EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asbjørn

Leeds United: El-Hadji Diouf happy at Elland Road

Leeds United forward El-Hadji Diouf has insisted he is happy at the club after being linked with a move away. 

The 32-year-old made his first appearance of the season on Saturday after suspension and a shin injury ruled him out of the first three games.

He told BBC Radio Leeds: "I don't know where all the talk about me leaving has come from.

"I'm happy here because the fans have always shown me a lot of love and it's a great club."

The Senegal international joined the Championship club at the start of last season and scored seven goals in 45 appearances in all competitions.

And he believes Leeds, who have taken five points from their opening three league matches of the new campaign, now have what it takes to compete at the top end of the table.

"I definitely think that we are going to finish in the top six," Diouf said.

"We've got the players and the manager is a winner who has got out of this division in the past, so why not again this season?"
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23758199
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Quote from: Asbjørn on August 19, 2013, 18:30:50

Leeds United forward El-Hadji Diouf has insisted he is happy at the club after being linked with a move away. 

The 32-year-old made his first appearance of the season on Saturday after suspension and a shin injury ruled him out of the first three games.

He told BBC Radio Leeds: "I don't know where all the talk about me leaving has come from.

"I'm happy here because the fans have always shown me a lot of love and it's a great club."

The Senegal international joined the Championship club at the start of last season and scored seven goals in 45 appearances in all competitions.

And he believes Leeds, who have taken five points from their opening three league matches of the new campaign, now have what it takes to compete at the top end of the table.

"We've got the players and the manager is a winner who has got out of this division in the past, so why not again this season?"

Diouf håper jeg blir og at han får spille mye, håper Ross og han konkurrerer om samme plass.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on August 19, 2013, 18:37:36

Diouf håper jeg blir og at han får spille mye, håper Ross og han konkurrerer om samme plass.

Merkelig melding. Innebærer dette at du håper Ross får spille lite?  ???
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on August 20, 2013, 00:30:23

Glemte "ikke" mellom "han" og "konkurrerer", helt enig i at det så litt merkelig ut..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on August 20, 2013, 03:54:55

Glemte "ikke" mellom "han" og "konkurrerer", helt enig i at det så litt merkelig ut..:)

Makes sense! Også fikk vi bekreftet at resten av forumetgjengen sover.  ;D
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on August 20, 2013, 15:48:39
Quote from: Leedsfan on August 20, 2013, 03:54:55

Makes sense! Også fikk vi bekreftet at resten av forumetgjengen sover.  ;D

Eller at de er smartere enn du gir både meg og dem kreditt for.:)

Når blir neste tur??

Asbjørn

Phil Hay  om Dioufs situasjon pr dato:

Quote〽ark ‏@Ellislufc  5m 
@PhilHayYEP where's Diiiiiiiiioooooouuuuuffff?

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5m 
@Ellislufc fit but not involved.

Quoteâš½ Cockney White âš½ ‏@cockney_white  4m 
@PhilHayYEP @Ellislufc The main thing about BMD I just don't get.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2m 
@cockney_white @Ellislufc I got pelted for saying that Leeds were willing to listen to offers for him in summer but that story was 100% true

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

dioufs situation i leeds känns likande som bechios i norwich, jag vill inte säga att diouf har misslyckats denna säsongen då han inte har fått chansen, spelare som misslyckats i mitt tycke är väl mest varney, hunt, tonge  och green för att nämna några, spelare som har stigit fram är väl mowatt, perarce, austin, mccormack och den nya litauiska backen

Leedsfan

Diouf var først skadet, så borte pga personlige årsaker og så magetrøbbel.. Kjedelig, han innehar kvaliteter vi mangler. Motstanderlaget frykter han, de vet at han er god.

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on December 01, 2013, 17:29:27
Diouf var først skadet, så borte pga personlige årsaker og så magetrøbbel.. Kjedelig, han innehar kvaliteter vi mangler. Motstanderlaget frykter han, de vet at han er god.
hmmmm,dette høres ut som standard bortforklaringer...tipper Diouf og BMD ikke er på talefot!Kanskje har Diouf feia over kona til BMD?hvem vet ;D

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on December 01, 2013, 17:39:53
Quote from: Leedsfan on December 01, 2013, 17:29:27
hmmmm,dette høres ut som standard bortforklaringer...tipper Diouf og BMD ikke er på talefot!Kanskje har Diouf feia over kona til BMD?hvem vet ;D

Tror du virkelig Diouf hadde godtatt at klubben bortfoklarer han?

McD føler nok ikke at Diouf er en viktig brikke i dag eller i morgen, derfor er det bye bye Diouf snart...

