Skrevet av Emne: Forumets regler.  (Lest 7993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Here we go again

  • Gjest
Forumets regler.
« på: August 12, 2012, 20:46:45 »
Vet at jeg banner i kirken nå og at dette innlegget  blir slettet av "moderatorene" her inne fortere enn fy.

Men kan uansett ikke dy meg.

Har deltatt i en del debatter de siste dagene og det har gått til tider hett for seg, men sånn er det gjerne på et forum.  Det jeg ikke liker med dette forumet er at når innleggene plutselig går mot "moderatorene" sine meninger så er det plutselig "personangrep".  At de samme "moderatorene" kan kalle alle meddebatanter som er uenige med en selv patetiske er helt greit.  Da generaliserer man og går ikke til personangrep som motdebattantene gjør.

Selv er jeg beskylt for å gå til personangrep pga at jeg påpekte at en debattant burde lese sine egne innlegg før han kalte andre sine innlegg skammeligt.  Kanskje jeg burde snakket i flertall da siden det er greit fra "moderatorene" sine sider.

Når jeg så påpeker hva jeg mener blir jeg kontaktet via personlige meldinger fra de samme "moderatorene" der jeg må utdype mine meninger.  Men de selv kan tydeligvis si hva de vil.

Er det et slikt forum man vil ha?  Kan enkelte ikke mene at Diouf aldri burde signert for klubben, eller at Ken Bates burde komt seg langt vekk fra klubben for å nevne noen eksempler, uten å dermed nærmest bli bannlyst fra forumet?

Er det kun rom for positivt innstilte her inne som aksepterer alt og alle som kommer fra klubben uten å blunke og som ikke kan ha sine egne meninger?

Skal være den første til å innrømme at det har vært mye negativt rundt klubben de siste årene og at mange av innleggene her bærer preg av det, men innleggene bærer også ofte preg av tingenes tilstand og hvis det forhåpentligvis snart snur så vil man nok få en mye mer positiv stemning her inne også.  Slik er det bare.
« Siste redigering: August 12, 2012, 21:06:12 av Here we go again »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forumets regler.
« Svar #1 på: August 12, 2012, 20:52:55 »
Veldig merkelig hvis du har fått beskjed om å forklare deg ang. det du har skrevet i dag, eller tidligere for den saks skyld, da må modsene ta seg et møte!

sportcarl1

Sv: Forumets regler.
« Svar #2 på: August 12, 2012, 20:54:22 »
jag har aldrig aldrig haft problem med moderatorerna
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forumets regler.
« Svar #3 på: August 12, 2012, 20:56:30 »
jag har aldrig aldrig haft problem med moderatorerna

Det er bare fordet de ikke forstår hva du skriver ;D ;)

Here we go again

  • Gjest
Sv: Forumets regler.
« Svar #4 på: August 12, 2012, 20:56:59 »
jag har aldrig aldrig haft problem med moderatorerna

Hehe, det ville forbauset meg veldig hvis du det hadde hatt! :D

Jon R

Sv: Forumets regler.
« Svar #5 på: August 12, 2012, 21:05:06 »
Veldig merkelig hvis du har fått beskjed om å forklare deg ang. det du har skrevet i dag, eller tidligere for den saks skyld, da må modsene ta seg et møte!

Før noen misforstår ytterligere: Det er en meningsutveksling med en moderator pr PM debattanten refererer til, Rudi, ikke noe som er skrevet på forumet.
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forumets regler.
« Svar #6 på: August 12, 2012, 21:09:25 »
Veldig merkelig hvis du har fått beskjed om å forklare deg ang. det du har skrevet i dag, eller tidligere for den saks skyld, da må modsene ta seg et møte!

Før noen misforstår ytterligere: Det er en meningsutveksling med en moderator pr PM debattanten refererer til, Rudi, ikke noe som er skrevet på forumet.

