Skrevet av Emne: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012  (Lest 62837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #420 på: Oktober 24, 2012, 08:34:02 »
Enig. Vi trenger en der framme som kan ta imot ballen og holde på den.
Samtidig så trenger vi en på midtbanen som er litt mer kreativ enn de vi har. Gjerne Austin som anker og en kreativ type foran han.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #421 på: Oktober 24, 2012, 08:38:04 »
Finner det nesten litt vanskelig og si noe om kvaliteten på midtbanen vår jeg. Leddet er jo nesten ikke i bruk. 
Ups & Ups!!

mac_gyver

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #422 på: Oktober 24, 2012, 09:41:05 »
Vi er vel strengt tatt inne i en dårlig periode spillemessig, men vi klarer å karre med oss poeng og nekter å tape.
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #423 på: Oktober 24, 2012, 10:08:09 »
Enig. Vi trenger en der framme som kan ta imot ballen og holde på den.
Samtidig så trenger vi en på midtbanen som er litt mer kreativ enn de vi har. Gjerne Austin som anker og en kreativ type foran han.

Austin var offensivt plassert og vår kreative kraft mot Everton. Hvorfor gå bort fra en suksessoppskrift?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AllWhiteTøyen

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #424 på: Oktober 24, 2012, 10:09:24 »
Hørte kampen på radio, så jeg skal være forsiktig med å være for bastant, men;
DRITTKAMP! At vi ikke klarer å holde ballen mer enn et par trekk hjemme mot Charlton er svært bekymringsfullt. Likeså at vi ikke klarer å sette mer press på dem fra start. Det var vel knapt en målsjanse før goalen til Norris.
Midtbanen vi stilte med i går hang ikke i hop i det hele tatt. Ifølge det jeg forsto på radioen var det vel bare Brown som spilte sånn nogenlunde foruten Diouf som som vanlig leverte.
Green kommer seg forhåpentligvis etter mer kamptrening, mens Varney tydeligvis hører hjemme på reservelaget.
Er veldig lysten på å se hva Hall kan by på ute på kanten. Håper derfor på følgende lag mot Bham:
Paddy - Byram - Lees - Pearce - Drury - Hall (White) - Austin - Tonge - Diouf - Becchio - Gray.
Tror dette er vår beste oppstilling mhp å komme rundt på kantene og legge inn til to luftsterke spisser.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #425 på: Oktober 24, 2012, 11:41:46 »
Hørte kampen på radio, så jeg skal være forsiktig med å være for bastant, men;
DRITTKAMP! At vi ikke klarer å holde ballen mer enn et par trekk hjemme mot Charlton er svært bekymringsfullt. Likeså at vi ikke klarer å sette mer press på dem fra start. Det var vel knapt en målsjanse før goalen til Norris.
Midtbanen vi stilte med i går hang ikke i hop i det hele tatt. Ifølge det jeg forsto på radioen var det vel bare Brown som spilte sånn nogenlunde foruten Diouf som som vanlig leverte.
Green kommer seg forhåpentligvis etter mer kamptrening, mens Varney tydeligvis hører hjemme på reservelaget.
Er veldig lysten på å se hva Hall kan by på ute på kanten. Håper derfor på følgende lag mot Bham:
Paddy - Byram - Lees - Pearce - Drury - Hall (White) - Austin - Tonge - Diouf - Becchio - Gray.
Tror dette er vår beste oppstilling mhp å komme rundt på kantene og legge inn til to luftsterke spisser.
Var tilstede, og dine utsagn stemmer godt. Dog vil jeg faktisk si at Norris til tider var ganske god. Brown hadde noen merkelige pasninger, og var helt middels, i motsetning til Diouf som er klasse!
« Siste redigering: Oktober 24, 2012, 17:36:32 av kalle_92 »

Jon R

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #426 på: Oktober 24, 2012, 12:37:57 »
Enig. Vi trenger en der framme som kan ta imot ballen og holde på den.
Samtidig så trenger vi en på midtbanen som er litt mer kreativ enn de vi har. Gjerne Austin som anker og en kreativ type foran han.

Austin var offensivt plassert og vår kreative kraft mot Everton. Hvorfor gå bort fra en suksessoppskrift?


 Enig! Synes også Austin er noe oppskrytt i "ankerrollen", spesielt når motstanderne spiller ballen raskt langt bakken.  Pr idag den mest kreative av de 4 vi har som konkurrerer om en plass på sentral midt. 
Jon R.

Sydhagen

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #427 på: Oktober 24, 2012, 12:51:47 »
Austin er ikke god nok offensivt til å skulle være den kreative kraften på midtbanen til Leeds.
Viss jeg ikke husker helt feil så spilte Austin og Brown defensivt på midtbanen med Diouf som hengende spiss/offensiv midtbane mot Everton. Austin og Brown varierte mellom seg hvem som ble med frem i angrepet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #428 på: Oktober 24, 2012, 16:38:44 »
Tror jeg var på siste tirsdagskampen vi vant i serien, mot Oldham for nesten tre år siden!
Tror nok jeg må arrestere deg der.

16.8.2011: Leeds-Hull 4-1
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #429 på: Oktober 24, 2012, 18:27:32 »
Tror jeg var på siste tirsdagskampen vi vant i serien, mot Oldham for nesten tre år siden!
Tror nok jeg må arrestere deg der.

16.8.2011: Leeds-Hull 4-1

Var det ikke en tirsdagskamp da vi vant 4-0 borte mot Forest?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, Elland Road 23/10-2012
« Svar #430 på: Oktober 24, 2012, 18:30:27 »
Tror jeg var på siste tirsdagskampen vi vant i serien, mot Oldham for nesten tre år siden!
Tror nok jeg må arrestere deg der.

16.8.2011: Leeds-Hull 4-1

Var det ikke en tirsdagskamp da vi vant 4-0 borte mot Forest?

auren

Jepp, det stemmer. 29. november 2011  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.