Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 369790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #600 på: Januar 05, 2013, 20:53:18 »
Har ikke Blackstock scoret tilsammen 8 mål de 3 siste sesonger?hvis det er slik er han jo kun middelmådig rask >:(



2010/11: 17 kampar 5 mål
2011/12: 22 kampar 8 mål
2012/13: 19 kampar 5 mål

Skadet i ett år fra november 2010 til november 2012.

Ikke veldig imponerende scoringsrate, men innbiller meg at denne spilleren er veldig god.
Mulig vi blir litt blendet av at han har scoret så mye mot oss. 5 på siste 4 vs Leeds; http://www.transfermarkt.co.uk/en/dexter-blackstock/bilanz-detail/spieler_28491_399.html
Dette er jo nesten verre enn Paynter... :o

58/18 er det virkelig så ræva?

58/18 er vel ikke akkurat redningsmannen vi er ute etter?

Hvor finnes 60/36 i januar måned, eller hvilken som helst måned? Vi hadde jo en kar på banen i dag med fantastiske stats forrige sesong, men han spilte så dårlig at han ble tatt av etter 45 minutter.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #602 på: Januar 07, 2013, 09:08:55 »
Ollan

SOL

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #603 på: Januar 07, 2013, 09:32:12 »
Jepp, dette er markedsføring av to salgsobjekter. Skremmende, og selv om jeg også skjønner at vi ikke kan konkurrere med PL-lønninger og heller ikke er like attraktive sportslig sett.
Hadde håpet på kjøp nå, men ser dillemmaet med at NW kun har kontrakt fram til sommeren. Det kan også være unnskyldningen GFH bruker hvis de ikke har midler. Vanskelig dette >:(
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #604 på: Januar 07, 2013, 09:54:19 »
"But I’ve got to say, I’m more worried about players leaving the club than I am about players coming in.”

Dette er det samme som Everton sier om Fellaini og Baines.. Vi trenger jo ikke lage noe mer drama om dette enn nødvendig? Tror ikke Everton er keene på å selge de to de heller...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #605 på: Januar 07, 2013, 10:18:05 »
Becchio er ett litt spesielt tilfellet. Ingen er i tvil om at han er utrolig viktig for laget med sine mål, og 20 scoringer så langt i årets sesong taler jo for seg selv.

Likevel føler jeg at han får maks ut av sin karreiere akkurat nå. Bortsett fra alle målene han scorer så er han en noe begrenset fotballspiller (ikke spesielt rask, ikke spesielt god på hode, ikke spesielt bra teknikk, dårlig førstetouch....), og dersom det kommer inn ett bud på £4-6 mill fra PL så forstår jeg at klubben vil vurderer det.

Becchio er også blitt 29 år, og skal klubben noen gang få igjen penger for han så er dette det rette tidspunktet.

Sier ikke at jeg ønsker at vi selger Becchio, men vil likevel ha en viss forståelse for det. Byram derimot...
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #606 på: Januar 07, 2013, 10:31:39 »
Becchio er ett litt spesielt tilfellet. Ingen er i tvil om at han er utrolig viktig for laget med sine mål, og 20 scoringer så langt i årets sesong taler jo for seg selv.

Likevel føler jeg at han får maks ut av sin karreiere akkurat nå. Bortsett fra alle målene han scorer så er han en noe begrenset fotballspiller (ikke spesielt rask, ikke spesielt god på hode, ikke spesielt bra teknikk, dårlig førstetouch....), og dersom det kommer inn ett bud på £4-6 mill fra PL så forstår jeg at klubben vil vurderer det.

Becchio er også blitt 29 år, og skal klubben noen gang få igjen penger for han så er dette det rette tidspunktet.

Sier ikke at jeg ønsker at vi selger Becchio, men vil likevel ha en viss forståelse for det. Byram derimot...

Becchio lider ingen nød, men den neste kontrakten han skriver er hans potensielt siste, og med tanke på hvor lojal og viktig han har vært for oss så unner jeg han en STOR kontrakt. Får vi over 4mill pund for han så skjønner jeg hvis vi selger han, men jeg tror ikke vi får slike bud på han.

Ser at flere mener at vi kanskje går for Lita igjen, transferlistet av Swansea.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #607 på: Januar 07, 2013, 12:08:45 »
Tipper salg av becchio og inn med Balckstock.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #608 på: Januar 07, 2013, 12:30:46 »
Nå er første uka av januar gått, og ingen nye er kommet inn. Bekymret  :-[
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #609 på: Januar 07, 2013, 12:37:03 »
Nå er første uka av januar gått, og ingen nye er kommet inn. Bekymret  :-[
Ja, det er en stor bombe gitt.. :o

Allanclarke

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #610 på: Januar 07, 2013, 13:09:28 »
Becchio må bli, katastrofe vis han blir solgt. Da gir jeg opp

LEGENDE!!!!!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #611 på: Januar 07, 2013, 13:24:24 »
TSS

Blackstock transferred to Nottingham Forest from Queen’s Park Rangers in 2009 for what was believed to be a seven figure fee. Since his arrival at The City Ground, Blackstock has scored 32 goals in 99 league appearances, 5 of which came in his last 4 appearances against Leeds.

