Main Menu

FIFA 13 - PS3

Started by kalle_92, September 24, 2012, 23:30:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kalle_92

Hei! Lager en tråd om FIFA 13 på playstation 3, slik at vi kan finne hverandre her, og kanskje ta en match om det er ønskelig! Jeg har forhåndsbestilt, og det skal hentes så snart det er ute!

Gambi

Spilte det idag for første gang. Supert!
Det var egentlig nøyaktig de forbedringene jeg hadde ventet, men de var godt gjennomførte. Grafikken er ikke no særlig endret, men selve "gamet" er mye mer realistisk og ekte nå. Trengs litt skills nå, ikke bare Walcott med 99 i pace :P

Men jeg er sålangt tilfredsstillt!  :)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

kalle_92

Quote from: Gambi on September 24, 2012, 23:49:10
Spilte det idag for første gang. Supert!
Det var egentlig nøyaktig de forbedringene jeg hadde ventet, men de var godt gjennomførte. Grafikken er ikke no særlig endret, men selve "gamet" er mye mer realistisk og ekte nå. Trengs litt skills nå, ikke bare Walcott med 99 i pace :P

Men jeg er sålangt tilfredsstillt!  :)
Hvordan er dømmingen? De snakket om å forbedre dette. Kan være litt kjip dømming av og til, med straffer som burde være straffe, etc. Men slår ikke PES. Der er det dårlig dømming...

Gambi

Har inntrykk av at dømmingen er forbedret, og at det er bedre veksling på fordel og frispark etc, men synes kanskje det var litt vel billige straffespark. Men kanskje det bare er meg, da jeg lagde 3 straffer igår..hehe :P
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

kalle_92

Blank_File

Fatter ikke at dere gidder å spille på PS3, det er jo helt forferdelig dårlig drittkonsoll!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

Gambi

Gufrias

Quote from: Blank_File on September 26, 2012, 13:13:29
Fatter ikke at dere gidder å spille på PS3, det er jo helt forferdelig dårlig drittkonsoll!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
Jeg har spilt 12-ern på PS3 og Wii. PS3-utgaven er overlegent best.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

Ok  ;)

Blank_File

Quote from: Gufrias on September 26, 2012, 22:02:45

Jess! En som var i nærheten av å bite på agnet!  ;D ;D

Leedsulf

Troppet opp på nærmeste sjappe kl 10:02, så nå blir det noen timer i kveld dersom alt går etter planen.

Oppdrettslaksen

Gjerne add Oppdrettslaksen hvis noen er gira på en match! ;)

Gufrias

Quote from: Blank_File on September 27, 2012, 11:39:10
Quote from: Gufrias on September 26, 2012, 22:02:45

Jess! En som var i nærheten av å bite på agnet!  ;D ;D
Hyggelig å kunne glede deg. :)
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

karl_m92

Add meg gjerne for en match!  :)

Gambi

Om noen vil bli senket av Gambis artilleri, er det bare å adde ppowerstar.
Er du keen på tape, er nok ikke jeg rette nivået å teste seg ut på, for da vil hærfører Demba Ba med sine tropper gruse dere hehe ;)
Men uansett; add om dere vil :)

kalle_92

Senket Man utd (online mot en fyr) med WBA  ;D

Gambi

Adder deg jeg Kalle, saa kan jeg gruuuse deg :)

kalle_92

Quote from: Gambi on October 03, 2012, 10:33:05
Adder deg jeg Kalle, saa kan jeg gruuuse deg :)
Den er grei! :)

Noen andre som har lagt merke til Leeds sine bortedrakter? Hos meg er de stort sett riktige, men har feil farge. Den blå bortedrakten er lyseblå i spillet, og den sorte bortedrakten har oransj i stedet for knæsjgult...

kalle_92

Kalle_92 vs. Gambi:
Brasil - Argentina: 2-0
Portugal - England: 4-1
Tyskland - Spania: 2-0

Takk for kampen !

Gambi

Farsken ja... var ikke helt i form idag... haha, gratulerer vel fortjent! Kommer sterkere tilbake..! :D

kalle_92

Quote from: Gambi on October 07, 2012, 15:30:28
Farsken ja... var ikke helt i form idag... haha, gratulerer vel fortjent! Kommer sterkere tilbake..! :D
Gleder meg. Syns du virket farlig ut i angrep, men det ville seg bare ikke. Diego Alves stod jo en kjempekamp! Det samme gjorde Eduardo.  :)

Blank_File

Quote from: kalle_92 on October 03, 2012, 10:39:38
Noen andre som har lagt merke til Leeds sine bortedrakter? Hos meg er de stort sett riktige, men har feil farge. Den blå bortedrakten er lyseblå i spillet, og den sorte bortedrakten har oransj i stedet for knæsjgult...

Når det gjelder oransjefargen så tror jeg bare det er din TV som er feil stilt. :) Leeds' bortedrakter i år er lyseblå, noe mørkere enn Shittyfargene.

kalle_92

Quote from: Blank_File on October 08, 2012, 09:07:54
Quote from: kalle_92 on October 03, 2012, 10:39:38

Når det gjelder oransjefargen så tror jeg bare det er din TV som er feil stilt. :) Leeds' bortedrakter i år er lyseblå, noe mørkere enn Shittyfargene.
Ja, kanskje du har rett. Det må jeg sjekke opp i. Nettopp fått ny tv. Det hjalp å justere fargene og bildet, men skal se om jeg klarer å endre instillingene slik at det blir et optimalt resultat ut av det hele. Det er forøvrig en Samsung UE46es5705.

kalle_92

Merker meg at FIFA enda ikke har klart å ordne det slik på karrieremodus at man har mer enn 3 innbyttere i treningskamper. Dessuten er motstanderkeeperen alltid helt vanvittig god, uansett om han heter Jarstein eller Buffon, mens min egen keeper er ræva uansett! : p I det hele tatt er det noe dritt å spille mot CPU'en på fifa.

Gambi

Noen her som er Leeds-Yeboah? :)

Vanderlunde

Skaffet FIFA 13 ganske fort, og likte godt hele spillet. Spesielt gøy når det er såpass følsomt, at en av mine kamerater sliter med å spille ordentlig, i motsetning til fifa 12, hvor han dominerte :P

Har også vært på noen turneringer allerede med dette, og tenkte litt stort på ting, så jeg valgte Leeds, og mine motstandere var shitty, scum, Juventus, og Real Madrid. :P (Ble noe vellykket mot søppellagene, men ble for mye med de to andre, så vant 0, uavgjort 2, og 2 tap.)

Men har ikke blitt så mye onlinespill, var innom pro club en del, fikk 9,7 i snitt på de to første kampene der, uten klubb :P Ellers har det blitt lite online, mest karrierespill :P

kalle_92

Quote from: Gambi on October 31, 2012, 14:16:23
Noen her som er Leeds-Yeboah? :)
Lurte jeg også på. Jeg har nå lagt han (/henne) til :)

Gambi

Kamp imorgen, Kalle! Er i form naa!

kalle_92

Quote from: Gambi on November 01, 2012, 19:23:00
Kamp imorgen, Kalle! Er i form naa!
Hehe - Game on. Jeg jobber imorgen ettermiddag til tidlig kveld. Men må ta en kamp i helga, og kanskje imorgen!!  8)

Gambi