KAMP: vs BOLTON WANDERERS på Reebook, tirsdag 2/10 2012

Started by Woody, October 01, 2012, 19:56:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

#lufc team Kenny, Peltier, Drury, Lees, Pearce, Austin, Becchio, Brown, Tonge, Diouf, Byram

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ØBS

Quote from: Nørgaard on October 02, 2012, 20:10:02
Vi lukker helt sikkert mål ind i aften. Tror dog godt vi kan få uafgjort.

O.T.:

Nørgaard, jeg har prøvd å kontakte deg eller andra åndsfrender tidligere (på "lokale treffsteder" tråden men uten å lykkes, derfor prøver jeg her i steden) som holder til i København for info om hvor dere møtes for å se kamper.  Jeg er selv i Køben ofte og kunne tenke meg å møtt opp der dere treffes...

Har dere ikke noe møtested?  Vi er da flere Leeds-supportere i København enn de som frekventerer her på forumet...?  Er vi ikke??

Holder ikke Nord til i byen også??
LUSCOS-hilsen
ØBS

auren

#lufc bench Ashdown, Varney, White, Norris, Gray, Thompson, Poleon

En forandring fra sist - White ut og Drury inn. Peltier går på høyrebacken mens Byram blir høyre/venstreving.

auren

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

sveifors

Quote from: auren on October 02, 2012, 20:19:34
#lufc bench Ashdown, Varney, White, Norris, Gray, Thompson, Poleon

En forandring fra sist - White ut og Drury inn. Peltier går på høyrebacken mens Byram blir høyre/venstreving.

auren

Viktig å stoppe Chris Eagles, han har stått bak de fleste scoringene for Bolton denne sesongen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

job

Marching on together!                               Siden 1970

auren

Team sheet says Diouf is Captain tonight. Would not be a surprise v his former Club. #lufc pic.twitter.com/UWYASLBH

Overraskende!

auren

Allanclarke

Come On SuperLeeds!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ikveld blir det knalltøft!!! Fornøyd med ett poeng, hadde smakt med tre!!

M.O.T.

Leedsfan

Bolton Team v : Bogdan, Mears, Mills, Knight, Warnock, M Davies, Andrews, Spearing, Eagles, K Davies, Afobe.

Leeds United: Kenny, Peltier, Drury, Lees, Pearce, Austin, Becchio, Brown, Tonge, Diouf, Byram
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Quote from: auren on October 02, 2012, 20:24:39
Team sheet says Diouf is Captain tonight. Would not be a surprise v his former Club. #lufc pic.twitter.com/UWYASLBH

Overraskende!

auren

sveifors

Sveifors

sveifors

Bolton har ett sterkt lag ihvertfall på papiret, å få laget til å prestere er utfordringen.

Tror Coyle sitter løst i stolen om vi vinner idag.
Sveifors

Nørgaard

Quote from: ØBS on October 02, 2012, 20:19:02
Quote from: Nørgaard on October 02, 2012, 20:10:02
Vi lukker helt sikkert mål ind i aften. Tror dog godt vi kan få uafgjort.

O.T.:

Nørgaard, jeg har prøvd å kontakte deg eller andra åndsfrender tidligere (på "lokale treffsteder" tråden men uten å lykkes, derfor prøver jeg her i steden) som holder til i København for info om hvor dere møtes for å se kamper.  Jeg er selv i Køben ofte og kunne tenke meg å møtt opp der dere treffes...

Har dere ikke noe møtested?  Vi er da flere Leeds-supportere i København enn de som frekventerer her på forumet...?  Er vi ikke??

Holder ikke Nord til i byen også??

Jeg bor ikke i København, men studerer derinde. Jeg kender et par der er Leeds.supportere, men ser aldrig kampe med dem. Vi kunne sikkert godt arrangere noget.

Nørgaard

Quote from: Leedsfan on October 02, 2012, 20:25:42
Bolton Team v : Bogdan, Mears, Mills, Knight, Warnock, M Davies, Andrews, Spearing, Eagles, K Davies, Afobe.

Leeds United: Kenny, Peltier, Drury, Lees, Pearce, Austin, Becchio, Brown, Tonge, Diouf, Byram

Shit, Bolton har et stærkt hold!

job

Quote from: Nørgaard on October 02, 2012, 20:35:49

Det har Leeds også... ;)

patricksangvik

Quote from: job on October 02, 2012, 20:41:28
Quote from: Nørgaard on October 02, 2012, 20:35:49

Det har Leeds også... ;)

M.O.T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Cannavaro

Håper på seier.....og tipper 2-1 til oss ; Becchio og Byram
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Noen som kan forklare kapteinsvalget i dag?? En honnør til Diouf? Allikevel litt spesielt..:) Spennende.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Quote from: Leedsfan on October 02, 2012, 20:46:04
Noen som kan forklare kapteinsvalget i dag?? En honnør til Diouf? Allikevel litt spesielt..:) Spennende.

Diouf har historie i Bolton, cult helt blant Bfansen, Bor i Bolton. NW tror han skal ryste hjemmelaget ennå mere med Dioufy som captein
Sveifors

asLeeds

DALHEIM WHITES

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

testo

Peterborough åpner ballet idag etter 2 min....
Barnsley   0-1   Peterborough
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Sveifors

job

Allanclarke

SPENT!!!!!

Lykke til alle sammen!!!

Come on SUPERLEEDS!!!

MOT!!!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

sveifors

Quote from: testo on October 02, 2012, 20:51:38
Peterborough åpner ballet idag etter 2 min....
Barnsley   0-1   Peterborough

scoring av Boyd, mulig kjøp i Januarvindu
Sveifors

patricksangvik

Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

TUNI

TERRY COOPER

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje