RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20

Started by Leedsfan, September 01, 2012, 14:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

testo

Ken Bates confident of new investment as Leeds United line Kenwyne Jones & Cameron Jerome double deal. #LUFC #SCFC
Leeds United have lined up the double signing of Stoke City forwards Kenwyne Jones and Cameron Jerome as part of a push to achieve promotion to the Premier League this season. The pair, both sparingly used by Tony Pulis of late, are expected to sign on loan within the next fortnight with options to turn their moves into full transfers.

The signings, which will significantly add to Leeds' tightly controlled wage bill, are indicative of Leeds majority shareholder Ken Bates' confidence in bringing substantial new investment into the Championship club.

http://sulia.com/channel/soccer/f/b16a73e2-95eb-4b48-9d55-96b7f1cc6f4e/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gambi

Jones i toppform er klasse. Jerome kan dominere på dette nivået, men han har vært ekstremt svak de siste 2,5 sesongene. Usikker på ham.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Woody

Quote from: Gambi on October 22, 2012, 22:17:14
Hva med Josh King på lån?

Kan ikkje finne opplysngar om at det er aktuelt??King er/blir ein spennande spelar,men ønsker litt meir rutine i den fasen vi er no
LIFE IS LEEDS

Woody

Quote from: Gambi on October 22, 2012, 23:00:39
Er ikke linket nei, men tror han ville vært meget spennende! Ville gitt dere en ny dimensjon pga farten hans. Perfekt å sette innpå etter 70 min.

Ingen link,da skal vel denne ..... tråden ;)
LIFE IS LEEDS

mac_gyver

Quote from: Woody on October 22, 2012, 22:51:25
Quote from: Gambi on October 22, 2012, 22:17:14
Hva med Josh King på lån?

Kan ikkje finne opplysngar om at det er aktuelt??King er/blir ein spennande spelar,men ønsker litt meir rutine i den fasen vi er no

Hvorfor? De eneste han har imponert er et sultefora norsk fotballpublikum. Norges landslag spiller elendig så det skal svært lite til for å skille seg litt ut. Og syns ikke King har gjort noe særlig imponerende. Han har blitt så overhypa i det siste at det er helt utrolig. Og dessuten er han scum.

Så NEI TAKK!
Pride of Yorkshire

Gambi

wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Jon R

Jon R.

Gambi

LEO

Vi har Poleon hvis vi trenger en spiller som King.

Få en PL angriper inn NÃ... som har en bra CV og er fit for fight

RoarG

Quote from: LEO on October 24, 2012, 07:43:36

+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hobben

Quote from: LEO on October 24, 2012, 07:43:36

Feks Jones!
Rogaland Whites

Bites Yer Legs

Kan vi holde denne tråden til konkrete f'ings rykter >:(

Ja, jeg vet at jeg selv ikke bidro til det nå.
KEEP FIGHTING!!

kongsmo

"SNIFFER"

Tom S

Quote from: kongsmo on October 24, 2012, 16:17:10
Quote from: Gambi on October 24, 2012, 15:52:00
Oj

Off Topic nok engang gambi, kan du prøve å holde deg On Topic?

Han er tydeligvis litt lei av å vere "snill gutt".
COME ON LEEDS !!

Gufrias

Quote from: Tom S on October 24, 2012, 16:22:12
Oj

Han er tydeligvis litt lei av å vere "snill gutt".
Det er ikke så greit å poste i riktig tråd, når den har falt så langt tilbake.

Lenke:
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,14556.0.html
Hekta på Leeds siden 1974

samadhi

http://www.teamtalk.com/leeds-united/8190736/Leeds-v-Charlton-reaction

"There was no zip about us, but I am talking to the chairman tonight about trying to bring in some loan players because we need more options."

http://www.teamtalk.com/leeds-united/8191486/Jerome-lined-up-for-loan-move

Leeds are among the clubs to have been linked with a move for the former Cardiff forward after Pulis confirmed Jones would not be leaving.
marching on together,
derudaf forever...

Hobben

Oj

Så mye off topic det er her inne på andre tråder så er dette ikke noe å bry seg om :)
Rogaland Whites

Jon R

Quote from: Hobben on October 24, 2012, 17:10:54
Oj

Så mye off topic det er her inne på andre tråder så er dette ikke noe å bry seg om :)

Jo det er det. Jeg bruker mye tid på å rydde i trådene.

5 meldinger etter hverandre om spillere som ikke er linket og helt sikkert ikke er aktuelle blir bare tull, spesielt når de alle kommer fra en Newcastle supporter som kun er ute etter å provosere.

En eneste post til om Johsua King i denne tråden og jeg sletter profilen din uten varsel, gambi.
Jon R.

kongsmo

Quote from: Jon R on October 24, 2012, 18:15:44
Quote from: Hobben on October 24, 2012, 17:10:54
Oj

Jo det er det. Jeg bruker mye tid på å rydde i trådene.

5 meldinger etter hverandre om spillere som ikke er linket og helt sikkert ikke er aktuelle blir bare tull, spesielt når de alle kommer fra en Newcastle supporter som kun er ute etter å provosere.

