Skrevet av Emne: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...  (Lest 37289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« på: November 10, 2012, 21:19:22 »
Vi ser det her på forumet, få sider i kamptrådene og "altfor" vennlig tone i mellom ytterfløyene. Det betyr vel at vi alle nesten kan være enig i at dette ikke ser lovende ut...

I England så ser man frafallet, under 20000 tilskuere i dag på en lørdagskamp er nesten skamfullt.

Vi er snart nok en gang ved en korsvei, Bates eller GHF og Warnock eller en ny manager. Hvor mange ganger orker vi å bli skuffet for så å smake på optimismen for så å bli skuffet igjen.

Igjen er det dystert å være Leedsfan!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #1 på: November 10, 2012, 21:44:00 »
Jeg tror at det som skal til for å få interesse opp igjen er nye eiere + ny manager med en positiv spillestil.
Idag har vi både en eier og en manager som har en destruktiv "spillestil".
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

euphor9

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #2 på: November 10, 2012, 21:51:10 »
Skjønner tankegangen til flere fortiden, personlig så har jeg resignert.    Har en uke ferie tilgode, hadde tenkt å ta den i Leeds m noen kamper såfremt takeoveren gikk i orden.
Pga at det har nå drøyd i ett halv år og jeg kan ikke vente lengere med å gi beskjed til jobb når jeg skal ha ferie.    Så drar jeg likevell ikke til Leeds, det betyr at jeg ikke kan se dem live før neste sesong i værste fall.
  Jeg er nok en dårlig supporter, men skal treffe en venninne heller i en mere spennende by enn Leeds.
Og kan nok se noen Ajax kamper istedefor, men har ikke noe forhold til Ajax.    Setter ikke mine ben på Elland Road før Bates er borte fra klubben.  Hadde ikke fått med meg min vennine til Leeds uansett.  Men jeg føler meg litt som at jeg er feig, men orker ikke i år.  Skal prøve til neste år å komme meg til Leeds.

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #3 på: November 10, 2012, 21:56:48 »
Ting er litt "oppned" i Leeds om dagen!!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #4 på: November 10, 2012, 22:19:42 »
Ting er litt "oppned" i Leeds om dagen!!



Er det mulig å få de bildet fr fleire vinklar?  ;D
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #5 på: November 10, 2012, 22:22:52 »
Ting er litt "oppned" i Leeds om dagen!!



Er det mulig å få de bildet fr fleire vinklar?  ;D

Det bildet dukket opp på Facebook i kveld og det første jeg tenkte var "Leeds". Måtte lese igjennom noen kommentarer og så var det noen som bekreftet at det var fra Leeds, en fantastisk by med et ikke fullt så fantastisk fotballag i dag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #6 på: November 11, 2012, 08:50:41 »
Skjønner tankegangen til flere fortiden, personlig så har jeg resignert.    Har en uke ferie tilgode, hadde tenkt å ta den i Leeds m noen kamper såfremt takeoveren gikk i orden.
Pga at det har nå drøyd i ett halv år og jeg kan ikke vente lengere med å gi beskjed til jobb når jeg skal ha ferie.    Så drar jeg likevell ikke til Leeds, det betyr at jeg ikke kan se dem live før neste sesong i værste fall.
  Jeg er nok en dårlig supporter, men skal treffe en venninne heller i en mere spennende by enn Leeds.
Og kan nok se noen Ajax kamper istedefor, men har ikke noe forhold til Ajax.    Setter ikke mine ben på Elland Road før Bates er borte fra klubben.  Hadde ikke fmed meg min vennine til Leeds uansett.  Men jeg føler meg litt som at jeg er feig, men orker ikke i år.  Skal prøve til neste år å komme meg til Leeds.
känns väl som du är en typisk medgångssupporter.hade vi varit PL hade  du säkert åkt.sedan kan man också skylla på bates för att inte åka.men klubbenär så mycket större än han.själv planerar jag åka över i mars och se dem mot huddersfield.med eller utan bates skall jag åka
 

