Skrevet av Emne: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00  (Lest 83214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #450 på: August 21, 2012, 23:35:19 »
Keep up the good work ::)

Der var han ja. Hyggelig å treffe deg i hælja :)
Jeg rakk nesten hjem på søndagen,  jeg ;)  (stod om minutter)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #451 på: August 21, 2012, 23:36:31 »
Sterkt med poeng mot Blackpool!

Fikk dessverre ikke sett kampen idag, noen som kunne være så vennlige å skrive et aldri så lite mini- kampreferat+en spillerbørs?  :)

0 poeng, ja.

f**k, fikk bare sjekka VG live rundt det 70 min, og da sto det 1-1, så trodde og håpte resultatet hadde holdt seg :-\ Dritt!

Du fleiper nå?  :o

auren


Dette er pinlig... fleiper dessverre ikke, huff!  :-\

Første kampen?  ::)  ;)



Hehe :P

Askertiger

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #452 på: August 22, 2012, 09:17:55 »
Finner referater som alle peker i samme retning: Leeds ble rundspilt, og tapet burde vært enda større med to straffer "turned down".

http://www1.skysports.com/football/live/match/262230/report

Selv er jeg redd for at jeg nok en gang har ruslet i fella med "eyes wide shut", og trodd i min blåeste naivitet at vi har signert kvalitetsspillere som skulle ta mitt kjære Leeds tilbake der laget hører hjemme; Premier League. Bare for å høre på en drøy 90 minutters bekreftelse på at fella har klappet igjen med meg i den. For de fire foran evnet ikke å holde på ballen lenge nok til å kunne skape noe offensivt, og da er trøsten med at vi har signert øyrikets beste keeper, fattig.

Negativ? Nei, kun en realist som har hatt Leeds i hjertet siden rundt 1970, og som ufrivillig har blitt med på "a rollercoast ride" de siste 10 årene......
« Siste redigering: August 22, 2012, 09:21:19 av Askertiger »
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

B_Ød

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #453 på: August 22, 2012, 09:32:49 »
Kan jo være at dette vil rette seg noe etter at gutta har fått spilt seg godt sammen, men er langt fra sikker på det. Igår var vi uten tvil maaange nummer for små, og fremover kollapset det jo helt da Ross ble tatt av...ikke det at vi var latterlig farlige med Ross på banen, men da var det da noe liksom.
At vi igår møtte et meget godt Blackpool, er vel hevet over enhver tvil, men at de skulle få såpass greit løp mot oss, var noe overraskende.
Må si meg enig med Kato fra gårsdagen...hadde vi fått med oss noe fra den kampen..vill det vært et "ran".
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #454 på: August 22, 2012, 12:30:51 »
Warnock uttaler jo i etterkampsintervjuet at han er fornøyd hvis Leeds kommer en plass bak Blackpool på tabellen til slutt.

Blackpool er meget gode, de har mange igjen fra den tiden de var i PL. De har fått inn et par lynvinger i Phillips og Ince i ettertid. Taylor-Fletcher "ser" kanskje ikke ut som en god fotballspiller, men det er han og K. Phillips vil alltid putte!

Blackpool blant de to beste til slutt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #455 på: August 22, 2012, 15:22:32 »
Warnock misfornøyd med de fire fremstes innsats for å holde ballen oppe. Også misfornøyd med ekeltspilleres taktiske valg. Avfeier at spillerne ble slitne. Men kynisme og taktisk klokskap må til, altså.  Får sikkert rettet opp dette etterhvert. Tar Posh til helga.
http://www.leedsunited.com/news/20120822/our-own-worst-enemies-boss_2247585_2896736
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #456 på: August 22, 2012, 15:39:30 »
Warnock misfornøyd med de fire fremstes innsats for å holde ballen oppe. Også misfornøyd med ekeltspilleres taktiske valg. Avfeier at spillerne ble slitne. Men kynisme og taktisk klokskap må til, altså.  Får sikkert rettet opp dette etterhvert. Tar Posh til helga.
http://www.leedsunited.com/news/20120822/our-own-worst-enemies-boss_2247585_2896736

Varney får på pukkelen og namedropes av sjefen sin ser jeg.  Hvor lurt er det?
Jon R.

