Skrevet av Emne: Re-signert spiller: Sam Byram  (Lest 240732 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #420 på: September 11, 2015, 18:02:26 »
Lost case?
Opprykk løser det meste - og kanskje var det pengene (les: tilbudt mindre lønn enn før mot lengre kontrakt) som var the stumbling block?
#ikketasorgenepåforskruddPromo :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #421 på: September 11, 2015, 18:04:09 »
Leeds made an offer to Byram before Christmas - asking the youngster to take a reduced weekly wage in return for a lengthy deal - but saw that proposal rejected out of hand.

Er det virkelig mulig? Du gir for fanden meg ikke klubbens største talent en dårligere kontrakt!!! Skjønner godt han sa nei. Lykke til i ny klubb Sam!

 >:( >:( >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #422 på: September 11, 2015, 18:11:05 »
Leeds made an offer to Byram before Christmas - asking the youngster to take a reduced weekly wage in return for a lengthy deal - but saw that proposal rejected out of hand.

Er det virkelig mulig? Du gir for fanden meg ikke klubbens største talent en dårligere kontrakt!!! Skjønner godt han sa nei. Lykke til i ny klubb Sam!

 >:( >:( >:(

auren

enhver person hadde je sagt nei til noe slikt.. Herrefred!! snakk om og skyve spillere ut av klubben
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #423 på: September 11, 2015, 20:09:38 »
Leeds made an offer to Byram before Christmas - asking the youngster to take a reduced weekly wage in return for a lengthy deal - but saw that proposal rejected out of hand.

Er det virkelig mulig? Du gir for fanden meg ikke klubbens største talent en dårligere kontrakt!!! Skjønner godt han sa nei. Lykke til i ny klubb Sam!

 >:( >:( >:(

auren



enhver person hadde je sagt nei til noe slikt.. Herrefred!! snakk om og skyve spillere ut av klubben


Nevner sånn i forbifarten at Murphy takket ja til et lignende tilbud.
« Siste redigering: September 11, 2015, 20:15:33 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #424 på: September 11, 2015, 21:57:59 »
Leeds made an offer to Byram before Christmas - asking the youngster to take a reduced weekly wage in return for a lengthy deal - but saw that proposal rejected out of hand.

Er det virkelig mulig? Du gir for fanden meg ikke klubbens største talent en dårligere kontrakt!!! Skjønner godt han sa nei. Lykke til i ny klubb Sam!

 >:( >:( >:(

auren



enhver person hadde je sagt nei til noe slikt.. Herrefred!! snakk om og skyve spillere ut av klubben


Nevner sånn i forbifarten at Murphy takket ja til et lignende tilbud.

det har jeg ikke fått med meg men mulig han innså han ikke kunne få noe annet ;D ;D
MENS sam er up and coming og her burde Leeds kjenne sin besøkelsestid
Forever Leeds United!!!!!!!!

Runar

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #425 på: September 11, 2015, 22:19:22 »
Leeds made an offer to Byram before Christmas - asking the youngster to take a reduced weekly wage in return for a lengthy deal - but saw that proposal rejected out of hand.

Er det virkelig mulig? Du gir for fanden meg ikke klubbens største talent en dårligere kontrakt!!! Skjønner godt han sa nei. Lykke til i ny klubb Sam!

 >:( >:( >:(

auren

Wootton og Murphy har begge signert lengre kontrakter med lavere grunnlønn...

Det er en ny policy, kontraktene er mer prestasjonsbasert.
 

auren

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #426 på: September 11, 2015, 23:59:12 »
Leeds made an offer to Byram before Christmas - asking the youngster to take a reduced weekly wage in return for a lengthy deal - but saw that proposal rejected out of hand.

Er det virkelig mulig? Du gir for fanden meg ikke klubbens største talent en dårligere kontrakt!!! Skjønner godt han sa nei. Lykke til i ny klubb Sam!

 >:( >:( >:(

auren

Wootton og Murphy har begge signert lengre kontrakter med lavere grunnlønn...

Det er en ny policy, kontraktene er mer prestasjonsbasert.


