Leeds - Chelsea 19 Des i capital cup.

Started by sttunge, November 01, 2012, 11:25:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sttunge

Potensiel ekstra julegavetur til meg selv fra meg selv dette. Kan jo reise over på onsdag og hjem på torsdag. Og rekke å få opp juletreet i god tid. Ryanair fra Rygge lander i m..chester kl 14.35 så rekker å ta turen fint før kampstart. Flere som tenker tanken på å se vi slår ut Chelsea.

Tom S

Tenker tanken, men har ikkje turt å dele den med "den bedre halvdel" enda...
COME ON LEEDS !!

Lucas the Kop Cat

Når er kampatart?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Lucas the Kop Cat

Når er kampatart?

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Tom S

COME ON LEEDS !!

ollan

Quote from: Tom S on November 01, 2012, 20:30:4419:45 eller 20:00 lokal tid
skal vi dra Tom? Ons mrg-tors. Mrg BGO_lon_shitwille_bgo?
Lyntur
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Tom S

Quote from: ollan on November 01, 2012, 20:56:52
Quote from: Tom S on November 01, 2012, 20:30:44
19:45 eller 20:00 lokal tid
Lyntur

Sitter no å sjekker litt priser og muligheter, eg er "nesten klar" - må avklare litt i heimen først.
Kva flytider og priser har du funnet?
COME ON LEEDS !!

ollan

Quote from: Tom S on November 01, 2012, 20:59:18
Quote from: ollan on November 01, 2012, 20:56:52
Quote from: Tom S on November 01, 2012, 20:30:44
19:45 eller 20:00 lokal tid
Lyntur

Sitter no å sjekker litt priser og muligheter, eg er "nesten klar" - må avklare litt i heimen først.
Kva flytider og priser har du funnet?
Er med uansett

Ollan

RuneR

Dette trodde jeg ikke for 3 timer siden, men jeg er med!! Tar med mellomstemann, Richard, og flyr slik:
Gardermoen - Manch  19/12 kl 10:50-11:50
Manch - Gardermoen  20/12  kl 10:20-13:20

Toger mellom flyplassen og Leeds
Overnatter på Park Plaza.

Leeds on Tour - og dermed er kamp nr. 10 i boks  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Odin

godt jobba Rune, skulle gjerne vært der, men er østover.  Lykke til og MOT!

Hobben

Ønsker å være med! Men vet ikke noe mer før uken før kampen.. Har en kamerat som jobber i SAS og han for billige billeter om det er flere seter igjen på flyet!

Men problemet her er at:
Jeg ser at jeg med mitt member bare kan kjøpe to billetter til kampen? Jeg skulle så gjerne hatt tre billetter!! Han tar med seg fruen.. og om jeg da kjøper to og hun kjøper på general sale for vi neppe plass sammen! For ett idiotisk system det er på disse billettene!!  >:( >:(
Rogaland Whites

RuneR

Quote from: Hobben on November 05, 2012, 12:59:17
Ønsker å være med! Men vet ikke noe mer før uken før kampen.. Har en kamerat som jobber i SAS og han for billige billeter om det er flere seter igjen på flyet!

Men problemet her er at:
Jeg ser at jeg med mitt member bare kan kjøpe to billetter til kampen? Jeg skulle så gjerne hatt tre billetter!! Han tar med seg fruen.. og om jeg da kjøper to og hun kjøper på general sale for vi neppe plass sammen! For ett idiotisk system det er på disse billettene!!  >:( >:(
Jeg tror at du tar litt feil her, og at det faktisk blir enda litt vanskeligere for deg: 
Som Member kan du kjøpe én billett, og disse legges ut for salg neste mandag.  Sesongbillettinnehavere kan kjøpe sin plass fom. i dag, samt én billett i tillegg.  Det er selvfølgelig svært vanskelig både å først skulle tilby billetter til "de lojale" (STHs, deretter Members), og samtidig skulle la disse få plasser sammen med de som ikke har opptjent samme "rettigheter".  Dette må vi selvfølgelig bare tåle.......

