Skrevet av Emne: Re-signert spiller: Sam Byram  (Lest 240609 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #780 på: Juli 16, 2019, 08:35:24 »
West Ham Football

Looks like the cat is out of the bag or should that be a canary? Sam Byram joins Norwich City for £750,000

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

enur

Sv: EX-SPILLER: Sam Byram
« Svar #781 på: August 05, 2023, 12:17:56 »
____________
enur

Marching on together

Hallgeir *

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #782 på: August 05, 2023, 12:21:46 »
Da er Sam Byram på plass i klubben igjen. Jeg har gått for tittelen "re-signert spiller", men er åpen for et bedre forslag. Og bare for å presisere: "Resignert spiller" blir noe helt annet; slike ønsker ingen i Leeds.  ;)

Full-back returns to Elland Road.

Leeds United are delighted to announce Sam Byram has re-signed for the club.

The full-back arrives back at Elland Road on a free transfer, following the expiration of his contract at fellow Sky Bet Championship side Norwich City.

The 29-year-old has penned a one-year deal with the Whites, running until the summer of 2024.

Byram began his career at Leeds United, coming through the youth setup at Thorp Arch and going on to become a first team regular.

He made his senior debut in the 4-0 Carabao Cup victory over Shrewsbury Town at Elland Road, at the age of 18.

Over the course of the next three-and-a-half seasons Byram went on to make a total of 143 appearances in all competitions, before joining Premier League side West Ham United for an undisclosed fee in January 2016.

During the 2018/19 campaign Byram spent time on loan at Nottingham Forest, before making a permanent move to Norwich City.

At Carrow Road, he linked up with current Leeds boss Daniel Farke, who was in charge of the Canaries from 2017-2021.

Following the appointment of Farke as Leeds manager in July, Byram was invited to train with Leeds and featured in pre-season games against AS Monaco, Nottingham Forest and Heart of Midlothian.

His performances caught the eye and he has now earned a contract with the club, becoming the third signing of the summer transfer window, following the arrivals of Ethan Ampadu and Karl Darlow.

Byram will again wear the number 25 shirt, the same number he wore during his previous spell with the club.

He could make his second debut for the Whites in Sunday’s Sky Bet Championship clash with Cardiff City at Elland Road, subject to EFL and FA approval.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/31766/leeds-united-re-sign-sam-byram
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #783 på: August 05, 2023, 12:46:20 »
Likte ordet Leeds brukte: Re-United

Velkommen tilbake Sam! Satser på at han får bukt med skadeproblemene, da vil han være en nyttig tilvekst i stallen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #784 på: August 05, 2023, 13:59:51 »
Da er Sam Byram på plass i klubben igjen. Jeg har gått for tittelen "re-signert spiller", men er åpen for et bedre forslag. Og bare for å presisere: "Resignert spiller" blir noe helt annet; slike ønsker ingen i Leeds.  ;)

Nei, resignerte spillere hadde vi nok av i fjor.
De fleste av disse er vel nå lånt ut.

RoarG

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #785 på: August 05, 2023, 14:19:01 »
Ønsker Byram velkommen tilbake til klubben. Kanskje han kan bli en joker? Gratis kom han også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #786 på: August 05, 2023, 14:45:28 »
En noe begrenset spiller.
Anvendelig er han skadefri og jeg vil tippe han gjør en jobb i gruppa  ved Cooper, Ayling, Forshaw, Dallas, som har minket, men også vært de som har stått frem de siste sesongene når det er blåst på toppene (såfremt de har vært skadefri).
Smart signering når vi først har falt tilbake til denne pos.
Det lille jeg så i treningskampene er det ihvertfall en spiller som er 100 prosent tilstede. Bare det i seg selv vil jo være en oppgradering på enkelte andre.

TK20

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #787 på: August 05, 2023, 19:31:19 »
Er det noen i dagens stall som var der også forrige gang Byram var her?

Josch

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #788 på: August 05, 2023, 19:40:32 »
Er det noen i dagens stall som var der også forrige gang Byram var her?

Dallas. Kanskje flere. Cooper.

Josch

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #789 på: August 05, 2023, 23:15:58 »
Er det noen som vet hvilke andre spillere Leeds har  re-signet i moderne tid? Her er noen.

Batty
Lorimer
Deane
Chapman
Lukic
F. Gray
Charles
.......
.......
(Han tabbe-keeperen vi hadde under TC)
« Siste redigering: August 05, 2023, 23:34:00 av Josch »

Allanclarke

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #790 på: August 06, 2023, 01:49:29 »
Andy Lonergan

enur

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #791 på: August 06, 2023, 06:20:22 »
Andy Gray
Danny Pugh
Scott Sellars
Ian Baird
« Siste redigering: August 06, 2023, 06:26:36 av enur »
____________
enur

Marching on together

Blank_File

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #792 på: August 06, 2023, 11:23:11 »
Lee Chapman? Den var ny for meg!