Wootton er høyst en L1 spiller. Murphy vil aldri spille i PL. Sannsynligvis hadde de gode kontrakter fra før av, og ingen beilere fra andre klubber. Man burde strekke seg langt i forhold til de beste spillerne i klubben, som att på til kommer fra egen stall.

Byram er nok tapt…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #427 på: September 12, 2015, 15:06:42 »
Leeds made an offer to Byram before Christmas - asking the youngster to take a reduced weekly wage in return for a lengthy deal - but saw that proposal rejected out of hand.

Er det virkelig mulig? Du gir for fanden meg ikke klubbens største talent en dårligere kontrakt!!! Skjønner godt han sa nei. Lykke til i ny klubb Sam!

 >:( >:( >:(

auren

Wootton og Murphy har begge signert lengre kontrakter med lavere grunnlønn...

Det er en ny policy, kontraktene er mer prestasjonsbasert.


Wootton er høyst en L1 spiller. Murphy vil aldri spille i PL. Sannsynligvis hadde de gode kontrakter fra før av, og ingen beilere fra andre klubber. Man burde strekke seg langt i forhold til de beste spillerne i klubben, som att på til kommer fra egen stall.

Byram er nok tapt…

auren
Dette er klubbens lønnspolicy, uansett om spilleren er egenprodusert eller innkjøpt. Må behandle alle likt. Liker ikke spillerne dette, får de finne seg andre klubber å spille for.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #428 på: September 12, 2015, 17:24:15 »
Hvis lønnspolicyen er at vi skal tilby lønnsreduksjon hver gang en ny kontrakt skal reforhandles, så kan vi glemme PL i overskuelig fremtid…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #429 på: September 13, 2015, 18:29:59 »
Leeds made an offer to Byram before Christmas - asking the youngster to take a reduced weekly wage in return for a lengthy deal - but saw that proposal rejected out of hand.

Er det virkelig mulig? Du gir for fanden meg ikke klubbens største talent en dårligere kontrakt!!! Skjønner godt han sa nei. Lykke til i ny klubb Sam!

 >:( >:( >:(

auren

Wootton og Murphy har begge signert lengre kontrakter med lavere grunnlønn...

Det er en ny policy, kontraktene er mer prestasjonsbasert.


Wootton er høyst en L1 spiller. Murphy vil aldri spille i PL. Sannsynligvis hadde de gode kontrakter fra før av, og ingen beilere fra andre klubber. Man burde strekke seg langt i forhold til de beste spillerne i klubben, som att på til kommer fra egen stall.

Byram er nok tapt…

auren

Støttes 100%. Ã… sammenligne Murphy som var skammelig overbetalt med Byram som er en ettertraktet spiller er fullstendig latterlig og vil sørge for at det er flere enn Byram som vil forsvinne på sikt. Et tak er er grei ting å ha, men å tilby Sam en dårligere kontrakt for en lengre avtale er så bak mål som det overhodet kan bli.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #430 på: September 18, 2015, 10:46:39 »
Fra "rykte-tråden"

Jeg vil komme med den påstanden at Byram er middelmådig rask. Har ikke imponert meg siden debutsesongen.

Så 8 millioner pund for han er veldig bra, uansett om han har 100 år igjen av kontrakten sin.
ja, de andre klubbene som er ute etter ham er sikkert idioter og amatører, vet garantert ikke hva de driver med ;D

Han er 22 år nå og det er over 2 år siden han var god i kamp etter kamp. Han blomstret på backen under Warnock's dinosaurfotball!

For meg er han ingen ving, men en moderne back som sliter litt med forsvarspillet. Han skal komme fossende umarkert fra sin back posisjon, ikke starte stående med en back foran seg på vingen.

Det eneste som er "synd" nå er at Berardi er så god at man ikke kan benke han, ellers hadde jeg plassert Byram på backen igjen.

