Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 371478 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #690 på: Januar 09, 2013, 14:49:56 »
...og da var Barnsley kvitt topscoreren sin......

http://www.teamtalk.com/barnsley/8387162/Bolton-Wanderers-confirm-signing-of-Barnsley-striker-Craig-Davies

Bra timing ift lørdagen ;)
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #691 på: Januar 09, 2013, 15:01:01 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #692 på: Januar 09, 2013, 15:05:51 »
NY SPILLER: Munyaradzi Mbanje

http://allafrica.com/stories/201301090300.html

Ny ung-kar på akademiet! Neppe det store bidraget til opprykket i år  ;D

Men kjekt å se at vi henter talenter i Afrika. Ref. tidligere diskusjoner her på forumet de siste dagene. Så gjenstår det jo bare å se om de slår igjennom eller ei!

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #693 på: Januar 09, 2013, 15:12:12 »
NY SPILLER: Munyaradzi Mbanje

http://allafrica.com/stories/201301090300.html

Ny ung-kar på akademiet! Neppe det store bidraget til opprykket i år  ;D

Men kjekt å se at vi henter talenter i Afrika. Ref. tidligere diskusjoner her på forumet de siste dagene. Så gjenstår det jo bare å se om de slår igjennom eller ei!

Ja ikke sant.. God timing med tanke på spørsmålstegnene stilt mtp scouting!  :) Kanskje en fremtidig juvel?
Marching On! 4276

LeifMorten

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #694 på: Januar 09, 2013, 15:15:44 »
Trodde det var vanskelig å selge/hente spillere i januar-vinduet...
 

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #695 på: Januar 09, 2013, 15:46:36 »
Garantert ikke noe spennende. Tonge.

Sikkert ikkje så spennande,men med Tonge tilbake,så kjem poenga ;)
LIFE IS LEEDS

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #696 på: Januar 09, 2013, 16:30:07 »
Kieron Dyer ryktes inn  ???  Håper ikke det stemmer.

http://thegamesgonecrazier.blogspot.no/2013/01/will-warnock-sign-qpr-old-boy-dyer-for.html

Kan nok stemme.
Her er han på vei til den medisinske testen i formiddag.


Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #697 på: Januar 09, 2013, 19:30:14 »
En skadefri Kieron Dyer i form vil vaere blant de beste spillerne i nPC, saa dere kunne jo gitt ham en halvtaarskontrakt, med opsjon paa et ekstra aar avhengiv av prestasjonene hans? :)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #698 på: Januar 09, 2013, 19:31:20 »
Kan nok stemme.
Her er han på vei til den medisinske testen i formiddag.


:D ;D :D ;D :D Festlig!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

bjoggis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #699 på: Januar 09, 2013, 22:17:57 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Sounds like Tonge's move to #lufc will be done in the next 48 hours. He'll sign a 2 and a half yr deal with Leeds paying Stoke a nominal sum

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #700 på: Januar 09, 2013, 22:36:23 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Sounds like Tonge's move to #lufc will be done in the next 48 hours. He'll sign a 2 and a half yr deal with Leeds paying Stoke a nominal sum
På lån ut sesongen hadde vært ok men 2,5 år !!!!.
Med nye eiere så hadde jeg håpa på noe bedre en dette .
 

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #701 på: Januar 09, 2013, 22:37:48 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Sounds like Tonge's move to #lufc will be done in the next 48 hours. He'll sign a 2 and a half yr deal with Leeds paying Stoke a nominal sum

En helt kurant spiller, for all del, men vi skulle hatt noen med tempo i kroppen på midtbanen vår.

Håper vi sikter litt høyere ved neste signering!

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #702 på: Januar 09, 2013, 22:40:41 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Sounds like Tonge's move to #lufc will be done in the next 48 hours. He'll sign a 2 and a half yr deal with Leeds paying Stoke a nominal sum
På kort sikt syns jeg det er bra å hente inn Tonge. Men siden jeg håper på en ny, bedre og forhåpentligvis mer langsiktig tenkende manager, mener jeg at nivået på spillere som hentes inn på langtidskontrakter bør være bedre enn det Tonge representerer.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #703 på: Januar 09, 2013, 22:42:08 »
2,5 år for Tonge. Ja, ja. Vi limer oss fast i championship.
 

