Skrevet av Emne: Re-signert spiller: Sam Byram  (Lest 242190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #720 på: Januar 20, 2016, 20:30:51 »
Trist selvsagt, men dette har vært ventet i lang tid. Jeg har dessverre sluttet å bry meg så veldig mye om salg av spillere de siste årene. Howson-salget for 4 (?) år siden var mitt vendepunkt. Etter dette så døde litt av mitt Leeds-engasjement. Kan dog også skyldes at jeg ble far for første gang i den perioden og at det finnes viktigere ting i livet enn denne klovneklubben…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #721 på: Januar 20, 2016, 20:48:56 »
da var det vel EX spiller Byram       Shame
Jeg vil bare si at han kler lyse farger bedre. Hvitt eller gult for eksempel.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #722 på: Januar 20, 2016, 21:53:38 »
Tweet fra Byram:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Square Ball

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #723 på: Januar 20, 2016, 22:08:54 »
Tror det med London kan ha en viktig faktor her. London er rett å slett en finere by enn Liverpool, selv om det er mange fine puber i Liverpool. Ja da har London mye mere å tilby. Så jeg skjønner Byram her

Tror nok penger har noe å si her også.
Leser og at Byram frykter konkurransen fra Coleman i Everton.

Nevnte Coleman ble faktisk hentet fra Sligo Rovers i Irland.
Halve forsvaret deres er hentet fra små klubber. Konklusjonen er vel at man ikke trenger å hente store navn for store kostnader for å få et bra lag.
Her er vi ved kjernen av problemet i Leeds United. De som skal hente morgendagens stjerner er fullstendige amatører i vår klubb. De som har vært "speidere" i vår klubb de siste 10 årene burde skamme seg. Ja, vi har frembrakt noen gode spillere fra akademiet, men ut i fra haugen av spillere vi har hentet er det ytterst få som har vist seg være i nærheten av PL materiale.
Hjelper også dårlig på at en manager blir sparket 6. hver måned... >:(

Har vi speider i klubben vår?
Tror han heter Cellino eller noe i den dur.

Men det er jo bare det siste året...
Nemlig, her har det vært amatører i over 10 år >:(
Også kjent som Gwyn Williams.

Det er  vel ikke helt svart.Gradel,Beckford,Becchio,Scmeichel,Johnson og
Snodgrass kom for småpenger fra stort sett små klubber,og havnet alle
i PL.Vil og ta med McCormack som kom billig og ble god hos oss og ga store
penger i kassa

Jon R

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #724 på: Januar 20, 2016, 22:52:18 »
Beklager, Jon.... Jeg slettet ved en feil ditt siste innlegg.  :(

Nei, trådtittelen står seg sikkert fordi Sam ikke kommer tilbake med det første - som du skrev i den setningen som
"ble borte".

Det jeg mente å skrive, var at jeg ikke ønsker at de andre gode fra vårt akademi blir av kategorien ex-spillere.
Var bare et tøyseinnlegg. Ingen skade skjedd.  :D
Jon R.

flynn

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #725 på: Januar 21, 2016, 09:22:20 »
Vi fikk vel £3,7M for Byram, med muligheter for mer under diverse forutsetninger.
Det er samme beløp som Leicester betalte Birmingham for Demarai Gray. Forskjellen er at han bare var et halvt år inne i sin 3 års avtale med Brums, mens Byrams avtale utløp til sommeren. Det alene skulle tilsi at Gray var dyrere. For egen regning synes jeg Gray har langt større forutsetninger for å lykkes i PL enn Byram, ikke minst fordi han har åpenbare spissferdigheter i fart og dribleegenskaper.

Enten har Birmingham fått knapper og glansbilder, ellers så har Leeds etter omstendighetene faktisk fått godt betalt for Byram.

Jeg er pr def lei meg hver gang et Academy-produkt forsvinner, men når det gjelder Sam så har jeg aldri latt meg overbevise om at han har det som trengs. Summa summarum; grei deal.

flynn

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #726 på: Januar 21, 2016, 09:35:01 »
Vi fikk vel £3,7M for Byram, med muligheter for mer under diverse forutsetninger.
Det er samme beløp som Leicester betalte Birmingham for Demarai Gray. Forskjellen er at han bare var et halvt år inne i sin 3 års avtale med Brums, mens Byrams avtale utløp til sommeren. Det alene skulle tilsi at Gray var dyrere. For egen regning synes jeg Gray har langt større forutsetninger for å lykkes i PL enn Byram, ikke minst fordi han har åpenbare spissferdigheter i fart og dribleegenskaper.