Dorigo`s left foot

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #7 på: November 11, 2012, 11:09:18 »
Skjønner tankegangen til flere fortiden, personlig så har jeg resignert.    Har en uke ferie tilgode, hadde tenkt å ta den i Leeds m noen kamper såfremt takeoveren gikk i orden.
Pga at det har nå drøyd i ett halv år og jeg kan ikke vente lengere med å gi beskjed til jobb når jeg skal ha ferie.    Så drar jeg likevell ikke til Leeds, det betyr at jeg ikke kan se dem live før neste sesong i værste fall.
  Jeg er nok en dårlig supporter, men skal treffe en venninne heller i en mere spennende by enn Leeds.
Og kan nok se noen Ajax kamper istedefor, men har ikke noe forhold til Ajax.    Setter ikke mine ben på Elland Road før Bates er borte fra klubben.  Hadde ikke fmed meg min vennine til Leeds uansett.  Men jeg føler meg litt som at jeg er feig, men orker ikke i år.  Skal prøve til neste år å komme meg til Leeds.

känns väl som du är en typisk medgångssupporter.hade vi varit PL hade  du säkert åkt.sedan kan man också skylla på bates för att inte åka.men klubbenär så mycket större än han.själv planerar jag åka över i mars och se dem mot huddersfield.med eller utan bates skall jag åka

Medgangssupporter!?! Ser du ikke at Bates kveler klubben sakte men sikkert. Spillere som presterer selges, kapteiner forsvinner midt i sesongen. Hva kommer inn? Det som Warnock har på på banen nå er faan ikke godt nok. Jeg hadde tro på Warnock, men nå vet jeg ikke lengre der heller.

At du reiser til Leeds for å se laget prøve å spille fotball er greit, men du må godta at flere av oss har resignert så lenge Bates er ved roret.

Noe må skje snart eller så risikerer du å reise ned neste sesong på kamper mot Yeovil etc.


Gufrias

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #8 på: November 11, 2012, 11:26:46 »
Skjønner tankegangen til flere fortiden, personlig så har jeg resignert.    Har en uke ferie tilgode, hadde tenkt å ta den i Leeds m noen kamper såfremt takeoveren gikk i orden.
Pga at det har nå drøyd i ett halv år og jeg kan ikke vente lengere med å gi beskjed til jobb når jeg skal ha ferie.    Så drar jeg likevell ikke til Leeds, det betyr at jeg ikke kan se dem live før neste sesong i værste fall.
  Jeg er nok en dårlig supporter, men skal treffe en venninne heller i en mere spennende by enn Leeds.
Og kan nok se noen Ajax kamper istedefor, men har ikke noe forhold til Ajax.    Setter ikke mine ben på Elland Road før Bates er borte fra klubben.  Hadde ikke fmed meg min vennine til Leeds uansett.  Men jeg føler meg litt som at jeg er feig, men orker ikke i år.  Skal prøve til neste år å komme meg til Leeds.
känns väl som du är en typisk medgångssupporter.hade vi varit PL hade  du säkert åkt.sedan kan man också skylla på bates för att inte åka.men klubbenär så mycket större än han.själv planerar jag åka över i mars och se dem mot huddersfield.med eller utan bates skall jag åka
Jeg har likt mange av dine innlegg, Sportcarl1, men dette er ikke ett av dem. Leeds har ikke tiltrukket seg medgangssupportere siden Ridsdales dager, og de medgangssupporterne vi fikk da bør ha forsvunnet forlengst.

