Skrevet av Emne: Re-signert spiller: Sam Byram  (Lest 243023 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #600 på: Januar 01, 2016, 20:22:50 »
Bryam er tydeligvis en av de som løper mest i dagens Leedslag. Uttalelsen er fra Evans:

“Until Massimo Cellino phones me up and tells me that Sam is being sold, I’ll continue to pick him, I’m quite relaxed about the situation.The reason I’m picking him is nothing to do with his contract or anything else. It’s down to his form. The reason he didn’t play for a few weeks a while back was because I wasn’t seeing the performances in training I needed to see from him. But he’s worked his game up and he’s a fantastic professional. I take a lot of interest in the Prozone stats and in two of the last three games he’s covered more distance than any other player by a quite distance. His attitude’s spot on and he’s been big for us.”

Kilde:
http://www.claretandhugh.info/leeds-right-back-move-unlikely-in-jan/?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #601 på: Januar 01, 2016, 23:16:07 »
Bryam er tydeligvis en av de som løper mest i dagens Leedslag. Uttalelsen er fra Evans:

“Until Massimo Cellino phones me up and tells me that Sam is being sold, I’ll continue to pick him, I’m quite relaxed about the situation.The reason I’m picking him is nothing to do with his contract or anything else. It’s down to his form. The reason he didn’t play for a few weeks a while back was because I wasn’t seeing the performances in training I needed to see from him. But he’s worked his game up and he’s a fantastic professional. I take a lot of interest in the Prozone stats and in two of the last three games he’s covered more distance than any other player by a quite distance. His attitude’s spot on and he’s been big for us.”

Kilde:
http://www.claretandhugh.info/leeds-right-back-move-unlikely-in-jan/?

auren

Er jo slik vi husker ham... God motor, og spillbar - samt god  med ball og fine innlegg.
Usikker på hvor han er i hodet sitt, spiller han slik nå fordi han endelig er skadefri og i god fysisk form- eller fordi Evans bruker ham der han trives best? Uansett virker det som om han har det gøy på banen, men han skriver jo ikke under - så da bør vi selge om prisen er 5 mill £ og mer mener jeg...
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #602 på: Januar 01, 2016, 23:37:54 »
PL clubs get £3bn a year in TV revenue, £100m for coming bottom and yet we can only get them to pay £5m for Sam Byram. Something wrong #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #603 på: Januar 01, 2016, 23:38:47 »
PL clubs get £3bn a year in TV revenue, £100m for coming bottom and yet we can only get them to pay £5m for Sam Byram. Something wrong #lufc

Må huske at han kun har 6 mnd igjen av kontrakten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #604 på: Januar 01, 2016, 23:45:25 »
PL clubs get £3bn a year in TV revenue, £100m for coming bottom and yet we can only get them to pay £5m for Sam Byram. Something wrong #lufc

Må huske at han kun har 6 mnd igjen av kontrakten.

Og at han ikke er spesielt god!

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #605 på: Januar 01, 2016, 23:47:16 »
Sam Byram på jakt etter litt ære og en kontrakt i en annen klubb:

Buzzing to be up for player of the month for those asking, here's where to vote  skysports.com/pfa-fans-playe…


 ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #606 på: Januar 01, 2016, 23:49:51 »
PL clubs get £3bn a year in TV revenue, £100m for coming bottom and yet we can only get them to pay £5m for Sam Byram. Something wrong #lufc

Må huske at han kun har 6 mnd igjen av kontrakten.

Og at han ikke er spesielt god!

Nivået han har vist i de siste kampene, holder god CC-standard. Spiller han slik, kan han gjerne beholdes.

Så gjenstår det å se om han "overlever" dette vinduet.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #607 på: Januar 02, 2016, 00:01:44 »
PL clubs get £3bn a year in TV revenue, £100m for coming bottom and yet we can only get them to pay £5m for Sam Byram. Something wrong #lufc

Må huske at han kun har 6 mnd igjen av kontrakten.

