Skrevet av Emne: Re-signert spiller: Sam Byram  (Lest 243039 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #150 på: Mars 09, 2013, 13:25:34 »
Vi rykker op og Byram får en kontrakt som han er tilfreds med.  ;D
 

testo

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #151 på: Mars 09, 2013, 13:35:28 »
Vi rykker op og Byram får en kontrakt som han er tilfreds med.  ;D

En tre års kontrakt signert i januar tilsier at han skulle være tilfreds allerede vil jeg tro ;)
Med nye investorer og cash så tror jeg Leeds vil holde på talentet denne gangen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #152 på: Mars 09, 2013, 13:42:45 »
Vi rykker op og Byram får en kontrakt som han er tilfreds med.  ;D

En tre års kontrakt signert i januar tilsier at han skulle være tilfreds allerede vil jeg tro ;)
Med nye investorer og cash så tror jeg Leeds vil holde på talentet denne gangen.

Vi har heldigvis ikke gjort samme tabbe som tidligere hvor vi har ventet med å belønne/signere kontrakt med gode spillere..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #153 på: April 17, 2013, 18:52:46 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #154 på: April 17, 2013, 18:53:36 »
Byram blir


Hva er det han blir, god?  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gulle

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #155 på: April 17, 2013, 19:24:15 »
EN ting skal det gamle regimet a kred for: de var tidlig ute og forlenget med Byram.

er foresten spent på om det kommer en ny "byram" opp fra akademiet til sommeren, ser ut som vi har mange lovende ungdommer på gang
Nå rykker vi opp! Jasederja

ollan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #156 på: April 17, 2013, 20:42:44 »
EN ting skal det gamle regimet a kred for: de var tidlig ute og forlenget med Byram.

er foresten spent på om det kommer en ny "byram" opp fra akademiet til sommeren, ser ut som vi har mange lovende ungdommer på gang
en ting vi vet om det nye regimet er at de ikke har penger,og kun ser på Leeds som en investering....så han forsvinner når det kommer nok penger på bordet..
Ollan

Gufrias

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #157 på: April 17, 2013, 20:46:23 »
EN ting skal det gamle regimet a kred for: de var tidlig ute og forlenget med Byram.

er foresten spent på om det kommer en ny "byram" opp fra akademiet til sommeren, ser ut som vi har mange lovende ungdommer på gang
en ting vi vet om det nye regimet er at de ikke har penger,og kun ser på Leeds som en investering....så han forsvinner når det kommer nok penger på bordet..
Spørs hva de verdsetter mest, penger ved spillersalg eller mye mer penger ved opprykk.
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #158 på: April 17, 2013, 21:19:48 »
EN ting skal det gamle regimet a kred for: de var tidlig ute og forlenget med Byram.

er foresten spent på om det kommer en ny "byram" opp fra akademiet til sommeren, ser ut som vi har mange lovende ungdommer på gang
en ting vi vet om det nye regimet er at de ikke har penger,og kun ser på Leeds som en investering....så han forsvinner når det kommer nok penger på bordet..
Spørs hva de verdsetter mest, penger ved spillersalg eller mye mer penger ved opprykk.

Ja takk begge deler :)

Får vi 10 mill for Sam, så gjerne selg om alt blir sprøytet tilbake til det sportslige...så kan vi rykke opp og få enda mer penger.

Spillere kommer og går, sånn er det. Men ingen er større enn klubben!

Kato

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #159 på: April 17, 2013, 21:43:14 »
EN ting skal det gamle regimet a kred for: de var tidlig ute og forlenget med Byram.

er foresten spent på om det kommer en ny "byram" opp fra akademiet til sommeren, ser ut som vi har mange lovende ungdommer på gang
en ting vi vet om det nye regimet er at de ikke har penger,og kun ser på Leeds som en investering....så han forsvinner når det kommer nok penger på bordet..
Spørs hva de verdsetter mest, penger ved spillersalg eller mye mer penger ved opprykk.

Ja takk begge deler :)

Får vi 10 mill for Sam, så gjerne selg om alt blir sprøytet tilbake til det sportslige...så kan vi rykke opp og få enda mer penger.

