Skrevet av Emne: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...  (Lest 37268 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #90 på: Desember 17, 2015, 15:11:07 »
Tweet fra Thomm Kirwin i dag:

@PhilHayYEP After Histon, my days of agro in the press box are long gone. #EasyLife

 ::)



Jeg resignerte vel akkurat den dagen jeg også... #blameridsdale
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #91 på: Desember 17, 2015, 22:55:14 »
Tok sæ vel litt opp i dag??

Håvard

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #92 på: Desember 20, 2015, 21:39:29 »
Tok sæ vel litt opp i dag??

Ja... ;D

DenHviteYeboah

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #93 på: April 08, 2016, 09:48:45 »
Jeg kan ikke huske sist jeg var sååå apatisk til klubben som nå. Det var tungt på 80 -tallet, men det som skjer nå er på mange måter verre. Verre fordi i dagens foppall så henger det sportslige og administrative så utrolig tett sammen. Begge deler må fungere for å oppnå sportslig suksess. Vi kan vel være uenige om det sportslige i klubben fungerer i dag, men jeg tror de aller fleste er enige om at det administrative overhodet ikke fungerer. Cellinos verden har vist seg å være altfor diktatorisk dessverre >:(
Måtte bedre tider komme :)

Sydhagen

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #94 på: April 08, 2016, 10:34:43 »
Bedre tider kommer. før eller siden.  ;)
Tipper det blir avgjørende hva som skjer med denne anken til Cellino.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #95 på: April 08, 2016, 15:31:50 »
Interessen for Leeds United nærmer seg nok et bunn-nivå, ikke minst for potensielle trenere og spillere. Det kan vel knapt være klubber som er mindre attraktive å komme til når en ser på de ENORME tallene for turnover etter at Cellino tok over på eiersiden.

Han sitter nok til han dør. Kanskje kan han med loven i hånd bli presset ut av stillingen når(merk at jeg skriver når, ikke hvis)lovbruddene har blitt for mange og for grove. Heldigvis er han noen år eldre enn meg, så jeg håper på noen gode år omtrent samtidig som jeg trer inn i pensjonisttilværelsen.

Josch

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #96 på: April 08, 2016, 17:21:46 »
Interessen for Leeds United nærmer seg nok et bunn-nivå, ikke minst for potensielle trenere og spillere. Det kan vel knapt være klubber som er mindre attraktive å komme til når en ser på de ENORME tallene for turnover etter at Cellino tok over på eiersiden.

Han sitter nok til han dør. Kanskje kan han med loven i hånd bli presset ut av stillingen når(merk at jeg skriver når, ikke hvis)lovbruddene har blitt for mange og for grove. Heldigvis er han noen år eldre enn meg, så jeg håper på noen gode år omtrent samtidig som jeg trer inn i pensjonisttilværelsen.
Jeg tror dette kan snu over sommeren. Cellino har tidligere hatt  både kjente trenere og spillere hos seg i Italia, og da var de i en liten klubb. Sannsynligvis vil noen gode og kjente  trenere være interessert i Leeds hvis forsikringene om spillerkjøp og stabilitet er en del av betingelsene. For flere trenere vil Leeds være et drømmelag å trene med et godt spillerbudsjett. Jeg tror ikke Cellino-navnet spiller så stor rolle da.  Vi har også noen få spillere nå som er gode nok til å være med i et topplag, mener jeg.

Siden økonomien pr 01.07.15 (regnskap) viste fremskritt så bør det være enda bedre nå til sommeren. Det er mitt halmstrå.  Situasjonen ville vært enda verre hvis Leeds hadde  mye gjeld nå og alt så svart ut.

Interessen vil ta seg opp hvis Leeds er blant de 7-8 beste lagene til høsten. Interessen er avhengig  av resutatene og vekkes lett til live igjen. Det er jeg ganske sikker på.
« Siste redigering: April 08, 2016, 17:24:42 av Josch »

Hallgeir *

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #97 på: April 08, 2016, 19:24:06 »
Og hvilken stabilitet synes du Cellino står for mht. head coach / manager?
Super Leeds since 1968

willum

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #98 på: April 08, 2016, 20:06:39 »
Interessen for Leeds United nærmer seg nok et bunn-nivå, ikke minst for potensielle trenere og spillere. Det kan vel knapt være klubber som er mindre attraktive å komme til når en ser på de ENORME tallene for turnover etter at Cellino tok over på eiersiden.

