Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Dominic Poleon  (Lest 37756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Spiller: Dom Poleon
« Svar #60 på: August 05, 2013, 08:57:10 »
Skal vi tippe på Poleon + 10 mål i år
 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Brighton, 03.08.2013 kl 16:00 på Elland Road.
« Svar #61 på: August 05, 2013, 11:29:33 »
Skal vi tippe på Poleon + 10 mål i år

Han er uredd og rå, lenge siden vi har hatt en så rask og målfarlig spiss. Han er jo en ypperlig impact-player. Han vil jo passe perfekt når vi leder og det andre laget presser for utligning, vi trenger noen som kan kontre inn "enkle" mål.

Artig å se at Smith sin spisskompetanse kan komme godt med.

Med Diouf, Byram og Austin tilbake så kan dette bare bli bedre. Hadde vi signert Mills også så er vi mer komplett.

Personlig så liker jeg at Tonge får spille og så langt gjør det bra, det samme med Varney.

We all have to march on together..
« Siste redigering: August 05, 2013, 13:25:22 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Kamp: vs Brighton, 03.08.2013 kl 16:00 på Elland Road.
« Svar #62 på: August 05, 2013, 13:09:46 »
Skal vi tippe på Poleon + 10 mål i år

Han er uredd og rå, lengden siden vi har hatt en så rask og målfarlig spiss. Han er jo en ypperlig impact-player. Han vil jo passe perfekt når vi leder og det andre laget presser for utligning, vi trenger noen som kan kontre inn "enkle" mål.

Artig å se at Smith sin spisskompetanse kan komme godt med.

Med Diouf, Byram og Austin tilbake så kan dette bare bli bedre. Hadde vi signert Mills også så er vi mer komplett.

Personlig så liker jeg at Tonge får spille og så langt gjør det bra, det samme med Varney.

We all have to march on together..

Enig med deg, minner meg litt om Gradel faktisk, energisk og lett på foten!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Sv: Spiller: Dom Poleon
« Svar #63 på: August 05, 2013, 15:25:56 »
Han må bare få sjansen... og ta vare på den.
Hekta på Leeds siden 1974

pale

Sv: Spiller: Dom Poleon
« Svar #64 på: August 05, 2013, 18:15:13 »
Med fare for å virke som en grinebiter. Jeg har ikke trua på at Poleon blir vår redningsmann
i år. Uferdig teknisk og taktisk uklok.
Men for all del, jeg spiser gjerne disse ordene i meg i mai!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Dom Poleon
« Svar #65 på: August 05, 2013, 18:27:28 »
Med fare for å virke som en grinebiter. Jeg har ikke trua på at Poleon blir vår redningsmann
i år. Uferdig teknisk og taktisk uklok.
Men for all del, jeg spiser gjerne disse ordene i meg i mai!

I såfall NW sin feil som ikke lot han spille for oss forrige sesong, men lurer mer på hva du bruker som grunnlag for den meningen?

pale

Sv: Spiller: Dom Poleon
« Svar #66 på: August 05, 2013, 20:09:20 »
Med fare for å virke som en grinebiter. Jeg har ikke trua på at Poleon blir vår redningsmann
i år. Uferdig teknisk og taktisk uklok.
Men for all del, jeg spiser gjerne disse ordene i meg i mai!

I såfall NW sin feil som ikke lot han spille for oss forrige sesong, men lurer mer på hva du bruker som grunnlag for den meningen?
Grunnlaget er det jeg har sett han spille. Skal innrømme at det ikke er mange kamper, men synes ikke han imponerte
mot Brighton heller. Har trua på at både Varney og Hunt er bedre.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Dom Poleon
« Svar #67 på: August 05, 2013, 20:25:25 »
Med fare for å virke som en grinebiter. Jeg har ikke trua på at Poleon blir vår redningsmann
i år. Uferdig teknisk og taktisk uklok.
Men for all del, jeg spiser gjerne disse ordene i meg i mai!

I såfall NW sin feil som ikke lot han spille for oss forrige sesong, men lurer mer på hva du bruker som grunnlag for den meningen?
Grunnlaget er det jeg har sett han spille. Skal innrømme at det ikke er mange kamper, men synes ikke han imponerte
mot Brighton heller. Har trua på at både Varney og Hunt er bedre.