Og at han ikke er spesielt god!

Nivået han har vist i de siste kampene, holder god CC-standard. Spiller han slik, kan han gjerne beholdes.

Så gjenstår det å se om han "overlever" dette vinduet.

Enig i det om han fortsetter med spillet han leverer nå. Men Byram har vært mye dårlig og stabilt ustabil siden debutsesongen... Så får vi noen til å bla opp 5 mill pund så er det silly money og en kanonpris sett med Leeds øyne!

auren

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #608 på: Januar 02, 2016, 09:03:27 »
Ser det som en stor fordel at han har spilt bra i det siste, da presses prisen opp. For det er jo ingen tvil om at han forlater Leeds enten nå i januar eller til sommeren. Forhåpentligvis får vi en liten budkamp. 4-5 millioner pund for en spiller som er i sine 6 siste måneder er good business. Skulle imidlertid sett at Cellino gav ham en bedre kontrakt i stedet for dårligere, så hadde vi hatt ham i minst en sesong til, evt fått det dobbelte for ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #609 på: Januar 02, 2016, 09:20:36 »
Han er vel tilbudt samme betingelser. Syntes det er fair, har ikke gjort seg fortjent til noe bedre så lenge han er blant de best betalte i dag. 5 mill pund for Byram hadde vært mye selv med 3 år igjen av kontrakten.

Sånn som Byram spiller nå så ville jeg beholdt han til sommeren og heller sopet inn utdanningskompensasjon som var på ca 2 mill pund mener jeg å ha lest.

Alle bud over det bør Leeds selge for og legge det inn i transferpotten i januar!

Han er absolutt mulig å erstatte.







Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #610 på: Januar 05, 2016, 12:11:51 »
Kåret til PFA-fansen spiller i desember.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #611 på: Januar 12, 2016, 20:40:00 »
Everton's scout Ian Atkins is here to watch Sam Byram tonight. #lufclive
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #612 på: Januar 14, 2016, 20:01:13 »
Da blir d Everton på Byram. Håper vi får minst 4 mill £ ...... Og bruker de på kvalitet inn!
 

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #613 på: Januar 14, 2016, 20:11:15 »
Da blir d Everton på Byram. Håper vi får minst 4 mill £ ...... Og bruker de på kvalitet inn!

Brukes nok ikke på spillere i dette vinduet. Hvis da ikke noe eksepsjonelt skull komme til salgs da. Dette kan jeg skjønne, da sesongen jo er over uansett

Cherry

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #614 på: Januar 14, 2016, 20:21:19 »
Da blir d Everton på Byram. Håper vi får minst 4 mill £ ...... Og bruker de på kvalitet inn!

Brukes nok ikke på spillere i dette vinduet. Hvis da ikke noe eksepsjonelt skull komme til salgs da. Dette kan jeg skjønne, da sesongen jo er over uansett

Forstår hva du mener.
Kommer litt an på hvilke " deals" Evans har i ermet... Tror nok ett par av de står på lønn .
Hvis han får til lån som han vil, så er d jo en grei måte og  SE spilleren i CC og ha avtalen klar hvis man leverer ;)
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #615 på: Januar 14, 2016, 20:23:14 »
Ukjent avsender

As Byram looks to be heading to Everton (Leeds have accepted a bid), Could the next #lufc young star step forward tonight? #FAYouthCup
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #616 på: Januar 14, 2016, 20:27:11 »
Hay
Leeds United accept £3.7m bid for Sam Byram from Everton:
https://t.co/oBWesrmg8A https://t.co/GCpSeoptst