Hallgeir *

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #793 på: August 06, 2023, 11:52:42 »
Lee Chapman? Den var ny for meg!

Han var kun på lån, ikke re-signert, etter det jeg husker.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #794 på: August 06, 2023, 12:16:27 »
En god signering synes jeg. Med tanke på alle skadene vi igjen ! har i troppen . Byram er jo en anvendelig spiller som kan brukes på flere plasser i laget. MOT.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #795 på: September 02, 2023, 10:37:26 »
Ved ettertanke, å kalle Byram høyreback nå er vel nesten som å kalle Gary Kelly spiss.
* forrige sesong 90% av kampene som midtstopper
* 90% av kampene for Norwich som venstreback

https://www.transfermarkt.co.uk/sam-byram/profil/spieler/236953
)main posision left back)

https://twitter.com/BBCWYS/status/1697866949198283073?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #796 på: September 12, 2023, 01:17:27 »
En god signering synes jeg. Med tanke på alle skadene vi igjen ! har i troppen . Byram er jo en anvendelig spiller som kan brukes på flere plasser i laget. MOT.

Tjaaa


Leeds United defender Sam Byram faces up to 12 weeks out of action due to an adductor injury, according to Dr Rajpal Brar.

Sydhagen

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #797 på: September 12, 2023, 08:55:32 »
En god signering synes jeg. Med tanke på alle skadene vi igjen ! har i troppen . Byram er jo en anvendelig spiller som kan brukes på flere plasser i laget. MOT.

Tjaaa


Leeds United defender Sam Byram faces up to 12 weeks out of action due to an adductor injury, according to Dr Rajpal Brar.

Bra vi har fyrstikken Firpo tilbake fra skade da...han knekker vel etter 15 minutter i comebacket.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #798 på: September 12, 2023, 09:56:34 »
En god signering synes jeg. Med tanke på alle skadene vi igjen ! har i troppen . Byram er jo en anvendelig spiller som kan brukes på flere plasser i laget. MOT.

Tjaaa


Leeds United defender Sam Byram faces up to 12 weeks out of action due to an adductor injury, according to Dr Rajpal Brar.

Ingen bombe at Byram er skadd, men når Brar snakker forstår jeg at han snakker generelt om den typen skade. At det i verste fall kan være opp mot 12 uker rehabilitering, uten at Brar skal kjenne til Byrams situasjonen i detalj.

Vi kan i alle fall håpe at han er nærmere.

Om Leeds visste at Byram eventuelt skulle være ute i tre måneder og med Firpos historikk, ville det gjort det enda merkeligere at de ikke henta en venstreback. Om ikke annet enn for å ha en spiller der i det hele tatt.

Jeg håper og tror ikke Byram er så langt unna.
Marching on together!

pedro

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #799 på: September 12, 2023, 10:49:25 »
En god signering synes jeg. Med tanke på alle skadene vi igjen ! har i troppen . Byram er jo en anvendelig spiller som kan brukes på flere plasser i laget. MOT.

Tjaaa


Leeds United defender Sam Byram faces up to 12 weeks out of action due to an adductor injury, according to Dr Rajpal Brar.

Ingen bombe at Byram er skadd, men når Brar snakker forstår jeg at han snakker generelt om den typen skade. At det i verste fall kan være opp mot 12 uker rehabilitering, uten at Brar skal kjenne til Byrams situasjonen i detalj.

Vi kan i alle fall håpe at han er nærmere.

Om Leeds visste at Byram eventuelt skulle være ute i tre måneder og med Firpos historikk, ville det gjort det enda merkeligere at de ikke henta en venstreback. Om ikke annet enn for å ha en spiller der i det hele tatt.

Jeg håper og tror ikke Byram er så langt unna.

Med de kvaliteter Shack viser om dagen i denne possisjonen er jeg mindre bekymret over manglende innkjøp av VB. Shack er som en ny signering 8)
Leedsomaniac

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #800 på: September 12, 2023, 16:12:26 »
Tror ikke vi behøver å vente sååå lenge på Sam. YEP av i dag quoter Farke fra hans siste presser - han håpte Byram ville bli klar til Millwall: 23.september (ref. en annen artikkel av i dag, se skadetråden).