Angående rykter om overgang og eventuell kompensasjon til Leeds hvis han løper(eller går) kontrakten ut så faller begge for hver dag som går, de gjør også antall klubber som er interessert og lønna han får. Han ender opp med å bli linket til City, Arsenal og Liverpool til å havne i Norwich, Sunderland eller lignende!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #431 på: September 18, 2015, 11:19:02 »
Ja, nekter å tro at en klubb på topp halvdel av PL ønsker seg Byram...
Kun en desperat klubb i nedrykksonen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #432 på: September 22, 2015, 19:16:25 »
Det ryktes at Byram tjener £10-12k i uka i Leeds, har han virkelig gjort seg fortjent til det? Når Cellino tilbyr han en ny kontrakt med lavere lønn er det da Cellino som er smålig?

Alle vet jo at PL betaler bedre, men da Byram som velger PL og mer penger , og det kan jeg jo skjønne. Det er jo ikke slik at han blir presset ut?

Ser at flere engelske fans sier at det Byram tjener i uka må de jobbe 6 måneder for å tjene.

Burde vi sprenge banken for Byram?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Foffe

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #433 på: September 22, 2015, 19:24:55 »
Foreløpig har ikke Byram fått ut potensialet sitt. For noen år så det ut som han skulle bli veldig god.

Han er per nå en spiller som det fint går an å erstatte, og innehar ingen ekstremferdigheter. 

Det beste må jo være å få solgt han i januar så får vi noe for han...
Hadde også vært spennende å se om han faktisk klarer nivået i PL

Dennis

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #434 på: September 22, 2015, 19:35:19 »
Fotballen er blitt slik at man går til den som betaler mest ettersom spranget mellom lønnstilbudene er så stort. Hvem kan egentlig kaste stein når det gjelder slikt? Jeg er meget fornøyd på min arbeidsplass, men hadde sannsynligvis bytta arbeidsplass om jeg fikk dobbelt betalt for å gjøre den samme jobben under nær de samme forutsetningene. Hadde forfremmelses- og lønnsutsiktene vært langt mer gunstige (Premier League kontra Championship), hadde det stilt seg enda klarere.

Når det gjelder prosessen i dette, er det tydelig at Adam Pearson er borte. Cellino er en mann med følelsene på utsiden og i slike tilfeller er det negativt. Han kutter bånd tilsynelatende alle bånd til Byram, ved å si at han helst ikke ville ha spilleren om han så kom tilbake og ba om å få signere likevel.

Jeg kan forstå hvorfor han måtte mene det og vi vet jo heller ikke alle omstendighetene i saken, men det er like fullt ikke gunstig å gjøre dette fullt offentlig. Ikke bare gir det andre klubber et klart tegn på at Byram kan hentes på tilbud, men det frir selvsagt ikke til verken nye spillere eller de som måtte ønske seg ny kontrakt.

Vi vet selvsagt ikke detaljene, men jeg mener at uansett om det er Cellino eller Byram som er urimelig, så burde dette være en intern sak og ikke enda en oppvask med media som partenes diskusjonskanal. Det er det pinlig mange av i vår historikk og Cellino viderefører tydelig Ken Bates' kutyme på området. Pearson, du vil savnes!

Uansett hva som er sagt og på hvilken måte, virker det dessverre som vi mister enda en egenprodusert spiller for lite/ingenting til sommeren. Selv om vi måtte mene at Byram ikke har spilt opp mot sitt potensial på en stund, er dette trist for klubben. Man mister noe mer enn kun enkeltspillerens kvalitet, når slike typer går.

Så får vi se hva som skjer. Et positivt punkt er at klubben er proaktiv og gir Berardi ny kontrakt, samtidig som Botaka og Buckley kommer inn. Det betyr at Byram må gjøre seg fortjent til å spille resten av sesongen, for å opprettholde sin attraktivitet på markedet. Om han spiller godt, kan i alle fall Leeds få bra betalt for han i januar.

Trist, syns nå jeg.
« Siste redigering: September 22, 2015, 19:41:18 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Runar

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #435 på: September 22, 2015, 20:41:26 »
Mest sannsynlig er ingen av de urimelig.

Cellino har endret lønnstrukturen i Leeds. Murphy og Wooton har gått over på ny avtale.

Vanskelig og si om det er sant at det er snakk om å gå ned i lønn, men avlønningen er nok mer prestasjonsbasert. Byram har mulighet og anledning til å gå til PL. Der vil ha få betydelig høyere lønn, han er og på utgående kontrakt og har sett Leeds gå "ingen steder" de siste tre sesongene.

