EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Quote from: Leedsfan on August 12, 2012, 13:31:55
Quote from: Hobben on August 12, 2012, 10:44:32
La fansen bue på han! La de vise at de ikke godtar slike drittsekker i klubben.

Du sier at du skal kjøpe deg en drakt med Diouf på, men allikevel ønsker du at fansen skal bue på han. Hva burde fansen gjøre med deg når du kommer tuslende med Diouf på ryggen?

Sier jeg det? Om han scoret i sin første kamp så skulle jeg det, det gjorde han ikke! Og uansett om jeg hadde kjøpt en drakt med han på ryggen så har han samme drittsekk? Og han er også drittsekk til det motsatte er bevist! Beviser han meg nå at han har skjerpet seg og unngår slike situasjoner som han har vært i før så skal jeg virkelig beklager meg osv! Men om han oppfører seg sånn han alltid har gjort så vil jeg ikke ha han i klubben, uansett om han scorer 30 mål for oss!
Rogaland Whites

Hobben

Quote from: Rudi G. on August 12, 2012, 10:58:42
Nå er han her, han har ikke dummet seg ut i LUdrakten enda, la føttene hans snakke, før vi vet ordet av det kan han bli en helt, eller ikke, gi han en sjanse, det har NW gjort, mannen de fleste her støtter!

Her har du ett godt poeng, Rudi.. men synes fortsatt at det er greit at fansen viser at de var misfornøyde med signeringen av Diouf med buingen, men det jeg mener det var greit med den ene gangen, blir litt skuffet om det skjer flere kamper fremover.
Rogaland Whites

Hobben

Quote from: Eriksen55 on August 12, 2012, 13:37:51
Quote from: Hobben on August 12, 2012, 13:22:17
Quote from: testo on August 12, 2012, 11:51:34
Hva har han gjort som ingen andre har gjort foruten å spytte?

Vær så snill! Du er ikke så dum at du ikke skjønner hva jeg mener! Han gjør dumme ting veldig oftere en det andre gjør og det gjør han til en av england's mest hatende spiller! Og de ønsker ikke vi (ehhh, jeg..) i Leeds United.

Oftere enn  det andre gjør... Hvor skal man begynne... Barton, Bellamy, Rooney, Fowler,Cantona,Bowyer,Woodgate, Bakke, Delph, Carroll og ikke minst Terry.... De jeg orket å nevne...fellesnevner er fengsel, slagsmål,rasisme,kung fu, fyllekjøring etc... Han har hatt noen uheldige spytte episoder og sikkert noen barslagsmål.. men nå er han ihvertfall våres drittsekk.. Han er en spiller alle motstandere hater...det kan ta bort presset fra mange andre hos oss når Diouf entrer banen... Som sagt før, gi mannen en sjanse til å vise hvor god han er!

Om du mener Barton, Fowler, Bakke, Carooll og Terry har gjort like mye galt har vi ikke så mye å diskutere lenger.

Barton er nok like god som Diouf! Boywer hadde noen heldige episoder men ikke så veldig ofte som Diouf. Rooney er vell heller ikke i nærheten av å være lik Diouf.
Rogaland Whites

Leedsulf

Han har sine episoder, det være seg spytting, barslagsmål og rasisme, men jeg venter til han evt finner på noe dritt i Leeds-drakten før jeg vender han ryggen.

Tom S

Enig i (tror alle er det) at Diouf er ganske så usmakelig, men talentet hans er udiskutabelt - sannsynlegvis blant topp 5 i NpC og dermed ein god signering av NW.

La nå drittsekken vår få litt fred sånn at han kan bidra til at det vert PL fotball på Elland Road sesongen 13/14.
COME ON LEEDS !!

RoarG

Quote from: Hobben on August 12, 2012, 16:45:22

Vær så snill! Du er ikke så dum at du ikke skjønner hva jeg mener! Han gjør dumme ting veldig oftere en det andre gjør og det gjør han til en av england's mest hatende spiller! Og de ønsker ikke vi (ehhh, jeg..) i Leeds United.

