Kamp: vs Burnley, tirsdag 6. november kl 20:45 på Turf Moor.

Started by ArneS, November 04, 2012, 16:08:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: Cherry on November 06, 2012, 22:45:12
Har han fått bygge eget lag??  Fra hvilken transferpott da?? Han har jo ikke fått begynne en gang...
Hva mener du? At Warnock har kvittet seg med spillere som ikke var gode nok og erstattet dem med spillere som ikke er gode nok? Faktum er at han har hentet 13 spillere som "alle" mente var bedre enn de han overtok etter Grayson. Når laget ikke fungerer er forklaringen at stallen er for tynn. Idag sitter 5 av de som ble hentet i sommer på benken.

Sorry men den holder ikke. Har feks Crystal P en bedre stall enn oss? Får Warnock det beste ut av spillerne? Er han "tvunget" til å stille med en ny back firer i hver kamp? Brukes spillerne i sine beste posisjoner? Har han fått Forsvaret vårt til å fungere godt nok? Er det god taktikk å spille lange baller mot en enslig spiss som strengt tatt aldri har vært en god target man?

Warnock lyktes ikke med å få mer ut av den stallen han overtok. Verre er det han ikke lykkes med å få det beste ut av den stallen som langt på vei er hans egen.  :-\
Jon R.

Jon R

Quote from: Testo on November 06, 2012, 23:29:26
Quote from: lojosang on November 06, 2012, 22:59:57
Quote from: Testo on November 06, 2012, 22:56:09
Quote from: Hobben on November 06, 2012, 22:52:28
Har han fått bygge eget lag??  Fra hvilken transferpott da?? Han har jo ikke fått begynne en gang...

Nå må dere Warnock-beskyttere gi dere!

Han fikk hentet sitt eget lag av de pengene som kom var! Kom det ikke inn noen millioner fra GHF?

Han har hentet nye spillere som nok ikke er mye bedre en de som allerede var der.. Møkk, Møkk, og atter MØKK!

Hva hadde Grayson fått til med pengene som Warnock hadde til rådighet mener du? Lånt en haug med søppel?

Ja, for under Warnock har vi  jo RAST oppover tabellen på en eneste skummende medgangsbølge. Hurra!

2 tap på siste 11 matcher, Mc C skadet,  Snoddy borte, Somma skadet, Green som ikke helt finner formen han startet sesongen med,  Austin som har slitt siden skade og landskamp + en stall som ikke er større enn et håndball lag.
Syns det blir helt feil å skrike "warnock ut" så fort et tap kommer og kanskje et par bytter man ikke er helt enig i.
Vi slipper i det minste ikke inn 100 mål i kampene.

Vi har sluppet inn flere mål under Warnock enn vi noensinne gjorde under Grayson.
Jon R.

Jostein.

Quote from: Hobben on November 06, 2012, 23:01:07
Har han fått bygge eget lag??  Fra hvilken transferpott da?? Han har jo ikke fått begynne en gang...

Han fikk hentet sitt eget lag av de pengene som kom var! Kom det ikke inn noen millioner fra GHF?

Han har hentet nye spillere som nok ikke er mye bedre en de som allerede var der.. Møkk, Møkk, og atter MØKK!

Hva hadde Grayson fått til med pengene som Warnock hadde til rådighet mener du? Lånt en haug med søppel?

Jeg tror Grayson hadde brukt det mye bedre en det Warnock har gjort.

Grayson hentet Kisnorbo, Gradel, Somma(?)! Bare der er noen gode eks på at Grayson gjorde noen meget kloke signeringer!

Han hentet også Paul Rachubka!!
Så ikke kom her å fortell meg at Grayson gjorde mange gode signeringer, for det var vanvittig mye søppel som kom også. At noen signeringer ble suksess skulle bare mangle!
Leeds Carajo!

Jostein.

Nå må det snart skje noe om vi i det hele tatt skal ha kjangs på en play off plass denne sesongen. Ser mer ut som vi kommer til å ligge langt nede på tabellen mot Januar ???.

Det må snu nå, å det kjapt....
Leeds Carajo!

testo

Quote from: Jon R on November 06, 2012, 23:47:34
Hva mener du? At Warnock har kvittet seg med spillere som ikke var gode nok og erstattet dem med spillere som ikke er gode nok? Faktum er at han har hentet 13 spillere som "alle" mente var bedre enn de han overtok etter Grayson. Når laget ikke fungerer er forklaringen at stallen er for tynn. Idag sitter 5 av de som ble hentet i sommer på benken.

