Skrevet av Emne: Leeds - Watford, lørdag 10.nov.12  (Lest 6197 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds - Watford, lørdag 10.nov.12
« Svar #30 på: November 11, 2012, 22:37:48 »
Føler med dere, gutter.  :o Hvordan var stemningen?

Stemningen før kamp var elektrisk som den pleier å være på og rundt Elland Road...mange av de jeg snakka med før kampstart var (som vanlig) skråsikre på seier, og at vi ville snu den negative trenden. Men flere enn forventet snakka negativt om Warnock...Bates er det alle som vil bli kvitt, men at så mange hadde missytringer mot manageren vår var litt overraskende.

Vi vet jo alle hvordan det gikk i kampen,trenger ikke å rippe opp i det - som vanlig var supporterskaren ekstremt gode i motgang...sang mye, høyt og selvsagt med en god del selvironi. Ikke alle lag har fans som i spill 9 mot 11 (12 om vi regner med dommeren), ligger under 3-0, scorer et mål og fansen går bananas med "we're gonna win 4-3, we're gonna win 4-3!!!" Leeds har verdens beste fans, ikke noe medgangssupporter-fakter på Elland Road i går...og de få personene som forlot stadion 10 minutter før slutt hadde helt sikkert viktige gjøremål de måtte skynde seg hjem til...

Etter kampen var det selvsagt mye hoderisting og uffing på vei ut, men smilene satt løst hos de fleste - mange mener seriøst at Warnick har skuffet, og kan muligens ha rett i det...

To soleklare offside-mål...
Et meget strengt rødt kort...
To delvis keepertabber...
Taktisk rare innbytter-disposisjoner...
Merkelige formasjonsvalg...
Skaden til Austin som gjorde at vi ble 9 mot 11...
Unødvendige gule kort...

Vi har å jobbe med...av positive innslag må nevnes Byram og Hall, samt supporterskaren selvfølgelig selv om der var færre enn hva Leeds er vant med hjemme.

Leeds & proud - MOT
 
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Tom S

Sv: Leeds - Watford, lørdag 10.nov.12
« Svar #31 på: November 12, 2012, 06:58:15 »
Mykje kjekke folk og fint vær.
COME ON LEEDS !!

Hobben

Sv: Leeds - Watford, lørdag 10.nov.12
« Svar #32 på: November 12, 2012, 07:17:59 »
Føler med dere, gutter.  :o Hvordan var stemningen?

Stemningen før kamp var elektrisk som den pleier å være på og rundt Elland Road...mange av de jeg snakka med før kampstart var (som vanlig) skråsikre på seier, og at vi ville snu den negative trenden. Men flere enn forventet snakka negativt om Warnock...Bates er det alle som vil bli kvitt, men at så mange hadde missytringer mot manageren vår var litt overraskende.

Vi vet jo alle hvordan det gikk i kampen,trenger ikke å rippe opp i det - som vanlig var supporterskaren ekstremt gode i motgang...sang mye, høyt og selvsagt med en god del selvironi. Ikke alle lag har fans som i spill 9 mot 11 (12 om vi regner med dommeren), ligger under 3-0, scorer et mål og fansen går bananas med "we're gonna win 4-3, we're gonna win 4-3!!!" Leeds har verdens beste fans, ikke noe medgangssupporter-fakter på Elland Road i går...og de få personene som forlot stadion 10 minutter før slutt hadde helt sikkert viktige gjøremål de måtte skynde seg hjem til...

Etter kampen var det selvsagt mye hoderisting og uffing på vei ut, men smilene satt løst hos de fleste - mange mener seriøst at Warnick har skuffet, og kan muligens ha rett i det...

To soleklare offside-mål...
Et meget strengt rødt kort...
To delvis keepertabber...
Taktisk rare innbytter-disposisjoner...
Merkelige formasjonsvalg...
Skaden til Austin som gjorde at vi ble 9 mot 11...
Unødvendige gule kort...

Vi har å jobbe med...av positive innslag må nevnes Byram og Hall, samt supporterskaren selvfølgelig selv om der var færre enn hva Leeds er vant med hjemme.

Leeds & proud - MOT
 

Har ikke sett målene men for meg så var det ett mål til Watford som kunne diskuteres om var offside eller ikke. Det røde kortet er det ikke noe å si på! At Perace i det hele tatt takler der er idiotisk, han hadde ikke trengt å takle engang, og når han først kommer med knottene så er det RØDT. Ikke mer å si på det, riktig avgjørelse. Ellers enig med deg.
Rogaland Whites

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds - Watford, lørdag 10.nov.12
« Svar #33 på: November 12, 2012, 09:04:15 »
Knotter? Knottene var da vitterlig ikke ikke synlige i taklingen...Pearce var helt klart seint inn der, og ja kanskje totalt unødvendig, men knottene var i bakken...GULT ikke rødt...altså dommertabbe.
Såg dette veldig godt fra min posisjon...tipper at Warnock vil anke...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

lojosang

Sv: Leeds - Watford, lørdag 10.nov.12
« Svar #34 på: November 12, 2012, 09:38:13 »
Knotter? Knottene var da vitterlig ikke ikke synlige i taklingen...Pearce var helt klart seint inn der, og ja kanskje totalt unødvendig, men knottene var i bakken...GULT ikke rødt...altså dommertabbe.
Såg dette veldig godt fra min posisjon...tipper at Warnock vil anke...

Hva? Han kommer flyvende inn, vel og merke noe under knehøyde, men det der er et klart rødt kort i mine  øyne. Flytaklinger i legghøyde er helt klart rødt kort. Hodeløst og farlig.
- Leif Olav

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds - Watford, lørdag 10.nov.12
« Svar #35 på: November 12, 2012, 10:15:15 »
Knotter? Knottene var da vitterlig ikke ikke synlige i taklingen...Pearce var helt klart seint inn der, og ja kanskje totalt unødvendig, men knottene var i bakken...GULT ikke rødt...altså dommertabbe.
Såg dette veldig godt fra min posisjon...tipper at Warnock vil anke...

Hva? Han kommer flyvende inn, vel og merke noe under knehøyde, men det der er et klart rødt kort i mine  øyne. Flytaklinger i legghøyde er helt klart rødt kort. Hodeløst og farlig.

Tja...flere som har sin mening:

http://www1.skysports.com/football/news/11715/8243504/Leeds-United-planning-appeal-against-Jason-Pearce-s-red-card-in-game-against-Watford
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...