Enten har Birmingham fått knapper og glansbilder, ellers så har Leeds etter omstendighetene faktisk fått godt betalt for Byram.

Jeg er pr def lei meg hver gang et Academy-produkt forsvinner, men når det gjelder Sam så har jeg aldri latt meg overbevise om at han har det som trengs. Summa summarum; grei deal.

flynn

Austin gikk også for £4mill, litt eldre men har taklet nivået i PL før.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #727 på: Januar 21, 2016, 09:39:32 »
Vi fikk vel £3,7M for Byram, med muligheter for mer under diverse forutsetninger.
Det er samme beløp som Leicester betalte Birmingham for Demarai Gray. Forskjellen er at han bare var et halvt år inne i sin 3 års avtale med Brums, mens Byrams avtale utløp til sommeren. Det alene skulle tilsi at Gray var dyrere. For egen regning synes jeg Gray har langt større forutsetninger for å lykkes i PL enn Byram, ikke minst fordi han har åpenbare spissferdigheter i fart og dribleegenskaper.

Enten har Birmingham fått knapper og glansbilder, ellers så har Leeds etter omstendighetene faktisk fått godt betalt for Byram.

Jeg er pr def lei meg hver gang et Academy-produkt forsvinner, men når det gjelder Sam så har jeg aldri latt meg overbevise om at han har det som trengs. Summa summarum; grei deal.

flynn

Helt enig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jostein.

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #728 på: Januar 23, 2016, 18:22:59 »
Starter på benken idag
Leeds Carajo!

Jostein.

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #729 på: Januar 23, 2016, 18:41:41 »
Sam kommer inn etter 11 min
Leeds Carajo!

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #730 på: Januar 23, 2016, 18:42:15 »
Altså:     EX
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #731 på: Januar 23, 2016, 19:20:42 »
Takk for alt, Sam. Lykke til i West Ham.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv:
« Svar #732 på: Januar 23, 2016, 19:37:22 »
Vilt at han kan komme inn sånn. Han har spilt bra også.

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #733 på: Januar 23, 2016, 19:47:57 »
Villt med to l-er. ☺


I hælen til Byram og i egen stolpe. Reddet mål. WHU rett i angrep og...2-1!

Villt!!!!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv:
« Svar #734 på: Januar 23, 2016, 19:51:41 »
Vilt at han kan komme inn sånn. Han har spilt bra også.

Ikkje god nok for en back-plass for Leeds...forbigått av Wootton...MEN leiker seg mot Aguero, de Bruyne og Silva som innbytter for WestHam.... ::) ???

We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Gufrias

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #735 på: Januar 23, 2016, 19:54:23 »
Kan umulig stemme. Jeg er sikker på at jeg har lest at han er middelmådig ???
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #736 på: Januar 23, 2016, 20:19:03 »
Kan umulig stemme. Jeg er sikker på at jeg har lest at han er middelmådig ???
Ja, det var jo ikke måte på hvor dårlig han var...han gjorde oss en tjeneste ved å forsvinne leste jeg her i tråden....

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #737 på: Januar 23, 2016, 20:33:49 »
Kan umulig stemme. Jeg er sikker på at jeg har lest at han er middelmådig ???
Ja, det var jo ikke måte på hvor dårlig han var...han gjorde oss en tjeneste ved å forsvinne leste jeg her i tråden....

Collins var jo også ganske god, men han var jo ikke god nok for Leeds heller..:)

Byram konkurrerte jo ikke med Wootton, han ble brukt som ving både av Redders og av Evans. Begge blinde kanskje?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #738 på: Januar 23, 2016, 20:38:04 »
Kan umulig stemme. Jeg er sikker på at jeg har lest at han er middelmådig ???
Ja, det var jo ikke måte på hvor dårlig han var...han gjorde oss en tjeneste ved å forsvinne leste jeg her i tråden....

Collins var jo også ganske god, men han var jo ikke god nok for Leeds heller..:)

Byram konkurrerte jo ikke med Wootton, han ble brukt som ving både av Redders og av Evans. Begge blinde kanskje?
Og poenget ditt er..?

auren

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #739 på: Januar 23, 2016, 20:47:07 »
Hadde tydeligvis en god debut.

From West Ham forum:
 
Byram - Great debut, definite starter and finally the RB we've needed.
 
 thought the whole team had a very good game, Byram definitely impressed me.
 
