Kristiansand

Started by Sheridan, May 20, 2006, 01:18:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert H.

Fått bekreftet nå at de sender matchen i morgen på Uptown.

Tobb

Uptown viser kampen i dag :)

MOT
 

Andersen

Regner med at Bryggeriet i Tønsberg viser kampen i dag. Håper det kommer mange Leeds supportere dit i dag ! LEEDS4EVER

Tobb

Leeds - Bradford vises på Uptown  :)

Vi får vel til og med storskjerm nå ettersom det ikke vises treningskamper samtidig........

MOT
 

Tobb

West Ham - Leeds på Uptown nå på søndag. Skuffende oppmøte mot Bradford folkens, regner med at flere tar turen nå :)

MOT
 

Tobb

Regner med at vi stiller mannsterkt på Uptown i kveld?

 

eddie84

Er det ingen som møtes i Arendal lenger? Er på kurs på tyholmen og skulle gjerne sette denne kampen!:-)

Hobben

Da skal min kjære far på ny tur til Kr.sand, som i fjor som i år er det Leeds-kamp på TV under denne helgeturen, viser de Leeds - Portsmouth på Up Town? Han var på Harveys i fjor men var lite imponert, høy musikk, og betjenigen bare lo når han spurte om de kunne få på lyden på kampen å sku ned musikken, så han vil ha fotballkamp med LYD :) Håper at noen kan bekrefte at kampen vises på Up Town ganske snart :-)

Takk!
Rogaland Whites

Tobb

Quote from: hobberst on September 27, 2011, 22:21:53
Da skal min kjære far på ny tur til Kr.sand, som i fjor som i år er det Leeds-kamp på TV under denne helgeturen, viser de Leeds - Portsmouth på Up Town? Han var på Harveys i fjor men var lite imponert, høy musikk, og betjenigen bare lo når han spurte om de kunne få på lyden på kampen å sku ned musikken, så han vil ha fotballkamp med LYD :) Håper at noen kan bekrefte at kampen vises på Up Town ganske snart :-)

Takk!

Ser faktisk ut til at Uptown prioriterer  Hoffenheim  â€"  Bayern München fremfor Leeds denne lørdagen.. Denne blir vist sammen med to PL kamper som begynner klokken 1600.

http://www.uptown.no/

Utrolig skuffende!
 

Hobben

Quote from: Tobb on September 28, 2011, 09:18:02
Quote from: hobberst on September 27, 2011, 22:21:53
Da skal min kjære far på ny tur til Kr.sand, som i fjor som i år er det Leeds-kamp på TV under denne helgeturen, viser de Leeds - Portsmouth på Up Town? Han var på Harveys i fjor men var lite imponert, høy musikk, og betjenigen bare lo når han spurte om de kunne få på lyden på kampen å sku ned musikken, så han vil ha fotballkamp med LYD :) Håper at noen kan bekrefte at kampen vises på Up Town ganske snart :-)

Takk!

Ser faktisk ut til at Uptown prioriterer  Hoffenheim  â€"  Bayern München fremfor Leeds denne lørdagen.. Denne blir vist sammen med to PL kamper som begynner klokken 1600.

http://www.uptown.no/

Utrolig skuffende!


Tull og tøv, jeg skal sende de en mail, jeg :)
Rogaland Whites

Tobb

Quote from: hobberst on September 28, 2011, 17:43:33
Quote from: Tobb on September 28, 2011, 09:18:02
Quote from: hobberst on September 27, 2011, 22:21:53
Da skal min kjære far på ny tur til Kr.sand, som i fjor som i år er det Leeds-kamp på TV under denne helgeturen, viser de Leeds - Portsmouth på Up Town? Han var på Harveys i fjor men var lite imponert, høy musikk, og betjenigen bare lo når han spurte om de kunne få på lyden på kampen å sku ned musikken, så han vil ha fotballkamp med LYD :) Håper at noen kan bekrefte at kampen vises på Up Town ganske snart :-)

Takk!