Jeg forstår godt at entusiasmen settes på prøve når vi spiller dårlig og taper kamper, jeg. Og jeg forstår godt at det skyldes på en ledelse som over flere år har erstattet unge, spennende spillere med gammel gråstein.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

  • Gjest
Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #9 på: November 11, 2012, 16:06:31 »
Skjønner tankegangen til flere fortiden, personlig så har jeg resignert.    Har en uke ferie tilgode, hadde tenkt å ta den i Leeds m noen kamper såfremt takeoveren gikk i orden.
Pga at det har nå drøyd i ett halv år og jeg kan ikke vente lengere med å gi beskjed til jobb når jeg skal ha ferie.    Så drar jeg likevell ikke til Leeds, det betyr at jeg ikke kan se dem live før neste sesong i værste fall.
  Jeg er nok en dårlig supporter, men skal treffe en venninne heller i en mere spennende by enn Leeds.
Og kan nok se noen Ajax kamper istedefor, men har ikke noe forhold til Ajax.    Setter ikke mine ben på Elland Road før Bates er borte fra klubben.  Hadde ikke fmed meg min vennine til Leeds uansett.  Men jeg føler meg litt som at jeg er feig, men orker ikke i år.  Skal prøve til neste år å komme meg til Leeds.
känns väl som du är en typisk medgångssupporter.hade vi varit PL hade  du säkert åkt.sedan kan man också skylla på bates för att inte åka.men klubbenär så mycket större än han.själv planerar jag åka över i mars och se dem mot huddersfield.med eller utan bates skall jag åka
Kan ikke si meg helt enig med deg her sportcarl1 ...

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #10 på: November 11, 2012, 16:16:44 »
Jeg har bestilt tur for å se Leeds tre ganger i løpet av ti dager i februar. Kjenner nå om dagen at jeg ikke gleder meg like mye som jeg burde, dette kun fordi den dårlige stemningen som har beleiret klubben.

Håper at tingenes tilstand kan forandre seg snart, og det er det definitivt muligheter til.

Laget er ikke så dårlig som mange skal ha det til synes jeg. Jeg mener fortsatt vi bare trenger et par-tre komplementerende spillere for at ting skal begynne å gli vår vei.. Kreativitet og fart er det vi mangler. Håper at Hall kan gi oss litt fart, kreativitet, målgivende og mål i påvente av kavaleriet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Moaning on together

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #11 på: November 11, 2012, 16:19:45 »
Skjønner tankegangen til flere fortiden, personlig så har jeg resignert.    Har en uke ferie tilgode, hadde tenkt å ta den i Leeds m noen kamper såfremt takeoveren gikk i orden.
Pga at det har nå drøyd i ett halv år og jeg kan ikke vente lengere med å gi beskjed til jobb når jeg skal ha ferie.    Så drar jeg likevell ikke til Leeds, det betyr at jeg ikke kan se dem live før neste sesong i værste fall.
  Jeg er nok en dårlig supporter, men skal treffe en venninne heller i en mere spennende by enn Leeds.
Og kan nok se noen Ajax kamper istedefor, men har ikke noe forhold til Ajax.    Setter ikke mine ben på Elland Road før Bates er borte fra klubben.  Hadde ikke fmed meg min vennine til Leeds uansett.  Men jeg føler meg litt som at jeg er feig, men orker ikke i år.  Skal prøve til neste år å komme meg til Leeds.
känns väl som du är en typisk medgångssupporter.hade vi varit PL hade  du säkert åkt.sedan kan man också skylla på bates för att inte åka.men klubbenär så mycket större än han.själv planerar jag åka över i mars och se dem mot huddersfield.med eller utan bates skall jag åka
Kan ikke si meg helt enig med deg her sportcarl1 ...
et par seiere nå, og oppkjøp før jul, så roer det seg. Mye dramaqueens i det siste.