Oftere enn  det andre gjør... Hvor skal man begynne... Barton, Bellamy, Rooney, Fowler,Cantona,Bowyer,Woodgate, Bakke, Delph, Carroll og ikke minst Terry.... De jeg orket å nevne...fellesnevner er fengsel, slagsmål,rasisme,kung fu, fyllekjøring etc... Han har hatt noen uheldige spytte episoder og sikkert noen barslagsmål.. men nå er han ihvertfall våres drittsekk.. Han er en spiller alle motstandere hater...det kan ta bort presset fra mange andre hos oss når Diouf entrer banen... Som sagt før, gi mannen en sjanse til å vise hvor god han er!

Om du mener Barton, Fowler, Bakke, Carooll og Terry har gjort like mye galt har vi ikke så mye å diskutere lenger.

Barton er nok like god som Diouf! Boywer hadde noen heldige episoder men ikke så veldig ofte som Diouf. Rooney er vell heller ikke i nærheten av å være lik Diouf.
Barton er voldelig. Det samme er Bowyer. Woodgate og Bowyer trakk Leeds ned i søla med den tåpelige rasistiske voldsepisoden. Utrolig nok fikk de all verdens støtte av fansen under kamper. Lite troverdig bidrag for å bekjempe rasisme. Diouf har ennå ikke gjort noe som helst galt som Leeds-spiller, men får allikevel tyn av fansen på ER og her på forumet. Snakk om forhåndsdømming.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Here we go again

Quote from: RoarG on August 12, 2012, 17:26:42

Barton er voldelig. Det samme er Bowyer. Woodgate og Bowyer trakk Leeds ned i søla med den tåpelige rasistiske voldsepisoden. Utrolig nok fikk de all verdens støtte av fansen under kamper. Lite troverdig bidrag for å bekjempe rasisme. Diouf har ennå ikke gjort noe som helst galt som Leeds-spiller, men får allikevel tyn av fansen på ER og her på forumet. Snakk om forhåndsdømming.

Så de verste blant de verste skal uansett få støtte så lenge de ikke har gjort noe gale i Leedsdrakt? Man skal høre mye før ørene detter av :o

Mannen må selvfølgelig få tyn for den oppførselen han har gjort hittil i livet sitt.  Man forsvarer ikke sånt.  Er helt imot buing av egne spillere på banen, men det er et annet kapittel.  Selvfølgelig må han tynes i begynnelsen her i klubben.  Hvis det nå viser seg at han forandrer seg og får oppmerksomhet for fotballprestasjonene i stedet for alt det utenomsportslige kan man etter hvert legge ting bak seg.  Men først må han bevise noe, og samtidig må han få beskjed om at slik oppførsel han har vist hittil i karrieren sin ikke er akseptabel av de fleste.

sportcarl1

warnock och diouf har haft ett snack och lagt det bakom sig, borde vi väl fans också kunna göra och bedöma honom istället för vad han gör i leedsdräkten,

Here we go again

Quote from: testo on August 12, 2012, 16:36:17
Quote from: Promotion 2010 on August 12, 2012, 16:32:17
Quote from: testo on August 12, 2012, 16:27:25
Quote from: Here we go again on August 12, 2012, 15:55:47
Quote from: Eriksen55 on August 12, 2012, 13:28:51

Skammelig, rett og slett!
Rent fotballmessig tror jeg han er den beste på hele Leeds...med masse erfaring og meritter i tillegg.

Gi hvertfall mannen en sjanse!

Du bør vel lese dine egne innlegg før du kaller andres skammelig?

Bare for nysgjerrighetens skyld, hvem andre enn Diouf hater du og hvorfor?

Oh...Here we go again.....   ;)

Denne tråden er om en spiller - for og i mot eller bare opplysninger............det er ikke angrep på hverandre vi ønsker!  :)

+1

Ok, hvis dere synes det er greit at en person som finner hobben sitt innlegg skammelig samtidig kan skrive følgende:

Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

så har dere selvfølgelig helt rett......

Kato

Vet ikke hvordan denne karen vil påvirke kulturen i garderoben, håper det er gjennomtenkt.

