EX-spiller: Ryan Hall

Started by DagSigg, October 13, 2012, 19:23:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Annesj

Putt han inn på laget. Kan umulig klare å skape mindre enn de som allerede er der. Ingenting å tape på det.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sportcarl1

Quote from: Annesj on November 07, 2012, 17:55:04
Putt han inn på laget. Kan umulig klare å skape mindre enn de som allerede er der. Ingenting å tape på det.
är han i i matchform? har han spelat denna säsongen?

Kickthemdown

Quote from: sportcarl1 on November 07, 2012, 20:01:35
Quote from: Annesj on November 07, 2012, 17:55:04
är han i i matchform? har han spelat denna säsongen?
??? 4 mål...

4

Tallet er 4.

.. Noe sier meg at han ikke akkurat er i sliten pre season modus .

Annesj

5 mål på to kamper. Scoret ett mot coventry forrige uke også.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Woody

Syns Hall bør prøves snart ja,skjønte lite av bytte til Warnock da vi låg under 1-0 mot brighton og vi putta innpå PUGH...hadde vel ikkje skada med litt meir tempo da.No har guten nok treningar med troppen,og skoringar for reservane,så eg meinar han bør prøvast frå start mot watford
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Quote from: Woody on November 07, 2012, 22:52:48

Syns Hall bør prøves snart ja,skjønte lite av bytte til Warnock da vi låg under 1-0 mot brighton og vi putta innpå PUGH...hadde vel ikkje skada med litt meir tempo da.No har guten nok treningar med troppen,og skoringar for reservane,så eg meinar han bør prøvast frå start mot watford

Drury hadde krampe...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Viste seg i hvert fall fram i dag.

sveifors

2 målgivende etter innhopp, må da være godkjent
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsulf

Signert for 2,5 år.

Ryan Hall will become the club's first signing of the January transfer window when he makes his move from Southend United permanent next week.

http://www.leedsunited.com/news/20121227/january-signing-number-one_2247585_3020028

Sleivind

Viktig at vi signerer han! Han har virkelig fått sjansen til å vise hva han står for i Leeds-trøya! Meget bra at vi signerer en som kanskje skal sitte på benken! Der har vi virkelig behov for folk! Som leedsunited.com sier har han jo vært involvert i hele 5 kamper denne sesongen. I tillegg er jo dette en, som artikkelen sier, ungutt på 24 år som har fremtiden foran seg.

Neida, jeg er ikke SÃ... negativ, men jeg må innrømme at jeg sliter med å skjønne poenget med å signere en lånespiller som knapt har vært involvert så langt denne sesongen.

SupALeedS

Hva faen er det vi holder på med? Trodde vi ville til PL jeg, skulle ikke ha punga ut en haug av cash på han rotta vi har på midten a? Jævlig skuffa nå..neste signering bør være en spiller som er god for 1 laget å ikke en som er stjerne på reserve laget...merry christmas
Alex

J-R

Leedsfan

Vi gjør som Liverpool i gamle dager. Kjøper inn spillere som skal modnes et år før vi slipper de til..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Virker kanskje litt rart å signere Hall nå, men det var sikkert avtalt da de lånte ham.

Nå må han bare se å få spilt seg inn på laget.
Hekta på Leeds siden 1974

samadhi

Er dette så rart da?

Hall var en av de beste spillerne i L2 i fjor. Var vel knapt i trening fra august til Leeds hentet han inn, og trenger tid både på å komme i form og ta nivået i CCC. Har allerede rukket å imponere for Leeds så langt, selv med begrenset spilletid.

Vi har tidligere etterlyst transferpolitikk alà Swansea/Norwich/Reading som rykket opp med å hente spillere fra lavere divisjoner. Men nå vi først gjør det så er det selvsagt ikke godt nok.

En spiller i en posisjon vi skriker etter alternativer og koster garantert ikke så veldig mye.

Spennende signering  :)
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Skjønner ikke annet enn denne må ha vært ferdigforhandla da han ankom. Ingenting i den perioden han har vært her tydet på at han skulle signe permanent.

Leedsfan

En dribleving med nese for medspillere og målet til motstanderlaget er jeg ikke negativ til. Kontraktslengden forteller vel endel, 2 1/2 år. Det tar vel et år før han blir varm i trøya, så spiller han knallbra, nekter å skrive ny kontrakt og går til slutt gratis til West Ham...

Kato

Det er spilletida så langt sm skremmer meg. Han har vært her ei stund....

Leedsfan

Hall starter kampen i går og spiller ræva. Han blir tatt av etter 45 minutter og erstattet med Byram.

Nå har man klagd på at denne spilleren ikke har fått spille så mye som mange skulle ønske etter at han kom til klubben. Mange har ikke skjønt hvorfor Warnock har hentet denne spilleren for å ikke la han få spille. Når han først for sjansen så hagler nedsettende kommentarer fra fansen (i følge rapportene) fordi han har en dårlig dag på jobben.

