Skrevet av Emne: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road  (Lest 96807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #510 på: ſeptember 01, 2012, 19:49:24 »
Hmmmm... Kan ikke helt se at Peltier er the bad guy på alle baklengsa. NW legger faktisk skylden på Diouf!   :o

Og skal vi tro Warnock, signer altså Diouf kontrakt for Leeds i kveld.  :)

Strålende mål av Macca btw. Meget bra avslutningsteknikk!

auren
rimelig mye sort/hvitt komentering på Eddie,litt sånn som dine kommentarer underveis!! ;D ;D Bergen ved kamp snart??

Blir ofte sort/hvitt med en slik kamp vi opplever i dag  :) Men denne sesongen har jeg langt i fra vært fornøyd med det spillemessige. Vi får håpe vi bare blir bedre og bedre utover sesongen.

Bergentur blir det snart, dog kun tur/retur på dagen. Når er det planlagt julebord?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #511 på: ſeptember 01, 2012, 20:28:54 »
Hmmmm... Kan ikke helt se at Peltier er the bad guy på alle baklengsa. NW legger faktisk skylden på Diouf!   :o

Og skal vi tro Warnock, signer altså Diouf kontrakt for Leeds i kveld.  :)

Strålende mål av Macca btw. Meget bra avslutningsteknikk!

auren
rimelig mye sort/hvitt komentering på Eddie,litt sånn som dine kommentarer underveis!! ;D ;D Bergen ved kamp snart??

Blir ofte sort/hvitt med en slik kamp vi opplever i dag  :) Men denne sesongen har jeg langt i fra vært fornøyd med det spillemessige. Vi får håpe vi bare blir bedre og bedre utover sesongen.

Bergentur blir det snart, dog kun tur/retur på dagen. Når er det planlagt julebord?

auren
tja si det,er jo en tvkamp i slutten av november. Du er jo selvskreven quizmaster...
Ollan

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #512 på: ſeptember 01, 2012, 21:20:41 »
Det kommer sannsynligvis innslag i Sporten på TV2 fra kampen Leeds - Blackburn nå ...... ca 21:20-21:25
Super Leeds since 1968

Gambi

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #513 på: ſeptember 01, 2012, 21:56:54 »
Gratulerer med flott comeback! Synd det ikke holdt helt ut. Men viser moral og kvalitet i gruppa når man henter opp 0-2 mot selveste Blackburn.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #514 på: ſeptember 01, 2012, 23:23:59 »
McMidjo melder fra sidelinjen:
Oppløftet av et lag m veldig bra innsats og vilje. Knallbra på dødballer, Ross MOM, noe samhandlings-/​posisjoneringsproblemer som kommer til å bedre seg m mer samspill. Austin stor publikumsfavoritt på The Kop, og mener White burde ha vært byttet innpå for Varney siste 15!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #515 på: ſeptember 01, 2012, 23:33:45 »
Ellers merker jeg meg en diskusjon om hvem som kan klandres ved de første baklengsmålene, Peltier, Diouf eller Lees:
Sitat
It was his man on the overlap that did him, Diouf should have tracked him better and Peltier shouldn't have been so far up the pitch on his man. Also think for the first goal Lees should have been across quicker and Kenny should probably have saved the shot. It's more than just Peltier's fault.
Sitat
Yes he should have but there's got to be a point where you decide to stop tracking your man and leave to get back in position, Peltier obviously got carried away and Diouf didn't cover effectively like he should have done. As below then Lees should have come across to close Olsson down and when he didn't Kenny should have saved the shot. None of these happened and that's why they scored.
Sitat
No. As you'll see in one of my posts above I pointed it out. 4 players to blame in my opinion Peltier, Diouf, Lees and Kenny.

Og forresten, var Peltier småskadd i dag?

Sitat
There is something wrong with Peltier. He is carrying an injury I am sure. Kept having conversations with the bench.

Og Kato, denne er til deg:
Aner vi en svakhet hos Lees her?
Sitat
I can agree with that, but for me the important thing is to attempt to stop the shot. Their player made a run, and we see runs like that in most games, the difference is that you expect someone to put their body in the way of a player running from the half way line with the ball. One player had ample opportunity to do so, he just chose not to.