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #617 på: Januar 14, 2016, 20:28:57 »
Da er det meste klart, og Byram reiser til musikk-byen og spiller i blå drakt for Everton i tida fremover.  Vi får rundt 4 MIO pund + kanskje noe extras.....
Nok et talent forsvinner og en formspiller i det siste, det er leit og kjedelig. Klubben drives helt hårreisende galt, og vi sitter igjen med en del stallfyll (Sloth og Bianchi) som vi ikke får solgt.  Kunne kompensert for en bedre kontrakt til Sam om de ikke hadde vært her, eller blitt solgt/leid ut.  Neste mann ut er vel Cook og kanskje Mowatt på et eller annet tidspunkt.  De som dyrkes frem i klubben forsvinner, og med det bittelitt av sjela lissom.  Jeg ergrer meg idag for at Byram drar, nok et talent vi ikke klarer beholde.  Lykke til i Everton Sam Byram !!
MFLU - Miracles For Leeds United

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #618 på: Januar 14, 2016, 20:41:18 »

Superfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #619 på: Januar 14, 2016, 20:44:50 »
Helt greit salg til en grei pris. Har vært medium minus i flere sesonger nå, og vil ikke være i klubben. Stallfyll i Everton.

Runar

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #620 på: Januar 14, 2016, 20:48:38 »
Da blir d Everton på Byram. Håper vi får minst 4 mill £ ...... Og bruker de på kvalitet inn!

Brukes nok ikke på spillere i dette vinduet. Hvis da ikke noe eksepsjonelt skull komme til salgs da. Dette kan jeg skjønne, da sesongen jo er over uansett

Lån med opsjon er nok det som er realistisk på hva som kan skje i dette vinduet.
 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #621 på: Januar 14, 2016, 20:49:20 »
är bara att önska honom lycka till,
 

Eriksen55

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #622 på: Januar 14, 2016, 21:44:57 »
Da er det meste klart, og Byram reiser til musikk-byen og spiller i blå drakt for Everton i tida fremover.  Vi får rundt 4 MIO pund + kanskje noe extras.....
Nok et talent forsvinner og en formspiller i det siste, det er leit og kjedelig. Klubben drives helt hårreisende galt, og vi sitter igjen med en del stallfyll (Sloth og Bianchi) som vi ikke får solgt.  Kunne kompensert for en bedre kontrakt til Sam om de ikke hadde vært her, eller blitt solgt/leid ut.  Neste mann ut er vel Cook og kanskje Mowatt på et eller annet tidspunkt.  De som dyrkes frem i klubben forsvinner, og med det bittelitt av sjela lissom.  Jeg ergrer meg idag for at Byram drar, nok et talent vi ikke klarer beholde.  Lykke til i Everton Sam Byram !!

Hva har han gjort som gjør at han burde fått høyere lønn? En begrenset spiller er det han har vært i 3 år. Talent.. 22 år.. At han er lokal spiller ingen rolle når han ikke presterer bedre.

Har Everton kjøpt han som høyreback tror jeg dem blir skuffet. Veldig usikker på om han tar nivået. Kan jo være at han senker skuldrene og presterer når han nå kommer til en klubb som er proff og stabil. Uansett så ønsker jeg han masse lykke til  :)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #623 på: Januar 14, 2016, 21:46:44 »
Da er det meste klart, og Byram reiser til musikk-byen og spiller i blå drakt for Everton i tida fremover.  Vi får rundt 4 MIO pund + kanskje noe extras.....
Nok et talent forsvinner og en formspiller i det siste, det er leit og kjedelig. Klubben drives helt hårreisende galt, og vi sitter igjen med en del stallfyll (Sloth og Bianchi) som vi ikke får solgt.  Kunne kompensert for en bedre kontrakt til Sam om de ikke hadde vært her, eller blitt solgt/leid ut.  Neste mann ut er vel Cook og kanskje Mowatt på et eller annet tidspunkt.  De som dyrkes frem i klubben forsvinner, og med det bittelitt av sjela lissom.  Jeg ergrer meg idag for at Byram drar, nok et talent vi ikke klarer beholde.  Lykke til i Everton Sam Byram !!