Det forstod jeg og det var nettopp det jeg syntes var merkelig, Hwga er grei gutt han, litt temperatur har det vært i dag men ikke noe urovekkende :) syns jeg i hverfall, syns det løste seg fint, til og med Promo var saklig, i hverfall i det offentlige rom ;)
« Siste redigering: August 12, 2012, 21:10:57 av Rudi G. »

Leedsfan

Sv: Forumets regler.
« Svar #7 på: August 12, 2012, 21:16:08 »
Moderatorene er sjeldent konsekvente her og noen av de viser lite skjønn, og er litt vel rigide..

Det burde være litt takhøyde her inne, ellers blir det kjedelig. Det jeg lærte meg fort var at det er lett å komme unna med personangrep hvis man har noen smilys bak...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Re: Forumets regler.
« Svar #8 på: August 12, 2012, 21:20:57 »
Får ingen PM jeg:-

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Sleivind

Sv: Forumets regler.
« Svar #9 på: August 12, 2012, 21:41:02 »
Nå har ikke jeg peiling på hva dette dreier seg om, men jeg kan hvertfall slå fast at de sedvanlig sommerurolighetene slår til igjen  ::)

Tom S

Sv: Forumets regler.
« Svar #10 på: August 12, 2012, 21:47:57 »
Får ingen PM jeg:-

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Kan sende deg en om du vil...
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forumets regler.
« Svar #11 på: August 12, 2012, 21:56:40 »
Hehe, Here we go again oppretter heller en tråd enn å fortelle meg hva han mener med
Sitat
...men er man "moderator" her på disse fantastiske sidene kan man tydeligvis tillate seg alt.
(jeg fant ikke noe som skulle tilsi en sånn kommentar)


Jeg tror det er lite å tjene på å gjøre en stor sak ut av dette. Forumet har vært ganske så stille i sommer, og jeg er stolt av moderatorene våre. Det har vært stor kontinuitet i mange år og jeg er redd at når det først blir utskiftninger så blir det 'totalrenovering' med mange nye koster samtidig.

Det betyr jo ikke at alt man gjør er feilfritt, moderatorene har ikke kapasitet til å være her 24/7 og av og til må man inn og redigere i etterkant. Det er ikke alltid like enkelt...

Men ellers tror jeg at videre spørsmål rundt dette får bli i evt PM'er.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Forumets regler.
« Svar #12 på: August 12, 2012, 21:58:27 »
Nå har ikke jeg peiling på hva dette dreier seg om, men jeg kan hvertfall slå fast at de sedvanlig sommerurolighetene slår til igjen  ::)
;
Det roer seg så snart Leeds kommer inn i en solid seiersrekke i høst ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ollan

Sv: Re: Forumets regler.
« Svar #13 på: August 12, 2012, 21:58:28 »
Takk alle sammen ;D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forumets regler.
« Svar #14 på: August 12, 2012, 22:04:49 »
Happy ending altså? :)

Foreslår vi flytter denne inn i positivitestråden http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5810.0.html hvis det er greit for Here we go again da, så fortsetter vi som før og prøver å holde kontroll på de stadig nye trådene til Leedsfan ;D

Leedsfan

Sv: Forumets regler.
« Svar #15 på: August 12, 2012, 22:18:00 »
Happy ending altså? :)

Foreslår vi flytter denne inn i positivitestråden http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5810.0.html hvis det er greit for Here we go again da, så fortsetter vi som før og prøver å holde kontroll på de stadig nye trådene til Leedsfan ;D

Det er jo et forum for de unge her, kanskje du kan ta med deg et par karer inn på et old boys forum hvor dere kan diskutere ølprisene til Lorimer?? ;) Eller hva Rudi? Trodde produktive og positive karer var en ressurs i anleggsbransjen, eller hva sier du?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Forumets regler.
« Svar #16 på: August 12, 2012, 22:21:24 »
Det gikk som det gikk altså. Var vel ikke annet å forvente?

Nå er nok ikke jeg den som blir dypest savnet her inne, og (heldigvis) det er mange andre måter å holde seg oppdatert på enn disse sidene.

Ønsker alle lykke til i den spennende sesongen som står foran oss.  Håper geiten forlater oss snart og at grisen slutter å spytte eller slår følge med geiten.