Det jeg liker dårlig er bosman-spillere som venter til ut i august før de signerer for ny klubb (les Carew). Det betyr at en sommer i sus og dus er prioritert. Hvilken forfatning og hvilken motivasjon stiller de med i august?

Håper jeg tar feil vedr denne banditten, men tipper han ikke er noen Paul Scharner i forhold til å ta vare på egen fysikk.

Når det gjelder historikk utenfor banen og på, så får vi gi han en sjanse. men bare en.

Rudi G.

Quote from: Kato on August 12, 2012, 18:28:06
Vet ikke hvordan denne karen vil påvirke kulturen i garderoben, håper det er gjennomtenkt.

Det jeg liker dårlig er bosman-spillere som venter til ut i august før de signerer for ny klubb (les Carew). Det betyr at en sommer i sus og dus er prioritert. Hvilken forfatning og hvilken motivasjon stiller de med i august?

Håper jeg tar feil vedr denne banditten, men tipper han ikke er noen Paul Scharner i forhold til å ta vare på egen fysikk.

Når det gjelder historikk utenfor banen og på, så får vi gi han en sjanse. men bare en.

En sjanse må han få, og ser i utgangspunktet ikke ut til at han har lagt helt på latsiden :)

Here we go again

Rent fotballmessig tror jeg han er den beste på hele Leeds...med masse erfaring og meritter i tillegg.

Denne tråden er om en spiller - for og i mot eller bare opplysninger............det er ikke angrep på hverandre vi ønsker!  :)

Og det sier en som kaller alle andre sine innlegg som går mot en selv som patetiske:

All den slaktingen her inne og alle de patetiske innleggene på all verdens fora om å boikotte klubben er vel bare so-and-so supportere som bor over hele England eller på våre kanter!

...men er man "moderator" her på disse fantastiske sidene kan man tydeligvis tillate seg alt.

Eriksen55

Quote from: Here we go again on August 12, 2012, 17:47:55

+1

Ok, hvis dere synes det er greit at en person som finner hobben sitt innlegg skammelig samtidig kan skrive følgende:

Han kan få spytte og skalle så mye han vil, bare han spiller godt og bidrar til at vi er gode! Heller litt spytt og knuffing enn den forbanna filmingen jeg hater intenst!   Viktig å ha en spiller alle andre motstandere og supportere hater, det kan vi vel trygt si vi har fått. At vi skal hate og hetse han syntes jeg vi kan vente med til det et skulle være fortjent...

Forklarte vel at det var satt på spissen i en senere melding. Klønete formulert av meg! poenget var at jeg tror det er bra at klubben har en hakke kylling som er hatet av alle andre.. Har hatt lignende typer selv før i Leeds(kanskje ikke spytter) og nesten alle storlag har en ufyselig type.. Men står for at om han bidrar Big time sportslig så tåler jeg litt krumspring utenom.. Første kampen min på Elland Road, så vridde Beckford øret til en motspiller i det dem begge skulle byttes innpå...etter kampen mot spiller tunnelen spyttet han en på ryggen..han var vel heller ikke helt sturen..nsånne ting skjer nok oftere enn vi aner desverre...bare at når enkelte spillere gjør det blir det blåst opp mer...thats life! 

Er ikke tilhenger av verken spytting eller annen vold... Vet ikke helt hva du reagerer på... Den dagen Diouf ikke er hos oss lenger, kan den som vil skjelle han ut...men når han er Leeds spiller, da syntes jeg det er skammelig.

Sorry for ot, men måtte bare  :)

testo

Quote from: Rudi G. on August 12, 2012, 18:33:03
Quote from: Kato on August 12, 2012, 18:28:06

En sjanse må han få, og ser i utgangspunktet ikke ut til at han har lagt helt på latsiden :)

Helt enig Rudi. Det er selvfølgelig en grunn til at Warnock ga han en" non contract basis" han kan rett og slett hive han ut akkurat når det måtte passe han, det være seg selvfølgelig ikke bare pga bad behaver, men også vis han skulle bli overflødig.