Den er grei, har ikke sett så mye av han jeg heller, noen treningskamper i fjor sommer, var da sikker på at han skulle få spille mye under NW, det fikk han jo ikke, han spilte vel noen kamper for oss på slutten av forrige sesong og hadde vel et par mål også, i sommer så jeg han i noen kamper igjen, han var god, på lørdag fikk han 20 minutter og var farlig frempå et par ganger, godt innhopp mener nå jeg...jeg har klokketroen på Dom :)

Geir fra Grimstad

Sv: Spiller: Dom Poleon
« Svar #68 på: August 06, 2013, 07:25:24 »
Med fare for å virke som en grinebiter. Jeg har ikke trua på at Poleon blir vår redningsmann
i år. Uferdig teknisk og taktisk uklok.
Men for all del, jeg spiser gjerne disse ordene i meg i mai!

I såfall NW sin feil som ikke lot han spille for oss forrige sesong, men lurer mer på hva du bruker som grunnlag for den meningen?
Grunnlaget er det jeg har sett han spille. Skal innrømme at det ikke er mange kamper, men synes ikke han imponerte
mot Brighton heller. Har trua på at både Varney og Hunt er bedre.

Den er grei, har ikke sett så mye av han jeg heller, noen treningskamper i fjor sommer, var da sikker på at han skulle få spille mye under NW, det fikk han jo ikke, han spilte vel noen kamper for oss på slutten av forrige sesong og hadde vel et par mål også, i sommer så jeg han i noen kamper igjen, han var god, på lørdag fikk han 20 minutter og var farlig frempå et par ganger, godt innhopp mener nå jeg...jeg har klokketroen på Dom :)

+1
revie

Kato

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #69 på: August 06, 2013, 11:41:52 »
Jeg slår på stortromma og tror Poleon får sitt store gjennombrudd i år, og scorer 14 mål i championship. Veldig fornøyd basert på 15 mins med highlights. Uredd, tøff og rask. Kommer vel til tre sjanser den tiden han er inne, bra i seg selv det. Løsner det her, kan det løsne skikkelig.
 

Jon R

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #70 på: August 06, 2013, 13:15:36 »
Jeg slår på stortromma og tror Poleon får sitt store gjennombrudd i år, og scorer 14 mål i championship. Veldig fornøyd basert på 15 mins med highlights. Uredd, tøff og rask. Kommer vel til tre sjanser den tiden han er inne, bra i seg selv det. Løsner det her, kan det løsne skikkelig.

Forsiktig med begrepsbruken, kato. Kan gå troll i ord.  ::)
Jon R.

Gufrias

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #71 på: August 06, 2013, 15:59:46 »
Jeg slår på stortromma og tror Poleon får sitt store gjennombrudd i år, og scorer 14 mål i championship. Veldig fornøyd basert på 15 mins med highlights. Uredd, tøff og rask. Kommer vel til tre sjanser den tiden han er inne, bra i seg selv det. Løsner det her, kan det løsne skikkelig.
Liker
Hekta på Leeds siden 1974

mac_gyver

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #72 på: August 06, 2013, 17:50:03 »
Håper han får starte i morra!
Pride of Yorkshire

Kato

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #73 på: August 09, 2013, 08:41:06 »
Og starte fikk han. Og matchvinner ble han. Håper på en ny halvtime søndag. Har trua her.
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #74 på: August 09, 2013, 11:39:12 »
Flott mål, ingen tvil i hans hode når han fikk ballen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #75 på: August 09, 2013, 12:52:21 »
poleon känns som en möjlig supersub denna säsong, tycker man skulle kunna ge honom snitt 30 min per match, inget illa om hunt och smith men de är inga klassanfallare som öser in mål
 

gulle

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #76 på: August 11, 2013, 22:48:43 »
Liker godt det jeg har sett av Dom hittil. Tør og kan utfordre helt inn i boksen. Skaper ting alene,det er mangelvare hos oss. La mannen få spilletid!
Nå rykker vi opp! Jasederja

Eriksen55

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #77 på: August 18, 2013, 10:04:48 »
Stort potensiale på Dom, vist mye bra i år. Men han bør vurdere å spille ballen oftere. Hjelper lite at det ser bra ut med litt rykk og finter, når han ender opp med å rote seg bort gang etter gang. Dom og Macca på topp så har vi et spisspar som fort kan dundre inn 30 mål tilsammen!!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #78 på: August 18, 2013, 10:08:37 »
Stort potensiale på Dom, vist mye bra i år. Men han bør vurdere å spille ballen oftere. Hjelper lite at det ser bra ut med litt rykk og finter, når han ender opp med å rote seg bort gang etter gang. Dom og Macca på topp så har vi et spisspar som fort kan dundre inn 30 mål tilsammen!!

