Skrevet av Emne: KAMP: vs OXFORD UNITED, tirsdag 28/8-12, Capital One Cup 2st Rd at Elland Road  (Lest 40810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KnutP

Meget bra av Diouf i dag, Meget solid

Basert kun på radiolytting?  ;)
med 2 eller 3 assister, så kan vel det kalles meget solid ;) ;) ;)

Jon R

3 assist på Diouf er bra servert av en sewer rat!

Sign him up!

Har vel signert nå

Bekreftet? Fant ikke noe om dette i Diouf tråden....
Jon R.

Promotion 2010

3-0. Mitt tips i season long ;D. Kan stoppe nå, Leeds.

samme her  ;)

På  tide at Oxford pynter litt på resultatet nå.  ;D

Du er vel litt fornærmet nå som Warnocks lag leverer! I våres var han jo Chips' dårligste manager!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

3-0. Mitt tips i season long ;D. Kan stoppe nå, Leeds.

samme her  ;)

På  tide at Oxford pynter litt på resultatet nå.  ;D

Du er vel litt fornærmet nå som Warnocks lag leverer! I våres var han jo Chips' dårligste manager!   ;)

Kilde?  ;)
Jon R.

ollan

The Scratching Shed ‏@TSSLUFC

#LCFC are 4-1 down to Burton Albion, have used all their subs and still didn't bring Jermaine Beckford on. Crazy.

sørgelig vei karieren hans går.....
Ollan

MrK

3 assist på Diouf er bra servert av en sewer rat!
synes jeg leste ne på YEP idag......sjekker imorgen, tipper uansett det er done deal nå

Sign him up!

Har vel signert nå

Bekreftet? Fant ikke noe om dette i Diouf tråden....
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Lucas the Kop Cat

The Scratching Shed ‏@TSSLUFC

#LCFC are 4-1 down to Burton Albion, have used all their subs and still didn't bring Jermaine Beckford on. Crazy.

sørgelig vei karieren hans går.....
Bankkontoen hans er sikkert blitt fullere....

Sydhagen

The Scratching Shed ‏@TSSLUFC

#LCFC are 4-1 down to Burton Albion, have used all their subs and still didn't bring Jermaine Beckford on. Crazy.

sørgelig vei karieren hans går.....

Eller sørgelig vei for manageren...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Meget bra av Diouf i dag, Meget solid

Basert kun på radiolytting?  ;)
med 2 eller 3 assister, så kan vel det kalles meget solid ;) ;) ;)
Enig. Var kun et lite - og vennskapelig - stikk til de som mener at radiolytting ikke kvalifiserer til å uttale seg om enkeltspillere. ;D

Tom S

Full time, 3-0

we're the famous Leeds United, and we're off to Wemberley



we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Lucas the Kop Cat

Der var det slutt.

auren

Slutt. 3-0. Solid kamp, sesongens beste. Men lag som Oxford skal slåes.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Da håper vi på Chelsea i tredje runde :D :D!
Rogaland Whites

Håvard

Slutt. 3-0. Solid kamp, sesongens beste. Men lag som Oxford skal slåes.

auren

Og det gjor vi klart.

MOT

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Morsomt av Warnock når han 2 minutter før slutt og 3-0 opp ser at spillerne PÃ… BENKEN mister fokus: Han kommandrer dem ut til oppvarming og sender ut på kaptein Peltier med 10 - ti - sekunder igjen!!!  ;D

TOP BLOKE, denne Warnock!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

KnutP

MARCHING ON TOGETHER


Rudi G.

  • Gjest
Håper dette var vendepunktet til Austin, styrte midtbanen i følge LUTV og fikk sikkert den selvtilliten han trengte i dag, spent på helgen :)

Hallgeir *

Morsomt å komme hjem til 3-0 og laget videre i cupen. Ingen blemme mot et antatt svakere motstander.

Og som i ethvert kampreferat, skrives det på hjemmesiden: "Leeds started the second half on the front foot". Det slår aldri feil.  8)
Super Leeds since 1968

HåvardK

3-0 er sterkt, og veldig artig at noen flere får sjansen til å vise seg frem. Sikkert viktig for Byram å få en scoring og en god kamp under beltet.

Fornøyd med kvelden! Herreavdelingen nå.

Leedsfan

Da håper vi på Chelsea i tredje runde :D :D!

Norwich...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Registrerer at Austin visstnok har gjort nok en god kamp (Så ikke kampen eller hørte selv). Men vil han levere varene mot sterkere motstand? Det er jeg aller mest spent på. Ut ifra det jeg hørte om blackpoolkampen ble midtbanen vår svært tynn mot Blackpool. Jeg tror Austin trenger en kvalitetsmann ved siden av (altså ikke Norris, som jeg syns virker for veik nede med Austin i en 4-2-3-1 formasjon).

Kickthemdown


RoarG

Flott innsats. Av PL-klubbene kan vi merke oss at Fulham ble slått ut av Sheff Wed. Stoke må ha e.o. mot Swindon. Både Watford, Hull, Leicester, Blackburn og Bolton røk for lag fra lavere divisjoner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Woody

Håper dette var vendepunktet til Austin, styrte midtbanen i følge LUTV og fikk sikkert den selvtilliten han trengte i dag, spent på helgen :)

Vendepunkt å vendepunkt,han har vel fått bra karakter i de første kampane og?med unntak i kampen mot blpool.
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Håper dette var vendepunktet til Austin, styrte midtbanen i følge LUTV og fikk sikkert den selvtilliten han trengte i dag, spent på helgen :)

Vendepunkt å vendepunkt,han har vel fått bra karakter i de første kampane og?med unntak i kampen mot blpool.

Men i dag hørtes det ut som om han styrte midtbanen slik vi er vant med fra Stadion, takler, slår kort og langt, løser opp, og ikke minst scorer, det har vi vel enda ikke sett/hørt fra England :)

Det er vel også akkurat det vi hører Eddie Gray snakker om på radioen nå :)

Promotion 2010

Mye Austin her. Kanskje fordi vi er en av verdens mest navlebeskuende folk!   ::)

(Alle middelmådigheter i Tippeligaen vil slå til i Leeds!)


Men det spekuleres i at Austins gode prestasjon i dag er at Browns gjeninntreden på midten frigjorde Austin til mer offensive oppgaver! 

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Men i dag hørtes det ut som om han styrte midtbanen slik vi er vant med fra Stadion, takler, slår kort og langt, løser opp, og ikke minst scorer, det har vi vel enda ikke sett/hørt fra England :)

Det er vel også akkurat det vi hører Eddie Gray snakker om på radioen nå :)

Enig, Rudi, dette er den Rudy'en vi kjenner fra Stadion. Får håpe du har rett :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Mye Austin her. Kanskje fordi vi er en av verdens mest navlebeskuende folk!   ::)

(Alle middelmådigheter i Tippeligaen vil slå til i Leeds!)


Men det spekuleres i at Austins gode prestasjon i dag er at Browns gjeninntreden på midten frigjorde Austin til mer offensive oppgaver! 

MOT

Jada Promo, du må for all del ikke gi MOM Austin kreditt for en meget god kamp #janteloven

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Austin middelmådig i TL ? Okei
Pontus ❤