Skrevet av Emne: Billettbestilling Leeds  (Lest 1737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SupALeedS

Billettbestilling Leeds
« på: November 01, 2012, 11:11:56 »
Hei, jeg og familien skal se Leeds-watford, bestilte billetter tirsdag denne uken men reiser freda den 9.11, står at bill blir sendt i post, men hva skjer om jeg ikke får bill før jeg drar fra Norge? Håper noe kan gi me hjelp på dette! Noen som har erfaring på hvor lang tid det tar å motta billetter etter bestilling på Leedsunited.com? Takk for hjelp!!!
Alex

ollan

Sv: Billettbestilling Leeds
« Svar #1 på: November 01, 2012, 11:19:39 »
Hei, jeg og familien skal se Leeds-watford, bestilte billetter tirsdag denne uken men reiser freda den 9.11, står at bill blir sendt i post, men hva skjer om jeg ikke får bill før jeg drar fra Norge? Håper noe kan gi me hjelp på dette! Noen som har erfaring på hvor lang tid det tar å motta billetter etter bestilling på Leedsunited.com? Takk for hjelp!!!

Du tar med deg ordrenr./kopi av ordren og går til ticketoffice ved inngang West Stand og får ut duplikatbilletter.

Aldri noe problem :D Forøvrig tar det 4-6 dager fra billetten er kjøpt til du har de hjemme i postkassen
Ollan

Promotion 2010

Sv: Billettbestilling Leeds
« Svar #2 på: August 22, 2013, 16:28:55 »
Nytt system for billettbestillinger:

http://www.comms-dealer.com/industry-news/kcom-signs-five-year-contract-leeds-united

"Can take huge crowds!"

 :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973