Spillere kommer og går, sånn er det. Men ingen er større enn klubben!

Sist det skjedde var før Tore Hund var på røvertokt mot Nidelven.
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #160 på: April 18, 2013, 16:27:02 »
Kan Byram bli brukt som høyreving neste år hvis McDermott får skikk på Pelts som høyreback? Eller er Byram vår nye Kelly?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #161 på: April 18, 2013, 20:40:13 »
Kan Byram bli brukt som høyreving neste år hvis McDermott får skikk på Pelts som høyreback? Eller er Byram vår nye Kelly?

Håper han rendyrkes som høyre back, en posisjon som frem til nå har vist seg "umulig" å dekke opp etter at Gary Kelly satte støvlene på hylla. Det blir med andre ord lettere å finne en høyre ving. Peltier er uansett ikke egnet som verken høyre eller venstre back ut fra det jeg har sett av han. Katastrofal i posisjoneringen og hasardiøs i duellspillet når han møter en lynving en mot en.
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #162 på: April 18, 2013, 21:04:30 »
Kan Byram bli brukt som høyreving neste år hvis McDermott får skikk på Pelts som høyreback? Eller er Byram vår nye Kelly?

Håper han rendyrkes som høyre back, en posisjon som frem til nå har vist seg "umulig" å dekke opp etter at Gary Kelly satte støvlene på hylla. Det blir med andre ord lettere å finne en høyre ving. Peltier er uansett ikke egnet som verken høyre eller venstre back ut fra det jeg har sett av han. Katastrofal i posisjoneringen og hasardiøs i duellspillet når han møter en lynving en mot en.

Med andre ord så er det midtstopper som gjelder for Pelts? Rart at han løper fortere og posisjonerer seg så mye bedre som midstopper.

Etter å ha sett Warnock fosse frem på kanten med flotte innlegg og Byram gjøre det samme, ja hvorfor forandre på noe som funker?!?!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #163 på: April 18, 2013, 21:08:09 »
Fin tone i banteren gutta imellom: :)


Thom Kirwin‏@Thomkirwin3h
Interesting chat with @Rossmccormack44 this week with his thoughts on him playing an attacking midfield role for #lufc on air tomorrow.

Sam byram‏@sambyram932h
@Thomkirwin @rossmccormack44 might listen to that before I go to bed Tom, could help me get to sleep

Ross McCormack‏@Rossmccormack442h
@sambyram93 @thomkirwin on have you stopped doing all your interviews now wondeboy. Player of the month!!

Ross McCormack‏@Rossmccormack442h
@sambyram93 @thomkirwin wonder boy even!!

Phil Hay‏@PhilHayYEP2h
@Rossmccormack44 @sambyram93 @Thomkirwin young player ;)
« Siste redigering: April 18, 2013, 21:11:20 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #164 på: April 19, 2013, 11:52:48 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #165 på: April 19, 2013, 15:17:55 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #166 på: April 20, 2013, 13:49:19 »
är väl den ende spelare som är kvar och har spelat hela säsongen som får klart godkännt
 

Woody

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #167 på: April 20, 2013, 14:52:58 »
är väl den ende spelare som är kvar och har spelat hela säsongen som får klart godkännt
Byram pluss Kenny er vel dei einaste som har godkjent snitt ja, kanskje
Lees og.
LIFE IS LEEDS

Kato

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #168 på: Mai 15, 2013, 10:40:36 »
53 kamper spilt i sin første sesong. Rett og slett fantastisk.
 

B_Ød

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #169 på: Mai 15, 2013, 11:10:56 »
blir oppriktig trist hvis han blir solgt.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #170 på: Mai 15, 2013, 11:15:27 »
Han SKAL ikke selges! MÃ… ikke selges!
..men dette har vi vel sagt før også...og blitt skuffet gang på gang  >:(

Byram har legende potensial.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #171 på: Mai 15, 2013, 13:52:02 »
Når spilte sist en spiller 53 kamper i debutsesongen sin hos oss? Det er jo helt enormt! Haan må beholdes nesten for enhver pris (ihvertfall så lenge han selv ikke ønsker seg bort!) !

