Skrevet av Emne: Gullskjema-tråden - keep it clean, please...  (Lest 2015 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Gullskjema-tråden - keep it clean, please...
« på: November 02, 2012, 13:24:38 »
Kan vi ikke holde Gullskjema-tråden "ren". 
Ta alle diskusjoner rundt muligheter denne sesongen i andre tråder,  sammen med annet som måtte falle dere inn når dere er inne i tråden....

Oppfordrer de som har skrevet noe i den tråden til å gå inn og slette selv, så slipper moderatorene å bruke sin tid på slikt.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: Gullskjema-tråden - keep it clean, please...
« Svar #1 på: November 02, 2012, 14:15:19 »
vanskelig å være uenig med deg unge mann (tror jeg). Fant ikke bedre dertil egnet sted i farten..skal slette innlegget mitt sporen strex   :)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Gullskjema-tråden - keep it clean, please...
« Svar #2 på: November 02, 2012, 14:16:11 »
borte
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Gullskjema-tråden - keep it clean, please...
« Svar #3 på: November 02, 2012, 14:52:58 »
vanskelig å være uenig med deg unge mann (tror jeg). Fant ikke bedre dertil egnet sted i farten..skal slette innlegget mitt sporen strex   :)
Takk - ikke så mange som kaller meg "unge mann" lengre - fyller 45 om noen måneder :)
Mann er dog korrekt.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: Gullskjema-tråden - keep it clean, please...
« Svar #4 på: November 02, 2012, 15:22:12 »
vanskelig å være uenig med deg unge mann (tror jeg). Fant ikke bedre dertil egnet sted i farten..skal slette innlegget mitt sporen strex   :)
Takk - ikke så mange som kaller meg "unge mann" lengre - fyller 45 om noen måneder :)
Mann er dog korrekt.
vel..jeg hadde rett..i forhold til meg er du en ung mann  ;)
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Gullskjema-tråden - keep it clean, please...
« Svar #5 på: November 28, 2012, 11:01:13 »
Henter bare opp denne igjen.... Fint om vi holder Gullskjema-tråden ren for synsing og diskusjoner, så blir det lettere å lese den  :)

Kanskje "ModeratorAsbjørn" kan låse tråden slik at bare "GullskjemaAsbjørn" kan skrive i den?
The future's so White I've got to wear shades 8)