Sorry men den holder ikke. Har feks Crystal P en bedre stall enn oss? Får Warnock det beste ut av spillerne? Er han "tvunget" til å stille med en ny back firer i hver kamp? Brukes spillerne i sine beste posisjoner? Har han fått Forsvaret vårt til å fungere godt nok? Er det god taktikk å spille lange baller mot en enslig spiss som strengt tatt aldri har vært en god target man?

Warnock lyktes ikke med å få mer ut av den stallen han overtok. Verre er det han ikke lykkes med å få det beste ut av den stallen som langt på vei er hans egen.  :-\

Graysons signeringer i Leeds forteller meg ihvertfall at han forsøkte å lyktes med en haug låneavtaler, noe vi vet  ikke fungerer bedre enn de 13 spillerne Warnock har fått tilgang på så langt, mye av årsaken mener jeg er skader.

Det er ikke tvil om at vi har et bedre forsvar nå, noe som gjenspeiler seg i mindre mål imot.
Midtbanen synes jeg fungerte i et par tre kamper med Norris, Green og Austin, det ble heller ikke bedre etter at Mc C ble skadet.
Diouf tok mye ansvar og spiller gode kamper og viser seg å være den klassespiller han er.
Jeg mener at det angrepet Leeds viste før skadene var noe helt annet enn det de viser idag, det ble talentløst og rotete da flere av de sentrale spillerne havna på skadelista, noe som gjenspeiler seg i en liten stall og kanskje mange tette kamper.
For meg blir det feil å sitte her å dømme Warnock etter så kort tid og dårlig med ressurser på lik linje med Grayson som forsøkte seg med disse spillerne i flere sesonger.

2008-09
Richard Naylor - Originally on loan
Mike Grella - Joined originally on trial
Carl Dickinson - loan
Lee Trundle - loan
Sam Sodje - loan
Liam Dickinson - loan
Darryl Flahavan - loan

2009-10
Shane Higgs
Jason Crowe
Patrick Kisnorbo
Mike Doyle - Season long loan
Leigh Bromby
Davide Somma - Joined originally on trial
Max Gradel -Joined originally on loan
Sam Vokes - loan
David Martin - loan
Hogan Ephraim - loan
Tony Capaldi - loan
Shane Lowry - loan
Gary McSheffrey - loan
Neil Collins - Joined originally on loan
Sanchez Watt - loan (joined again for season long loan 2010-11)
Paul Dickov - short-term deal

2010-11
Kasper Schmeichel
Billy Paynter
Federico Bessone
Paul Connolly
Alex Bruce
Lloyd Sam
Adam Clayton - Originally on loan
Ross McCormack
Jason Brown - loan
Amdy Faye -short-term deal
George McCartney - loan
Ramon Nunez - Joined originally on trial
Ben Alnwick loan - never played
Andy O'Brien - Originally on loan
Eric Lichaj - loan
David Gonzalez loan - never played
Barry Bannan - loan
Jake Livermore - loan

2011-12
Paul Rachubka
Michael Brown
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Jeg er også begynt å bli litt apatisk, er vel sånn man blir når man igjen blir skuffet etter troen på en opptur.

Angående Warnock så har han hentet grovarbeidere som trengs i de fleste klubber, det han mangler er de som utgjør forskjellen. Han mangler rett og slett 2-3 knallgode spillere på de rette plassene og jeg tror han trodde at han skulle få penger for å hente de + at han hadde et håp om å beholde Snoddy. Nå ble det jo ikke slik og her er vi...

Deprimerende greier...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Quote from: Jon R on November 06, 2012, 23:51:05
Quote from: Testo on November 06, 2012, 23:29:26
Quote from: lojosang on November 06, 2012, 22:59:57

Ja, for under Warnock har vi  jo RAST oppover tabellen på en eneste skummende medgangsbølge. Hurra!

2 tap på siste 11 matcher, Mc C skadet,  Snoddy borte, Somma skadet, Green som ikke helt finner formen han startet sesongen med,  Austin som har slitt siden skade og landskamp + en stall som ikke er større enn et håndball lag.
Syns det blir helt feil å skrike "warnock ut" så fort et tap kommer og kanskje et par bytter man ikke er helt enig i.
Vi slipper i det minste ikke inn 100 mål i kampene.