I have seen Lees make that exact same run straight back to the 6 yard box near post when one of the opposition got in behind our RB (whether Peltier or Byram). I do not see this happening on the left hand side in the gaps between Pearce and our LB (whether White or Drury) so I do not think it is a direct instruction from Warnock.

Warnock needs to deal with this if Lees is to play.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #516 på: ſeptember 02, 2012, 07:37:41 »
http://m.youtube.com/watch?v=5P-n85S_7zg

Scoringene om ikke link finnes fra før.
"Who needs Cantona??"

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #517 på: ſeptember 02, 2012, 08:36:15 »
man får väl ge vår säsongstart godkännt med 2 segrar en oavgjord och en förlust, med tanke på att vi redan har mött 3 uppflyttningskandidater,
 

testo

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #518 på: ſeptember 02, 2012, 10:17:07 »
Jeg vet ikke jeg for jeg så ikke kampen men hørte den via radio , Gamsten herja ???
Er det noe jeg ikke fikk med meg her eller?
http://touch.vg.no/article.php?artid=10045345&tab=sport&subtab=fotball
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #519 på: ſeptember 02, 2012, 10:18:50 »
Jeg vet ikke jeg for jeg så ikke kampen men hørte den via radio , Gamsten herja ???
Er det noe jeg ikke fikk med meg her eller?
http://touch.vg.no/article.php?artid=10045345&tab=sport&subtab=fotball

Gamsten var involvert i mye og fikk litt skryt av Eddie også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #520 på: ſeptember 02, 2012, 10:30:17 »
Jeg vet ikke jeg for jeg så ikke kampen men hørte den via radio , Gamsten herja ???
Er det noe jeg ikke fikk med meg her eller?
http://touch.vg.no/article.php?artid=10045345&tab=sport&subtab=fotball

Gamsten var involvert i mye og fikk litt skryt av Eddie også!

Ja at har "god" var det vel ingen tvil om, men at han "Herja" er vel litt å ta i mener jeg.
Hadde ikke jeg vært Leeds supporter og hørt kampen live så hadde jeg tolket det dit at Blackburn kjørte over Leeds pga Gamsten, og det var vel ikke tilfelle heller selv om han var god.. Hvor var han i andre omg f eks.   Nei VG sporten lever sitt eget liv spør du meg..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #521 på: ſeptember 02, 2012, 11:03:51 »
TV2 var altså og fulgte med Gamst'en på Elland Road i går. Her følger kamprapporten:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/gamst-med-nydelig-assist-mot-leeds-3866346.html

Gamst med nydelig assist mot Leeds
Venstrekanten med en greit gjennomført kamp da Blackburn og Leeds hadde hver sin omgang på Elland Road.


 
Elland Road (TV 2 Sporten): Etter noen skuffende dager, hvor Morten Gamst Pedersen ble vraket til landslagstroppen mot Island og Slovenia neste uke, var nordmannen tilbake i startoppstillingen for Blackburn - etter en perlescoring sist helg, som ga tre poeng mot Leicester.

Og Gamst Pedersen viste at han er i slag, med en aldeles nydelig assist på Blackburns 1-0-mål etter knappe 20 minutter.

En perfekt vektet pasning bak Leeds' høyreback Lee Peltier, Markus Olsson kom på et sugende løp, fikk all tid i verden og satte ballen kontant nede i det lengste hjørnet. Paddy Kenny var sjanseløs på skuddet og de effektive gjestene gikk opp i føringen på kampens andre sjanse.


Den første muligheten hadde Gamst Pedersen selv da han fikk fritt leide på halvvolley fra ca 15 meter. Skuddet gikk derimot rett på Kenny i Leeds-buret.

Populær Austin
Det var hjemmelaget som hadde ballen mest og var det førende laget, med en innsatsvillig Rudolf Austin sentralt på midtbanen. Jamaicaneren gjorde sine saker bra og har helt opplagt allerede rukket å bli en favoritt hos Leeds-fansen.

