Skrevet av Emne: Re-signert spiller: Sam Byram  (Lest 241804 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #180 på: Mai 24, 2013, 18:35:03 »
Han har kontrakt t.o.m. juni '16. ikke selge han nå. Og £8M er uansett altfor lite. Det bør være et åttesifret beløp som blir budt. Stoler på BMcD.
Hehe, Byram er  tapt :(  GHF idiotene er blakke og han kommer til å gå når budet er på £3mill >:(
Vi har ikke penger og jeg hater det :(
Kommer aldri til PL med GHF/Bates/Williams/Harvey-en gjeng med amatører!

Johrnino

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #181 på: Mai 24, 2013, 20:52:10 »
Har du hørt om antidepressiva eller  ;)

Vi kan da vel ikke miste håpet om forsterkninger før det sommeren har begynt..
Jeg har ikke store forhåpninger om seriøs cash- splashing denne sommeren, men noen millioner pund bør vi vel ha til rådighet. .
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #182 på: Mai 24, 2013, 22:53:13 »
Har du hørt om antidepressiva eller  ;)

Vi kan da vel ikke miste håpet om forsterkninger før det sommeren har begynt..
Jeg har ikke store forhåpninger om seriøs cash- splashing denne sommeren, men noen millioner pund bør vi vel ha til rådighet. .

Vet ikke du at DHY alltid får rett til slutt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #183 på: Mai 25, 2013, 16:25:42 »
Har du hørt om antidepressiva eller  ;)

Vi kan da vel ikke miste håpet om forsterkninger før det sommeren har begynt..
Jeg har ikke store forhåpninger om seriøs cash- splashing denne sommeren, men noen millioner pund bør vi vel ha til rådighet. .

Vet ikke du at DHY alltid får rett til slutt?
Ikke alltid, men dessverre veldig ofte de siste årene-i motsetning til deg ;D
I dette tilfellet er det jo helt åpenbart: GHF selger små aksjeposter, og er offisielt interessert i investorer.Dette betyr i realiteten at de ikke har penger til å investere i spillere eller å kjøpe tilbake ER. Derfor blir dessverre Byram solgt :( Men det kan jo alltids hende at BMD klarer å trylle frem et par klassespillere av den promillen han får av salgspengene til Byram.
Ta av Leedsbrillene et øyeblikk :o

Gufrias

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #184 på: Mai 25, 2013, 17:52:50 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #185 på: Mai 25, 2013, 18:33:13 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...

Endelig noen kloke ord...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #186 på: Mai 25, 2013, 18:42:15 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...

Endelig noen kloke ord...
HUB altså...

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #187 på: Mai 25, 2013, 19:02:13 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...

Endelig noen kloke ord...
HUB altså...

Det er mange som helgarderer i sine skriverier her på forumet. Jeg derimot putter hodet på blokka så ofte jeg kan..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #188 på: Mai 25, 2013, 20:22:48 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...

Du burde jo ha en lysende fremtid som spåmann ;)

Ankerjon15

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #189 på: Mai 25, 2013, 20:32:22 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...
                        Håper du får rett ::)

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #190 på: Mai 25, 2013, 22:53:06 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...

Endelig noen kloke ord...
HUB altså...
javel...

Det er mange som helgarderer i sine skriverier her på forumet. Jeg derimot putter hodet på blokka så ofte jeg kan..:)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #191 på: Mai 25, 2013, 23:17:39 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...

Endelig noen kloke ord...
HUB altså...
:)

javel...

Det er mange som helgarderer i sine skriverier her på forumet. Jeg derimot putter hodet på blokka så ofte jeg kan..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #192 på: Mai 26, 2013, 09:04:22 »
Kanskje blir han solgt, kanskje ikke...

Endelig noen kloke ord...
HUB altså...

Flere her spår negativt utfall ved enhver anledning og trekker frem påstander som realiseres, men glemmer selv alle de som det ikke ble noe av. Ikke såååå langt unna helgardering det heller.
Marching on together!

RoarG

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #193 på: Mai 26, 2013, 13:05:10 »
Byram blir ikke solgt. Han har kontrakt i 3 år til, og stortrives i Leeds. Sikker "H" altså.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Trulsaren

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #194 på: Mai 26, 2013, 14:02:13 »
Det blir jo veldig spennende og se hva som skjer med Byram i sommer. Han er langt fra utlært og vil vinne masse på å ta en sesong til i Championship. Jeg håper samtidig at våre kjære eiere ser potensialet for å en større pengesekk ved et eventuelt salg neste sommer.