Leedsfan

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #457 på: August 22, 2012, 16:30:37 »
Warnock misfornøyd med de fire fremstes innsats for å holde ballen oppe. Også misfornøyd med ekeltspilleres taktiske valg. Avfeier at spillerne ble slitne. Men kynisme og taktisk klokskap må til, altså.  Får sikkert rettet opp dette etterhvert. Tar Posh til helga.
http://www.leedsunited.com/news/20120822/our-own-worst-enemies-boss_2247585_2896736

Varney får på pukkelen og namedropes av sjefen sin ser jeg.  Hvor lurt er det?

Sam Byram også! Ross og Becchio har også blitt nevnt, funker det for Reka så funker det for Warnock.

Spøk til side, Varney vet nok like godt som Warnock hva han gjorde feil og tjener mange millioner for å kunne tåle noen tilbakemeldinger.

Du har jo ventet på at Varney skal å våkne, kanskje litt namedropping er det som skal til?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #458 på: August 22, 2012, 17:17:33 »
Syns det blir for dumt å namedroppe unggutter som Sam Byram. Karen er ung og uproven på dette nivået, men viste glimt mot Wolves. Generelt er jeg imot namedropping i media uansett! Ã… gå løs på enkeltspillere gjør vel ikke annet enn å skade. Den kan han ta internt syns jeg.

Jon R

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #459 på: August 22, 2012, 18:26:55 »
Warnock misfornøyd med de fire fremstes innsats for å holde ballen oppe. Også misfornøyd med ekeltspilleres taktiske valg. Avfeier at spillerne ble slitne. Men kynisme og taktisk klokskap må til, altså.  Får sikkert rettet opp dette etterhvert. Tar Posh til helga.
http://www.leedsunited.com/news/20120822/our-own-worst-enemies-boss_2247585_2896736

Varney får på pukkelen og namedropes av sjefen sin ser jeg.  Hvor lurt er det?

Sam Byram også! Ross og Becchio har også blitt nevnt, funker det for Reka så funker det for Warnock.

Spøk til side, Varney vet nok like godt som Warnock hva han gjorde feil og tjener mange millioner for å kunne tåle noen tilbakemeldinger.

Du har jo ventet på at Varney skal å våkne, kanskje litt namedropping er det som skal til?

Kanskje. Hope so. Vanskelig å vite hvordan enkeltspillere responderer på slikt. For noen er det nok rett medisin, for andre ikke.
Jon R.

Rasmussen7

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #460 på: August 22, 2012, 20:25:12 »
Blir overlykkelig av å lese sofaekspertenes analyser av en kamp jeg tror vi alle har hørt på radio... Keep up the good work ::)

Hvorfor gidder du å høre på radio og følge match stats hvis du ikke kan danne deg et grovkornet inntrykk av kampen?

Men skal ta deg på ordet:  Her følger en kampanalyse basert på fakta, 100 % fritt for de subjektive vrangforestillingene vi alle opplever som  "virkeligheten" :

2-1. Slutt. 

;D lager du kampbilde for grovkornete så ser du ingenting lengre, men nok om d... Skal være med i hylekoret viss vi fortsatt forsvarer oss til 2-1 tap på bortebane i januar. En annen ting er at mange klager over at man med 10 nye mann på laget ikke er samspilte og enda hyler etter enda flere... Tror også at manager med litt erfaring vet veldig godt at opprykket avgjøres ikke i august, og  at man svært sjelden vinner noe som helst med å tyne laget fra sessongstart... Se bare på Reading, nede på 16 17 plass i november og vant divisjonen tilslutt... Blir ikke overasket hvis vi får et par man til inn før deadline, men lurer egentlig på om d ikke kan være lurt å få laget samspilt først, for så å supplere med mulige låne signeringe med oppsjon på kjøp senere... Ã… rope ulv i august allerede... Jaja...

