Spillere dere har tatt på, snakket med eller generelt vært i kontakt med?

Started by Gambi, September 05, 2012, 14:05:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gambi

Ja, sitter og kjeder meg litt, så oppretter like godt en ny tråd. :)
Hvilke fotballspillere har dere møtt, snakket med, vært i fysisk kontakt med, eller på en eller annen kommunisert med?
Min liste:
Giorgios Samaras(snakket med & tatt bilde)
Dimitris Salpingidis(samme)
Fernando Santos, Hellas' trener(snakket med, fikk ham til å le :O & tatt bilde)
Kostas Katsouranis(tatt bilde med)
Eidur Gudjohnsen(tatt bilde med)
Petr Chec(tatt bilde med)
Thomas Peckhart(tatt bilde med)
Joshua King(tatt bilde med og snakket med, satt ved siden av meg på VIF kamp)
Mehdi Abeid(snakket med 4 ganger)
John Arne Riise, (snakket med)
Moa(snakket med 3 ganger)
Jonathan Parr(snakket med)
Lucas Pratto(ble faktisk venn med, jeg hadde River Plate drakt, og han var utlånt fra Boca Juniors)
Chinedu Obasi(snakket med flere ganger)
Drillo(snakket med flere ganger, kjip type)
Ã...ge Hareide(snakket med og tatt bilde med)
Ola By Riise(snakket med)

Wayne Rooney ( autograf)
Shinji Kagawa(autograf)
Rio Ferdinand(autograf)
Nani(autograf)
Anderson(autograf)
Michael Carrick(autograf)
John Carew(autograf)
Morten Gamst(autograf)

Synes da dette var en ganske fin liste :)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Gambi

Må adde på Harmeet Singh, fetteren til en god kompis av meg... Mohammed Fellah, og Martin Andresen. :)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

fmtj

Quote from: Gambi on September 05, 2012, 14:05:08
Ja, sitter og kjeder meg litt, så oppretter like godt en ny tråd. :)
Hvilke fotballspillere har dere møtt, snakket med, vært i fysisk kontakt med, eller på en eller annen kommunisert med?
Min liste:
Giorgios Samaras(snakket med & tatt bilde)
Dimitris Salpingidis(samme)
Fernando Santos, Hellas' trener(snakket med, fikk ham til å le :O & tatt bilde)
Kostas Katsouranis(tatt bilde med)
Eidur Gudjohnsen(tatt bilde med)
Petr Chec(tatt bilde med)
Thomas Peckhart(tatt bilde med)
Joshua King(tatt bilde med og snakket med, satt ved siden av meg på VIF kamp)
Mehdi Abeid(snakket med 4 ganger)
John Arne Riise, (snakket med)
Moa(snakket med 3 ganger)
Jonathan Parr(snakket med)
Lucas Pratto(ble faktisk venn med, jeg hadde River Plate drakt, og han var utlånt fra Boca Juniors)
Chinedu Obasi(snakket med flere ganger)
Drillo(snakket med flere ganger, kjip type)
Ã...ge Hareide(snakket med og tatt bilde med)
Ola By Riise(snakket med)

Wayne Rooney ( autograf)
Shinji Kagawa(autograf)
Rio Ferdinand(autograf)
Nani(autograf)
Anderson(autograf)
Michael Carrick(autograf)
John Carew(autograf)
Morten Gamst(autograf)

Synes da dette var en ganske fin liste :)

For en grusom liste.....
Yeboahs vitne

Gambi

Shinji Kagawa også da? :P
Hehe, joa, hadde vært kulere om det var NUFC spillere på den lista...

Gufrias

Quote from: Gambi on September 06, 2012, 15:52:54
Shinji Kagawa også da? :P
Hehe, joa, hadde vært kulere om det var NUFC spillere på den lista...
For ikke å si LUFC.  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Pratet noen få ord med Aaron Lennon da Leeds var i Sverige i 2004

Leedsulf

euphor9

Jeg har tatt på en spiller(flere ganger) som spilte for Fløya før, men sier ikke hva hun heter.

Gambi

fjellhaugen

Quote from: Leedsulf on September 10, 2012, 13:08:04
Vekslet et pard ord med Lars Gaute Bø for noen år siden.