Vi har sluppet inn flere mål under Warnock enn vi noensinne gjorde under Grayson.

Vanskelig å bruke noe statestikk siden Warnock ikke har sittet lenge, tar vi de 15 første seriekampene i fjor og i år så har vi under Warnock sluppet inn 22 mål mens under  Grayson slapp vi inn 25.

Hvordan kom du frem til dine tall Jon?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Quote from: Leedsfan on November 07, 2012, 00:56:28
Jeg er også begynt å bli litt apatisk, er vel sånn man blir når man igjen blir skuffet etter troen på en opptur.

Angående Warnock så har han hentet grovarbeidere som trengs i de fleste klubber, det han mangler er de som utgjør forskjellen. Han mangler rett og slett 2-3 knallgode spillere på de rette plassene og jeg tror han trodde at han skulle få penger for å hente de + at han hadde et håp om å beholde Snoddy. Nå ble det jo ikke slik og her er vi...

Deprimerende greier...

Tror du har helt rett, for husker jeg rett så ble vel han lovet det en med det andre..
Terje

SupALeedS

Leeds fremstår i dag som et lag med innsats, men uten kreative evner, vi har ikke fler enn Diouf som kan skape noe offensivt. Før hadde vi Mccormack, Snoddy, howson , Gradel..nå er vi et grå lag i mine øyne. Ja det er tidlig å dømme Warnock, men en ting er sikkert: uten takeover nå er dette kjørt. Og henter vi spillere nå så må det faen meg være for å brukes, ikke noe poeng å hente spillere for å benke, det er ikke akkurat med på å bygge et lag! Jeg reiser uansett over til helga for å være vitne til det som skjer å skal synge meg hes for å gjøre det jeg kan for å støtte gutta til 3 etterlengtede poeng! La oss håpe på en stor julegave fra bahrain gutta, for dette begynner å eskalere til tomme tribuner og league one!
Alex

ØBS

Quote from: ollan on November 06, 2012, 20:13:35
Quote from: utolmodig on November 06, 2012, 14:05:57
Vi er 22 personer fra Haugesund distriktet som skal til Leeds 22. nov for å se Leeds mot Crystal Palace 23.nov. Vi skal bo på Queens Hotell. Er det flere som skal bort denne helga?

ca 100 norske den helgen...men kampen er den 24.. :D

OT; Kan ikke denne flyttes til "på tur til England" emnet??
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Quote from: bjoggis on November 06, 2012, 22:47:07
SKJØNNER MEG IKKE PÃ... WARNOCK!!! Dette er så frustrerende....

Vel, kan si meg enig, men de som savner  Grayson, hva er det EGENTLIG de savner...?

BEGGE har jo byttevegring...

Men HVA FAEN er det de savner som nå syyyyyter etter Grayson...

DET kommer ikke frem i innleggene deres...
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Quote from: Hobben on November 06, 2012, 23:01:07

Jeg tror Grayson hadde brukt det mye bedre en det Warnock har gjort.

Grayson hentet Kisnorbo, Gradel, Somma(?)! Bare der er noen gode eks på at Grayson gjorde noen meget kloke signeringer!

Men hva GJORDE han med dem, og HVOR tok det oss...?
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Quote from: Jon R on November 06, 2012, 23:47:34
Har han fått bygge eget lag??  Fra hvilken transferpott da?? Han har jo ikke fått begynne en gang...

+ 1
LUSCOS-hilsen
ØBS

Hallgi

Det er faretruande at vi har gått 5 kamper uten seier i ligaen, men det gjer likevel godt å sjå på tabellen. For ja, det har gått nedover i det siste, men det er enda berre 10 poeng opp til 1.plassen (!), og vi er enda eit godt stykke fra halvspilt sesong enda.
Warnock bytta ut halve-heile mannskapet i sommer ja, og ein kan forstå at han enda kan trenge tid til å spilla inn laget. Det er på tide at vi presterer i ligakampene så klart og, men alle muligheter er åpne enda heldigvis! Og spenningen mot overtakelse er der virkelig enda..,
(Deilig å kunne konsentrera seg om viktigere ting enn det Amerikanske presidentvalget btw;)
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Leif Egil