En eneste post til om Johsua King i denne tråden og jeg sletter profilen din uten varsel, gambi.

100% enig
"SNIFFER"

Gambi

Begynner å bli vant til disse ordene fra admin nå, haha :)

Fra spøk til alvor: Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde noen intensjoner om å provosere. Jeg skal være den første til å innrømme at det første innlegget mitt som ble sletta, var et upassende innlegg. Men bortsett fra det skjønner jeg fint lite. At jeg anbefaler Joshua King, som har vært et ettertraktet utlånsobjekt blant flere klubber, og at dette blir ansett som "upassende" og innleggene mine der jeg ikke engang sier mer enn "King ville vært et smart lån", blir slettet stiller jeg meg totalt uforstående til. Da kan administrator gjerne si ifra at innlegget mitt passer inn i en annen tråd, ikke denne, istedenfor "slett - slett - slett - slett..." uten å gi noen grunn. Når jeg da ser at mitt innlegg er borte, trodde jeg først jeg hadde glemt å trykke på "legg til innlegg" eller at noe feil hadde oppstått.

Jeg vil presisere at jeg med dette innlegget, ikke ønsker å krangle eller provosere noen, men at dette er mitt svar til anklagene om at jeg er "lei av å leke snill gutt".

Jeg føler jeg har et bra forhold til de fleste her inne, og at det er mange fine debatter som går rundt. Leedsfan liker jo å diskutere med meg (haha ;) ), mens Kalle-92 slår meg i FIFA13! ;)

Håper vi kan glemme denne episoden, og at vi kan kommunisere bedre imellom hverandre i framtiden.

- Peace out,
Gambi

lojosang

Poenget er at tråden heter Rykter: Spillere inn - spillere ut. Ikke spillere med tøffe hatter, fine mustasjer eller som hadde vært greie å leie inn. De to første trådene mangler vi. Den siste finner du som "ønskeliste" eller noe sånt.
- Leif Olav

Sydhagen

Quote from: lojosang on October 25, 2012, 07:39:50
Poenget er at tråden heter Rykter: Spillere inn - spillere ut. Ikke spillere med tøffe hatter, fine mustasjer eller som hadde vært greie å leie inn. De to første trådene mangler vi. Den siste finner du som "ønskeliste" eller noe sånt.

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,14556.0.html
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

On eller of topic,no vil eg ha masse rykter om GODE spelarar inn,har vore veeeldig stille altfor lenge no :(
Bring em on.
LIFE IS LEEDS

RoarG

Quote from: Woody on October 27, 2012, 10:52:24
On eller of topic,no vil eg ha masse rykter om GODE spelarar inn,har vore veeeldig stille altfor lenge no :(
Bring em on.
Tja, vi er jo sånn litt i limbo nå, midt mellom to overgangsvinduer. Tror ikke vi kan forvente altfor mange konkrete overgangsrykter nå. Når det begynner å nærme seg desember, derimot.....

Woody

Quote from: RoarG on October 27, 2012, 14:56:33
Quote from: Woody on October 27, 2012, 10:52:24
Bring em on.
Tja, vi er jo sånn litt i limbo nå, midt mellom to overgangsvinduer. Tror ikke vi kan forvente altfor mange konkrete overgangsrykter nå. Når det begynner å nærme seg desember, derimot.....

Smerteleg klar over det,men håpar/drøymer om at vi kan få eit par kvaltetspelarar på lån for så å signere dei i neste vindu.Men mykje henger vel og saman med den snaaaaart avslutta TO.......
LIFE IS LEEDS

kalle_92

Quote from: Gambi on October 24, 2012, 22:55:11
Begynner å bli vant til disse ordene fra admin nå, haha :)

Fra spøk til alvor: Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde noen intensjoner om å provosere. Jeg skal være den første til å innrømme at det første innlegget mitt som ble sletta, var et upassende innlegg. Men bortsett fra det skjønner jeg fint lite. At jeg anbefaler Joshua King, som har vært et ettertraktet utlånsobjekt blant flere klubber, og at dette blir ansett som "upassende" og innleggene mine der jeg ikke engang sier mer enn "King ville vært et smart lån", blir slettet stiller jeg meg totalt uforstående til. Da kan administrator gjerne si ifra at innlegget mitt passer inn i en annen tråd, ikke denne, istedenfor "slett - slett - slett - slett..." uten å gi noen grunn. Når jeg da ser at mitt innlegg er borte, trodde jeg først jeg hadde glemt å trykke på "legg til innlegg" eller at noe feil hadde oppstått.

Jeg vil presisere at jeg med dette innlegget, ikke ønsker å krangle eller provosere noen, men at dette er mitt svar til anklagene om at jeg er "lei av å leke snill gutt".

Jeg føler jeg har et bra forhold til de fleste her inne, og at det er mange fine debatter som går rundt. Leedsfan liker jo å diskutere med meg (haha ;) ), mens Kalle-92 slår meg i FIFA13! ;)

Håper vi kan glemme denne episoden, og at vi kan kommunisere bedre imellom hverandre i framtiden.

- Peace out,
Gambi

Amen  :)

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Skal vist være en lånespiller på vei til Leeds.
Rogaland Whites