Hvis det er de samme som har ropt på at han skal spille og samtidig slakter han når han får spille så er det trist.

Er det slik vi skal "bygge" opp våre spillere?

HåvardK

Quote from: Leedsfan on January 06, 2013, 15:13:01
Hall starter kampen i går og spiller ræva. Han blir tatt av etter 45 minutter og erstattet med Byram.

Nå har man klagd på at denne spilleren ikke har fått spille så mye som mange skulle ønske etter at han kom til klubben. Mange har ikke skjønt hvorfor Warnock har hentet denne spilleren for å ikke la han få spille. Når han først for sjansen så hagler nedsettende kommentarer fra fansen (i følge rapportene) fordi han har en dårlig dag på jobben.

Hvis det er de samme som har ropt på at han skal spille og samtidig slakter han når han får spille så er det trist.

Er det slik vi skal "bygge" opp våre spillere?
Svaret er nei.

bwirum

Quote from: Leedsfan on December 27, 2012, 20:56:31
En dribleving med nese for medspillere og målet til motstanderlaget er jeg ikke negativ til. Kontraktslengden forteller vel endel, 2 1/2 år. Det tar vel et år før han blir varm i trøya, så spiller han knallbra, nekter å skrive ny kontrakt og går til slutt gratis til West Ham...
Norwich.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

Quote from: bwirum on January 08, 2013, 13:30:28
Quote from: Leedsfan on December 27, 2012, 20:56:31
Norwich.

Da har de rykket ned..:)

Jol

Spiller Hall for reservene eller er han helt ute i kulda? Brian M sier at vi ikke har vinger, men Hall ble vel hentet inn i sin tid for å spille på kanten?

Oppdrettslaksen

Quote from: Jol on September 08, 2013, 00:38:24
Spiller Hall for reservene eller er han helt ute i kulda? Brian M sier at vi ikke har vinger, men Hall ble vel hentet inn i sin tid for å spille på kanten?

Det er vel ganske åpenbart at Ryan Hall ikke er en spiller som kommer til å spille en vital rolle på dette Leeds-laget. Han er vel rett og slett ikke god nok, og bør avskjediges snarest!

Jol

Quote from: Oppdrettslaksen on September 08, 2013, 02:20:55
Quote from: Jol on September 08, 2013, 00:38:24

Det er vel ganske åpenbart at Ryan Hall ikke er en spiller som kommer til å spille en vital rolle på dette Leeds-laget. Han er vel rett og slett ikke god nok, og bør avskjediges snarest!
Syntes han hadde noen gode driv på kanten de første kampene han spilte. Men han ser ikke særlig 'fit' ut skal man dømme utifra profil-bildet på Leeds sine hjemmesider nei..

Jon R

Ryan Hall ble så vidt jeg husker beskrevet som en spiller med visse holdningsproblemer før han kom til oss. ( Prøvde å finne noen linker uten å lykkes). Signaler fra BMD går vel litt i samme retning? Noen på forumet som har sett han live på trening eller i reservekamp?  Verken NW eller BMD har brukt han. Snakker om bortkastede penger!  >:(
Jon R.

samadhi

Det var ikke så rart at vi hentet Hall på høsten i fjor. Han avsluttet sesongen 2011/12  i L2 med 14 mål og 25 assist, noe som er imponerende stats for en ving uansett hvilket nivå. 25 assist var flest i alle de 4 øverste divisjonene den sesongen.

Det som er vanskelig å skjønne er at vi ga han kontrakt etter en halv sesong på lån uten å få spille. Virker aldri som det har vært noen skikkelig plan for Hall.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Quote from: Promotion 2010 on September 11, 2013, 19:37:04
Hall attraktiv på lånemarkedet:

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8916729/

::)

Han har spilt så lite for oss at Sky har ikke en gang fått tak i et bilde med mannen i Leeds-drakt!

Cherry

Quote from: samadhi on September 09, 2013, 21:43:42
Det var ikke så rart at vi hentet Hall på høsten i fjor. Han avsluttet sesongen 2011/12  i L2 med 14 mål og 25 assist, noe som er imponerende stats for en ving uansett hvilket nivå. 25 assist var flest i alle de 4 øverste divisjonene den sesongen.

Det som er vanskelig å skjønne er at vi ga han kontrakt etter en halv sesong på lån uten å få spille. Virker aldri som det har vært noen skikkelig plan for Hall.

Nei, du har så rett - i tillegg er han jo en "Warnock" - hentet spiller.......
MEN , med den CVèn og det jeg så av ham de få innhoppene han gjorde.....hva gjør han feil....mannen /gutten fortjener jo å få en sjanse....og vi trenger en VING!