Quote from: Hallgi on November 07, 2012, 04:45:56
Det er faretruande at vi har gått 5 kamper uten seier i ligaen, men det gjer likevel godt å sjå på tabellen. For ja, det har gått nedover i det siste, men det er enda berre 10 poeng opp til 1.plassen (!), og vi er enda eit godt stykke fra halvspilt sesong enda.
Warnock bytta ut halve-heile mannskapet i sommer ja, og ein kan forstå at han enda kan trenge tid til å spilla inn laget. Det er på tide at vi presterer i ligakampene så klart og, men alle muligheter er åpne enda heldigvis! Og spenningen mot overtakelse er der virkelig enda..,
(Deilig å kunne konsentrera seg om viktigere ting enn det Amerikanske presidentvalget btw;)

Veldig enig! Og ser en enda nøyere på tabellen så registrerer jeg at det er bare 4 (!) poeng opp til 6 plass og play-off. Sesongen er på ingen måte over! 2-3 seire på rad og vi er helt oppi der... Men for å klare det må jo selvsagt spillet forbedres... Jeg nekter å gi opp håpet om opprykk til våren! MOT

B_Ød

Quote from: Leif Egil on November 07, 2012, 08:26:11
Veldig enig! Og ser en enda nøyere på tabellen så registrerer jeg at det er bare 4 (!) poeng opp til 6 plass og play-off. Sesongen er på ingen måte over! 2-3 seire på rad og vi er helt oppi der... Men for å klare det må jo selvsagt spillet forbedres... Jeg nekter å gi opp håpet om opprykk til våren! MOT
joda, men slik det ser ut nå, er det nok mer næliggende å tro at vi taper de 4 neste...meget skumle kamper coming up...
Ups & Ups!!

voldball

4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

Leedsfan

Warnock sier at han føler seg ranet etter kampen i går. At vi tidvis spilte bra og hadde kontroll, samt at vi hadde flere gode sjanser til å putte..

Ser Warnock kampen annerledes enn den gjennomsnittlige fan?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on November 07, 2012, 09:23:36
Warnock sier at han føler seg ranet etter kampen i går. At vi tidvis spilte bra og hadde kontroll, samt at vi hadde flere gode sjanser til å putte..

Ser Warnock kampen annerledes enn den gjennomsnittlige fan?
jeg klarte hvertfall ikke "å høre" det helt store ranet i denne kampen. Kan man egentlig snakke om ran, hvis man selv ikke makter å putte??
Slik jeg oppfattet kampen, var den helt ræva, med Leeds, tross noen få korte ok perioder, litt mer ræva enn Burnley.
Ups & Ups!!

DW

Leeds virker rett og slett som et dårlig lag..Becchio skaper ingenting lengre. Uff.

Masinga

Uten sammenligning for øvrig, men Leeds lider av det samme som Lillestrøm. Det ble hentet alt for mange nye spillere før sesongstart. Greit nok at Warnock vil vise handling, men tryllekunstner er han dog ikke. Ã... bygge et lag og få det samspilt gjøres ikke på en måned eller to. Da må man nesten tro på julenissen. Ingen bør undre seg over å se et lag som ikke henger sammen.

Det verste med det hele er at Warnock har glemt den gamle visdommen om safety first. Sist han var i QPR, slapp laget omtrent ikke inn mål. Hvor er denne filosofien blitt av?
Masinga, medl.nr. 1250

Henning

Etter ein bomtur til Brighton, der eg maatte noye meg med aa sjaa kampen paa pub, fekk eg endeleg sjaa Leeds i aksjon igjen.

Forste omgang var frykteleg daarleg. Paddy Kenny var han som redda Leeds, i tillegg til bra duellspel foran eige maal.
Det var lite energi i laget. Austin saag ut som han nettopp hadde staatt opp. Naar vi fekk ballen, mista vi den like fort. Lite bevegelse og litt panisk naar vi hadde ballen. Sist paa alle andre- ballar. Vi maa og laere oss aa snu spelet. Her var det rett fram paa samme sida, heile tida. Og skal ein spele lange ballar opp, maa ein flytte opp folk rundt duell. Det var heilt fraverande og frykteleg frustrerande aa sjaa paa. Diouf burde ha scora ein gong, elles er vi ufarlege framover.

Andre omgang var tross alt, mykje betre. Det var meir energi i laget, vi var meir paa hugget og vi er det beste laget. Austin var plutseleg paa. Vi spelar meir ball, men skaper veldig lite. White har ein sjanse,mens sjanse nummer to kjem heilt paa slutten. Og den er stor. Sat paa motsatt banehalvdel, men trur kanskje det var White igjen.