RuneR

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #461 på: August 23, 2012, 13:12:06 »
Jeg hørte ikke kampen på radio selv, men synes generelt at mange her inne tolker og konkluderer fantastisk detaljert uten å ha sett fotballkampen det handler om (da mener jeg ikke spesielt denne kampen)..
På tirsdag overkjørte Blackpool Leeds med bl.a. hurtig one-touch spill, og gode medløp gjennom store deler av kampen.  Deres spillestil fungerte svært godt på den minste fotballmatten jeg har sett (tror jeg).
Forsvaret vårt slet, men det var strengt tatt mest fordi midtbanen vår gjorde en svært slett jobb. Gudehjelpemeg så flaut det er å se Rudolf når han bare blir løpende i ingenmannsland, slik som på tirsdag.
Paddy hadde et par "syke" reaksjonsredninger, mens de to situasjonene faktisk som ga hjemmelaget mål, virket litt "lette" (jeg har ikke sett målene på tv i ettertid).
Alt i alt et fortjent tap mot et Blackpool som imponerte meg.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Leedsfan

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #462 på: August 23, 2012, 14:22:53 »
Jeg hørte ikke kampen på radio selv, men synes generelt at mange her inne tolker og konkluderer fantastisk detaljert uten å ha sett fotballkampen det handler om (da mener jeg ikke spesielt denne kampen)..
På tirsdag overkjørte Blackpool Leeds med bl.a. hurtig one-touch spill, og gode medløp gjennom store deler av kampen.  Deres spillestil fungerte svært godt på den minste fotballmatten jeg har sett (tror jeg).
Forsvaret vårt slet, men det var strengt tatt mest fordi midtbanen vår gjorde en svært slett jobb. Gudehjelpemeg så flaut det er å se Rudolf når han bare blir løpende i ingenmannsland, slik som på tirsdag.
Paddy hadde et par "syke" reaksjonsredninger, mens de to situasjonene faktisk som ga hjemmelaget mål, virket litt "lette" (jeg har ikke sett målene på tv i ettertid).
Alt i alt et fortjent tap mot et Blackpool som imponerte meg.

Takk for et "live-innlegg" Rune.

Blackpool er gode, det er det ingen tvil om. Tror du på opprykk for de utfra det du så?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #463 på: August 23, 2012, 14:32:11 »
Jeg hørte ikke kampen på radio selv, men synes generelt at mange her inne tolker og konkluderer fantastisk detaljert uten å ha sett fotballkampen det handler om (da mener jeg ikke spesielt denne kampen)..
På tirsdag overkjørte Blackpool Leeds med bl.a. hurtig one-touch spill, og gode medløp gjennom store deler av kampen.  Deres spillestil fungerte svært godt på den minste fotballmatten jeg har sett (tror jeg).
Forsvaret vårt slet, men det var strengt tatt mest fordi midtbanen vår gjorde en svært slett jobb. Gudehjelpemeg så flaut det er å se Rudolf når han bare blir løpende i ingenmannsland, slik som på tirsdag.
Paddy hadde et par "syke" reaksjonsredninger, mens de to situasjonene faktisk som ga hjemmelaget mål, virket litt "lette" (jeg har ikke sett målene på tv i ettertid).
Alt i alt et fortjent tap mot et Blackpool som imponerte meg.

Tall for rapporten fra tribunen. Vi får håpe Rudolf blir fort vant til ligaen. Han var vanvittig god mot Wolves, men var dårlig nå. I Brann så hadde jo de også bortekompleks, la oss håpe at Rudolf ikke tar det med seg til Leeds.
We are Leeds and we are proud of it!