Cherry

Dioffy`er for meg krydderet i dagens stall - sammen med MC Cormack i nåværende form da...
Han er på utgående kontrakt , og kan vel snakke med klubber nå i januar - og det tror jeg han vil gjøre  ettersom han sikkert ønsker å spille fotball.  £££ er ikke motivasjonen hans lenger..

Han har vært syk & skadet - men hvorfor er han ikke lenger engang i troppen?
Han kan gjøre ting med ballen som få andre i NPC, til og med nesten få den til å forsvinne når vi trenger og drøye tid......VI TRENGER HAM !
Han ble omfortalt som en kar som inspirerte og hjalp ung- gutta på treningsfeltet, og Svend Anders husker jeg også nevnte ham med gode ord.....jeg mener det er dumt å bare la ham koke vekk!

Kjør debatt igjen på denne! :'(

DenHviteYeboah

Quote from: Cherry on December 05, 2013, 10:39:56
Dioffy`er for meg krydderet i dagens stall - sammen med MC Cormack i nåværende form da...
Han er på utgående kontrakt , og kan vel snakke med klubber nå i januar - og det tror jeg han vil gjøre  ettersom han sikkert ønsker å spille fotball.  £££ er ikke motivasjonen hans lenger..

Han har vært syk & skadet - men hvorfor er han ikke lenger engang i troppen?
Han kan gjøre ting med ballen som få andre i NPC, til og med nesten få den til å forsvinne når vi trenger og drøye tid......VI TRENGER HAM !
Han ble omfortalt som en kar som inspirerte og hjalp ung- gutta på treningsfeltet, og Svend Anders husker jeg også nevnte ham med gode ord.....jeg mener det er dumt å bare la ham koke vekk!

Kjør debatt igjen på denne! :'(
Enig i dette. uforståelig at rasket Pugh og Brown kommer før i midtbanekøen enn Diouf. Her er det no muffens.... ;)

Dennis

Diouf presterte på høsten i fjorsesongen. Det begynner altså å nærme seg ett år siden han beviste noe på banen. På utgående, dyr kontrakt, er det antakelig ikke så lenge til Diouf forsvinner fra klubben. Blir egentlig ikke overrasket om han forsvinner på mutual consent i januar, dersom det kommer inn nye.

Kun synsing, vel og merke.

Det er vel derimot ikke så vanskelig å forstå at Pugh er foran Diouf. Pugh spiller jo venstreback/vingback. Der vil jeg tro Diouf er rimelig ubrukelig. Brown er jo også en typisk balansør i sluttminuttene.

Så skal det sies at jeg savner Diouf i form. Han var noe tilnærmet en åpenbaring i starten.
Marching on together!

nord

Diouf er den mest spændende spiller som vi har i øjeblikket. Han er mere end en vanlig spiller, derfor kan det svært at godtage,  at han ikke er med i hele taget, heller ikke på bænken. På den anden side, skal vi heller glemme de nye kommende stjerner som får mulighed for at skinne. Jeg tror, at Diouf gerne vil have spilletid, men hvordan har det gået de sidste kampe han har spillet ?? er det måske en af grundene til, at han ikke er med i øjeblikket?

Kontakinte

Quote from: nord on December 05, 2013, 13:54:21
Diouf er den mest spændende spiller som vi har i øjeblikket. Han er mere end en vanlig spiller, derfor kan det svært at godtage,  at han ikke er med i hele taget, heller ikke på bænken. På den anden side, skal vi heller glemme de nye kommende stjerner som får mulighed for at skinne. Jeg tror, at Diouf gerne vil have spilletid, men hvordan har det gået de sidste kampe han har spillet ?? er det måske en af grundene til, at han ikke er med i øjeblikket?
Diouf er den mest spennende spilleren i Leeds akuratt nå?? Det var sånn ca. 10-15 år siden!?

nord

Jo men for 15 år siden var ikke med i Leeds truppen ;D . Det som jeg mener er, at han er den spiller som trækker opmærksomhed når han er på banen. Han har en attitude og selvsikerhed som de andre ikke har  i øjeblikket ;), men han er ikke helt ung længere (yngre end MU bedste)

samadhi

Quote from: Mr Kaizer on December 05, 2013, 12:54:37
Diouf presterte på høsten i fjorsesongen. Det begynner altså å nærme seg ett år siden han beviste noe på banen. På utgående, dyr kontrakt, er det antakelig ikke så lenge til Diouf forsvinner fra klubben. Blir egentlig ikke overrasket om han forsvinner på mutual consent i januar, dersom det kommer inn nye.

Kun synsing, vel og merke.

Det er vel derimot ikke så vanskelig å forstå at Pugh er foran Diouf. Pugh spiller jo venstreback/vingback. Der vil jeg tro Diouf er rimelig ubrukelig. Brown er jo også en typisk balansør i sluttminuttene.