No maa vi reise oss mot Watford. Haapar at vi kan vere eit meir spelande lag, men skal vi vere direkte maa vi i allefall gjere det heilhjerta. Med energi, innsats, duellspel og trookk.

MOT

LEO

Jeg syntes det er merkelig at vi ikke bytter tidligere og bruker kvota vår når vi har 3 kamper på 6 eller 8 dager.

Hvor har Grayson/Warnock lært dette hend å ikke bytte ?

Vi bytter inn Varney/Pugh når vi har Norris og Green på benken som var kjøpt inn for første elveren.

I tillegg har vi Hall som kan ordne noe egen hånd.

Pugh/White har ikke en eneste deffensiv fiber i kroppen.   Så Pugh ble rundlurt men gadd ikke å løpe etter.

Byram hadde det samme i forrige match hvor motstanderens spiller står på blank men greier utrolig nok å sette ballen over.

Vi mangler en ruvende skikkelse bak som midtstopper da vi er alt for lette på faste situasjoner.

Til sist vil jeg si at BATES er hovedproblemet og ikke de to siste managerne.

columbi

Håper Green snart er klar igjen, spilte meget godt før han ble skadet. han har sittet på benken noen kamper nå.

Jon R

Quote from: Testo on November 07, 2012, 01:02:37

Vanskelig å bruke noe statestikk siden Warnock ikke har sittet lenge, tar vi de 15 første seriekampene i fjor og i år så har vi under Warnock sluppet inn 22 mål mens under  Grayson slapp vi inn 25.

Hvordan kom du frem til dine tall Jon?

Du har faktisk rett, testo. Kamp nr 15 ifjor var 0-5 rysaren mot Blackpool, noe som gjør at NW i  løpet av gårsdagen forbedret statistikken vs Grayson ifjor. Utover det hadde Grayson en like "god" eller bedre statistikk ved utgangen av august, september og oktober 2011.  :)

På de neste 9 kampene frem mot nyttår slapp vi kun inn 10 på 9 kamper. Med mindre det kommer radikale forbedringer i NW taktiske dipsosisjoner, tør jeg vedde ganske mye på at vi både ved utgangen av november og  desember 2012 vil ha sluppet inn flere mål enn på samme tid ifjor.

Med gårsdagens kamp har vi sluppet inn 1,5 mål i snitt de 28 ligakampene Warnock har ledet oss, mot 1,5 i snitt på de 28 kampene Grayson ledet oss ifjor.
Jon R.

Masinga

Vi kan vel være enige om at Leeds slipper inn alt for mange mål, mot Burnley dog bare ett.

En annen ting som har irritert meg er vingspillet. Det er omtrent fraværende eller kanskje litt forutsigelig. Mye småpent spill på midten før ballen spilles ut på flankene. Der stopper det opp.
Masinga, medl.nr. 1250

Kato

Frykter det blir som under Grayson. Rovdrift på høsten fører til formdipp på våren. Da blir det fare på ferde.

Jon R

Quote from: Kato on November 07, 2012, 22:12:19
Frykter det blir som under Grayson. Rovdrift på høsten fører til formdipp på våren. Da blir det fare på ferde.

I fjor var det Clayton som spilte kamp ut og kamp inn og som ble gradvis mer utbrent utover vinteren og våren. Ser ut som om det samme er i ferd med å ramme Rudolph Austin, som vel ikke har hatt ferie på halvannet år. Aldeles uforståelig at ikke Green og Norris får mer spilletid.
Jon R.

ollan

Quote from: Jon R on November 07, 2012, 22:42:11
Quote from: Kato on November 07, 2012, 22:12:19

I fjor var det Clayton som spilte kamp ut og kamp inn og som ble gradvis mer utbrent utover vinteren og våren. Ser ut som om det samme er i ferd med å ramme Rudolph Austin, som vel ikke har hatt ferie på halvannet år. Aldeles uforståelig at ikke Green og Norris får mer spilletid.

Han hadde da vitterlig ferie fra des.2011 til mars.2012 :D for ut fra sesongen til Brann i år må sesongoppkjøringen i Bergen fortont seg som en "summercamp" :D >:( Men han begynner nok å merke kjøret,så noen kamper på sidelinjen hadde nok hjulpet slik at overskuddet hadde komt tilbake. Pr. i dag blir jo det 2 kamper i uken og restitusjonstrening.
Ollan