Han sitter nok til han dør. Kanskje kan han med loven i hånd bli presset ut av stillingen når(merk at jeg skriver når, ikke hvis)lovbruddene har blitt for mange og for grove. Heldigvis er han noen år eldre enn meg, så jeg håper på noen gode år omtrent samtidig som jeg trer inn i pensjonisttilværelsen.

Jeg vet ikke hvor lenge det er til du pensjonerer deg, men hvis Cellino skulle være i Leeds 10-20 år til kan vi glemme Leeds United som stor klubb. Da er det bare navnet igjen.

Josch

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #99 på: April 08, 2016, 21:41:18 »
Og hvilken stabilitet synes du Cellino står for mht. head coach / manager?

Spillere og trenere (f.eks Uwe Rosler og  Milanic ) har faktisk  sagt ja til å jobbe for Cellino. Også i tiden i Cagliari har mange sagt ja til å jobbe for ham. Det DET om betyr noe, ikke hva fans og aviser sier. Jeg har ingen tro på at de fleste spillere og trenere skyr  Cellino som pesten, slik noen gir inntrykk av . Heller ikke i fremtiden. Men tiden vil vise.

Leeds ville uansett vært maksimalt midt på tabellen nå og i fjor  selv om Hockaday eller Rosler hadde lykkes litt bedre og fått fortsette. Vi ville manglet gode nok spillere uansett.
« Siste redigering: April 08, 2016, 22:18:26 av Josch »

h.b

  • Gjest
Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #100 på: April 08, 2016, 22:21:35 »
Og hvilken stabilitet synes du Cellino står for mht. head coach / manager?

Spillere og trenere (f.eks Uwe Rosler og  Milanic ) har faktisk  sagt ja til å jobbe for Cellino. Også i tiden i Cagliari har mange sagt ja til å jobbe for ham. Det DET om betyr noe, ikke hva fans og aviser sier. Jeg har ingen tro på at de fleste spillere og trenere skyr  Cellino som pesten, slik noen gir inntrykk av . Heller ikke i fremtiden. Men tiden vil vise.

Leeds ville uansett vært maksimalt midt på tabellen nå og i fjor  selv om Hockaday eller Rosler hadde lykkes litt bedre og fått fortsette. Vi ville manglet gode nok spillere uansett.


Leeds er uansett fotballverdenens største utfordring. Lykkes man vil man få en megasterk cv. Misslykkes man, så betyr det ingen verdens ting, da man vet om alt det utenomsportslige som er i klubben fra før, samt Cellino.
Så det å ta Leeds tror jeg de fleste managere gjør med stor iver, bare de får et godt nok budsjett

Josch

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #101 på: April 08, 2016, 22:46:52 »
Og hvilken stabilitet synes du Cellino står for mht. head coach / manager?

Spillere og trenere (f.eks Uwe Rosler og  Milanic ) har faktisk  sagt ja til å jobbe for Cellino. Også i tiden i Cagliari har mange sagt ja til å jobbe for ham. Det DET om betyr noe, ikke hva fans og aviser sier. Jeg har ingen tro på at de fleste spillere og trenere skyr  Cellino som pesten, slik noen gir inntrykk av . Heller ikke i fremtiden. Men tiden vil vise.

Leeds ville uansett vært maksimalt midt på tabellen nå og i fjor  selv om Hockaday eller Rosler hadde lykkes litt bedre og fått fortsette. Vi ville manglet gode nok spillere uansett.


Leeds er uansett fotballverdenens største utfordring. Lykkes man vil man få en megasterk cv. Misslykkes man, så betyr det ingen verdens ting, da man vet om alt det utenomsportslige som er i klubben fra før, samt Cellino.
Så det å ta Leeds tror jeg de fleste managere gjør med stor iver, bare de får et godt nok budsjett

Ja, men bare en god trener bør få et godt budsjett.  Jeg tror Evans er mannen til  å jobbe på sparebluss. Spillerekjøp og  trenere har vært i samme klasse hittil,  (dvs middels  standard). Skal man ha en Stor trener så vil han se at det ligger penger til gode spillere på bordet.  Det er snart  på tide at dette vises. Veldig mange, inkludert meg, mister troen hvis vi får en tredje sesong med det samme bildet som de siste årene.  Men jeg tror  fortsatt at  Cellino vil sparke trenere oftere enn andre eiere, selv om vi er høyere på tabellen.