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #704 på: Januar 09, 2013, 23:53:52 »
For noen ambisjoner vi har...

DARE TO DREAM  ::)

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #705 på: Januar 10, 2013, 00:08:54 »
I utgangspunktet en grei spiller å ha for resten av denne sesongen men hadde håpet det skulle ryddes plass for en midtbanespiller med mer tempo i kroppen. Med  Tonge, Austin, Norris, Brown og Green  som skal kjempe om to plasser på sentral midt, kan jeg ikke se for meg at vi henter inn et 6.alternativ i dette vinduet. Det betyr mest sannsynlig at den samme gjengen skal bli overløpt og overspilt frem til sommeren. 

Og  2,5 år ? Ikke lurt. Neste år blir han " forhåpentligvis " medlem av samme gjengen som Pugh, Bromby, Nunez , Rogers med flere, dvs spillere som hever lønn men som ikke bidrar. 
Jon R.

Blank_File

Sv: Re: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #706 på: Januar 10, 2013, 00:27:57 »
Veldig skuffet hvis han får 2 1/2 år. Det eneste riktige ville vært lån ut sesongen.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #707 på: Januar 10, 2013, 02:16:20 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Sounds like Tonge's move to #lufc will be done in the next 48 hours. He'll sign a 2 and a half yr deal with Leeds paying Stoke a nominal sum

Vi må betale Stoke en sum og Stoke må betale Tonge en sum:)

2 1/2 år til en 29-åring er ikke så ille. Synes Tonge har vært god og jeg tenker det kunne vært verre.

Velkommen skal du være.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #708 på: Januar 10, 2013, 04:36:24 »
2,5 år me michael Tonge går bare ikke ! Hvorfor ikke 1 år ? Sikler vell ikke klubber etter mannen!
Pontus ❤

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #709 på: Januar 10, 2013, 08:00:06 »
2,5 år me michael Tonge går bare ikke ! Hvorfor ikke 1 år ? Sikler vell ikke klubber etter mannen!

Det eksisterer faktisk to parter i en overgangssak. Jeg tipper Tonge ikke ønsket seg en halvårskontrakt eller 1,5 års kontrakt. For alt jeg vet kan det være han ville signere for 3,5 eller 4,5 år, mens NW kun ville ha ham her i 1,5 år.

Dette er en helt OK signering. Tonge fungerer fint i NPC, og har vel vært vår beste spiller på sentral midt denne sesongen (sett bort i fra Austins meget gode start på sesongen). Rykker vi opp, så skaffer vi noe bedre. Blir vi værende i NPC (mest trolig) vil han være en bra fyr å ha i troppen.

Vi vil alle ha en temposterk, taklingssterk, målfarlig, teknisk briljant midtbanemann. Men pt er vi ikke attraktive nok / eller har penger nok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #710 på: Januar 10, 2013, 08:01:24 »
Ser ikke problemet. Vi har signert en midtbanespiller som har vist seg målfarlig. lenge siden sist vi har hatt det!
Kontrakten betyr ikke så mye viss vi kommer til PL. Da blir han solgt til championship eller blir brukt som backup.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #711 på: Januar 10, 2013, 08:44:36 »
Daily Mirror;
Leeds, Huddersfield and Wolves are chasing Bradford City's £1million-rated League Cup hero Nahki Wells.

The Sun;
Manchester United are keeping a close eye on Rayo Vallecano's Brazil striker Leo Baptistao, 20, who is rated at £5million and is also being tracked by Liverpool, QPR, Leeds and Brighton

Daily Star;
Championship sides Leeds and Derby are both chasing Dagenham & Redbridge left-back Femi Ilesanmi.

http://www.teamtalk.com/papertalk/8388173/Paper-Talk-United-to-win-Zaha-race
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #712 på: Januar 10, 2013, 09:12:04 »
ja, nå skal det bli spennende fremover.
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #713 på: Januar 10, 2013, 09:17:02 »
2,5 år me michael Tonge går bare ikke ! Hvorfor ikke 1 år ? Sikler vell ikke klubber etter mannen!