All three men will be under consideration for Sunday’s trip to Millwall and Farke was also hopeful of returns from injury for Sam Byram and Daniel James

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/daniel-farkes-strongest-leeds-united-xi-and-subs-gallery-if-injuries-clear-and-new-pair-settle-4291033?r=1148
« Siste redigering: September 12, 2023, 16:37:34 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #801 på: September 16, 2023, 12:50:40 »
Godeste Sam runder vel de 30 i dag.

Gratulerer!  8)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #802 på: September 17, 2023, 23:14:25 »
Godeste Sam runder vel de 30 i dag.

Gratulerer!  8)

Sam Byram turned 30 yesterday and has now represented Leeds as a teenager, in his 20s and after turning 30, only the 19th player in the club's history to do so and the first to achieve this since Gary Kelly. #lufc

https://x.com/JRCooper26/status/1703449895997182348?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #803 på: September 17, 2023, 23:27:20 »
Godeste Sam runder vel de 30 i dag.

Gratulerer!  8)

Sam Byram turned 30 yesterday and has now represented Leeds as a teenager, in his 20s and after turning 30, only the 19th player in the club's history to do so and the first to achieve this since Gary Kelly. #lufc

https://x.com/JRCooper26/status/1703449895997182348?s=20
Tenkte litt på denne og hostet kjapt opp 12 av de:
10 is Big Jack, Billy, Lorimer, Eddie, Norman, Paul M & Paul R, Gentle Giant, Gary Kelly & Terry Cooper... then Batts, Sam Byram & 7 more...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #804 på: September 18, 2023, 09:07:18 »
Var en klassespiller da han slo gjennom for oss og er en klassespiller nå. Får meg til å lure på hvorfor han ikke slo til skikkelig i PL for West Ham og Norwich.

Andersen

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #805 på: September 18, 2023, 15:15:26 »
Sam Byram er gull verdt for Leeds i forsvar når han kan holde seg skadefri. Det samme er vår innleide midtstopper fra Tottenham , sjef i forsvar! noe som tilsier at et kjøp neste sommer er mulig ? hvis spilleren vil selv da?

Dennis

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #806 på: September 18, 2023, 16:53:31 »
Sam Byram er gull verdt for Leeds i forsvar når han kan holde seg skadefri. Det samme er vår innleide midtstopper fra Tottenham , sjef i forsvar! noe som tilsier at et kjøp neste sommer er mulig ? hvis spilleren vil selv da?

Kjøp var aktuelt i sommer også, men Spurs skal ha krevd £15 mill. En sum Leeds anså som for høy og lån ble et kompromiss.

Synd det ikke ble forhandla fram en opsjon da, men fra Spurs' side er det forståelig.

Tror nok et kjøp fortsatt vil være aktuelt til sommeren, Spurs har nok spillere fra et par hyller over i kikkerten. Fortsetter han, blir nok ikke prisen noe lavere neste sesong. Strålende start.
Marching on together!

HåvardK

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #807 på: September 18, 2023, 19:26:34 »
Godeste Sam runder vel de 30 i dag.

Gratulerer!  8)

Sam Byram turned 30 yesterday and has now represented Leeds as a teenager, in his 20s and after turning 30, only the 19th player in the club's history to do so and the first to achieve this since Gary Kelly. #lufc

https://x.com/JRCooper26/status/1703449895997182348?s=20
Tenkte litt på denne og hostet kjapt opp 12 av de:
10 is Big Jack, Billy, Lorimer, Eddie, Norman, Paul M & Paul R, Gentle Giant, Gary Kelly & Terry Cooper... then Batts, Sam Byram & 7 more...
Lukic? Og hva med Andy Gray?

HåvardK

Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #808 på: September 18, 2023, 19:27:38 »
Var en klassespiller da han slo gjennom for oss og er en klassespiller nå. Får meg til å lure på hvorfor han ikke slo til skikkelig i PL for West Ham og Norwich.
Er så utrolig deilig å se tilstedeværelsen til Sam på banen. Helt sjef, og ganske verbal også, så vidt jeg har skjønt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re-signert spiller: Sam Byram
« Svar #809 på: September 18, 2023, 19:36:50 »
Godeste Sam runder vel de 30 i dag.

Gratulerer!  8)

Sam Byram turned 30 yesterday and has now represented Leeds as a teenager, in his 20s and after turning 30, only the 19th player in the club's history to do so and the first to achieve this since Gary Kelly. #lufc

https://x.com/JRCooper26/status/1703449895997182348?s=20
Tenkte litt på denne og hostet kjapt opp 12 av de:
10 is Big Jack, Billy, Lorimer, Eddie, Norman, Paul M & Paul R, Gentle Giant, Gary Kelly & Terry Cooper... then Batts, Sam Byram & 7 more...
Lukic? Og hva med Andy Gray?
Da mangler vi bare fem :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan