RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20

Started by Leedsfan, September 01, 2012, 14:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leedsfan

Quote from: Glenn K on October 09, 2012, 13:54:24
14 mål og hele 25 assists forrige sesong! Det er sterke tall!

Det er jo helt syke tall, løp og kjøp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Vet ikke om det har noe å si, men Paul Dews som jobber i klubben fulgte nettopp Ryan Hall på twitter.

Kickthemdown

Quote from: Glenn K on October 09, 2012, 14:01:59
Vet ikke om det har noe å si, men Paul Dews som jobber i klubben fulgte nettopp Ryan Hall på twitter.
:o wow!!

Woody

Quote from: Leedsfan on October 09, 2012, 13:55:26

Det er jo helt syke tall, løp og kjøp!

Løp å lån  :D
LIFE IS LEEDS

Sleivind

On 3 March 2011 Hall was sentenced to 20 weeks imprisonment after pleading guilty to affray after an incident outside a Southend nightclub at the club's Christmas party on 19 December 2010. The court heard that Hall retaliated to racist comments made to him, and that he suffered a broken jaw in the altercation.[7] Southend United insisted the player would not be sacked.[8]

On 4 March 2011 Hall was granted bail pending an appeal against the severity of the sentence,[9] and his sentence was reduced to 12 weeks, with the sentence suspended for a year, and 150 hours of community service.[10]

Ryan Hall virker jo å være en drømmespiller  ::)

Asbjørn

Quote from: Sleivind on October 09, 2012, 15:36:55
On 3 March 2011 Hall was sentenced to 20 weeks imprisonment after pleading guilty to affray after an incident outside a Southend nightclub at the club's Christmas party on 19 December 2010. The court heard that Hall retaliated to racist comments made to him, and that he suffered a broken jaw in the altercation.[7] Southend United insisted the player would not be sacked.[8]

On 4 March 2011 Hall was granted bail pending an appeal against the severity of the sentence,[9] and his sentence was reduced to 12 weeks, with the sentence suspended for a year, and 150 hours of community service.[10]

Ryan Hall virker jo å være en drømmespiller  ::)

I forhold til Diouf er han jo en smågutt ;)
Og vi vet jo hvilken suksess han (hittil!!!) har vært :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Glenn K

Leeds United ‏@LeedsUtd1992
Real Sociedad striker Joan Pons featured for Leeds' Development Squad in Tuesday's goalless draw with Huddersfield #LUFC #MOT”

Asbjørn

Quote from: Glenn K on October 09, 2012, 12:25:12
Southend United's Ryan Hall closing in on switch to Leeds United

Huh? Ryan Hall har da spilt for Leeds lenge han   :o

Leeds Rhinos that is ;)
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

waccoer:  Southend my local team and have seen the lad many times, bit like snoddy, has shit loads more pace and can use 2 feet, instead of 1, would be a great move IMO
Tell me  Tell me

Dylan

4ever arcticwhite

closing in on Hall... Kanskje i løpet av dagen.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-close-in-on-loan-move-for-southend-united-striker-updated-1-5005280

Leeds United are close to completing a move for wantaway Southend United winger Ryan Hall.
[...]
And Neil Warnock â€" who managed him at the start of his career at Crystal Palace â€" is hoping to bolster his attacking options by bringing him in. Hall is currently speaking with United representatives and a deal â€" likely to be a 93-day loan â€" could be finalised today. (Oct 10)
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Ups & Ups!!

RoarG

Lånet går nok i orden. Så kjøper vi han vel i januar. Southend prøver desperat å kvitte seg med han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

Quote from: auren on October 12, 2012, 13:24:15
Quote from: Bjørn Ødegaard on October 12, 2012, 13:20:57
da blir det vel å låne denne da....

http://www1.skysports.com/football/news/12691/8160063/Jermaine-Pennant-given-permission-by-Tony-Pulis-to-leave-Stoke-City-on-loan

Ville vært et meget smart og bra lån i tilfellet.

auren

Han var vel hos oss når vi rykket ned. Mener han spilte i 3-3 kampen påER mot Charlton som var siste hjemmekamp det året vi gikk ned. Tror han scoret ett av målene også, satt godt plassert på ER selv den gangen, følelsesladet affære...... :'(
Yeboahs vitne

Glenn K

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

4ever arcticwhite

The future's so White I've got to wear shades 8)

Glenn K

Ifølge Duncan Castles er vi ute etter både Kenwyn Jones og Cameron Jerome på lån.

Leedsfan

Quote from: Glenn K on October 21, 2012, 09:55:19
Ifølge Duncan Castles er vi ute etter både Kenwyn Jones og Cameron Jerome på lån.

Holder med en av de, helst Jones. Da snakker vi krutt på topp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

jeg håper STERKT at vi kan skaffe Jones og Jerome, men jeg tror nok at vi må betale lønningene, og det tror jeg ikke vi får til :P

så jeg tror ikke, men jeg HÃ...PER

Gambi

Leeds maa nok ikke betale noe som helst av loenningene vil jeg tro.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

testo

Quote from: Gambi on October 21, 2012, 12:56:44
Leeds maa nok ikke betale noe som helst av loenningene vil jeg tro.

Hvorfor skulle Stoke betale kostnadene i en låneperiode? utfra prisen Stoke måtte ut med da han kom fra Sunderland vil jeg vil tro Jones har en grei lønningpose selv med et kutt som jeg ikke kan skjønne Leeds kan ekspedere.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Eneste måten å forstå det på er at Pulis vil gjøre de salgbare, begge har kanskje et par år igjen av kontrakten?

Corleone

Spennende rykter som jeg håper det er hold i! Jeg tror også Becchio hadde kommet mer til rette ved siden av en spillertype som Jones, da han kunne fokusert på det han egentlig er god til.

Leedsfan

Kenwyne Jones er egentlig knallgod, men har hatt det tøft i privaten en liten stund. Kanskje det er bedre nå og litt tillit på banen kan få han i gang igjen?

Hobben

Kenwyne Jones har jo vært ryktet til oss før også! Hent på lån! Klassespiss! Permanent i Januar!
Rogaland Whites

Leedsfan

Quote from: Hobben on October 21, 2012, 13:59:51
Kenwyne Jones har jo vært ryktet til oss før også! Hent på lån! Klassespiss! Permanent i Januar!

Tror nok Warnock og Pulis liker de samme typene på banen.