At de hvitkledde hadde ballen mest hindret ikke Blackburn å score. Med nyinnkjøpte Jordan Rhodes og den gamle Portugal-kjenningen Nuno Gomes på topp hadde gjestene et av Championships giftigste spisspar - i alle fall på papiret.

Og etter 25 minutter økte Gomes ledelsen, etter et skudd innenfor 16-meteren - fullt fortjent.


Leeds reduserer
Etter en svak første halvtime løftet hjemmelaget seg noe, og i det klokka viste 40 minutter på uret reduserte El-Hadji Diouf. Dette skjedde etter mye klabb og babb i feltet, og på Leeds' tredje eller fjerde avslutning fikk Diouf pirket ballen over streken.

Gjestenes ledelse levde farlig. Like før pause var Leeds nære på å utligne. Bare et tigersprang av Paul Robinson hindret utligning på en heading fra kort hold.

Vertene utligner
Leeds hevet seg betraktelig før pause, og fortsatte i samme stil etter hvilen. Drøyt ti minutter Var spilt i andre omgang da venstreback Adam Drury slo en langpasning. Begge Blackburns midtstoppere, Gael Givet og Grant Hanley, gikk opp i duellen med Luciano Becchio, men begge kom tapende ut av den.


Det betydde fritt spillerom for Becchios spisspartner Ross McCormack. 26-åringen tok med seg ballen og dunket den i lengste hjørne, utagbart for Paul Robinson. 2-2!

Vips - 3-2!
Bare to minutter senere var Rodolph Austin nære på til å gi vertene 3-2, men headingen hans sklei av hodet og like til side for mål. Stor mulighet for Austin, som tydelig var forbanna på seg selv for å ha misbrukt sjansen til å få sin andre scoring i Leeds-trøya.

Hjemmelaget presset på og skapte sjanser på løpende bånd. Utrolig hvilke muligheter Becchio og Luke Varney sløste bort. Det lå en Leeds-scoring i lufta.


Ikke før man hadde skrevet det, så satt den. Presset på Blackburn-boksen var enormt og Luciano Becchio stupte inn 3-2-ledelsen etter halvspilt annen omgang.

Kun to minutter senere sattr den igjen for Leeds, men denne gangen ble målet avblåst for en hendelse inne i feltet. Uvisst hva som var årsaken, muligens en offside.


Usynlig Gamst
Etter pause hadde Morten Gamst Pedersen vært veldig lite involvert, i takt med at et svakt Blackburn-lag hadde blitt presset veldig på defensiven.

Etter 3-2-målet jevnet riktignok oppgjøret seg ut, men det er mot spillets gang at Gamst vinner en corner i det 84. minutt. Den slo han selv, og etter litt ping pong i Leeds' femmeter, hælsparket innbytter Ruben Rochina ballen i mål. Manager Steve Kean var heldig med byttet sitt der.

Begge lag var frampå med noen enorme muligheter i sluttminuttene av det som var en meget underholdende affære, men det ebbet ut med 3-3 og poengdeling på Elland Road.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #522 på: ſeptember 02, 2012, 11:38:22 »
TV2 var altså og fulgte med Gamst'en på Elland Road i går. Her følger kamprapporten:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/gamst-med-nydelig-assist-mot-leeds-3866346.html

Gamst med nydelig assist mot Leeds
Venstrekanten med en greit gjennomført kamp da Blackburn og Leeds hadde hver sin omgang på Elland Road.


 
Elland Road (TV 2 Sporten): Etter noen skuffende dager, hvor Morten Gamst Pedersen ble vraket til landslagstroppen mot Island og Slovenia neste uke, var nordmannen tilbake i startoppstillingen for Blackburn - etter en perlescoring sist helg, som ga tre poeng mot Leicester.

Og Gamst Pedersen viste at han er i slag, med en aldeles nydelig assist på Blackburns 1-0-mål etter knappe 20 minutter.