;D ;D ;D

selv kan jeg skryte over tidligere fkh keeper per andreas haftorsen og sportsdirektør asbjørn helgeland som gymlærere  :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Hødd laget...

i tillegg så erindrer jeg at jeg var på fotballskole med "selveste" Jan Ã...ge Fjørtoft i hine hårde dager. Det var i den tiden han spilte for Rapid Wien. Mener å huske at Mini også var instruktør da...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Egil Østenstad og Tore Pedersen. Satt ved siden av dem på ER under kampen mot Galasataray i april 2000. Vi snakket en del om det som skjedde i Tyrkia og om Bakke og Håland som da var i klubben.

Ellers...  Gary McAllister, Gary Speed, John Charles, Alf Inge Håland, Lars Bohinen, Peter Lorimer av de jeg husker i farta.

Ja, og så passerte jeg Jim Beglin utenfor ER i 1992 før kampen mot Coventry i april..  ;)
Super Leeds since 1968

fmtj

Jeg satte inn noen grusomme tacklinger på Jørn Andersen og Jan Rafn da de spilte på Østsiden da vi var guttunger...og selvsagt har jeg stått ved Lorimers side og blitt avbildet.
Yeboahs vitne

Gambi

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

Lista blir litt vel lang. Men jeg må vel legge til at jeg er delvis medskyldig til at George Best dåua på grunn av ødelagt kropp. Jeg spanderte et par pils på ham på en pub i London for mange herrens år siden.
Ellers kan jeg legge til at det var noe spesielt å bli vekka av kjerringa til the Gentle Giant med spørsmål om jeg ville ha vanlig lager eller Guiness til eggene mine hjemme hos  ham. Samt når Johny Giles kom og henta meg sammen med Terry Yorath og kjørte meg til Peter før kampstart mot Liverpool denne morgenen 19 februar i 1994

Hobben

Snakker ukentlig med hele Bryne Fotball Klubb men siden Norsk Fotball er like lavt så bedriftsfotball teller vell neppe det ;).

Ellers består listen av denne:
Mark Viduka (Ã... få snakke med Mark var noe av det kuleste jeg har gjort noen gang! H-E-L-T)
Robbie Blake
Eirik Bakke
Tore Andre Flo
Neil Sullvian
Jonny Howson
Robert Snodgrass
Simon Grayson (Også ganske stort for meg :D)
En eller annen ass.trener, husker ikke navnet, men var under Graysons tid.
Bradley Johnson
Kasper Schmeichel (En liten prat, han var ikke så interessert i å snakke, tror jeg..)
Rogaland Whites

fmtj

Quote from: h.b on October 25, 2012, 17:33:01
Lista blir litt vel lang. Men jeg må vel legge til at jeg er delvis medskyldig til at George Best dåua på grunn av ødelagt kropp. Jeg spanderte et par pils på ham på en pub i London for mange herrens år siden.
Ellers kan jeg legge til at det var noe spesielt å bli vekka av kjerringa til the Gentle Giant med spørsmål om jeg ville ha vanlig lager eller Guiness til eggene mine hjemme hos  ham. Samt når Johny Giles kom og henta meg sammen med Terry Yorath og kjørte meg til Peter før kampstart mot Liverpool denne morgenen 19 februar i 1994

;D herlig!!
Yeboahs vitne

kalle_92

Quote from: Hobben on October 26, 2012, 09:21:06
Snakker ukentlig med hele Bryne Fotball Klubb men siden Norsk Fotball er like lavt så bedriftsfotball teller vell neppe det ;).

Ellers består listen av denne:
Mark Viduka (Ã... få snakke med Mark var noe av det kuleste jeg har gjort noen gang! H-E-L-T)
Robbie Blake
Eirik Bakke
Tore Andre Flo
Neil Sullvian
Jonny Howson
Robert Snodgrass
Simon Grayson (Også ganske stort for meg :D)
En eller annen ass.trener, husker ikke navnet, men var under Graysons tid.
Bradley Johnson
Kasper Schmeichel (En liten prat, han var ikke så interessert i å snakke, tror jeg..)
Tenker du på Glynn Snodin? Var det ikke det han het da??

Herlig h.b.! :D