Dennis

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #172 på: Mai 15, 2013, 14:06:56 »
Merker jeg blir skikkelig pessimistisk angående våre nye stjerneskudd og det irriterer meg voldsomt. Sam Byram virker å være vår nye Delph:

- slår igjennom som "totalt" ukjent
- er vår beste spiller tross ung alder og manglende erfaring
- blir solgt for en høy sum... (som vi ikke får se snurten av) ?

Jeg håper Sam Byram blir, selvsagt, men jeg er redd han allerede er tapt. Noen som har sett hva spilleren selv sier om saken?
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #173 på: Mai 15, 2013, 14:40:58 »
...dere har vel lest fra dagens YEP?

Mindre sjanser for at Byram blir solgt (til ManC) nå som Manchini måtte gå.
...visstnok var ManC klar til å by £8 mill for ham (ikke lett å si nei til slikt for et u-rikt konsortium?). Det andre klubber var kapable å tilby var smuler i forhold.
- YEP skriver noe i den gaten :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JanPSyse

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #174 på: Mai 17, 2013, 20:40:09 »
Han blir aldri solgt i sommer uansett om vi går opp eller ikke....

Med en realistisk tilnærming til temaet,  og med tanke på Leeds tidligere transferaktiviteter, tror jeg ikke ett sekund på det du skriver. Jeg puster lettet ut den dagen transfervinduet er stengt, og Byram fortsatt er Leeds-spiller.

Jeg håper selvsagt du har rett, men min erfaring med denne klubben tilsier at han ryker i slutten av vinduet, akkurat sent nok til at vi ikke får inn noen erstatning for han...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

RoarG

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #175 på: Mai 20, 2013, 14:20:27 »
Han blir aldri solgt i sommer uansett om vi går opp eller ikke....

Med en realistisk tilnærming til temaet,  og med tanke på Leeds tidligere transferaktiviteter, tror jeg ikke ett sekund på det du skriver. Jeg puster lettet ut den dagen transfervinduet er stengt, og Byram fortsatt er Leeds-spiller.

Jeg håper selvsagt du har rett, men min erfaring med denne klubben tilsier at han ryker i slutten av vinduet, akkurat sent nok til at vi ikke får inn noen erstatning for han...
Det vil i så fall være utrolig klønete av eierne, å legge kjepper i hjulene for klubbens sportslige ambisjoner om opprykk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #176 på: Mai 20, 2013, 14:42:52 »
Han blir aldri solgt i sommer uansett om vi går opp eller ikke....

Med en realistisk tilnærming til temaet,  og med tanke på Leeds tidligere transferaktiviteter, tror jeg ikke ett sekund på det du skriver. Jeg puster lettet ut den dagen transfervinduet er stengt, og Byram fortsatt er Leeds-spiller.

Jeg håper selvsagt du har rett, men min erfaring med denne klubben tilsier at han ryker i slutten av vinduet, akkurat sent nok til at vi ikke får inn noen erstatning for han...
Din erfaring med Ken Bates, mener du vel?
Nye eiere nå, vettu  :)
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #177 på: Mai 23, 2013, 18:16:02 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #178 på: Mai 23, 2013, 22:01:47 »
Byram blir. BMcD sier klart at £8M er altfor lite.
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/8m-or-not-byram-will-stay-at-leeds-mcdermott-1-5697106

Jeg er ikke like trygg som deg på at han blir. Det som holder igjen er at han er 19 år, og har veldig godt av en sesong til i wrestling-ligaen. Men som alltid på Elland Road, cash is king. Så kan BMcD si hva han vil. Når 8 mill legges i bordet, så sikler sirkusdirektørene nede i østen.
 

RoarG

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #179 på: Mai 24, 2013, 16:24:41 »
Han har kontrakt t.o.m. juni '16. ikke selge han nå. Og £8M er uansett altfor lite. Det bør være et åttesifret beløp som blir budt. Stoler på BMcD.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020