En perfekt vektet pasning bak Leeds' høyreback Lee Peltier, Markus Olsson kom på et sugende løp, fikk all tid i verden og satte ballen kontant nede i det lengste hjørnet. Paddy Kenny var sjanseløs på skuddet og de effektive gjestene gikk opp i føringen på kampens andre sjanse.


Den første muligheten hadde Gamst Pedersen selv da han fikk fritt leide på halvvolley fra ca 15 meter. Skuddet gikk derimot rett på Kenny i Leeds-buret.

Populær Austin
Det var hjemmelaget som hadde ballen mest og var det førende laget, med en innsatsvillig Rudolf Austin sentralt på midtbanen. Jamaicaneren gjorde sine saker bra og har helt opplagt allerede rukket å bli en favoritt hos Leeds-fansen.

At de hvitkledde hadde ballen mest hindret ikke Blackburn å score. Med nyinnkjøpte Jordan Rhodes og den gamle Portugal-kjenningen Nuno Gomes på topp hadde gjestene et av Championships giftigste spisspar - i alle fall på papiret.

Og etter 25 minutter økte Gomes ledelsen, etter et skudd innenfor 16-meteren - fullt fortjent.


Leeds reduserer
Etter en svak første halvtime løftet hjemmelaget seg noe, og i det klokka viste 40 minutter på uret reduserte El-Hadji Diouf. Dette skjedde etter mye klabb og babb i feltet, og på Leeds' tredje eller fjerde avslutning fikk Diouf pirket ballen over streken.

Gjestenes ledelse levde farlig. Like før pause var Leeds nære på å utligne. Bare et tigersprang av Paul Robinson hindret utligning på en heading fra kort hold.

Vertene utligner
Leeds hevet seg betraktelig før pause, og fortsatte i samme stil etter hvilen. Drøyt ti minutter Var spilt i andre omgang da venstreback Adam Drury slo en langpasning. Begge Blackburns midtstoppere, Gael Givet og Grant Hanley, gikk opp i duellen med Luciano Becchio, men begge kom tapende ut av den.


Det betydde fritt spillerom for Becchios spisspartner Ross McCormack. 26-åringen tok med seg ballen og dunket den i lengste hjørne, utagbart for Paul Robinson. 2-2!

Vips - 3-2!
Bare to minutter senere var Rodolph Austin nære på til å gi vertene 3-2, men headingen hans sklei av hodet og like til side for mål. Stor mulighet for Austin, som tydelig var forbanna på seg selv for å ha misbrukt sjansen til å få sin andre scoring i Leeds-trøya.

Hjemmelaget presset på og skapte sjanser på løpende bånd. Utrolig hvilke muligheter Becchio og Luke Varney sløste bort. Det lå en Leeds-scoring i lufta.


Ikke før man hadde skrevet det, så satt den. Presset på Blackburn-boksen var enormt og Luciano Becchio stupte inn 3-2-ledelsen etter halvspilt annen omgang.

Kun to minutter senere sattr den igjen for Leeds, men denne gangen ble målet avblåst for en hendelse inne i feltet. Uvisst hva som var årsaken, muligens en offside.


Usynlig Gamst
Etter pause hadde Morten Gamst Pedersen vært veldig lite involvert, i takt med at et svakt Blackburn-lag hadde blitt presset veldig på defensiven.

Etter 3-2-målet jevnet riktignok oppgjøret seg ut, men det er mot spillets gang at Gamst vinner en corner i det 84. minutt. Den slo han selv, og etter litt ping pong i Leeds' femmeter, hælsparket innbytter Ruben Rochina ballen i mål. Manager Steve Kean var heldig med byttet sitt der.

Begge lag var frampå med noen enorme muligheter i sluttminuttene av det som var en meget underholdende affære, men det ebbet ut med 3-3 og poengdeling på Elland Road.



