RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20

Started by Leedsfan, September 01, 2012, 14:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

samadhi

Daily mirror;
Reading and Leeds have joined the £1m chase for Sheffield United's Nick Blackman

The Daily Telegraph;
Stephen Warnock is poised to agree a surprise move to Leeds
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Luciano Becchio continues to be popular and has been backed to join Wigan this morning. He is 7/2 from 11/1 to join the Latics with Norwich still strong favourites to land the Leeds striker.

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch
Ups & Ups!!

Cannavaro

Etter det jeg leser fra forskjellige kilder idag så er :

Stephen Warnock
Habib Habibou
Kaspars Gorkss
ryktes på vei inn

Becchio forsvinner sikkert, mulig flere PL-klubber på banen også.
MFLU - Miracles For Leeds United

Runar

samadhi

Med Drury skadet har vi vel bare Pearce som backup i forsvaret, med Peltier som eneste alternativet på v.back.
Vi trenger derfor spillere, og da er det vel like greit å hente noen som kan heve laget.
Det tror jeg Warnock gjør, selv om jeg også gjerne skulle sett at de 4 som har spilt bak de siste kampene får fornyet tillitt.
marching on together,
derudaf forever...

Runar

Dyreste spilleren i laget som back up?

Hva med Charlie Taylor?

Henter vi Warnock er det for at han skal spille, da mister vi muligheten til å gjøre Aidy White god som venstre back og stige i verdi.

Elland RD LS 11

samadhi

Jeg er enig med deg at White burde få sjansen på venstreback fremover.
Han har vært ett stort talent lenge, og det nærmer seg vel snart ett punkt der han må slå igjennom skikkelig.

Samtidig mener jeg at vi trenger mer bredde i de bakre ledd, og da er det fornuftig å hente en spiller som Warnock synes jeg. Rutinert spiller, som var på lån i Bolton før jul og er trolig i brukbar form. Etablert PL spiller med landslagskamper for England.

Om Warnock er litt "dyr i drift" så er vel det bare ett godt tegn. Blir stort sett klaget på at det ikke brukes penger, så da må det være bra at klubben faktisk viser litt muskler og snapper en spiller fremfor nesa på West Hma.

Skal vi hente inn spillere nå i januar må de heve stallen. Viss ikke kunne vi like gjerne beholdt Connolly og Pugh og hatt de som backup.

Charlie Taylor er vel nylig reist på lån ut sesongen til Inverness, og for forhåpentligvis god kamptrening der.
marching on together,
derudaf forever...

Kickthemdown

Quote from: samadhi on January 29, 2013, 13:04:33
Jeg er enig med deg at White burde få sjansen på venstreback fremover.
Han har vært ett stort talent lenge, og det nærmer seg vel snart ett punkt der han må slå igjennom skikkelig.

Samtidig mener jeg at vi trenger mer bredde i de bakre ledd, og da er det fornuftig å hente en spiller som Warnock synes jeg. Rutinert spiller, som var på lån i Bolton før jul og er trolig i brukbar form. Etablert PL spiller med landslagskamper for England
.

Om Warnock er litt "dyr i drift" så er vel det bare ett godt tegn. Blir stort sett klaget på at det ikke brukes penger, så da må det være bra at klubben faktisk viser litt muskler og snapper en spiller fremfor nesa på West Hma.

Skal vi hente inn spillere nå i januar må de heve stallen. Viss ikke kunne vi like gjerne beholdt Connolly og Pugh og hatt de som backup.

Charlie Taylor er vel nylig reist på lån ut sesongen til Inverness, og for forhåpentligvis god kamptrening der.
Spot on. Holder ikke med kun White.. Om White må stå over så er det Peltier ut på backen og da er kjøret i gang med en eneste gang. Meget solid signering.

Cherry

Runar

Tull

Og ha en dyr signering som reserve gir ingen mening. Da er konsekvensen at Aidy ikke prioriteres.

Hvorfor gi han ny kontrakt i sommer dersom du ikke har tro på at han kan gjøre jobben.

SindreWikre

Dropp Warnock og sats på Aidy !

Mener vi bør sette pengene på en skikkelig erstatter til Becchio og en god midtbanespiller
Pontus ❤

Trond90

Vi trenger minst en kjapp ving inn før vinduet stenger, det sa vel Warnock han ville ha inn og.. hvor blir han av?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Er det noen som vet om Warnock kan spille stopper? Jeg mener også at White bør satses på som venstreback ut sesongen. Skuffende hvis han mister plassen til Warnock, selv om sistnevnte pt nok er bedre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Quote from: Trond90 on January 29, 2013, 13:50:48
Vi trenger minst en kjapp ving inn før vinduet stenger, det sa vel Warnock han ville ha inn og.. hvor blir han av?

tja, hvem vet hvor høna sparker?

for noen uker siden var det kun en spiss ??? :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Ryktes om Paul McGowan fra  St. Mirren. (Twitter)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

29.01.2013: mange forsterkninger som er kjøpt gitt.....

samadhi

Quote from: DenHviteYeboah on January 29, 2013, 14:21:13
29.01.2013: mange forsterkninger som er kjøpt gitt.....