Warnock sier "A friend of mine, Micky Walker, who was at Doncaster Rovers, couldn't speak highly enough of him. He said he's good in the dressing room, he's excellent with the youngsters, and is a bit of a likeable rogue"
At han også er en skøyer lager bare god stemning i spillergruppa. Tror dette er en god signering.

Ã... dømme en kar nedenom og hjem for noen tidligere seanser i hans karriere blir for meg patetisk å dumt.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Here we go again

Quote from: Eriksen55 on August 12, 2012, 19:04:07
Quote from: Here we go again on August 12, 2012, 17:47:55

+1

Forklarte vel at det var satt på spissen i en senere melding. Klønete formulert av meg! poenget var at jeg tror det er bra at klubben har en hakke kylling som er hatet av alle andre.. Har hatt lignende typer selv før i Leeds(kanskje ikke spytter) og nesten alle storlag har en ufyselig type.. Men står for at om han bidrar Big time sportslig så tåler jeg litt krumspring utenom.. Første kampen min på Elland Road, så vridde Beckford øret til en motspiller i det dem begge skulle byttes innpå...etter kampen mot spiller tunnelen spyttet han en på ryggen..han var vel heller ikke helt sturen..nsånne ting skjer nok oftere enn vi aner desverre...bare at når enkelte spillere gjør det blir det blåst opp mer...thats life! 

Er ikke tilhenger av verken spytting eller annen vold... Vet ikke helt hva du reagerer på... Den dagen Diouf ikke er hos oss lenger, kan den som vil skjelle han ut...men når han er Leeds spiller, da syntes jeg det er skammelig.

Sorry for ot, men måtte bare  :)
OK, blir litt hett til tider. Diouf er ikke lengre en ungdom. Hvis man leser hans historikk har han mange episoder som jeg iallefall ikke kan akseptere.  Dette mener jeg han bør få høre når han kommer til klubben vår. Jeg er ikke for å bue ham ut under kamp, det har jeg gitt inntrykk av tidligere når det gjelder andre spillere også.  Jeg vil "tyne" ham her på forumet nå og også de kommende ukene/månedene, men kan han prestere sportslig for oss og samtidig legge fra seg de avskyelige sidene av seg selv vil jeg selvfølgelig etter hvert akseptere ham som en av Leedsfamilien.  Men han trenger å bevise noe først og jeg vil på min måte inntil videre vise at han ikke er velkommen her  så lenge han fortsetter i de baner han har vist hittil i karrieren sin.
Hadde gutten vær 18 år så hadde ting vært helt annerledes.  da hadde det kun vært noen startnykker som man kunne luket bort etter hvert.  Men her snakker vi tross alt om en spiller som er 31 år gammel og som har hatt en heller dårlig holdning hele sin fotballmessige karriere, og da synes jeg det er på plass at man gir beskjed om at slikt ikke aksepteres.
Han er en god fotballspiller og bør konsentrere seg fult og helt for det.

Det er nå min mening.

Asbjørn

Quote from: Here we go again on August 12, 2012, 18:53:06

...men er man "moderator" her på disse fantastiske sidene kan man tydeligvis tillate seg alt.

Det var nå voldsomt. Jeg vil gjenta Promos:
QuoteDenne tråden er om en spiller - for og i mot eller bare opplysninger............det er ikke angrep på hverandre vi ønsker!  

og så tror jeg vi stopper å angripe meddebattanter. Denne tråden må tydeligvis følges fremover så vi unngår en tone på forumet vi ikke har hatt på lenge.

Her kan vi alle bidra :)...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Here we go again

Quote from: Asbjørn on August 12, 2012, 19:23:25
Quote from: Here we go again on August 12, 2012, 18:53:06

Det var nå voldsomt. Jeg vil gjenta Promos:
QuoteDenne tråden er om en spiller - for og i mot eller bare opplysninger............det er ikke angrep på hverandre vi ønsker!  

og så tror jeg vi stopper å angripe meddebattanter. Denne tråden må tydeligvis følges fremover så vi unngår en tone på forumet vi ikke har hatt på lenge.