Det er forståelig at han vurderer mulighetene sine, det er uansett veldig synd at partene er splittet og at dette ikke kunne vært tatt unna før sesongen.

Stemmer det at bundene var på 5-8 millioner pund i sommer vil de ikke være halvparten engang i januar. Da har Leeds betalt mye for en spiller som ikke har prestert de første 10 kampene.

Helst skulle Byram sin avtale vært forhandlet på nytt for 12 mnd siden, slik at vi ikke hadde vært i den samme situasjonen. Påpeker at det samme gjelder Cook, han signerte avtale i sommer, men den strekker seg vel ikke lengre enn sommeren 2017.

Engelske unge spillere, må vi være proaktive i forhandlingene med, for de er attraktive for PL.
 

Cannavaro

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #436 på: September 22, 2015, 23:11:35 »
http://www.skysports.com/football/news/11715/10001590/sam-byram-refused-new-deal-says-hurt-cellino?

Det  er vel opplest og vedtatt da at Byram forsvinner i januar.  Blir veldig spent på dette, og se hvordan Røsler vil bruke (eller ikke bruke) Sam fremover.  Et ekstra påskudd med at Buckley ankommer og Byram skyves ut i kulda ?? eller får han spilletid for å vise seg frem for PL-klubbene....
Forbanna trist at det skal være sånn. Blir så tveegget ved forståelsen til Murphy som tar lønnskutt og forlenger, mens Byram avstår (er det agentfaren som står bak ?). Samtidig virker det som Cellino igjen legger følelser i dette.
Ergerlig å se Leeds-produkter forsvinne med tanke på hva som er investert av tid og midler på disse.  Om vi ikke rykker opp neste år kan vi jo nesten forvente at vi mister fler ; Taylor og Cook er vel neste. Det er vel rett tenkelig at det kan komme bud på disse to også i januar-vinduet.  Gruer meg allerede....
MFLU - Miracles For Leeds United

Runar

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #437 på: September 22, 2015, 23:17:54 »
Taylor er i januar halveis i sin 3 år avtale, den må forhandles i løpet av vinter/våren.
 

Cherry

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #438 på: September 23, 2015, 08:01:40 »
Cellino gjør jo feil her ved å gå rett til pressen med dette - bør håndteres internt - men det har Mr Agro for lite selvinnsikt til dessverre...
En måte og fremme seg selv...når han sier at Byram mener han er too big for klubben....hva er han selv da?

“I can’t believe that we’ve fallen out with it. I am so hurt inside that if he comes asking for a contract I would prefer to sign someone else.”

Leeds addressed both of Byram’s regular positions yesterday by tying right-back Gaetano Berardi to a longer contract and agreeing a deal to sign Sunderland winger Will Buckley on loan.

Byram, who in in the last 12 months of a three-year deal, has continued to play for Leeds amid the wrangling but head coach Uwe Rosler admitted that his form was being affected by speculation about his future.

Rosler said: “To be honest, the transfer window has affected him like it affects many other players who’ve been in similar situations at other clubs. We aren’t the only club who’ve faced that problem.
 

Sydhagen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #439 på: September 23, 2015, 08:20:06 »
Støtter Cellino i at vi må ha en stram lønnspolitikk, men å gå ut i media på den måten er ikke særlig lurt..
Forstår samtidig at Byram vil søke lykken i PL.

Føler at jeg ikke blir så veldig lei meg hvis Byram forsvinner. Har ikke imponert de siste 2-3 sesongene.
Mulig både han og Leeds har godt av et bytte.
« Siste redigering: September 23, 2015, 08:34:30 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #440 på: September 23, 2015, 10:50:52 »
Jeg mener vi er litt sveiseblinde når det gjelder Byram. Han har et navn og et rykte som langt overgår hans fotballferdigheter, etter mitt syn. Jeg sa i sommer, og jeg sier det igjen; om vi får 3M eller mer for ham så mener jeg det er god butikk å selge ham. Jeg blir svært overrasket om han blir fast inventar på et PL-lag, men det får bli hans problem om han velger den veien.