Kanskje denne overgangssagaen kan si mye om hvordan GFH tenker mtp eierskap? Skal de ha en kortsiktig avkastning i form av å selge klubben innen veldig kort tid så er det jo klart at de vil skrape sammen mest mulig - og dermed prøve å få solgt Byram til en høyest mulig pris.
Samtidig er Byram likt av så og si alle, og et salg vil nok bli tatt veldig ille opp - spesielt hos supporterene. GFH vil bli mislikt av supporterene og vi har en ny "Bates".
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #195 på: Mai 28, 2013, 14:32:39 »
Gratulerer: Sam Byram has been confirmed in Peter Taylor's final Under 20's squad for the World Cup in June.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #196 på: Mai 28, 2013, 20:16:27 »
Byram blir ikke solgt. Han har kontrakt i 3 år til, og stortrives i Leeds. Sikker "H" altså.
Vil sei tvilsom H da Leeds ikkje er i ein sånn posisjon at dei har råd å sei nei om budet er høgt nok,eller eigarane vil ha hurtig gevinst...
LIFE IS LEEDS

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #197 på: Mai 30, 2013, 22:52:25 »
Før var jeg litt i tvil om han skulle bli solgt eller ei, men nå er jeg neimen ikke så  sikker lenger. ;) ;)

Trulsaren

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #198 på: Juni 11, 2013, 22:52:55 »
FA melder at Byram har måtte melde pass fra U20-landslaget grunnet skade.

http://www.thefa.com/england/mens-u20s/News/2013/sam-byram-withdrawn-from-world-cup-squad-110613.aspx
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Re: SPILLER: Sam Byram
« Svar #200 på: Juli 23, 2013, 12:52:01 »
Typisk. Helt typisk at dette blir en skadesesong for unge Byram.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #201 på: Juli 23, 2013, 13:24:51 »
Rart at Warnock ikke har fått kjeft for å ha kjørt unge Byram for hardt.

Trist dette, kommer til å savne Byram..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #202 på: Juli 23, 2013, 13:35:36 »
Rart at Warnock ikke har fått kjeft for å ha kjørt unge Byram for hardt.

Trist dette, kommer til å savne Byram..

Ja, vi hadde hatt god bruk for han. Men det kan hende at skaden fører til mindre mas fra eventuelle kjøpelystne PL-klubber...?
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #203 på: Juli 23, 2013, 15:47:57 »
Rart at Warnock ikke har fått kjeft for å ha kjørt unge Byram for hardt.

Trist dette, kommer til å savne Byram..

Ja, vi hadde hatt god bruk for han. Men det kan hende at skaden fører til mindre mas fra eventuelle kjøpelystne PL-klubber...?

Hadde han spilt blendende i U-20 VM på et elendig England så hadde han vært borte nå. Hell i uhellet og the hips don't lie..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #204 på: Juli 23, 2013, 18:38:40 »
Rart at Warnock ikke har fått kjeft for å ha kjørt unge Byram for hardt.

Trist dette, kommer til å savne Byram..

Har han skyld i skaden?

Byram var et stjerneskudd, men jeg syns det virket som han trengte hvile mot slutten. Han hadde noen elendige innvolveringer defensivt i flere kamper på rad. Problemet var at vi ikke hadde noen som kunne matche han eller avlaste han en kamp eller to.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #205 på: Juli 25, 2013, 00:10:00 »
Sam Byram  gjør promoshots





Pictures courtesy by Roscoe :) #Slovenia
« Siste redigering: Juli 25, 2013, 00:13:59 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Re: SPILLER: Sam Byram
« Svar #206 på: Juli 25, 2013, 00:24:21 »
For IrnBru?
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #207 på: Juli 31, 2013, 18:44:00 »
Byram selges tydeligvis http://youtu.be/DBa83n3M95o
Sier det ikke rett ut. Men det blir sagt at noen må forsvinne. Og den eneste som stort sett kan innbringe penger. Ja det er et salg av Sam, Byram
« Siste redigering: Juli 31, 2013, 18:54:22 av h.b »

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #208 på: Juli 31, 2013, 18:56:06 »
Han har kontrakt t.o.m. juni '16. ikke selge han nå. Og £8M er uansett altfor lite. Det bør være et åttesifret beløp som blir budt. Stoler på BMcD.
Hehe, Byram er  tapt :(  GHF idiotene er blakke og han kommer til å gå når budet er på £3mill >:(
Vi har ikke penger og jeg hater det :(
Kommer aldri til PL med GHF/Bates/Williams/Harvey-en gjeng med amatører!

De fleste i dette innlegget er borte, er Byram den neste??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #209 på: Juli 31, 2013, 19:29:49 »
Han har kontrakt t.o.m. juni '16. ikke selge han nå. Og £8M er uansett altfor lite. Det bør være et åttesifret beløp som blir budt. Stoler på BMcD.
Hehe, Byram er  tapt :(  GHF idiotene er blakke og han kommer til å gå når budet er på £3mill >:(
Vi har ikke penger og jeg hater det :(
Kommer aldri til PL med GHF/Bates/Williams/Harvey-en gjeng med amatører!

De fleste i dette innlegget er borte, er Byram den neste??
Byram er den neste >:(
For min del kan blakke GHF forsvinne til fordel for en milliardær som er klar for å få oss opp igjen. Det må massivt med pund til...dessverre...så enkelt - så vanskelig...