MOT! :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forumets regler.
« Svar #17 på: August 12, 2012, 22:24:35 »
Happy ending altså? :)

Foreslår vi flytter denne inn i positivitestråden http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5810.0.html hvis det er greit for Here we go again da, så fortsetter vi som før og prøver å holde kontroll på de stadig nye trådene til Leedsfan ;D

Det er jo et forum for de unge her, kanskje du kan ta med deg et par karer inn på et old boys forum hvor dere kan diskutere ølprisene til Lorimer?? ;) Eller hva Rudi? Trodde produktive og positive karer var en ressurs i anleggsbransjen, eller hva sier du?

Men nå er vel ikke du i anleggsbransjen Kenneth? Trodde du var deltidssykesøster jeg som blir underholdt av en advokatfrue mens du spiller managerspill på nettet ;D

Leedsfan

Sv: Forumets regler.
« Svar #18 på: August 12, 2012, 22:46:32 »
Happy ending altså? :)

Foreslår vi flytter denne inn i positivitestråden http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,5810.0.html hvis det er greit for Here we go again da, så fortsetter vi som før og prøver å holde kontroll på de stadig nye trådene til Leedsfan ;D

Det er jo et forum for de unge her, kanskje du kan ta med deg et par karer inn på et old boys forum hvor dere kan diskutere ølprisene til Lorimer?? ;) Eller hva Rudi? Trodde produktive og positive karer var en ressurs i anleggsbransjen, eller hva sier du?

Men nå er vel ikke du i anleggsbransjen Kenneth? Trodde du var deltidssykesøster jeg som blir underholdt av en advokatfrue mens du spiller managerspill på nettet ;D

Hvor mye koster en øl hos Lorimer forresten?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Forumets regler.
« Svar #19 på: August 13, 2012, 00:01:48 »
Vet at jeg banner i kirken nå og at dette innlegget  blir slettet av "moderatorene" her inne fortere enn fy.

Men kan uansett ikke dy meg.

Har deltatt i en del debatter de siste dagene og det har gått til tider hett for seg, men sånn er det gjerne på et forum.  Det jeg ikke liker med dette forumet er at når innleggene plutselig går mot "moderatorene" sine meninger så er det plutselig "personangrep".  At de samme "moderatorene" kan kalle alle meddebatanter som er uenige med en selv patetiske er helt greit.  Da generaliserer man og går ikke til personangrep som motdebattantene gjør.

Selv er jeg beskylt for å gå til personangrep pga at jeg påpekte at en debattant burde lese sine egne innlegg før han kalte andre sine innlegg skammeligt.  Kanskje jeg burde snakket i flertall da siden det er greit fra "moderatorene" sine sider.

Når jeg så påpeker hva jeg mener blir jeg kontaktet via personlige meldinger fra de samme "moderatorene" der jeg må utdype mine meninger.  Men de selv kan tydeligvis si hva de vil.

Er det et slikt forum man vil ha?  Kan enkelte ikke mene at Diouf aldri burde signert for klubben, eller at Ken Bates burde komt seg langt vekk fra klubben for å nevne noen eksempler, uten å dermed nærmest bli bannlyst fra forumet?

Er det kun rom for positivt innstilte her inne som aksepterer alt og alle som kommer fra klubben uten å blunke og som ikke kan ha sine egne meninger?

Skal være den første til å innrømme at det har vært mye negativt rundt klubben de siste årene og at mange av innleggene her bærer preg av det, men innleggene bærer også ofte preg av tingenes tilstand og hvis det forhåpentligvis snart snur så vil man nok få en mye mer positiv stemning her inne også.  Slik er det bare.


I alle dager.. Jeg følte det ikke som personangrep og har ikke ofret det en tanke i dag.. Ga deg vel rett,  iom at jeg ordla meg dårlig i en melding. Så det må være andre du har hatt hete diskusjoner med i det siste og som har beskyldt deg for personangrep..føler ikke den uenigheten vi hadde var spesielt het...kun unødvendig OT... :)

Jeg syntes sidene blir moderert på en bra måte,så synd du trekker deg unna pga det.