"Frykter" du gode spillerne inn siden du spiller ut den nå og ikke tør vente til 01.02.2013?
marching on together,
derudaf forever...

Glenn K

Det skrives nå i Belgia  at Habibou er på vei til Leeds United.

http://bit.ly/118LbO7

Joe Jordan

Leeds Mad ‏@LeedsMad2012
Christ almighty. Warnock (S) is on £40,000 a week at Villa?? http://www.expressandstar.com/sport/2013/01/29/wolves-set-to-miss-out-to-leeds-on-stephen-warnock/ …? #lufc

Og en horribel Google Translate fra nederlandsk:

Det ser ut som Habib Habibou Zulte Waregem vil overlate til den engelske andre divisjon vil tiltrekke. Angriperen på Leeds United erstatning Becchio bør være.
Interessen fra QPR og Leeds United var klart for en stund, men nå er et skifte på gang. Det er forventet at overføring av Habibou dag eller i morgen er fullført. Tribal Football rapporterer at Habibou i den engelske andre divisjon bør bli erstatning Luciano Becchio. Zulte Waregem har allerede akseptert tilbudet for spilleren ifølge nettstedet.
Habibou sent på Twitter i seg selv antyder også at en endring er nært forestående: "Merci en tout le monde. One Love ".
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cherry

Denne synes jeg er spennende ........litt Hasselbaink assosiasjoner...... ;)

Leedsgutt

Zulte Waregem's communications officer Cedric Tack tells @bbcleeds that #lufc are yet to make an offer for their striker Habib Habibou haha

Tack says this month Habibou:"left our training session in Marbella to do tests & talking with #lufc but we haven't got an official offer."

Tack said:"On the grapevine we know #lufc is one of the clubs who want Habibou but so far we did not receive an official offer so we wait."

men hvorfor tar han tester med leeds, hvis vi ikke har lagt inn bud `?

Leedsgutt

#lufc TRANSFER NEWS:Aston Villa fullback Stephen Warnock has agreed a move to Championship side Leeds (cont)

http://www.twitlonger.com/show/ks6l39

Rudi G.

Adam Pope ‏@APOPEY
#BBC Radio Leeds confirm Leeds Utd's interest in Habibou http://boo.fm/b1182080  via @audioboo #lufc

http://audioboo.fm/boos/1182080

Glenn K

Josh McEachran
‏@JMcEachran20

En route to Leeds...

Hmm, hva skal han der? Klassespiller...

EDIT: Glem det, han er på season-long loan i Middlesbrough...

SindreWikre

Stephen Warnock , viss han er klar for Leeds så kan det ikke være mye penger han har fått i lønn vel?
Vi kan jo ikke matche noe store krav.  Må innrømme viss han sier nei til West Ham for og spille for oss får jeg litt lyst på mannen og , gir oss rutine men sko ønske Aidy kunne fått muligheten mer.

Nå som Rogers , Nunez , Andy Gray og Danny Pugh er ute av lønnsbudgettet mangler vi bare Kisnorbo og bromby før alt dritet er ute ... da skal vi vel ha noe lønnspenger til gode?
Pontus ❤

Stephenjazz

Quote from: #AustinMachine on January 29, 2013, 20:44:31
Stephen Warnock , viss han er klar for Leeds så kan det ikke være mye penger han har fått i lønn vel?
Vi kan jo ikke matche noe store krav.  Må innrømme viss han sier nei til West Ham for og spille for oss får jeg litt lyst på mannen og , gir oss rutine men sko ønske Aidy kunne fått muligheten mer.

Nå som Rogers , Nunez , Andy Gray og Danny Pugh er ute av lønnsbudgettet mangler vi bare Kisnorbo og bromby før alt dritet er ute ... da skal vi vel ha noe lønnspenger til gode?

Stephen Warnock er en forferdelig fotballspiller. Her snakker vi om en mann som ikke klarer å spille seg inn på det laget som slipper inn flest mål i Premier League
Det blir aldri umoderne å vinne

Asbjørn

Quote from: Stephenjazz on January 29, 2013, 20:56:56
[Stephen Warnock er en forferdelig fotballspiller. Her snakker vi om en mann som ikke klarer å spille seg inn på det laget som slipper inn flest mål i Premier League
...så Stephen(jazz) liker ikke Stephen  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Glenn K

aberdeentransfernews ‏@aberdeentransfe
Leeds and Sheff Utd have both enquired about Niall McGinn. Craig Brown will sell if either can match the £300k asking price #afc #lufc #sufc