Her kan vi alle bidra :)...

Hehe, nå må jeg bare flire, noen regler for moderatorer og deres venner, andre regler for andre.  Gud hjelpe meg ;D

SindreWikre

At Warnock signerte mannen på non contract basis er vell det alle som signerer diouf burde gjort ! Diouf er vell mer lik Balltelli en Barton , det diouf gjør er dumt men harmløst , gi mannen en sjanse !
Pontus ❤

Here we go again

Quote from: #AustinMachine on August 12, 2012, 19:26:39
At Warnock signerte mannen på non contract basis er vell det alle som signerer diouf burde gjort ! Diouf er vell mer lik Balltelli en Barton , det diouf gjør er dumt men harmløst , gi mannen en sjanse !

Der er vi enige, kontrakten Diouf har fått er utmerket sett på bakgrunnen hans.  Ingenting er bedre om han legger vekk uvanene sine og kun presterer sportslig.

Men så var det dette med at gamle vaner er vonde å vende da ;)

Leedsfan

Det er vel snakk om å tilby han en kontrakt i løpet av en uke eller to mener jeg å ha hørt.. Håper han gjør seg verdig til en 1års-kontrakt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Ikke uventet setter Diouf sinnene i kok, også her på forumet...

Jeg kommer nok aldri til å elske Diouf, men slik stallen ser ut pr idag vil Diouf antageligvis være en tilvekst.  
Det er vel en slags kriseløsning av Warnock og forhåpentligvis en god en!

Non contract løsningen gjør dette til et lavrisiko-prosjekt. Fornuftig!  
Jon R.

job

Marching on together!                               Siden 1970

Rudi G.

Fansen er splittet, ingen tvil om det, men nå er han Leedsspiller;

The Infamous Sewer Rat Booed On Elland Road Debut
posted August 12, 2012 / 34 Comments  From the moment he started warming up in the first half of yesterday’s comfortable victory over Shrewsbury Town, the sight of El Hadji Diouf in a Leeds United shirt had fans divided.

After the tunnel brawl he instigated at Elland Road last season, some fans were left in stunned silence by his arrival, unsure as to how they felt about one of football’s most controversial players representing the club they love.

Others were more decisive with their analysis, the Kop in particular being an area of polarised opinion. Whilst some fans booed, hurled abuse and attempted to start chants in reference to Diouf spitting at supporters (on three separate occasions no less), others decided that, irrespective of history, he was a Leeds player now and should therefore be supported and cheered.

Even Ken Bates struggles to divide the Kop, an area of Elland Road where Bates Out chants are the norm and few dare to stray off-script. Diouf had no such problems.

Diouf clearly has work to do if he’s to unite the support behind him, but Neil Warnock seems convinced of his ability to do so and is enjoying having someone in the squad more controversial than himself, joking after that the game that “It’ll take the pressure off me as well because [the fans will] have a go at him, not me!”

Myself, I was in the stunned silence camp. I’d travelled to Leeds the night before and had only found out about the deal when I met friends in The Prince Of Wales before the match. I’d wrongly assumed that they were talking about news that he’d been on trial with the club the week previous and had no idea he was in the squad until I saw the line-up inside Elland Road.

There’s very little about El Hadji Diouf to like, he’s a horrible human being and someone I had no problems booing when he was wearing an opposition shirt. It’s a little different however when he’s on the field in a Leeds United shirt. However deplorable his antics in the past have been, he’s now representing my club. I couldn’t forgive and forget, but I couldn’t boo either.

If we’re to judge him purely on his performances as a footballer, Diouf may well turn out to be a good signing. He’ll never be forgiven for past indiscretions, nor should he be, but if he knuckles down and lets his football make the headlines for once, he may well win the naysayers over.