« Siste redigering: August 13, 2012, 00:31:55 av Eriksen55 »

TK20

Sv: Forumets regler.
« Svar #20 på: August 13, 2012, 10:24:05 »
-1

lojosang

Sv: Forumets regler.
« Svar #21 på: August 14, 2012, 13:09:47 »
For å i hvert fall si litt om hvordan jeg selv prøver å moderere modereringen min skal det mye til for at jeg sletter eller redigerer et innlegg uten at noen har klaget på det. Når det gjelder flytting av tråder til underfora jeg mener de hører hjemme i skyter jeg nok fra hofta.

Det skyldes hovedsaklig at jeg så godt som aldri bruker underfora sjøl med mindre jeg leter etter gamle skjeletter i skapet eller skal opprette en ny tråd. Jeg leser konsekvent forumet ut fra nye innlegg siden forrige pålogging-lenken. Den anbefales på det varmeste.

Det har egentlig vært en rolig sommer på forumet sammenlignet med for eksempel fjoråret hvor det til tider gikk ei kule varmt. Vi er i skrivende stund  3053 registrerte medlemmer på forumet. En sjelden gang er det noen som reagerer på den første PM de får fra en moderator med å gå i fistel og og rope på menneskerettigheter, konspirasjoner og kameraderi.

At noen som har lest på forumet i det hele tatt denne sommeren, og spesielt da de gamle grinebitere Lojosang og JonRs syrlige kritikk av sittende manager, kan ha fått det for seg at man for enhver form for negativ klubbkritikk vil bli forfulgt og trakassert av et samlet blåøyd moderatorkorps som sjokkeres hvert år ingen har funnet for godt å nominere Bates og Colin til Nobels Freds- og Fysikkpris er noe overaskende.

At jeg skriver for lange setninger med for mange innskutte bisetninger burde derimot ikke overaske noen.
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: Forumets regler.
« Svar #22 på: August 14, 2012, 15:56:54 »
At noen som har lest på forumet i det hele tatt denne sommeren, og spesielt da de gamle grinebitere Lojosang og JonRs syrlige kritikk av sittende manager, kan ha fått det for seg at man for enhver form for negativ klubbkritikk vil bli forfulgt og trakassert av et samlet blåøyd moderatorkorps som sjokkeres hvert år ingen har funnet for godt å nominere Bates og Colin til Nobels Freds- og Fysikkpris er noe overaskende.

At jeg skriver for lange setninger med for mange innskutte bisetninger burde derimot ikke overaske noen.
;D

HåvardK

Sv: Forumets regler.
« Svar #23 på: August 14, 2012, 18:06:34 »
At jeg skriver for lange setninger med for mange innskutte bisetninger burde derimot ikke overaske noen.
Det overrasker i hvert fall ikke at enkle kommaregler blir praktisert mildt sagt tilfeldig.

Heldigvis bøyer du substantivet forum riktig. Det er da noe. ;)

lojosang

Sv: Forumets regler.
« Svar #24 på: August 15, 2012, 23:30:15 »
At jeg skriver for lange setninger med for mange innskutte bisetninger burde derimot ikke overaske noen.
Det overrasker i hvert fall ikke at enkle kommaregler blir praktisert mildt sagt tilfeldig.

Heldigvis bøyer du substantivet forum riktig. Det er da noe. ;)

Det er vel et tegn i tiden at det var alt du hadde å komma med.  ;D
- Leif Olav

Jon R

Sv: Forumets regler.
« Svar #25 på: August 16, 2012, 00:06:43 »
-1

Uansett synd med Here we go again. Håper han velger å logge seg på igjen.   :-\
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Forumets regler.
« Svar #26 på: Mai 10, 2019, 11:17:45 »
Jeg tar opp denne igjen. Les tråden fra starten. Dette handler om hvordan vi skal oppføre oss mot hverandre!!


Tror hver og en av oss har et læringspotensial her!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Forumets regler.
« Svar #27 på: Mai 10, 2019, 17:59:36 »
Forresten, hvor mye kosta den ølen på Lorimer's Rudi?  ;D ;D ;D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.