Ser faktisk ut til at Uptown prioriterer  Hoffenheim  â€"  Bayern München fremfor Leeds denne lørdagen.. Denne blir vist sammen med to PL kamper som begynner klokken 1600.

http://www.uptown.no/

Utrolig skuffende!


Tull og tøv, jeg skal sende de en mail, jeg :)

Sendte en mail jeg og. Kampen blir vist :)
 

Tobb

Lørdag 1 
Hoffenheim  â€"  Bayern München Bundesliga  Kl 1530
Manchester Utd  â€"  Norwich Premier League  Kl 1600
Blackburn  â€"  Manchester City Premier League  Kl 1600
Leeds  â€"  Portsmouth Championship League  Kl 1600
 

Hobben

Quote from: Tobb on September 30, 2011, 15:01:44
Lørdag 1 
Hoffenheim  â€"  Bayern München Bundesliga  Kl 1530
Manchester Utd  â€"  Norwich Premier League  Kl 1600
Blackburn  â€"  Manchester City Premier League  Kl 1600
Leeds  â€"  Portsmouth Championship League  Kl 1600


Fikk også mail om at den kom til å bli vist, så gamlingen i huset reiste trygt til Kristiansand i går ettermiddag :-)
Rogaland Whites

Tobb

Uptown viser Leeds - Cardiff!!

Står ikke på programmet, men har fått det bekreftet..

MOT
 

Håvard

Vises kampen i helga? Og hvor? Ny i byen jeg så..

Blank_File

Quote from: Håvard on February 27, 2012, 22:09:41
Vises kampen i helga? Og hvor? Ny i byen jeg så..
Uptown Sportspub i Dronningens Gate pleier å være stedet, men har ikke sjekket nettsidene om de viser kampen enda. Det er jo lørdag så ikke 100% sikkert den vises.

Tobb

Uptown har kampen på programmet :)

MOT
 

Reservesamen

kampen til søndag vises på uptown. de åpner tidlig for oss......
 

Håvard

Det skulle bare mangle ;D

arko

Uptown viser Leeds-West Ham på lørdag. Her konkurrerer vi med 2 Premier League kamper, Fulham-Swansea og Wigan-Weat Bromwich, om storskjermen. Ligger an til lett match :)
Etter kampen er det duket for St.Patricks day feiring, hæla i taket på Patricks pub ;D

Håvard

På vei til Kristianby igjen...og da Reading på uptown langfredag

Watford blir vel ikke vist denne helga ???

Robert H.

Kun 6 stk på denne kampen på Uptown - inkl kona og meg...

Håvard

Da er flyttingen snart på gang. I allefall klar til neste sesong på uptown.

Er fast i byen fom 040612. Litt trist å flytte fra bartebyen, men noenganger er det bare sånn. ;D

Hobben

Rogaland Whites stopper i Kristiansand på vei til Sandefjord, og der kan sørledninger hoppe på bussen på vei mot Sandefjord. Turen koster 450 for dere som stiger på i Kristiansand. Bussen fylles opp så her må man være kjappt ute. Send fullt navn til rogalandwhites@live.no og sett Kristiansand i perentes så vi vet du skal på der. Håper flere velger å hoppe på med oss :)!

MVH
Ole Morten Hobberstad
leder Rogaland Whites
Rogaland Whites

Håvard

Vises seriepremieren på en Uptown  den attende ? Noen  som vet  dette ?

bjoggis

Quote from: Håvard on August 08, 2012, 22:10:01
Vises seriepremieren på en Uptown  den attende ? Noen  som vet  dette ?

Den vises, ja. Sjekk www.uptown.no for program!

Håvard

Men Uptown viser ikke kampen på fredag?
Vises den andre plasser? Bakgården kanskje?

bjoggis

Quote from: Håvard on October 16, 2012, 20:45:22
Men Uptown viser ikke kampen på fredag?
Vises den andre plasser? Bakgården kanskje?

Harvey's viser den :)