Read more: http://www.thescratchingshed.com/2013/01/leeds-united-make-750k-bid-for-nottingham-forest-striker/#ixzz2HI9mjCMA
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #612 på: Januar 07, 2013, 13:39:24 »
Nå er første uka av januar gått, og ingen nye er kommet inn. Bekymret  :-[

da tror jeg du blir skuffet over resten av måneden og når vindet stenges... har INGEN tro what so ever på tinga som skjer i Leeds nå om dagen
Forever Leeds United!!!!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #613 på: Januar 07, 2013, 13:45:42 »
Det er igjen stille etter at vinduet åpnet. Vi er vant til dette, men jeg må si at det er skuffende om intet skjer denne gangen heller. Hadde litt trua nå med nye eiere og offensive uttalelser etc. Er dette bare bullshit mener dere?? Jeg håper det er feil og at pengene kommer og spillere med kvalitet etterhvert dukker opp! Jeg er en av dem som håper vi beholder viktige Becks og Byram!

MOT!!!
Yeboahs vitne


Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #615 på: Januar 07, 2013, 13:58:23 »
Skal vi tippe at vi får inn noen gamlinger på lån og at Becchio og/eller Byram forsvinner akkurat på transfer deadline?

Edit: Dette var OT, sorry....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #616 på: Januar 07, 2013, 14:00:21 »
Hadde vi hatt flere gode spillere så hadde det vært enda mer spekulasjoner og rykter. Hvis vi vil ha gode spillere så kommer det "alltid" en større klubb ønske om å kjøpe. Dette må vi kunne leve med.

Håper ikke Lees forsvinner til Celtic eller Byram til Everton.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #617 på: Januar 07, 2013, 14:09:14 »
ot, men alt dette kommer vel an på intensjonene til de nye eiere. Personlig vet jeg ikke hva de vil, eller hva de har av midler. Håper dette blir langt klarere innen utgangen av januar.
Ups & Ups!!

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #618 på: Januar 07, 2013, 14:34:09 »
Lees, Becchio og Byram ryktes ut og ingen inn. Var det noen som sa nye eiere og ny giv?

Tenker at vi får beskjed når overgangsvinduet er lukket at ved å klare å beholde 3 nevnte herremenn, har vi i realiteten signert 3 nye spillere..
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #619 på: Januar 07, 2013, 14:36:59 »
Lees, Becchio og Byram ryktes ut og ingen inn. Var det noen som sa nye eiere og ny giv?

Tenker at vi får beskjed når overgangsvinduet er lukket at ved å klare å beholde 3 nevnte herremenn, har vi i realiteten signert 3 nye spillere..

Jo færre rykter på de vi ønsker jo bedre?

Skal bli spennende å lodde stemningen 1. februar..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

LIFE IS LEEDS

Glenn K


SOL

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #622 på: Januar 07, 2013, 14:42:13 »
Ja, men da kastebytter vi vel Tom Lees med Clint Hill eller???
Ut med en ung lovende, inn med en aldrende mann.
Snakk om å bygge for fremtiden og PL :o
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #623 på: Januar 07, 2013, 14:44:19 »
Nå tar dere vel sorgene litt på forskudd vel... ::)

Ser at mange slakter Clint Hill. Denne mannen storspilte mot Chelsea på Stamford Bridge da QPR vant 1-0...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #624 på: Januar 07, 2013, 14:45:06 »
Henter vi Hill. Ja da er virkelig Warnock over the Hill og boer sparkes umiddelbart

nord

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #625 på: Januar 07, 2013, 14:45:17 »
Sålænge nogen vil købe vores spillere er det helt galt med kvaliteten. Men selvfølgelig skal ikke sælge bare for at sælge, men bygge op et godt hold som kan klare sig i toppen af PL.

 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #626 på: Januar 07, 2013, 14:55:29 »
http://www1.skysports.com/football/news/11715/8384813/

Clint Hill...

Behold Lees, ikke forny lånet til Tate og signer Hill. Det ville vært det beste. Tipper Hill sees på som "erstatter" for Tate. Fornuftig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #627 på: Januar 07, 2013, 15:03:40 »
Griner ikke om Hill kommer, han er et arbeidsjern og kan brukes både som stopper og venstreback. Men vi skulle hatt en midtbane...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SOL

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #628 på: Januar 07, 2013, 15:07:56 »
Nå tar dere vel sorgene litt på forskudd vel... ::)

Ser at mange slakter Clint Hill. Denne mannen storspilte mot Chelsea på Stamford Bridge da QPR vant 1-0...

Hmmm, og så var han jo vræl mot Liverpool..... Men om det blir ut med Tate og vi beholder Lees, er det lettere å akseptere. Men det er likevel ikke noe for framtida!!
 

Elland RD LS 11