Jeg synes også selvsagt at det er synd at home-grown players, og for tiden den i troppen med lengst fartstid i klubben forsvinner, men i Byrams tilfelle begynner jeg å venne meg til tanken.

Bortsett fra at han er et academy-produkt; hva er det som gjør Byram så spesiell for mange? Jeg har aldri vært noe stor fan, og synes ikke han har noen  ferdigheter som gjør ham uerstattelig for oss?

At klubben ikke tilbyr hanm lønnsøkning betyr nok at de vurderer ham på samme måte. Derfor tviholder jeg på håpet om at Cook og Taylor har bedre forhandlingsposisjon når deres kontrakter skal fornyes!

flynn

willum

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #441 på: September 23, 2015, 11:05:31 »
Jeg synes også selvsagt at det er synd at home-grown players, og for tiden den i troppen med lengst fartstid i klubben forsvinner, men i Byrams tilfelle begynner jeg å venne meg til tanken.

Selvsagt er vi vant til tanken. Dette har skjedd i 10 år nå.

Kato

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #442 på: September 23, 2015, 11:10:45 »
Jeg mener vi er litt sveiseblinde når det gjelder Byram. Han har et navn og et rykte som langt overgår hans fotballferdigheter, etter mitt syn. Jeg sa i sommer, og jeg sier det igjen; om vi får 3M eller mer for ham så mener jeg det er god butikk å selge ham. Jeg blir svært overrasket om han blir fast inventar på et PL-lag, men det får bli hans problem om han velger den veien.

Jeg synes også selvsagt at det er synd at home-grown players, og for tiden den i troppen med lengst fartstid i klubben forsvinner, men i Byrams tilfelle begynner jeg å venne meg til tanken.

Bortsett fra at han er et academy-produkt; hva er det som gjør Byram så spesiell for mange? Jeg har aldri vært noe stor fan, og synes ikke han har noen  ferdigheter som gjør ham uerstattelig for oss?

At klubben ikke tilbyr hanm lønnsøkning betyr nok at de vurderer ham på samme måte. Derfor tviholder jeg på håpet om at Cook og Taylor har bedre forhandlingsposisjon når deres kontrakter skal fornyes!

flynn

Er Byram verdt 3 mill, er Cook verdt 15 mill.
 

Elland RD LS 11

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #443 på: September 23, 2015, 12:30:02 »
Jeg mener vi er litt sveiseblinde når det gjelder Byram. Han har et navn og et rykte som langt overgår hans fotballferdigheter, etter mitt syn. Jeg sa i sommer, og jeg sier det igjen; om vi får 3M eller mer for ham så mener jeg det er god butikk å selge ham. Jeg blir svært overrasket om han blir fast inventar på et PL-lag, men det får bli hans problem om han velger den veien.

Jeg synes også selvsagt at det er synd at home-grown players, og for tiden den i troppen med lengst fartstid i klubben forsvinner, men i Byrams tilfelle begynner jeg å venne meg til tanken.

Bortsett fra at han er et academy-produkt; hva er det som gjør Byram så spesiell for mange? Jeg har aldri vært noe stor fan, og synes ikke han har noen  ferdigheter som gjør ham uerstattelig for oss?

At klubben ikke tilbyr hanm lønnsøkning betyr nok at de vurderer ham på samme måte. Derfor tviholder jeg på håpet om at Cook og Taylor har bedre forhandlingsposisjon når deres kontrakter skal fornyes!

flynn

+1

Jostein.

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #444 på: September 23, 2015, 13:31:15 »
PÃ… nettet sies det at Cellino har tilbudt Byram ny kontrakt med lavere lønn, virker som han prøver å presse Byram til å signere ny kontrakt på lavere lønn. Om dette stemmer er jo Cellino heilt idiot, en unggutt som blir speidet på av PL klubber signerer ikke en lavere kontrakt enn hva han allerede har.
Han bør jo få en liten lønnsforhøyelse når han er den spilleren med mest Leeds kamper i stallen. ???
Leeds Carajo!