Det eksisterer faktisk to parter i en overgangssak. Jeg tipper Tonge ikke ønsket seg en halvårskontrakt eller 1,5 års kontrakt. For alt jeg vet kan det være han ville signere for 3,5 eller 4,5 år, mens NW kun ville ha ham her i 1,5 år.

Dette er en helt OK signering. Tonge fungerer fint i NPC, og har vel vært vår beste spiller på sentral midt denne sesongen (sett bort i fra Austins meget gode start på sesongen). Rykker vi opp, så skaffer vi noe bedre. Blir vi værende i NPC (mest trolig) vil han være en bra fyr å ha i troppen.

Vi vil alle ha en temposterk, taklingssterk, målfarlig, teknisk briljant midtbanemann. Men pt er vi ikke attraktive nok / eller har penger nok.

auren

Hør, hør.... enig!
 

Fripp

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #714 på: Januar 10, 2013, 13:10:58 »
Skejbreid er linket til Norwich.

Synd, de kunne jo fått Brown....

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #715 på: Januar 10, 2013, 17:08:08 »
Rumours that Leeds are interested in Liverpool youngster Dani Pacheco

Merseyside Fischer ‏@MerseysideFisch
Leeds United in talks with Dani Pacheco. #LFC

håper dette skjer, han er ung og talentfull....jeg skjønner ikke hvorfor LFC vil selge han.

håper dette er sant og går gjennom.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #716 på: Januar 10, 2013, 17:32:50 »
Daily Mirror;
Leeds, Huddersfield and Wolves are chasing Bradford City's £1million-rated League Cup hero Nahki Wells.

The Sun;
Manchester United are keeping a close eye on Rayo Vallecano's Brazil striker Leo Baptistao, 20, who is rated at £5million and is also being tracked by Liverpool, QPR, Leeds and Brighton

Daily Star;
Championship sides Leeds and Derby are both chasing Dagenham & Redbridge left-back Femi Ilesanmi.

http://www.teamtalk.com/papertalk/8388173/Paper-Talk-United-to-win-Zaha-race


er dette en "finn 5 feil" oppgave?
jeg finner kun to................
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #717 på: Januar 10, 2013, 18:04:53 »
Daily Mirror;
Leeds, Huddersfield and Wolves are chasing Bradford City's £1million-rated League Cup hero Nahki Wells.

The Sun;
Manchester United are keeping a close eye on Rayo Vallecano's Brazil striker Leo Baptistao, 20, who is rated at £5million and is also being tracked by Liverpool, QPR, Leeds and Brighton

Daily Star;
Championship sides Leeds and Derby are both chasing Dagenham & Redbridge left-back Femi Ilesanmi.

http://www.teamtalk.com/papertalk/8388173/Paper-Talk-United-to-win-Zaha-race


er dette en "finn 5 feil" oppgave?
jeg finner kun to................

Enig, må absolutt være en trykkfeil dette. Kanskje Leeds trodde det var i NOK.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #718 på: Januar 10, 2013, 19:19:03 »
Daily Mirror;
Leeds, Huddersfield and Wolves are chasing Bradford City's £1million-rated League Cup hero Nahki Wells.

The Sun;
Manchester United are keeping a close eye on Rayo Vallecano's Brazil striker Leo Baptistao, 20, who is rated at £5million and is also being tracked by Liverpool, QPR, Leeds and Brighton

Daily Star;
Championship sides Leeds and Derby are both chasing Dagenham & Redbridge left-back Femi Ilesanmi.

http://www.teamtalk.com/papertalk/8388173/Paper-Talk-United-to-win-Zaha-race


er dette en "finn 5 feil" oppgave?
jeg finner kun to................

Jeg siterte bare The Sun. Tar ikke ansvar for innholdet. Det gjør sikkert ikke The Sun heller  :)
marching on together,
derudaf forever...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28988
  • Total likes: 2669
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #719 på: Januar 10, 2013, 19:41:48 »
Salem Patel‏@SalemPatel

 :-)



...og nå er det 'overdrive' på twitter om hva denne smily'en fra Salem betyr!  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan