Skrevet av Emne: KAMP: vs BIRMINGHAM CITY, Elland Road 27/10-2012  (Lest 43776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: KAMP: vs BIRMINGHAM CITY, Elland Road 27/10-2012
« Svar #330 på: Oktober 27, 2012, 22:31:09 »
Ifølge BBC er possession 46-54 i første omgang. Jeg tror ikke jeg har sett en enest kamp i år hvor vi har hatt ballen mest. Er dette bevisst? Legger vi oss bakpå og lar de andre spille ball?
  Bevisat är att vi hade mest ballpossesion idag, 52-48 i vår favör, övrig fakta hörnor 11-3 och skott på mål 8-6, känns som en ganska jämn match vi förlorade, alla här brukar ju säga att vi har tur när vi vunnit jämna matcher, då får jag väl säga att vi hade otur idag

Iflg Eddie & co tapte vi helt fortjent og B ham var nærmere 2-0 enn vi 1-1. Det var dog en viss fremgang når det gjaldt posession og trykk fremover.
???????????????????????????????????????????????????????????????
Leeds manager Warnock desperate to bolster squad after defeat to Birmingham

Warnock's side failed to score for the first time this season and defeat also dropped the Yorkshire giants to 10th place in the Championship.

He said: "We need a bit of help just now - a couple of new faces to come into the squad, but there is not a lot wrong. I don't think we deserved to lose.

"The lads gave a much better performance in the second half. We lacked a bit of pace in the final third but I enjoyed it more than the other night when we drew with Charlton. The final pass was missing today and there were too many free-kicks into the keeper's hands.

"You need a bit of luck. Their keeper didn't even see Rodolph Austin's shot which hit his leg in the first half as he was moving the wrong way.

"Then we were beaten by a world-beater. You don't expect someone to shoot from there. The players gave me everything. It may not have been good enough at times but I have no complaints."

http://www1.skysports.com/football/news/11715/8200090/Leeds-manager-Warnock-desperate-to-bolster-squad-after-defeat-to-Birmingham
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LEO

Sv: KAMP: vs BIRMINGHAM CITY, Elland Road 27/10-2012
« Svar #331 på: Oktober 28, 2012, 09:57:02 »
Det vel ingen tvil om at vi har vært for dårlig i lang tid.

Vi trenger forsterkninger til elveren vår.  Ikke stall fyll.

The boss har sett og visst at vi er dårlige men ikke gjordt noe med det.    Antakelig er det denne såkalte takeover som tar knekken på ham og oss.
Det ser ut som den kommer forsent og vi vil forhåpentligvis bli en middelfarer i år.
Men det er ikke langt ned til nedrykk så hvis Warnock mister respekten da blir det rett og slett nedrykk.

Sååååååå dårlig er vi nå at jeg skriver dette.
 

enur

Sv: KAMP: vs BIRMINGHAM CITY, Elland Road 27/10-2012
« Svar #332 på: Oktober 28, 2012, 10:38:32 »


Sitat
Regner med at forslaget med Hughes var en dårlig (svært dårlig sådan) spøk. Om vi skulle ende opp med managerskifte hadde jeg likt å se Strachan i sjefsstolen på Elland Road....

Strachan? Tja. Synes ikke hva han har fått til i sin managerkarriere er veldig imponerende.
____________
enur

Marching on together