Skrevet av Emne: Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...  (Lest 3191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ØBS

Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...
« på: Oktober 31, 2012, 01:50:15 »
HVORFOR skal alle ha det på samme dato??

Dette gjør det rimelig vanskelig for oss som har lyst å utvide eller pleie vår Leeds bekjentskapskrets ved evt. deltakelse...

Jeg har selv gått glipp av julebordet i Bergen nå et par-tre år som jeg gjerne skulle ha lyst å delta på, og Trondheim sto også gjerne for tur.  Tønsberg var jeg på i fjor og DET var virkelig vellykket.

Som kjent er Oslo en saga blott når det gjelder denslags (jeg tror siste julebord fort Oslo-gjengen var 2006), men det er fortsatt håp.  Hvorfor det er så vanskelig akkurat her vet jeg ikke, men KAN ha noe med initiativ å gjøre...

Hva med Sverige og Danmark??  Jeg er delvis basert i Køben for tiden , så DET hadde jo vært noe.  Dere dansker har kanskje ikke noe tradisjon for julebord eller?

Om jeg har tid og kan, blir det STORD på meg i år.

GLEDER meg til å treffe Stord-gjengen igjen....

MOT.............
LUSCOS-hilsen
ØBS

ollan

Sv: Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...
« Svar #1 på: Oktober 31, 2012, 10:16:12 »
Var vel fordi det var satt opp TV kamp den aktuelle datoen..... selv om den nå er flyttet er det lite aktuelt å flytte julebord til andre datoer.
Ollan

Kjell Skjerven

Sv: Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...
« Svar #2 på: Oktober 31, 2012, 15:30:33 »
Kanskje me skulle ta eit i Leeds Øyvind :)
Side before self,every time.

ollan

Sv: Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...
« Svar #3 på: Oktober 31, 2012, 15:33:07 »
Kanskje me skulle ta eit i Leeds Øyvind :)
passe bra 25 eller 26 november....da er det ikke så mye fotball på oss.
Ollan

ØBS

Sv: Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...
« Svar #4 på: November 01, 2012, 00:27:48 »
Er med på den...

Altså søndag eller mandag og da er det masse nordmenn i Leeds allikevel, så kanskje det.  Bare ikke legg det til lørdagen etter kampen for da har jeg jobb i Castleford.

Skal poste et eget innlegg i den aktuelle tur-tråden når spilletider foreligger.  For de som kunne tenke seg en utflukt ut dit er det rundt et kvarter med toget, kanskje mindre...

Jeg har vært der før, hadde en liten opptreden i pausen til et band som anses å være de lokale heltene (de har også spilt flere ganger på Duck & Drake, The Prowlers, de er JÆVLIG bra), men denne gangen er det jeg som er main act...

Gleder meg ENORMT, puben er temmelig svær, stedet utrolig trivelig, og som alltid i og rundt Leeds; flotte mennesker...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Chris Lunde

Sv: Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...
« Svar #5 på: November 01, 2012, 00:32:14 »
HVORFOR skal alle ha det på samme dato??

Dette gjør det rimelig vanskelig for oss som har lyst å utvide eller pleie vår Leeds bekjentskapskrets ved evt. deltakelse...

Jeg har selv gått glipp av julebordet i Bergen nå et par-tre år som jeg gjerne skulle ha lyst å delta på, og Trondheim sto også gjerne for tur.  Tønsberg var jeg på i fjor og DET var virkelig vellykket.

Som kjent er Oslo en saga blott når det gjelder denslags (jeg tror siste julebord fort Oslo-gjengen var 2006), men det er fortsatt håp.  Hvorfor det er så vanskelig akkurat her vet jeg ikke, men KAN ha noe med initiativ å gjøre...

Hva med Sverige og Danmark??  Jeg er delvis basert i Køben for tiden , så DET hadde jo vært noe.  Dere dansker har kanskje ikke noe tradisjon for julebord eller?

Om jeg har tid og kan, blir det STORD på meg i år.

GLEDER meg til å treffe Stord-gjengen igjen....

MOT.............

Det har nok med Hudds kampen å gjøre, perfekt å ta julebord kombinert med kamp. Synd kampen ble flyttet, men nå er datoen spikret for vår del.. Vanskelig å flytte det i etterkant.

Vi håper du får tid! Du er vertfall hjertelig velkommen til oss på Stord!  :)
Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

RuneR

Sv: Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...
« Svar #6 på: November 01, 2012, 08:53:43 »
Kanskje me skulle ta eit i Leeds Øyvind :)
passe bra 25 eller 26 november....da er det ikke så mye fotball på oss.
Flott.  Hvor får servert lutefisk i Leeds?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ollan

Sv: Ang. LUSCOS julebord rundt om i det ganske Skandinavia...
« Svar #7 på: November 01, 2012, 09:43:13 »
Kanskje me skulle ta eit i Leeds Øyvind :)
passe bra 25 eller 26 november....da er det ikke så mye fotball på oss.
Flott.  Hvor får servert lutefisk i Leeds?

tar med oss vakumpakket. tilbehøret finnes der borte. Tar lett noen timer på en resturant med matlaging :D
Ollan