1. Season Ticket Holders can purchase their own seat plus 1 additional ticket
2. Members can purchase 1 ticket (subject to availability)
In order to guarantee their seat, Season Ticket Holders must purchase within their priority period detailed below.
The following on-sale dates will apply and tickets can be purchased using the usual methods: -
Monday 5 November
Priority period for Season Ticket Holders to purchase their seat plus 1 additional ticket. Season Ticket Holders seats will be reserved until 5.15pm on Saturday 10 November (Watford home game) after which they will be released.
Monday 12 November
Members (non Season Ticket Holders) can apply for 1 ticket (subject to availability) until 5.15pm on Friday 16 November.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

ArendalWhite

det ser faktisk ut til å være enda værre enn som så.
Det står:
members can apply for 1 ticket.

Betyr ikke det at det blir en trekning hvis det er flere søkere enn billetter?

Tar jeg helt feil?

Har allerede bestillt både fly og hotell :P
Leeds United siden 1972

RuneR

Quote from: ArendalWhite on November 05, 2012, 14:21:11
det ser faktisk ut til å være enda værre enn som så.
Det står:
members can apply for 1 ticket.

Betyr ikke det at det blir en trekning hvis det er flere søkere enn billetter?

Tar jeg helt feil?

Har allerede bestillt både fly og hotell :P
Det er vel (delvis) riktig som du sier, men jeg tror ikke at det blir noe problem i praksis. At de skal selge rundt 35.000 billetter til STH og Members er vel i drøyeste laget vel? 
Dessuten blir det nok "førstemann til mølla", ikke trekning blant søkere.  Man får kjøpe billetter i nettbutikken til det er tomt (eller rettere, fullt).  Lykke til  :)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

ArendalWhite

Håper virkelig at du har rett.

12.november har ikke blitt gammel innen jeg har bestillt, ihvertfall ;)
Leeds United siden 1972

Hobben

Quote from: RuneR on November 05, 2012, 14:01:19

Men problemet her er at:
Jeg tror at du tar litt feil her, og at det faktisk blir enda litt vanskeligere for deg: 
Som Member kan du kjøpe én billett, og disse legges ut for salg neste mandag.  Sesongbillettinnehavere kan kjøpe sin plass fom. i dag, samt én billett i tillegg.  Det er selvfølgelig svært vanskelig både å først skulle tilby billetter til "de lojale" (STHs, deretter Members), og samtidig skulle la disse få plasser sammen med de som ikke har opptjent samme "rettigheter".  Dette må vi selvfølgelig bare tåle.......

In order to guarantee their seat, Season Ticket Holders must purchase within their priority period detailed below.
The following on-sale dates will apply and tickets can be purchased using the usual methods: -
Monday 5 November
Priority period for Season Ticket Holders to purchase their seat plus 1 additional ticket. Season Ticket Holders seats will be reserved until 5.15pm on Saturday 10 November (Watford home game) after which they will be released.
Monday 12 November
Members (non Season Ticket Holders) can apply for 1 ticket (subject to availability) until 5.15pm on Friday 16 November.

Hender det at de sjekker om billetten stemmer med personen på member? kan be noen kamerater som også er member om å kjøpe billetter? Det kan jo kanskje gå?
Rogaland Whites

ollan

Quote from: Hobben on November 05, 2012, 16:59:09

Men problemet her er at:

Monday 5 November
Monday 12 November

Hender det at de sjekker om billetten stemmer med personen på member? kan be noen kamerater som også er member om å kjøpe billetter? Det kan jo kanskje gå?
Det blir aldri sjekket,til seriekamper kan du kjøpe inntil 9 billetter på members og alle har samme navn på..kjør på du kan få låne mitt nr.
Ollan

Hobben

Quote from: ollan on November 05, 2012, 18:41:36
Quote from: Hobben on November 05, 2012, 16:59:09

Men problemet her er at:

Monday 5 November
Monday 12 November

Det blir aldri sjekket,til seriekamper kan du kjøpe inntil 9 billetter på members og alle har samme navn på..kjør på du kan få låne mitt nr.