Sydhagen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #445 på: September 23, 2015, 13:35:47 »
Vil heller påstå at vi endelig har en eier som har litt økonomisk innsikt og prøver å drive klubben med et fornuftig utgiftsnivå. At han er bajas i media er en annen sak..
Klubben har de siste sesongen gått med minus når man ser bort fra kjøp/salg av spillere. Slik kan det ikke fortsette.

 
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Erik M

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #446 på: September 23, 2015, 13:39:54 »
Støtter Cellino i at vi må ha en stram lønnspolitikk, men å gå ut i media på den måten er ikke særlig lurt..
Forstår samtidig at Byram vil søke lykken i PL.

Føler at jeg ikke blir så veldig lei meg hvis Byram forsvinner. Har ikke imponert de siste 2-3 sesongene.
Mulig både han og Leeds har godt av et bytte.

Jeg støtter ikke Cellino på noen måte.  En ulykke for klubben.

Hva gjør man når egne ambisjoner er høyere enne klubbens?  Ser at mange mener Byram er oppskrytt - det vil jeg ikke uttale meg om.  Dersom PL klubber byr på ham så har han en god markedsverdi vil jeg anta.  

Byram og hans rådgivere ser muligens det samme som meg:  Klubben kommer ingen vei med Cellino.
 

Kato

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #447 på: September 23, 2015, 13:50:58 »
PÃ… nettet sies det at Cellino har tilbudt Byram ny kontrakt med lavere lønn, virker som han prøver å presse Byram til å signere ny kontrakt på lavere lønn. Om dette stemmer er jo Cellino heilt idiot, en unggutt som blir speidet på av PL klubber signerer ikke en lavere kontrakt enn hva han allerede har.
Han bør jo få en liten lønnsforhøyelse når han er den spilleren med mest Leeds kamper i stallen. ???

For meg høres det helt absurd ut at en ung spiller som Byram, visstnok ettertraktet av PL-klubber, tilbys en lavere lønn enn han har i dag. Uavhengig av hvor god eller dårlig han har vært i høst.

Det høres for spinnvilt ut til å være sant.
 

willum

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #448 på: September 23, 2015, 14:08:59 »
PÃ… nettet sies det at Cellino har tilbudt Byram ny kontrakt med lavere lønn, virker som han prøver å presse Byram til å signere ny kontrakt på lavere lønn. Om dette stemmer er jo Cellino heilt idiot, en unggutt som blir speidet på av PL klubber signerer ikke en lavere kontrakt enn hva han allerede har.
Han bør jo få en liten lønnsforhøyelse når han er den spilleren med mest Leeds kamper i stallen. ???

For meg høres det helt absurd ut at en ung spiller som Byram, visstnok ettertraktet av PL-klubber, tilbys en lavere lønn enn han har i dag. Uavhengig av hvor god eller dårlig han har vært i høst.

Det høres for spinnvilt ut til å være sant.

Helt enig egentlig. Men Phil Hay er i hvert fall helt sikker i sin sak.

Nå skriver Phil Hay i dag at Byram har £12k i ukelønn nå (og da tok jeg grundig feil da jeg tippet £8k). Det er mye. Og et redusert tilbud på £10k er nok til litt av hvert i grøten, men likevel en reduksjon. Byram har bedt om samme betingelser som han har i dag, leste jeg for en stund siden, men husker ikke kilden.

Murphys reduserte kontrakt skal, igjen i følge Hay, være omtrent £12k.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  19h19 hours ago
Phil Hay retweeted Phil Hay
Important context here is that Leeds were offering Byram a reduction to his weekly wage:
https://twitter.com/PhilHayYEP/status/646367646976462848 … #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  3h3 hours ago
@ChatLUFC I'm reliably informed that Byram earns in the region of £12k basic a week.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #449 på: September 23, 2015, 14:17:37 »
Synes det blir feil å kritisere Cellino for kontraktstilbudet til Byram. Hvorfor i all verden er det selvsagt at en spiller som fremstår som en middelmådighet skal ha en lønn på over 150 000 NOK i uken!  (12000 pund)

Det Cellino kan kritiseres for er at han går ut i media på den måten han gjør. Ikke bra.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."