lowfields

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #102 på: April 10, 2016, 18:02:06 »
Merker jeg er mye mer nervøs under Leicester-kamper enn Leeds-kamper om dagen.....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Lundewhites

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #103 på: April 11, 2016, 01:47:36 »
Ja vet ikke om jeg har nådd bunnivået enda, men interessen for Leeds har aldri vært så lav. Jeg har de siste 10 åra arrangert gutteturer til Leeds for mellom 8 og 16 stk. Ca 1/3 har vært Leedsfans, resten har blitt med for å få sett fotball i England og har tidligere vært stort sett svært fornøyd med stemning på Elland Road. De har vært fornøyd med byen og stemningen har vært stor.  Ifjor reiste vi hjem via Stansted og var siste kvelden i Cambridge.  I år ville nesten ingen til Leeds, men heller til Cambridge og for meg som før hadde reist alene til Leeds om de andre ikke hadde blitt med..... var det helt greit. Turen går i år til Cambridge og vi skal se Peterborough i stede.
Jeg skal fortsatt til Leeds to uker rundt seriestart med guttungene mine som de siste 6 åra, så helt apatisk er jeg ikke blitt. Men det nærmer seg.... Jeg orker ikke å høre et sekund mer på intervjuer av Evans, jeg blir bare provosert og forbanna. Der jeg før leste absolutt alt jeg kom over av Leedsartikler er det kun sporadisk. Jeg har ikke lest Lorimers stykke i YEP på lang tid.
Leeds har aldri spilt dårligere fotball enn nå og jeg sitter nærmest likegyldig å ser på de... mest for at jeg føler en form for plikt egentlig. Jeg har INGEN glede av det lenger.
Jeg er så missfornøyd og lei av Evans at jeg nesten håper vi blir nr 21 i år, for da må han vel få sparken vel?
Hvis ikke... ja da er jeg redd for at bunnivået nås og jeg slutter å følge med helt.
Jeg TRENGER at Cellino og Evans kommer seg ut av klubben jeg er glad i! Jeg orker snart ikke mer av det som skjer der borte nå.
Jeg ELSKET at Leeds var fryktet og hatet i England, nå er vi en klubb som alle ler av. Jeg føler meg ydmyket på klubbens vegne, av disse to som aldri burde hatt noe som helst med en så stolt klubb som Leeds å gjøre. JA jeg skjems....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Cannavaro

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #104 på: April 11, 2016, 19:51:07 »
Ja vet ikke om jeg har nådd bunnivået enda, men interessen for Leeds har aldri vært så lav. Jeg har de siste 10 åra arrangert gutteturer til Leeds for mellom 8 og 16 stk. Ca 1/3 har vært Leedsfans, resten har blitt med for å få sett fotball i England og har tidligere vært stort sett svært fornøyd med stemning på Elland Road. De har vært fornøyd med byen og stemningen har vært stor.  Ifjor reiste vi hjem via Stansted og var siste kvelden i Cambridge.  I år ville nesten ingen til Leeds, men heller til Cambridge og for meg som før hadde reist alene til Leeds om de andre ikke hadde blitt med..... var det helt greit. Turen går i år til Cambridge og vi skal se Peterborough i stede.
Jeg skal fortsatt til Leeds to uker rundt seriestart med guttungene mine som de siste 6 åra, så helt apatisk er jeg ikke blitt. Men det nærmer seg.... Jeg orker ikke å høre et sekund mer på intervjuer av Evans, jeg blir bare provosert og forbanna. Der jeg før leste absolutt alt jeg kom over av Leedsartikler er det kun sporadisk. Jeg har ikke lest Lorimers stykke i YEP på lang tid.
Leeds har aldri spilt dårligere fotball enn nå og jeg sitter nærmest likegyldig å ser på de... mest for at jeg føler en form for plikt egentlig. Jeg har INGEN glede av det lenger.
Jeg er så missfornøyd og lei av Evans at jeg nesten håper vi blir nr 21 i år, for da må han vel få sparken vel?
Hvis ikke... ja da er jeg redd for at bunnivået nås og jeg slutter å følge med helt.
Jeg TRENGER at Cellino og Evans kommer seg ut av klubben jeg er glad i! Jeg orker snart ikke mer av det som skjer der borte nå.
Jeg ELSKET at Leeds var fryktet og hatet i England, nå er vi en klubb som alle ler av. Jeg føler meg ydmyket på klubbens vegne, av disse to som aldri burde hatt noe som helst med en så stolt klubb som Leeds å gjøre. JA jeg skjems....