 Byram looked remarkably comfortable
 
Well done lads. Good debut for Sam.
 
Byram had a great debut and looks very similar to Cresswell in his style of play.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #740 på: Januar 23, 2016, 21:06:17 »
Herlig å lese at Sam har fått en god debut.  Unner unggutten denne sjansen.  Jeg tror han er en type som er seriøs nok og ambisiøs nok til å ta nivået i PL.  Blir spennende å følge fortsettelsen.
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #741 på: Januar 23, 2016, 21:08:01 »
Hadde tydeligvis en god debut.

From West Ham forum:
 
Byram - Great debut, definite starter and finally the RB we've needed.
 
 thought the whole team had a very good game, Byram definitely impressed me.
 
 Byram looked remarkably comfortable
 
Well done lads. Good debut for Sam.
 
Byram had a great debut and looks very similar to Cresswell in his style of play.


auren

Veldig hyggelig for Sam. Virker som han tar nivået greit.

Men surt for oss, selvfølgelig.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #742 på: Januar 23, 2016, 21:48:40 »
Hadde tydeligvis en god debut.

From West Ham forum:
 
Byram - Great debut, definite starter and finally the RB we've needed.
 
 thought the whole team had a very good game, Byram definitely impressed me.
 
 Byram looked remarkably comfortable
 
Well done lads. Good debut for Sam.
 
Byram had a great debut and looks very similar to Cresswell in his style of play.


auren

Veldig hyggelig for Sam. Virker som han tar nivået greit.

Men surt for oss, selvfølgelig.

Fryktelig lite involvert. Bakker unna i vanskelige situasjoner. Aldri over midtstreken i debuten.

Blir jo god med bedre medspillere. I Leeds skulle han gjøre alt selv fordi han spilte på et møkkalag!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #743 på: Januar 23, 2016, 22:05:14 »
Godt å se at Byram fikk en god debutt! Synes han var veldig god defensivt, mens offensivt var det lite involveringer, men hadde et par gode innlegg.

Alt i alt tror jeg kanskje Sam Byram blir god i West Ham. Ser ut til at han kan passe godt inn i laget.
Håper han lykkes selv om jeg ikke trodde han skulle det.
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #744 på: Januar 23, 2016, 22:48:25 »
Godt å se at Byram fikk en god debutt! Synes han var veldig god defensivt, mens offensivt var det lite involveringer, men hadde et par gode innlegg.

Alt i alt tror jeg kanskje Sam Byram blir god i West Ham. Ser ut til at han kan passe godt inn i laget.
Håper han lykkes selv om jeg ikke trodde han skulle det.
han har ju möjligheten nu att ta en plats då jenkinson som spelar på hans plats blev skadad
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #745 på: Januar 24, 2016, 10:27:11 »
Godt å se at Byram fikk en god debutt! Synes han var veldig god defensivt, mens offensivt var det lite involveringer, men hadde et par gode innlegg.

Alt i alt tror jeg kanskje Sam Byram blir god i West Ham. Ser ut til at han kan passe godt inn i laget.
Håper han lykkes selv om jeg ikke trodde han skulle det.
han har ju möjligheten nu att ta en plats då jenkinson som spelar på hans plats blev skadad

Og Jenkinson var en skandale de minuttene han var på banen. Håper virkelig det fortsetter som det startet for Byram!

lowfields

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #746 på: Februar 13, 2016, 15:33:22 »
Ser ut til at Byram starter idag - mot Howson og Norwich
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Josch

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #747 på: Mai 15, 2016, 23:18:13 »
Hvorfor spiller ikke Sam Byram kamper?

Han har bare startet 4 kamper for West Ham etter overgangen.
Idag var han reserve igjen. Kankje han ikke er så god som vi ville ha det til?  Man har en tendens til å overvurdere egne spillere  og talenter!!

GeirO

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #748 på: Mai 15, 2016, 23:49:12 »
Tror de fleste var enige i at han ikke var så god for oss det siste året. Og da får man ikke spille i PL.
MOT

Gufrias

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #749 på: Mai 16, 2016, 07:04:29 »
Fordi det er stor nivåforskjell på øvre halvdel av PL og midten av Championship. Det ville ha vært en sensasjon om et talent fra Championship tok nivået fra dag 1 og overstrålte de som var der fra før. West Hams mål med signeringen var nok dekning på plassen på kort sikt, og håp om å utvikle gutten til solid PL-spiller på lengre sikt.
Hekta på Leeds siden 1974