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #12 på: November 11, 2012, 16:30:03 »
Skjønner tankegangen til flere fortiden, personlig så har jeg resignert.    Har en uke ferie tilgode, hadde tenkt å ta den i Leeds m noen kamper såfremt takeoveren gikk i orden.
Pga at det har nå drøyd i ett halv år og jeg kan ikke vente lengere med å gi beskjed til jobb når jeg skal ha ferie.    Så drar jeg likevell ikke til Leeds, det betyr at jeg ikke kan se dem live før neste sesong i værste fall.
  Jeg er nok en dårlig supporter, men skal treffe en venninne heller i en mere spennende by enn Leeds.
Og kan nok se noen Ajax kamper istedefor, men har ikke noe forhold til Ajax.    Setter ikke mine ben på Elland Road før Bates er borte fra klubben.  Hadde ikke fmed meg min vennine til Leeds uansett.  Men jeg føler meg litt som at jeg er feig, men orker ikke i år.  Skal prøve til neste år å komme meg til Leeds.
känns väl som du är en typisk medgångssupporter.hade vi varit PL hade  du säkert åkt.sedan kan man också skylla på bates för att inte åka.men klubbenär så mycket större än han.själv planerar jag åka över i mars och se dem mot huddersfield.med eller utan bates skall jag åka
Kan ikke si meg helt enig med deg her sportcarl1 ...
et par seiere nå, og oppkjøp før jul, så roer det seg. Mye dramaqueens i det siste.

Hadde vi spilt bra og tapt så hadde jeg vært enig. Problemet er at vi ikke spiller bra foruten i kampen mot Everton. Ellers har vi perioder hvor vi er bra og perioder hvor vi er ræva.

Kunne vi spilt som i bortekampen mot Boro forrige sesong så så skulle jeg vært fornøyd..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mr. Leeds

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #13 på: November 11, 2012, 16:41:07 »
Skjønner tankegangen til flere fortiden, personlig så har jeg resignert.    Har en uke ferie tilgode, hadde tenkt å ta den i Leeds m noen kamper såfremt takeoveren gikk i orden.
Pga at det har nå drøyd i ett halv år og jeg kan ikke vente lengere med å gi beskjed til jobb når jeg skal ha ferie.    Så drar jeg likevell ikke til Leeds, det betyr at jeg ikke kan se dem live før neste sesong i værste fall.
  Jeg er nok en dårlig supporter, men skal treffe en venninne heller i en mere spennende by enn Leeds.
Og kan nok se noen Ajax kamper istedefor, men har ikke noe forhold til Ajax.    Setter ikke mine ben på Elland Road før Bates er borte fra klubben.  Hadde ikke fmed meg min vennine til Leeds uansett.  Men jeg føler meg litt som at jeg er feig, men orker ikke i år.  Skal prøve til neste år å komme meg til Leeds.
känns väl som du är en typisk medgångssupporter.hade vi varit PL hade  du säkert åkt.sedan kan man också skylla på bates för att inte åka.men klubbenär så mycket större än han.själv planerar jag åka över i mars och se dem mot huddersfield.med eller utan bates skall jag åka

Tror nok de fleste "medgangssupportere" har forsvunnet for lenge siden Carl. Jeg kjenner det også - de siste 8-9 årene har tært bra på. Jeg er ganske tolmodig - men i går slo jeg av kampen ved pause. Det har altså aldri skjedd før! Madammen min skjønte ingenting.. I tillegg hørte hun ingenting når Watford scora. Leeds er ikke lik seg selv om dagen - ikke jeg heller. Jeg trenger noe positivt nå - dette tærer faktisk voldsomt på.