Hva har han gjort som gjør at han burde fått høyere lønn? En begrenset spiller er det han har vært i 3 år. Talent.. 22 år.. At han er lokal spiller ingen rolle når han ikke presterer bedre.

Har Everton kjøpt han som høyreback tror jeg dem blir skuffet. Veldig usikker på om han tar nivået. Kan jo være at han senker skuldrene og presterer når han nå kommer til en klubb som er proff og stabil. Uansett så ønsker jeg han masse lykke til  :)

Det er noen heftige venstrevinger han skal få bryne seg mot i PL. Han er ikke god noek som forsvarer i The Championship.

Jeg tror ikke han kommer til å lykkes!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #624 på: Januar 14, 2016, 22:16:19 »
Da er det meste klart, og Byram reiser til musikk-byen og spiller i blå drakt for Everton i tida fremover.  Vi får rundt 4 MIO pund + kanskje noe extras.....
Nok et talent forsvinner og en formspiller i det siste, det er leit og kjedelig. Klubben drives helt hårreisende galt, og vi sitter igjen med en del stallfyll (Sloth og Bianchi) som vi ikke får solgt.  Kunne kompensert for en bedre kontrakt til Sam om de ikke hadde vært her, eller blitt solgt/leid ut.  Neste mann ut er vel Cook og kanskje Mowatt på et eller annet tidspunkt.  De som dyrkes frem i klubben forsvinner, og med det bittelitt av sjela lissom.  Jeg ergrer meg idag for at Byram drar, nok et talent vi ikke klarer beholde.  Lykke til i Everton Sam Byram !!

Hva har han gjort som gjør at han burde fått høyere lønn? En begrenset spiller er det han har vært i 3 år. Talent.. 22 år.. At han er lokal spiller ingen rolle når han ikke presterer bedre.

Har Everton kjøpt han som høyreback tror jeg dem blir skuffet. Veldig usikker på om han tar nivået. Kan jo være at han senker skuldrene og presterer når han nå kommer til en klubb som er proff og stabil. Uansett så ønsker jeg han masse lykke til  :)
Byram har vist i desember hva som bor i ham og hva potensialet er.  Han hadde en kanllgod sesong i 2013. Han slet noe med en skade gjennom 14/15.  Han har spilt 142 kamper for klubben tross sine 22 år, da bor det nok en grunnleggende kvalitet som managerne våre også har sett gjennom denne perioden.  Southampton bød 4.5 MIO pund for Sam i august 2014.  Byram har ikke vært noen begrenset spiller som du påstår kontra mye annet rask som har spilt i hvit trøye.  Dessuten må du skjønne at verdien av eget talent betyr en god del ; slik kan alle andre unggutter i akademiet motiveres for å drømme om å spille på høyeste nivå i klubben.  Unggutter vil alltid gå gjennom faser med opp/nedturer mens de er i utvikling.  Se på Lewis Cook, han har også svingt mye i prestasjonene.  Jevnt over har Byram gjort sine saker bra, og derfor har han vært brukt hos oss - fordi vi har hatt nytte av hans kvaliteter som back- og kantspiller.
MFLU - Miracles For Leeds United

baste

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #625 på: Januar 14, 2016, 22:45:14 »
Vel, regnet med at han forsvant ut av vinduet.
Bare å håpe noen kommer inn.

