i andre lag, bare dem presterer for Leeds United når dem er heldige og får sjansen til å tre på seg den hvite drakta!! 
bidrar  han med 15-20 mål og assist kan han løpe rundt som en sint lama så mye han vil for meg. 

Tips premieren, hattrick og rødt for spytting... :)

Eriksen 55 - you are a disgrace!

?


Ps. Velkommen til forumet Henrik, ser frem til mange hyggelige og saklige debatter med deg  :)

Hallgi

Hvordan gjorde Austin det?

Han fikk vel brukbare tilbakemeldinger slik som jeg har forstått det.

Jammen risky move av NW ja, men vi må gi Diouf ein sjanse! Han har mange svin på skogen, men er uten tvil ein usedvanlig talentfull fotballspiller, så we kan ha trua på han vil bety ein stor forskjell i Leeds!!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Erik M

Most important: Har noen lest Bates' programkommentarer?
 

Promotion 2010

Most important: Har noen lest Bates' programkommentarer?

Ikke noe om TO. Sjekk innlegg langt tilbake i tråden.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

WARNOCK : We would have lost in midweek.

Leeds United boss Neil Warnock says the decision to play the game against Shrewsbury Town in the first round of the Capital One League Cup on Saturday rather than in midweek helped Leeds secure a place in round two of the competition.

With the Football League season kicking off two weeks later than normal due to the Olympic Games taking place in London the first round of the League Cup is the first competitive fixtures for teams involved.

The Football League gave clubs involved the option of playing the game over the weekend or sticking with the original midweek dates planned for the first round.

A number of clubs decided to bring their ties forward to the weekend, meaning a competitive game rather than one last pre-season friendly.

Leeds were given a tough tie by their League One opponents. Warnock admitted after the game that he was able to put out a full strength squad for this game, where he would have rested a large number of his first team squad had the game taken place just days before the new season kicked off against Wolverhampton Wanderers next Saturday.

"If I am being honest, if it had been on Tuesday we would have been beaten. I thought they were a good side and I would have probably only have played four or five of the players that played today and that would not have been good enough against Shrewsbury."

Leeds goalkeeper Paddy Kenny kept his side in the game in the opening fifteen minutes with great saves to deny Mark Wright and Jermaine Grandison.

The game changed as a contest once Luciano Becchio pounced on a defender error in the 20th minute to give Leeds the lead.

Luke Varney doubled the lead soon afterwards after good work by Ross McCormack and Leeds were now in control of the game.

Further second half goals by David Norris and Ross McCormack got Leeds off to the perfect start to the season and they can now spend the week preparing for the visit of Wolves next Saturday.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=289699#ixzz23KQ5lxRP
Super Leeds since 1968

Tom S

Fekk ein rapport fra en som var ringside:
Svak forestilling, utspilt i store deler av kampen, fekk ikkje låne balle første 15, ligger veldig lavt og har lite tempo i laget.
Becchio, McC, Pearce, Peltier og Green svake/usynlige.
Norris var av og på.
Austin bra, Paddy meget bra og kommuniserer godt med forsvaret.
Må opp fleire hakk om det skal plukkes 3 poeng  mot ulvene.
Bør ha inn minst en toppspiss om vi skal kjempe om opprykk.

Bekymringsfullt, men for min del ser eg på denne kampen som litt preseason, trur vi får sjå eit meir aggresivt lag kommende lørdag.
Spørsmålet er kor lang tid laget trenger for å "sette" seg?
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

Tror ikke Wolves imponerte voldsomt heller, så tror de også må forbedre seg kraftig viss de skal ta Leeds på ER  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Fekk ein rapport fra en som var ringside:
Svak forestilling, utspilt i store deler av kampen, fekk ikkje låne balle første 15, ligger veldig lavt og har lite tempo i laget.
Becchio, McC, Pearce, Peltier og Green svake/usynlige.
Norris var av og på.
Austin bra, Paddy meget bra og kommuniserer godt med forsvaret.
Må opp fleire hakk om det skal plukkes 3 poeng  mot ulvene.
Bør ha inn minst en toppspiss om vi skal kjempe om opprykk.

Bekymringsfullt, men for min del ser eg på denne kampen som litt preseason, trur vi får sjå eit meir aggresivt lag kommende lørdag.
Spørsmålet er kor lang tid laget trenger for å "sette" seg?

Men vi vant 4-0!

Hvor mange ganger har vi ikke vunnet ball possession og skuddstatistikken de siste sesongene uten å ha gått av banen med seier?

Men nå tar ikke jeg heller denne kampen for noe annet enn en kamp før sesongen hvor vi vant 4-0. Det er først neste helg vi ser hva vi virkelig står for.

sportcarl1

Fekk ein rapport fra en som var ringside:
Svak forestilling, utspilt i store deler av kampen, fekk ikkje låne balle første 15, ligger veldig lavt og har lite tempo i laget.
Becchio, McC, Pearce, Peltier og Green svake/usynlige.
Norris var av og på.
Austin bra, Paddy meget bra og kommuniserer godt med forsvaret.
Må opp fleire hakk om det skal plukkes 3 poeng  mot ulvene.
Bør ha inn minst en toppspiss om vi skal kjempe om opprykk.

Bekymringsfullt, men for min del ser eg på denne kampen som litt preseason, trur vi får sjå eit meir aggresivt lag kommende lørdag.
Spørsmålet er kor lang tid laget trenger for å "sette" seg?
har du fått rapport från Wolves-Aldershot med?
 

Masinga

Virker som resultatet 4-0 lyver litt. Det tok tid før Leeds fikk spillet til å gli og Shrewsbury hadde sine muligheter. Derfor er slike kamper viktige før ligaen starter til lørdag. Viktig "gjennomkjøring".
Masinga, medl.nr. 1250

Tom S

Fekk ein rapport fra en som var ringside:
Svak forestilling, utspilt i store deler av kampen, fekk ikkje låne balle første 15, ligger veldig lavt og har lite tempo i laget.
Becchio, McC, Pearce, Peltier og Green svake/usynlige.
Norris var av og på.
Austin bra, Paddy meget bra og kommuniserer godt med forsvaret.
Må opp fleire hakk om det skal plukkes 3 poeng  mot ulvene.
Bør ha inn minst en toppspiss om vi skal kjempe om opprykk.

Bekymringsfullt, men for min del ser eg på denne kampen som litt preseason, trur vi får sjå eit meir aggresivt lag kommende lørdag.
Spørsmålet er kor lang tid laget trenger for å "sette" seg?
har du fått rapport från Wolves-Aldershot med?

Nei, det har eg ikkje fått sportcarl1.
COME ON LEEDS !!