RuneR

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #464 på: August 23, 2012, 14:35:11 »
Jeg hørte ikke kampen på radio selv, men synes generelt at mange her inne tolker og konkluderer fantastisk detaljert uten å ha sett fotballkampen det handler om (da mener jeg ikke spesielt denne kampen)..
På tirsdag overkjørte Blackpool Leeds med bl.a. hurtig one-touch spill, og gode medløp gjennom store deler av kampen.  Deres spillestil fungerte svært godt på den minste fotballmatten jeg har sett (tror jeg).
Forsvaret vårt slet, men det var strengt tatt mest fordi midtbanen vår gjorde en svært slett jobb. Gudehjelpemeg så flaut det er å se Rudolf når han bare blir løpende i ingenmannsland, slik som på tirsdag.
Paddy hadde et par "syke" reaksjonsredninger, mens de to situasjonene faktisk som ga hjemmelaget mål, virket litt "lette" (jeg har ikke sett målene på tv i ettertid).
Alt i alt et fortjent tap mot et Blackpool som imponerte meg.

Takk for et "live-innlegg" Rune.

Blackpool er gode, det er det ingen tvil om. Tror du på opprykk for de utfra det du så?
 
Jeg håper det jeg så av Blackpool på tirsdag tilsier at de er gode nok til å kjempe om opprykk (med dét mener jeg naturligvis bare at jeg håper det ikke er mange andre lag som viser seg bedre enn det Blackpool viste da).
Når dette er sagt, så er det naturligvis aaaaalt for tidlig å innbille seg at man kan spå noe om serieutfallet etter at 2 av 46 kamper (ca 4%) av seriekampene er spilt. Dette gjelder både for Leeds' del, for Blackburns del, og for alle de andre lagene i Championship sin del.
Lykke til alle Leedsvenner - vi kan nok se frem til mye glede og mye skuffelse gjennom en lang sesong.  Dét er min spådom etter å ha sett Leeds spille sine to første seriekamper denne sesongen  ;)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

martind

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #465 på: August 23, 2012, 15:03:46 »
Jeg hørte ikke kampen på radio selv, men synes generelt at mange her inne tolker og konkluderer fantastisk detaljert uten å ha sett fotballkampen det handler om (da mener jeg ikke spesielt denne kampen)..
På tirsdag overkjørte Blackpool Leeds med bl.a. hurtig one-touch spill, og gode medløp gjennom store deler av kampen.  Deres spillestil fungerte svært godt på den minste fotballmatten jeg har sett (tror jeg).
Forsvaret vårt slet, men det var strengt tatt mest fordi midtbanen vår gjorde en svært slett jobb. Gudehjelpemeg så flaut det er å se Rudolf når han bare blir løpende i ingenmannsland, slik som på tirsdag.
Paddy hadde et par "syke" reaksjonsredninger, mens de to situasjonene faktisk som ga hjemmelaget mål, virket litt "lette" (jeg har ikke sett målene på tv i ettertid).
Alt i alt et fortjent tap mot et Blackpool som imponerte meg.

Takk for et "live-innlegg" Rune.

Blackpool er gode, det er det ingen tvil om. Tror du på opprykk for de utfra det du så?
 
Jeg håper det jeg så av Blackpool på tirsdag tilsier at de er gode nok til å kjempe om opprykk (med dét mener jeg naturligvis bare at jeg håper det ikke er mange andre lag som viser seg bedre enn det Blackpool viste da).
Når dette er sagt, så er det naturligvis aaaaalt for tidlig å innbille seg at man kan spå noe om serieutfallet etter at 2 av 46 kamper (ca 4%) av seriekampene er spilt. Dette gjelder både for Leeds' del, for Blackburns del, og for alle de andre lagene i Championship sin del.
Lykke til alle Leedsvenner - vi kan nok se frem til mye glede og mye skuffelse gjennom en lang sesong.  Dét er min spådom etter å ha sett Leeds spille sine to første seriekamper denne sesongen  ;)

Jeg synes Rune er en ganske reflektert mann! Utenom det tror jeg definitivt vi rykker opp i år!!!

Leeds are going ut, going up, Leeds are going uup...shalalalalalalalala......

Hjelper ikke å ikke ha trua!!!! Gleder meg som en unge til Nottingham kampen!!!!!!
MOT!! We are Leeds!