Jeg tror de kunne fungert bra sammen, med Diouf liggende rett bak.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #79 på: August 18, 2013, 11:26:48 »
Basert på inntrykkene fra gårsdagens kamp: Har langt igjen til å bli en toppspiller. Må bli klokere og en bedre lagspiller. Liker hans rett på mål innstilling, men det blir mye tut og kjør uten at det kommer så mye ut av det. Foreløpig  mer Simon Johnson enn Max Gradel.
Jon R.

Cherry

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #80 på: August 18, 2013, 12:16:52 »
Gutten er 19 år, Dom blir en god spiller etterhvert.... Ustabil kvalitet blir det fra han i år- men d er normalt ift alder og erfaring på dette nivået :)
 

Kato

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #81 på: August 18, 2013, 20:53:40 »
Uslepen diamant. Enorme forutsetninger med fart og fysikk. Må jobbe med valg-biten. Skaffe seg bedre oversikt, variere mellom å utfordre og spille ballen.

Gir oss en helt ny dimensjon med enorm fart, men ennå noe valpete.
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #82 på: August 26, 2013, 18:37:15 »
Selvtillit er en bra ting?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

KingHowson

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #83 på: August 26, 2013, 18:50:46 »
Jeg har ståltro på han i år, bra gutten har tro på seg selv også. Uredd, rask, med høy selvtillit? Akkurat det vi trenger

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #84 på: August 26, 2013, 19:02:47 »
Selvtillit er en bra ting?



...og så viser det seg bare å være Roscoe som er en kløpper på app'en sin ;) #fakearticle.dott.com  :D

Ross McCormack ‏@Rossmccormack44  25m 
Cracking app this. That's a fake article I made up haha


« Siste redigering: August 26, 2013, 19:04:30 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #85 på: August 26, 2013, 19:37:27 »
Selvtillit er en bra ting?



...og så viser det seg bare å være Roscoe som er en kløpper på app'en sin ;) #fakearticle.dott.com  :D

Ross McCormack ‏@Rossmccormack44  25m 
Cracking app this. That's a fake article I made up haha





Herlig   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #86 på: August 27, 2013, 22:37:19 »
Joda, jenter har også intelligente fotball-konversasjoner:

Sitat
Leah ‏@leahwallerx 9m
This is why Poleon, although inexperienced, is an asset. Fast and troublesome, will make defenders distribute poor challenges.


Sitat
Jennifer Berry ‏@jenberlufc 6m
@leahwallerx tbh it's about 70mins late. He's had so many chances to go down, legit. Gotta learn when to.


Sitat
Leah ‏@leahwallerx 1m
@jenberlufc yeah that was obvious in the game against weds, was going down far too often, he'll learn with experience
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #87 på: August 27, 2013, 22:41:16 »
Joda, jenter har også intelligente fotball-konversasjoner:

Sitat
Leah ‏@leahwallerx 9m
This is why Poleon, although inexperienced, is an asset. Fast and troublesome, will make defenders distribute poor challenges.


Sitat
Jennifer Berry ‏@jenberlufc 6m
@leahwallerx tbh it's about 70mins late. He's had so many chances to go down, legit. Gotta learn when to.


Sitat
Leah ‏@leahwallerx 1m
@jenberlufc yeah that was obvious in the game against weds, was going down far too often, he'll learn with experience

Sikker på at det er fotball de snakker om? Syns hele greia ser tvilsom ut.  ;D
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jostein.

Sv: SPILLER: Dominic Poleon
« Svar #89 på: September 06, 2013, 09:16:24 »
Kan ikke Dom omskoleres til ving, fysikken hans passer jo veldig bra? Bør prøves etter min mening.
Leeds Carajo!