Flott, Ollan! Takker for det!

Bare kjøp enn så gir du meg en lyd når det er gjort så fikser vi betaling :-)!
Rogaland Whites

h.b

Finnes det interesse for å ha Spencers , eller Cafe Italia ( Gamle La Comida ) åpen fra morgenkvisten på Chelsea kampen. Hvis det er mange nok av oss. Ja da kan jeg få til en pizza buffe med masse godt å drikke på den dagen fra klokken 09.00. de vil da ha dørene åpne for oss hvis mange nok som sagt. Men vi må velge en av disse to evt

SuperLeeds!

SuperLeeds!

Category B match og live på Sky borger for at en del billetter også vil bli lagt ut for "general sale". Det blir nok ikke store problem å få tak i billetter.

kokkentor

North Stand N8 Rad S Plass 54

18. des 18:45 Bergen -London-Gatwick 20. des 20:20 London-Gatwick  - Bergen

We are Leeds  ;)

ollan

Quote from: kokkentor on November 13, 2012, 10:52:31
North Stand N8 Rad S Plass 54

18. des 18:45 Bergen -London-Gatwick 20. des 20:20 London-Gatwick  - Bergen

We are Leeds  ;)

ha en fin tur Sven,du har vel tilgode å se et tap enda? Håper virkelig det fortsetter her
Ollan

leknes

Da har jeg kjøpt to billetter til kampen! Skal sitte på F23 (North West Corner). Gleder meg!

Anders P

Vi er 2 stykker som kommer via ***chester og Ryanair fra Rygge på onsdag.

leknes

Quote from: anderpal on November 30, 2012, 10:30:28
Vi er 2 stykker som kommer via ***chester og Ryanair fra Rygge på onsdag.

Samme her. Vi tar 1535-toget fra flyplassen til Leeds. Men blir til søndag (retur fra London) slik at vi også får sett hjemmekampen mot Middlesbrough lørdag 22.des.

Ser forresten at det blir general sale på Chelsea-kampen fra 03.des. Mye ledig fortsatt.
http://www.leedsunited.com/news/20121130/chelsea-tickets-general-sale-information_2247585_2996142

SuperLeeds!

Vi kommer, 4 stykk fra Drammen/Hokksund. Tar en ekstra dag og reiser via Stansted. Tirsdag til torsdag. RyanAir fra Rygge. Går greit med tog til Leeds fra flyplassen. Cross Country til Peterboroug og derfra direkte til Leeds med Great North Eastern Rail, GNER. Du bør imidlertid kjøpe billett til toget på forhånd, da det kan være en dyr affære å kjøpe på toget, eller på stasjonen. Tror vi kan ha en fair sjanse mot Chelsea :) Vi gleder oss stort!

ØBS

Jeg har en billett til overs om noen er interessert...

John Charles paddock, første seksjon bakerst så man kommer litt opp fra banen; C20 rad RR sete 0160.  Pålydende £34...

Svar her eller send en PM, men SMS er det sikreste da jeg er på veien i utlandet og ikke er stabilt på nett; +4790769009 eller +4531438151...

MOT...
LUSCOS-hilsen
ØBS

leknes

Nå, etter at kampen ble lagt ut på general sale, er det snart utsolgt.

Tror dere Chelsea prioriterer verdensmesterskapet for klubblag i Japan (de spiller semifinale 13.des og en evt finale 16.des)?

sttunge

Blir tog onsdag kl 15.35 fra M......... airport til Leeds på meg også. Retur ifra Leeds når nattklubbene har stengt og feiringen er over. Tog til Stansted og fly hjem torsdag kl 13.45 til Rygge. Da kan julen starte snart... Kan bli litt av en match dette, med over 30000 på stadion.

:)  MOT