MOT

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #626 på: Januar 14, 2016, 23:39:53 »
Jeg må le... det er helt utrolig å lese her på forumet hver gang en av våre beste spillere selges. Det er alskens forklaringer og betraktninger om at det ikke betyr særlig mye, spilleren har stagnert og vi det er liksom ikke måte på hvor bra pris vi har fått i forhold til kvaliteten på spilleren....
Merkelig at vi står på stedet hvil når vi kvitter oss med spillere til PL??
Hvis denne klubben hadde prøvd å bygge et lag rundt de beste fra akademiet, så hadde ting sett langt lysere ut, men de blir solgt hver jævla gang :(
Det skal bli moro å lese når Mowatt og Cook forsvinner ut døra....da er det nok ikke måte på hvor de har stagnert og hvilken fantastisk pris vi har fått for dem...
Og alle vet jo at i denne klubben så blir alltid de spillerne som blir solgt erstattet av langt bedre spillere....fordi vi har en så utrolig evne til å finne de beste foran nesa på alle andre....Yeah right...
Ã… selge Byram føyer seg pent inn i rekken av gale avgjørelser i klubben som gjør at vi  aldri havner PL! Aldri!
Denne klubben er drevet av amatører og da kommer man ikke sportslig videre >:(
Cellino og hans kumpaner er en parodi!


willum

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #627 på: Januar 15, 2016, 06:09:19 »
Jeg må le... det er helt utrolig å lese her på forumet hver gang en av våre beste spillere selges. Det er alskens forklaringer og betraktninger om at det ikke betyr særlig mye, spilleren har stagnert og vi det er liksom ikke måte på hvor bra pris vi har fått i forhold til kvaliteten på spilleren....
Merkelig at vi står på stedet hvil når vi kvitter oss med spillere til PL??
Hvis denne klubben hadde prøvd å bygge et lag rundt de beste fra akademiet, så hadde ting sett langt lysere ut, men de blir solgt hver jævla gang :(
Det skal bli moro å lese når Mowatt og Cook forsvinner ut døra....da er det nok ikke måte på hvor de har stagnert og hvilken fantastisk pris vi har fått for dem...
Og alle vet jo at i denne klubben så blir alltid de spillerne som blir solgt erstattet av langt bedre spillere....fordi vi har en så utrolig evne til å finne de beste foran nesa på alle andre....Yeah right...
Ã… selge Byram føyer seg pent inn i rekken av gale avgjørelser i klubben som gjør at vi  aldri havner PL! Aldri!
Denne klubben er drevet av amatører og da kommer man ikke sportslig videre >:(
Cellino og hans kumpaner er en parodi!



Helt enig.

Gufrias

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #628 på: Januar 15, 2016, 07:02:05 »
Trist at Byram forsvinner. Forventet, men trist. Ønsker ham lykke til, og velkommen tilbake hvis det en gang skulle bli mulig.

Framover blir det vel TV-serier på kantene. Dallas og Colargol.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #629 på: Januar 15, 2016, 08:01:29 »
Jeg må le... det er helt utrolig å lese her på forumet hver gang en av våre beste spillere selges. Det er alskens forklaringer og betraktninger om at det ikke betyr særlig mye, spilleren har stagnert og vi det er liksom ikke måte på hvor bra pris vi har fått i forhold til kvaliteten på spilleren....
Merkelig at vi står på stedet hvil når vi kvitter oss med spillere til PL??
Hvis denne klubben hadde prøvd å bygge et lag rundt de beste fra akademiet, så hadde ting sett langt lysere ut, men de blir solgt hver jævla gang :(
Det skal bli moro å lese når Mowatt og Cook forsvinner ut døra....da er det nok ikke måte på hvor de har stagnert og hvilken fantastisk pris vi har fått for dem...
Og alle vet jo at i denne klubben så blir alltid de spillerne som blir solgt erstattet av langt bedre spillere....fordi vi har en så utrolig evne til å finne de beste foran nesa på alle andre....Yeah right...
Ã… selge Byram føyer seg pent inn i rekken av gale avgjørelser i klubben som gjør at vi  aldri havner PL! Aldri!
Denne klubben er drevet av amatører og da kommer man ikke sportslig videre >:(
Cellino og hans kumpaner er en parodi!



Stort sett enig med deg, men at Byram er blant Leeds sine beste spillere har han kun bevist i Desember 2015.
Ellers har han stort sett vært "elendig" de siste 2 årene, med enkelte unntak.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."