Fyldig referat! Litt skuffende at de i forbindelse med reportasjon om Gamst ikke viste målene fra kampen også. De bildene de viste var vel fra eget kamera. Kan det være slik at de ikke har lov til å vise bilder fra andre kamper enn de sender live før etter x antall timer?

flynn

testo

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #523 på: ſeptember 02, 2012, 11:56:04 »
TV2 var altså og fulgte med Gamst'en på Elland Road i går. Her følger kamprapporten:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/gamst-med-nydelig-assist-mot-leeds-3866346.html

Gamst med nydelig assist mot Leeds
Venstrekanten med en greit gjennomført kamp da Blackburn og Leeds hadde hver sin omgang på Elland Road.


 
Elland Road (TV 2 Sporten): Etter noen skuffende dager, hvor Morten Gamst Pedersen ble vraket til landslagstroppen mot Island og Slovenia neste uke, var nordmannen tilbake i startoppstillingen for Blackburn - etter en perlescoring sist helg, som ga tre poeng mot Leicester.

Og Gamst Pedersen viste at han er i slag, med en aldeles nydelig assist på Blackburns 1-0-mål etter knappe 20 minutter.

En perfekt vektet pasning bak Leeds' høyreback Lee Peltier, Markus Olsson kom på et sugende løp, fikk all tid i verden og satte ballen kontant nede i det lengste hjørnet. Paddy Kenny var sjanseløs på skuddet og de effektive gjestene gikk opp i føringen på kampens andre sjanse.


Den første muligheten hadde Gamst Pedersen selv da han fikk fritt leide på halvvolley fra ca 15 meter. Skuddet gikk derimot rett på Kenny i Leeds-buret.

Populær Austin
Det var hjemmelaget som hadde ballen mest og var det førende laget, med en innsatsvillig Rudolf Austin sentralt på midtbanen. Jamaicaneren gjorde sine saker bra og har helt opplagt allerede rukket å bli en favoritt hos Leeds-fansen.

At de hvitkledde hadde ballen mest hindret ikke Blackburn å score. Med nyinnkjøpte Jordan Rhodes og den gamle Portugal-kjenningen Nuno Gomes på topp hadde gjestene et av Championships giftigste spisspar - i alle fall på papiret.

Og etter 25 minutter økte Gomes ledelsen, etter et skudd innenfor 16-meteren - fullt fortjent.


Leeds reduserer
Etter en svak første halvtime løftet hjemmelaget seg noe, og i det klokka viste 40 minutter på uret reduserte El-Hadji Diouf. Dette skjedde etter mye klabb og babb i feltet, og på Leeds' tredje eller fjerde avslutning fikk Diouf pirket ballen over streken.

Gjestenes ledelse levde farlig. Like før pause var Leeds nære på å utligne. Bare et tigersprang av Paul Robinson hindret utligning på en heading fra kort hold.

Vertene utligner
Leeds hevet seg betraktelig før pause, og fortsatte i samme stil etter hvilen. Drøyt ti minutter Var spilt i andre omgang da venstreback Adam Drury slo en langpasning. Begge Blackburns midtstoppere, Gael Givet og Grant Hanley, gikk opp i duellen med Luciano Becchio, men begge kom tapende ut av den.


Det betydde fritt spillerom for Becchios spisspartner Ross McCormack. 26-åringen tok med seg ballen og dunket den i lengste hjørne, utagbart for Paul Robinson. 2-2!

Vips - 3-2!
Bare to minutter senere var Rodolph Austin nære på til å gi vertene 3-2, men headingen hans sklei av hodet og like til side for mål. Stor mulighet for Austin, som tydelig var forbanna på seg selv for å ha misbrukt sjansen til å få sin andre scoring i Leeds-trøya.

Hjemmelaget presset på og skapte sjanser på løpende bånd. Utrolig hvilke muligheter Becchio og Luke Varney sløste bort. Det lå en Leeds-scoring i lufta.


Ikke før man hadde skrevet det, så satt den. Presset på Blackburn-boksen var enormt og Luciano Becchio stupte inn 3-2-ledelsen etter halvspilt annen omgang.

Kun to minutter senere sattr den igjen for Leeds, men denne gangen ble målet avblåst for en hendelse inne i feltet. Uvisst hva som var årsaken, muligens en offside.


Usynlig Gamst
Etter pause hadde Morten Gamst Pedersen vært veldig lite involvert, i takt med at et svakt Blackburn-lag hadde blitt presset veldig på defensiven.