Vi trenger fart mer enn noe tror jeg - i tillegg til å spille inn et forsvar der spillerne vet hva de skal gjøre og hva som faktisk er jobben deres... Trodde det skulle bli mindre "bad defending" med Wornock som sjef, men nei. Håpløst er ordet.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

sportcarl1

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #14 på: November 11, 2012, 18:16:05 »
var väl första matchen denna säsong vi läckte som ett såll, skall man se det lite neutralt och inte halshugga spelare tränare och bates så stod det väl bara  1-0 till watford när vi fick börja spela med 9 man, vi stod inte emot trycket och det kan jag köpa, värre med austins skada, tråkigt med pearce avstäng, förhoppningsvis är det väl bara en match
 

DenHviteYeboah

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #15 på: November 11, 2012, 18:39:57 »
Mulig det skjer noe nå...?
cisco (Leeds United): Just heard from my next door but one neighbour( Leeds fan like me) that Sky sports cameras are gathering outside Elland road...Somethings going to happen but dont know what.....!MOT

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #16 på: November 11, 2012, 18:43:09 »
Mulig det skjer noe nå...?
cisco (Leeds United): Just heard from my next door but one neighbour( Leeds fan like me) that Sky sports cameras are gathering outside Elland road...Somethings going to happen but dont know what.....!MOT

Slikt øker interessen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peder

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #17 på: November 11, 2012, 19:35:49 »
Mulig det skjer noe nå...?
cisco (Leeds United): Just heard from my next door but one neighbour( Leeds fan like me) that Sky sports cameras are gathering outside Elland road...Somethings going to happen but dont know what.....!MOT

Slikt øker interessen..:)

Warnock, takker for seg  ???

B_Ød

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #18 på: November 12, 2012, 10:33:37 »
vet ikke helt jeg. Var en tur i Liverpool i helgen, og møtte jo masse "leeds-gutter" (menn) på tur over. Vurderte å kaste meg på toget for å se matchen lørdag, men skippet det da det ville blitt for mange timer borte fra reisefølget.
Snakket med samme kara i går kveld, og de var ganske klare på at jeg hadde foretatt et smart valg ;)

Men men..nye 90-minuttere "coming up"

Onwards & Upwards (hopefully)  :)
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #19 på: November 12, 2012, 10:35:15 »
Sier det enkelt: Interessen min for Leeds har aldri vært større enn den er nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #20 på: November 12, 2012, 11:11:31 »
Sier det enkelt: Interessen min for Leeds har aldri vært større enn den er nå.
känner väl likadant att man bryr sig mer om klubben spelarna tränare m m nu är det är motgång än när det går bra
 

Tom S

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #21 på: November 12, 2012, 20:07:27 »
Klubben er i ferd med å dø under Bates, ingen tvil om det.
Men, eg syns likevel det er godt å komme "heim" og vil ikkje la motgangen knekke mitt engasjement for Leeds United.

Var over mot Watford i helga, og tar eg med min forrige kamp på ER mot Forest i vår sitter eg igjen med fasit 4-13 og 0p på siste to matcher.
For to år siden satt eg også ringside mot Preston, dere veit korleis det gjekk...
Likevel er eg allerede begynt å planlegge neste tur :)

PS!
Etter kampslutt mot Watford stod eg, Marius og ca 15.000 andre igjen og sang "we're proud of it - we're Leeds, we're proud of it - we're Leeds"!
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #22 på: November 12, 2012, 22:32:58 »
Jeg føler med deg Tom, to kamper og gleden av å se 3-7 og 1-6 på hjemmebane er det ikke mange kan dele med deg.. Kondolerer.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #23 på: November 12, 2012, 22:43:21 »
Klubben er i ferd med å dø under Bates, ingen tvil om det.
Men, eg syns likevel det er godt å komme "heim" og vil ikkje la motgangen knekke mitt engasjement for Leeds United.

Var over mot Watford i helga, og tar eg med min forrige kamp på ER mot Forest i vår sitter eg igjen med fasit 4-13 og 0p på siste to matcher.
For to år siden satt eg også ringside mot Preston, dere veit korleis det gjekk...
Likevel er eg allerede begynt å planlegge neste tur :)

PS!
Etter kampslutt mot Watford stod eg, Marius og ca 15.000 andre igjen og sang "we're proud of it - we're Leeds, we're proud of it - we're Leeds"!