Så skal det sies at jeg savner Diouf i form. Han var noe tilnærmet en åpenbaring i starten.

Enig i samtlige punkter  :)
Diouf er utvilsomt en spennende spiller, men alder og lite spilletid taler for at han er på veg ut av dørene på ER. Tipper også forsvinner i januar.
marching on together,
derudaf forever...

Johrnino

Diouf passer ikke inn i 3-5-2 formasjonen til Leeds. Han er jo ving, og i denne formasjonen er det kun ving- backer som duger. Han vel evt brukes som en av spissene, men det virker som om McDermott ønsker en kraftspiss ved siden av McCormack.
Jeg mistenker vel forøvrig at Mc Dermott synes at Diouf sinker spillet i overgangsfasen, noe jeg også husker fra fjordårets kamper..

sportcarl1

en diouf i form kan spela mer än ytter, minns honom i en offensiv mittfältsroll mot everton förra året. och i mitt tycke var han bäst på plan i den matchen,

Håkon

Quote from: Johrnino on December 05, 2013, 17:25:36
Diouf passer ikke inn i 3-5-2 formasjonen til Leeds. Han er jo ving, og i denne formasjonen er det kun ving- backer som duger. Han vel evt brukes som en av spissene, men det virker som om McDermott ønsker en kraftspiss ved siden av McCormack.
Jeg mistenker vel forøvrig at Mc Dermott synes at Diouf sinker spillet i overgangsfasen, noe jeg også husker fra fjordårets kamper..

Diouf er en toppklasse spiller flere inkludert Lorimer i dagens YEP kol mener ikke passer inn i en 3-5-2 formasjon, han har ikke leggene til det.. Og som vi alle har sett liker og holde på ballen og passe den videre, vil passe perfekt inn i premier league..
Leeds for alltid

Gufrias

Diouf er en meget god spiller, som i øyeblikket ikke er god nok for en plass i førsteelleveren.
- Blir for lik Macca som spiss, og utkonkurrerer ham ikke.
- For lav arbeidskapasitet til å ta Austins plass på offensiv midtbane
- og i den formasjonen laget nå bruker (som fungerer meget bra) er det ikke flere plasser å ta av.

Men han burde absolutt kunne være en joker, som kan komme inn fra benken når vi trenger å holde ballen i laget, eller når vi ikke får låst opp motstanderens forsvar.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Blank_File

Hvis ting er slik de ser ut til nå i Leeds, at hvem som helst har sjangs til å spille seg inn på laget, så har Diouf en jobb å gjøre. Jeg tror at McDermott gjør det rette her. Diouf må gjøre seg fortjent til plass med veldig innsats hvis han skal komme tilbake. Selvfølgelig er det også et poeng at han nok ikke passer inn i systemet.

Sydhagen

Synes ikke at Diouf er god nok.
Ja, han har teknikk og evnen til å holde på ballen. Men han har en tendens til å holde veldig lenge på ballen og ting går så vanvittig treeeeeeeeigt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Slik jeg har skjønt det har vi i mange kamper denne sesongen (Ikke Wigan?) hatt klart mer possession enn i fjor under Warnock. Var en av få som kunne holde litt i ballen den gang, slik at vi kom oss høyere i banen med hele laget (og ikke fikk han i trynet med en gang).

I år er det kanskje ikke like mye bruk for en slik type.

Enig med Sydhagen i at han tar bort for mye av tempoet i spillet vårt, med å holde for mye på ballen.

Ser han egentlig mest som kantspiller, og til det mangler han fart i dag.

Annesj

Helt enig i at Diouf tar bort for mye balltempo. Litt for glad i kula og dermed for treg til å levere den fra seg. Bevege seg er han ikke dyktig på heller. Nei, syns ikke han forsvarer lønna si så helt greit og ofre i mine øyne.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

HåvardK

En kan si mye om Diouf, men å si at han har dårlig innleggsfot blir feil for meg. Syns han har en utrolig evne til å få til gode innlegg fra svært pressede situasjoner.

nord

Faktisk så er Diouf nok ikke en Championsship spiller.  Han har en anden klasse og høre måske mere hjemme i Norwich .  ;D

lojosang

Jeg holder med de som mener han ikke vil heve laget slik vi spiller nå. Han kan ikke gjøre Austins jobb som offansiv midtbanespiller, er ingen vingback og blir for lik McCormack til å spille i tospann med han på topp. Stakan Smith må få fortsette.

Hvis han er frisk burde han kunne være en grei kar å ha på benken for å tirre opp løse kanoner med gult kort eller holde på ballen ved cornerflagget når vi leder og det er et kvarter igjen.
- Leif Olav