Etter 3-2-målet jevnet riktignok oppgjøret seg ut, men det er mot spillets gang at Gamst vinner en corner i det 84. minutt. Den slo han selv, og etter litt ping pong i Leeds' femmeter, hælsparket innbytter Ruben Rochina ballen i mål. Manager Steve Kean var heldig med byttet sitt der.

Begge lag var frampå med noen enorme muligheter i sluttminuttene av det som var en meget underholdende affære, men det ebbet ut med 3-3 og poengdeling på Elland Road.



Herlig Asbjørn , føler at dette var et mere riktig bilde av Gamsten og kampen...
Han skribenten i VG burde vært steina  :D
« Siste redigering: ſeptember 02, 2012, 11:57:50 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #524 på: ſeptember 02, 2012, 13:12:19 »
Fæn. Gikk glipp av hele moroa i går ettersom jeg måtte dra i bryllup på stillingen 0-2. Imponerende come back av våre gutter. Synd det ikke holdt til en tre poenger. Becchio imponerer med 4 mål på 4 kamper og Ross er igjen tungt innvolvert i mye av det vi skaper fremover.  Virker som om de offensive formasjonene begynner å sitte, samtidig som vi ser ut til å slite defensivt. Tro denne kampen er et bilde av hva vi kan forvente denne sesongen: Store svingninger i prestasjoner og plenty av ups and downs.

Business as usuall altså.  ;)

Jon R.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #525 på: ſeptember 02, 2012, 13:22:09 »
Fæn. Gikk glipp av hele moroa i går ettersom jeg måtte dra i bryllup på stillingen 0-2. Imponerende come back av våre gutter. Synd det ikke holdt til en tre poenger. Becchio imponerer med 4 mål på 4 kamper og Ross er igjen tungt innvolvert i mye av det vi skaper fremover.  Virker som om de offensive formasjonene begynner å sitte, samtidig som vi ser ut til å slite defensivt. Tro denne kampen er et bilde av hva vi kan forvente denne sesongen: Store svingninger i prestasjoner og plenty av ups and downs.

Business as usuall altså.  ;)

Svingninger?? Trodde Grayson-svingningene skulle være over nå. Trodde vi kun skulle spille 1-0, 1-1 og 0-1...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #526 på: ſeptember 02, 2012, 14:03:28 »
Akkurat sett missen til Diouf, burde benkes for den i neste kamp...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #527 på: ſeptember 02, 2012, 14:30:41 »
Slik jeg ser det så kunne dommeren fort ha annulert to av Leeds sine mål. På 2-2 så går Becchio inn i ryggen på en forsvarer, hvorpå Macca får fri bane. Og på 3-2 er Becchio i offside i det en Leedsspiller header ballen mot målet, dog går den etter hvert via en Blackburnspiller og til Becchio, men det hadde ikke vært noe å si på om dommeren hadde blåst der. Så at NW legger hele skylda på dommeren for to tapte poeng blir bare patetisk!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #528 på: ſeptember 02, 2012, 14:39:59 »
Slik jeg ser det så kunne dommeren fort ha annulert to av Leeds sine mål. På 2-2 så går Becchio inn i ryggen på en forsvarer, hvorpå Macca får fri bane. Og på 3-2 er Becchio i offside i det en Leedsspiller header ballen mot målet, dog går den etter hvert via en Blackburnspiller og til Becchio, men det hadde ikke vært noe å si på om dommeren hadde blåst der. Så at NW legger hele skylda på dommeren for to tapte poeng blir bare patetisk!

auren

Er ikke uenig i det, men jeg vil heller kalle det latterlig enn patetisk...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #529 på: ſeptember 02, 2012, 15:49:12 »
Akkurat sett missen til Diouf, burde benkes for den i neste kamp...

Eh hvor?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #530 på: ſeptember 02, 2012, 17:47:08 »
Akkurat sett missen til Diouf, burde benkes for den i neste kamp...

Eh hvor?

YouTube.  Extended highlights..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.