KAMP vs. BRISTOL CITY, ASHTON GATE LØRDAG 29.9.2012 KL 16:00

Started by ArneS, September 27, 2012, 11:22:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

COME ON LEEDS !!

ØBS

Quote from: Bites Yer Legs on September 29, 2012, 17:53:18
faen

Enig...

Men det aller viktigste er vel at VI vinner...

Strømmer inn tekstmeldinger her fra England nå.  Blir litt av en livlig busstur hjem for gjengen....
LUSCOS-hilsen
ØBS

Oppdrettslaksen

Hallgi

ALAW (saludos del pirata)

Tom S

COME ON LEEDS !!

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

fotballfantomet

Leeds United since -69/70 and 4 ever

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Hobben

Rogaland Whites

Rune Bergen

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

job

Fantastisk. Gratla alle sammen med en herlig borteseier.
We all love Leeds!!
Marching on together!                               Siden 1970

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

sportcarl1

Jon R

Jon R.

Sop

Love Leeds

Ankerjon15

Hallgi

Quote from: Hallgeir * on September 29, 2012, 17:57:30
Ja... slutt.

Ã...åå, så bra, fantastisk, no er vi i gang.., utrulig kva Warnock har fått til med så begrensa midler, cant wait for januar-vinduet, må berre holde oss halvveis oppe til dess og we are on the gooo!!
ALAW (saludos del pirata)

rober

RoarG

Fantastisk. Tilgir gutta for at det ikke ble 3-3. Nå begynner vi klartringen mot toppen. Hudds har spilt fra seg, og vil falle som en stein mot bunnen av tabellen. Grayson har fått sparken ved juletider.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sander

job

Herlig borteseier. Gleder meg til fortsettelsen.
God Helg!!
Marching on together!                               Siden 1970

sveifors

Herlig borteseier ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vi har slått flere PL lag enn Norwich ;D ;D ;D ;D

Bates er snart historie  ;D ;D ;D ;D ;D

Gratulerer alle sammen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sportcarl1

vi är helt klart med i racet, och med tanke mot vilka lag vi mött så är vår poängskörd godkänd

BillyBremner

Sju av de åtte lagene vi har møtt iår lå forran oss på tabellen før denne runden, synes at vi har hatt en kjempeåpning på sesongen. Mye nye spillere som skal lære å finne hverandre, dette blir sesongen vi tar steget opp blandt de store gutta igjen MOT.

Sleivind

Ufattelig deilig seier! Og det etter en cupseier  :o

Men skjer det flere ganger at mesteparten av innleggene handler om Huddersfield og Grayson i kamptråden, blir jeg sur. Kan ikke fatte og begripe hva som er så interessant der i gården? Dessuten har vi en egen tråd til andre kamper i NpC. Kan ikke være veldig vanskelig å bruke den?