I grunn er dette sterk lesning, og verst av alt er at jeg støtter deg fullt ut.  På 80-tallet leste jeg dog alt jeg kom over av Leeds nyheter, i aviser og fotballmagasin.  Det var sjelden å lese nyheter om klubben, men jeg ville ha med meg det lille som var.  Nå svømmer vi over av nyheter, og jeg gidder ikke lese alt, oppgitt og apatisk......prøvde å være litt optimist tidligere i sesongen, nå er det borte.....og blitt realist...
MFLU - Miracles For Leeds United

Trondjo

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #105 på: April 11, 2016, 20:12:34 »
Merker jeg er mye mer nervøs under Leicester-kamper enn Leeds-kamper om dagen.....

+1
 

RoarG

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #106 på: April 18, 2016, 21:34:40 »
Merker jeg er mye mer nervøs under Leicester-kamper enn Leeds-kamper om dagen.....

+1
+2
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #107 på: April 18, 2016, 21:47:24 »
Ja vet ikke om jeg har nådd bunnivået enda, men interessen for Leeds har aldri vært så lav. Jeg har de siste 10 åra arrangert gutteturer til Leeds for mellom 8 og 16 stk. Ca 1/3 har vært Leedsfans, resten har blitt med for å få sett fotball i England og har tidligere vært stort sett svært fornøyd med stemning på Elland Road. De har vært fornøyd med byen og stemningen har vært stor.  Ifjor reiste vi hjem via Stansted og var siste kvelden i Cambridge.  I år ville nesten ingen til Leeds, men heller til Cambridge og for meg som før hadde reist alene til Leeds om de andre ikke hadde blitt med..... var det helt greit. Turen går i år til Cambridge og vi skal se Peterborough i stede.
Jeg skal fortsatt til Leeds to uker rundt seriestart med guttungene mine som de siste 6 åra, så helt apatisk er jeg ikke blitt. Men det nærmer seg.... Jeg orker ikke å høre et sekund mer på intervjuer av Evans, jeg blir bare provosert og forbanna. Der jeg før leste absolutt alt jeg kom over av Leedsartikler er det kun sporadisk. Jeg har ikke lest Lorimers stykke i YEP på lang tid.
Leeds har aldri spilt dårligere fotball enn nå og jeg sitter nærmest likegyldig å ser på de... mest for at jeg føler en form for plikt egentlig. Jeg har INGEN glede av det lenger.
Jeg er så missfornøyd og lei av Evans at jeg nesten håper vi blir nr 21 i år, for da må han vel få sparken vel?
Hvis ikke... ja da er jeg redd for at bunnivået nås og jeg slutter å følge med helt.
Jeg TRENGER at Cellino og Evans kommer seg ut av klubben jeg er glad i! Jeg orker snart ikke mer av det som skjer der borte nå.
Jeg ELSKET at Leeds var fryktet og hatet i England, nå er vi en klubb som alle ler av. Jeg føler meg ydmyket på klubbens vegne, av disse to som aldri burde hatt noe som helst med en så stolt klubb som Leeds å gjøre. JA jeg skjems....

Jeg føler veldig med det du skriver, men greier ikke forstå at du retter så mye av ammunisjonen mot Evans. Jeg synes han har gjort det helt ok. Det er en annen mann som er problemet.