With a list of controversies longer than the former clubs section of his CV, it’s hard to imagine there won’t be times this season when we regret giving him the chance â€" we can only hope that the times when we’re glad we did offer him a lifeline, outnumber the times we wish we hadn’t.

http://www.thescratchingshed.com/2012/08/the-infamous-sewer-rat-booed-on-elland-road-debut/

RoarG

Quote from: Here we go again on August 12, 2012, 17:38:47
Quote from: RoarG on August 12, 2012, 17:26:42

Så de verste blant de verste skal uansett få støtte så lenge de ikke har gjort noe gale i Leedsdrakt? Man skal høre mye før ørene detter av :o

Mannen må selvfølgelig få tyn for den oppførselen han har gjort hittil i livet sitt.  Man forsvarer ikke sånt.  Er helt imot buing av egne spillere på banen, men det er et annet kapittel.  Selvfølgelig må han tynes i begynnelsen her i klubben.  Hvis det nå viser seg at han forandrer seg og får oppmerksomhet for fotballprestasjonene i stedet for alt det utenomsportslige kan man etter hvert legge ting bak seg.  Men først må han bevise noe, og samtidig må han få beskjed om at slik oppførsel han har vist hittil i karrieren sin ikke er akseptabel av de fleste.
Da får behandle alle likt. Leeds-fansen backet Woodgate & Bowyer etter den meget stygge voldsepisoden de var innblandet i. Diouf blir møtt med buing. Diouf er her for å gjøre en jobb for Leeds United, slik at vi kan heie på klubben i PL. Da er buing malplassert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

LUFC MOT

Kan hende dette er en isen warnock ville ha, på sitt beste en god fotball spiller... Håper han viser det... og det skader aldri å ha en spiller alle andre hater.. De har ofte en tendens til å score mot de som roper høyest....MOT velkommen Diouf , å lykke til...

PS:  hvis folk her inne holder kjeft snart så slipper vi gjerne for mange diouf selvmål........... ::) ;D ::) he he

Annesj

Vi må huske på vi er i en situasjon hvor vi ikke har penger whatsoever. En spiller med dioufs kvaliteter som er gratis og krever så å si ingenting i utgifter er jo helt på trynet og ikke satse på i mine øyne. Gi gutten en sjans. Ikke ta fokuset vekk fra Bates. Det er han som er hovedårsaken til at vi er i en sånn situasjon i første omgang. Ikke dioufs.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Fido

Husker klubben hentet en skikkelig "Infant terrible" med et mye disiplinærproblemer bak seg for en del år tilbake. Han var nærmest gitt opp i sin hjemlige liga.
Han het visst Eric Cantona

fjellhaugen

Quote from: Fido on August 13, 2012, 09:37:19
Husker klubben hentet en skikkelig "Infant terrible" med et mye disiplinærproblemer bak seg for en del år tilbake. Han var nærmest gitt opp i sin hjemlige liga.

du går temmelig langt når du sammenligner de to  :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Quote from: Fido on August 13, 2012, 09:37:19

Han ble visst solgt videre til erkefienden av samme årsak. Der var det jo litt større takhøyde for kung-fu talentet hans.
Jon R.

fmtj

NW er klar på at Diouf må legge seg litt i selen for å bli aktuell. Og NW legger til at Diouf ikke kan pensjonere seg akkurat på den lønna han tilbys.

Det er ikke overraskende at signeringen av Diouf skaper bølger. Det har han selv vært ekspert på oppigjennom. Har selv vært nær ved ikke å klare synet av ham, men så har han vist ting på banen som likevel gjør at en følger med da. En blandet følelse å se ham i vår kjære hvite drakt- det må jeg bare tilstå.

Det stilles spørsmål om hvordan dette påvirker garederoben.....der er det nok bare en sjef for tiden og han heter Neil Warnock så det bekymrer meg egentlig ikke. Det som nærer urofølelsen er gulr kort og karantener samt eventuelle tåpelige utvisninger!

Jeg kommer personlig til å gi mannen en sjanse. La han vise hva han kan før vi nedsabler ham. Kanskje blir han vår helt, som også noen poengterer her. Ã... bue ut en spiller i hvit drakt bør man ikke gjøre - inntil han har bevist at det er det enste ritkige å gjøre!

MOT og lykke til Diouf, hvis du oppfører deg som folk!!!
Yeboahs vitne