I det minste føler du deg vel litt Tom?  ::)

Keep up the spirit! Folk som deg er akkurat hva denne klubben trenger slik situasjonen er nå.  :)
Jon R.

Cannavaro

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #24 på: November 13, 2012, 10:13:30 »
Er egentlig helt uenig i overskriften i tråden her.  Det du mener er kanskje i kampøyemed, at man blir litt likegyldig.  Spesielt etter 1-6 mot Watford på hjemmebane.......
For min egen del er jeg mer interessert i klubben enn noen gang kanskje.  Vi står foran en avgjørende og spennende tid.  Enten får vi nye eiere med interesse for klubben, eller det blir en kvasiløsning med fortsatt Bates ved roret, eller uten ham.....
Jeg er enda mer interessert i å se hva vår manager gjør for tiden, hva hans fokus er, hvordan han opptrer nå i en vanskelig situasjon, og hvordan vi skal frembringe gode resultater på banen igjen.  Jeg er veldig uenig i mye som gjøres av Warnock, og er skeptisk til hva han foretar seg.  Samtidig er han en god motivator og kan således overraske herfra med de elendige resultatene vi har hatt i det siste.  Plukker vi dårlig med poeng fremover så snakker vi om en tilstand hvor det er snakk om å overleve i divisjonen.  Det er kanskje like greit, så får vi tid til å bygge på nytt med nye eiere eventuelt.  Nye eiere blir det nok, hvem som skal bestemme på toppen som styreformann er også et åpent spørsmål.  Jeg har valgt Leeds som klubben i mitt hjerte og jeg vil alltid ha en forkjærlighet og interesse for klubben.  Den interessen dauer aldri........Håp og kjærlighet til kubben gjør at interessen lever i beste velgående.  En bedre fremtid er håpet, og det kommer en vakker dag. Det er jeg sikker på.  Akkurat nå må vi tåle tøffe tider igjen, men supportere av denne klubben gir aldri opp !!!  Vi er en stor klubb og det vil  vi en gang vise at vi er igjen.  At det er flere investorer som er interessert i klubben er bekreftelse på det.  Selvsagt bør vi ha eiere som har genuin interesse for å drive dette fremover langsiktig, og nettopp det må vi ha trua på.  Så skal vi alltid ha meninger om  hvordan klubben drives, og hvordan manageren er og hva vi synes om spillerne våre.  Slik opprettholdes interessen, men vi må aldri miste trua....

WE WILL FIGHT BACK - FOREVER  M  O  T
« Siste redigering: November 13, 2012, 11:54:26 av Cannavaro »
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #25 på: November 13, 2012, 11:00:33 »
Er egentlig helt uenig i overskriften i tråden her.  Det du mener er kanskje i kampøyemed, at man blir litt likegyldig.  Spesielt etter 1-6 mot Watford på hjemmebane.......
For min egen del er jeg mer interessert i klubben enn noen gang kanskje.  Vi står foran en avgjørende og spennende tid.  Enten får vi nye eiere med interesse for klubben, eller det blir en kvasiløsning med fortsatt Bates ved roret, eller uten ham.....
Jeg er enda mer interessert i å se hva vår manager gjør for tiden, hva hans fokus er, hvordan han opptrer nå i en vanskelig situasjon, og hvordan vi skal frembringe gode resultater på banen igjen.  Jeg er veldig uenig i mye som gjøres av Warnock, og er skeptisk til hva han foretar seg.  Samtidig er han en god motivator og kan således overraske herfra med de elendige resultatene vi har hatt i det siste.  Plukker vi dårlig med poeng fremover så snakker vi om en tilstand hvor det er snakk om å overleve i divisjonen.  Det er kanskje like greit, så får vi tid til å bygge på nytt med nye eiere eventuelt.  Nye eiere blir det nok, hvem som skal bestemme på toppen som styreformann er også et åpent spørsmål.  Jeg har valgt Leeds som klubben i mitt hjerte og jeg vil alltid ha en forkjærlighet og interesse for klubben.  Den interessen dauer aldri........Håp og kjærlighet til kubben gjør at interessen lever i beste velgående.  En bedre fremtid er håpet, og det kommer en vakker dag. Det er jeg sikker på.  Akkurat nå må vi tåle tøffe tider igjen, men supportere av denne klubben gir aldri opp !!!  Vi er en stor klubb og det vil  vi en gang vise at vi er igjen.  At det er flere investorer som er interessert i klubben er bekreftelse på det.  Selvsagt bør vi ha eiere som har genuin interesse for å drive dette fremover langsiktig, og nettopp det må vi ha trua på.  Så skal vi alltid ha meninger om  hvordan klubben drives, og hvordan manageren er og hva vi synes om spillerne våre.  Slik opprettholdes interessen, men vi må alltid miste trua....