Promotion 2010

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #108 på: August 14, 2016, 22:55:24 »
Sakser et par innlegg fra WACCOE etter gårsdagen:

I can't do this no more,I was buzzing yesterday we set off from Northampton 10.30am thinking what a great day but AGAIN let down by the players.... I've been travelling up & down the country since 1988 watching Leeds ( early days with the wboro branch Belshaw rip coke etc) so have seen the good & bad times even to the length of driving to Glasgow on Tuesday night to watch us play rangers in a friendly then drive back....YES it's been good 90,92 champions league tour Wembley trips(charity shield stands out) blah blah & there's the bad times Cheltenham Rochdale Hereford  Carlisle away I could go on & on.
My point is I'm a 43 year old man who as seen some sucess would like to seen  more but hey that's football & ive also been there through the shit times,I FEEL for the young ones now cos this great club is in a mess & hurts me to say that.
I will probably get abused for this rant but everyonre is entitled to there opinion.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #109 på: August 14, 2016, 22:56:45 »
I'm 47 I can't do this no more,I was buzzing yesterday we set off from Northampton 10.30am thinking what a great day but AGAIN let down by the players.... I've been travelling up & down the country since 1988 watching Leeds ( early days with the wboro branch Belshaw rip coke etc) so have seen the good & bad times even to the length of driving to Glasgow on Tuesday night to watch us play rangers in a friendly then drive back....YES it's been good 90,92 champions league tour Wembley trips(charity shield stands out) blah blah & there's the bad times Cheltenham Rochdale Hereford  Carlisle away I could go on & on.
My point is I'm a 43 year old man who as seen some sucess would like to seen  more but hey that's football & ive also been there through the shit times,I FEEL for the young ones now cos this great club is in a mess & hurts me to say that.
I will probably get abused for this rant but everyonre is entitled to there opinion.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #110 på: August 14, 2016, 22:58:50 »

I wasn't even that bothered yesterday at the full time whistle.  Slightly annoyed on our way home about second half display, but I was pleasantly surprised how little the football mattered to me in comparison to being with my son and meeting a couple of mates.  Years gone by it would have ruined my Saturday night, but not yesterday, I had a nice BBQ with family when we got home and watched the Olympics with a lovely bottle of Crozes Hermitage.
 
12 years of shite has finally taken its toll I think.





FARLIG Ã… MISTE SELV DE MEST HARDBARKEDE FANSENE!!!



Jeg selv var ganske forbannet i går, og i dag og sikkert i morgen også!

Men så melder det evinnelige håpet seg!!!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dylan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #111 på: August 15, 2016, 08:12:00 »
Stakk innom Leeds Minister (kirka) på søndag etter kampen, og en av de som var der lurte på om jeg trodde det var begravelse i kirka da han så Leeds-merket på jakka mi. Dessverre litt for treffende brtiksk galgenhumor........

Kato

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #112 på: August 15, 2016, 08:20:25 »
Stakk innom Leeds Minister (kirka) på søndag etter kampen, og en av de som var der lurte på om jeg trodde det var begravelse i kirka da han så Leeds-merket på jakka mi. Dessverre litt for treffende brtiksk galgenhumor........

Ordnet du oss den hjelpen vi trenger der?
 

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #113 på: August 15, 2016, 09:24:52 »
Interessen min er ikke så lav, men engasjementet og de gode følelsene er nesten borte.

Taper vi mot Fulham så aner jeg ikke hva som kommer til å skje med Monk, Cellino og meg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #114 på: August 15, 2016, 10:24:18 »
Jeg for min del har aldri fulgt så godt med på Leeds som nå. Klart entusiasmen daler med slike prestasjoner som vi har vært vitne til de siste sesonger, men en dag vil vår klubb igjen komme opp blant PL, der hvor vi hører hjemme. Jeg drømmer om 30 000 + hver hjemmekamp, samt god fotball og mye entusiasme.

Ganske enig. Ã…rene nede i "sumpa" har ikke vært noe dempende på min opplevelse av Leeds. Har heller ikke stor lyst på at Leeds skal bli et lag helt uten sjel med oligark, sjeik eller kineser som eier og strør om seg med penger til høyre og venstre. Plages derfor ikke nevneverdig at det tar litt tid å bygge opp igjen.. Hadde bare Cellino vært like tolmodig.  ::)
Litt værre dog å se på hvor mye dritt folk lirer av seg på forumet om egne spillere (til tider). Tror ikke det gjør rekrutering av yngre supportere til Leeds noe særlig lettere. Er vel heller avskrekkende for mange. Klart det ville bedre seg når vi rykker opp og alt går på skinner, men jeg begynte da ikke å holde med dette laget fordi de var aller best og har de største stjernene.
Dette som alle andre lag som ikke kjemper helt i toppen trenger  også den støtten de kan få. Vi er da ikke medgangssupportere heller er vi?  ??? ;D  ;)
Marching On! 4276