WE WILL FIGHT BACK - FOREVER  M  O  T

helt enig i hva du sier her. Er nok også av den oppfattelse at en klubb som økte antallet supporter -medlemmer under oppholdet i L1, ikke mister noen pga en litt vinglete periode nå.
Klarer ikke helt å se hva som skulle skje for at jeg skulle gi opp det lengste forhold jeg har hatt til noe, noen gang liksom.
De som evt faller fra har aldri vært Leedssupportere i det hele tatt, spør du meg.
Ups & Ups!!

Mr. Leeds

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #26 på: November 13, 2012, 11:52:26 »
Er egentlig helt uenig i overskriften i tråden her.  Det du mener er kanskje i kampøyemed, at man blir litt likegyldig.  Spesielt etter 1-6 mot Watford på hjemmebane.......
For min egen del er jeg mer interessert i klubben enn noen gang kanskje.  Vi står foran en avgjørende og spennende tid.  Enten får vi nye eiere med interesse for klubben, eller det blir en kvasiløsning med fortsatt Bates ved roret, eller uten ham.....
Jeg er enda mer interessert i å se hva vår manager gjør for tiden, hva hans fokus er, hvordan han opptrer nå i en vanskelig situasjon, og hvordan vi skal frembringe gode resultater på banen igjen.  Jeg er veldig uenig i mye som gjøres av Warnock, og er skeptisk til hva han foretar seg.  Samtidig er han en god motivator og kan således overraske herfra med de elendige resultatene vi har hatt i det siste.  Plukker vi dårlig med poeng fremover så snakker vi om en tilstand hvor det er snakk om å overleve i divisjonen.  Det er kanskje like greit, så får vi tid til å bygge på nytt med nye eiere eventuelt.  Nye eiere blir det nok, hvem som skal bestemme på toppen som styreformann er også et åpent spørsmål.  Jeg har valgt Leeds som klubben i mitt hjerte og jeg vil alltid ha en forkjærlighet og interesse for klubben.  Den interessen dauer aldri........Håp og kjærlighet til kubben gjør at interessen lever i beste velgående.  En bedre fremtid er håpet, og det kommer en vakker dag. Det er jeg sikker på.  Akkurat nå må vi tåle tøffe tider igjen, men supportere av denne klubben gir aldri opp !!!  Vi er en stor klubb og det vil  vi en gang vise at vi er igjen.  At det er flere investorer som er interessert i klubben er bekreftelse på det.  Selvsagt bør vi ha eiere som har genuin interesse for å drive dette fremover langsiktig, og nettopp det må vi ha trua på.  Så skal vi alltid ha meninger om  hvordan klubben drives, og hvordan manageren er og hva vi synes om spillerne våre.  Slik opprettholdes interessen, men vi må alltid miste trua....

WE WILL FIGHT BACK - FOREVER  M  O  T
Flott at folk er optimister enda, det beundrer jeg sterkt :)

Det jeg kjenner for min egen del er at en motløshet sniker innpå meg. Kall det "seinskader" etter 8 år med Bates og det å bli kalt "socalled supporters" og "morons" i tillegg til tåkelegging av det meste som har med økonomi å gjøre. Merkelige disposisjoner - fikse på en stadion som vi ikke eier - og å låne denne summen med sikkerhet i sesongbilletter for de neste to årene... Joda - Rangers gjorde det samme og de er nå på nivå 4 i Skotland! Dette grepet gjøres før vi har et lag, og i tillegg er målsettingen å rykke opp. Jada mr Warnock - her har du en femmer til å styrke stallen, det holder vel lenge til PL! Bates sin oppførsel og høye priser kombinert med til dels svært dårlige resultater skal man ikke bagatellisere. Det har sin effekt! Legg til en såpeopra med mulig oppkjøp investering så har du såkalt full pakke. Om vi er "socalled supporters" så er Bates en socalled chairman. Greit - dette med oppkjøp/investering er dratt ut så lenge i tid at jeg tviler på at det kun er Bates sin skyld.

Poenget mitt er dette; jeg beundrer alle som klarer å se positivt på tingene. Likevel ber jeg om respekt for oss som sliter litt etter det som er beskrevet over. Jeg kommer helt sikkert tilbake i toppslag som supporter, men akkurat nå sliter jeg - og det må være lov uten at jeg blir kalt dårlig supporter. For det er jeg ikke! Har blandt annet en meterlang kvittering fra supportersjappa som skulle signalisere noe i alle fall...
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Cannavaro

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #27 på: November 13, 2012, 12:05:06 »
Jeg tror mange føler på motløshet etter alle åra med motgang og nedturer, dog fikk vi gleden av å oppleve opprykk fra L1 og trenden er da, om noe, videre opp......
Man behøver definitivt ikke være en dårlig supporter når man føler motløshet.  Det er nok en del av hverdagen av å være fotballsupporter, følelser som svinger opp og ned.
Ja, det har definitivt vært mye styr rundt klubben og eierskap o.s.v. , men akkurat nå finner jeg trøst i å se i perspektivet - på lang sikt.  Vi har noe å bygge videre på.  Vi har et navn i fotballsammenheng, vi har supportere med passion (og ja også de som klarer å drite seg fullstendig ut og sværte klubben) og vi ha en yngre avdeling som er spennende.  Denne klubben kommer en dag opp og frem i søkelyset igjen (med positivt fortegn) det er jeg overbevist om.  Jeg tror ikke det finnes altfor mange dårlige supportere om man først har forelsket seg i en klubb, vi lever bare i en følelsesmessig boble, det kan også oppleves desto sterkerere ved oppturer (og tenk ; dersom NW kan føre klubben til en finale i ligacupen ????  Det ville vært en bombe, men også en fantastisk opptur)......
MFLU - Miracles For Leeds United

Sleivind

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #28 på: November 13, 2012, 17:58:16 »
Ja, interessen for Leeds United er på et bunnivå for meg nå. Aldri har det vært så lite interessant å følge Leeds. Det er rot fra ende til annen. Vi har en grå spillerstall, med unntak av Byram. Vi har en manager som jeg ikke har sansen for. Vi spiller den kjedeligste fotballen vi har gjort på MANGE år. Takeover-sagaen har nå vart i et halvt år! Et halvt år? Er det mulig?

Det går i bølgedaler ja, langt nede nå, men det går nok fort oppover når Bates forsvinner og en ny giv i klubben kommer.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #29 på: November 13, 2012, 18:00:57 »
Jeg for min del har aldri fulgt så godt med på Leeds som nå. Klart entusiasmen daler med slike prestasjoner som vi har vært vitne til de siste sesonger, men en dag vil vår klubb igjen komme opp blant PL, der hvor vi hører hjemme. Jeg drømmer om 30 000 + hver hjemmekamp, samt god fotball og mye entusiasme.